abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91950243
quote:
door Martijn Koolhoven
Amsterdam - Een opmerkelijke oproep, gedaan via Twitter door blogger/schrijver Peter Breedveld van de Vrije Universiteit in Amsterdam, heeft tot grote commotie geleid. Hij schreef dat het maar beter is om alle PVV’ers dood te schieten.

PVV-leider Geert Wilders reageert verbijsterd. “Te walgelijk voor woorden”, zo reageert Wilders. “Die ambtenaar moet op staande voet worden ontslagen!”

“Het is ongelooflijk”, aldus kamerlid Hero Brinkman.

Breedveld, redacteur van de VU publiceert ook artikelen op zijn eigen linkse weblog ‘Frontaal Naakt’. Twee dagen geleden plaatste hij, naar aanleiding van de politieke discussie over het sturen van een politiemissie naar Afghanistan, een oproep met de mededeling dat de VN zijn troepen beter naar Nederland kan sturen om PVV’ers dood te schieten.

Op internet heeft de oproep tot een storm van protest geleid. Op frontaalnaakt.nl schreef ene ‘Vetklep’: “Toch vind ik grapjes over doodschieten niet zo geestig.

Als iemand dat soort jolijt heeft over een andere groep dan PVVers wordt er natuurlijk wel verontwaardigd gereageerd.”. En Erick vindt: “Wie heeft het adres van deze mafketel beloning gegarandeerd ,hij bedreigt mij en mijn vriendin wordt tijd om de handen te laten spreken op dit linkse tuig!! Wie helpt mij om aan het adres te komen van Peter Breedveld?” Özcan Akyol schreef: “Jezus. Wat een nazi die Breedveld!”. En weer een ander reageerde: “Schiet alle PVV`ers dood wat een idioot. Wilders roept toch ook niet schiet alle moslims dood,of schiet alle linksche Ubermenschen neer?

Op zijn weblog laat de VU-medewerker weten dat zijn oproep om PVV’ers dood te schieten “een grapje” was. “Het ging over het uitzenden van militairen naar Afghanistan, waar alweer bijna tien jaar Afghanen worden doodgeschoten in dienst van de vrijheid en democratie. Ik stelde vast dat we hier in Nederland onze eigen Taliban hebben, dat de VN eigenlijk beter troepen naar Nederland kan sturen om PVV’ers dood te schieten. Een harde grap, en volgens sommigen ongetwijfeld een smakeloze grap, maar een grap, niettemin, dat ziet een mongool”, aldus Breedveld.

Wilders doet geen aangifte omdat het “geen bedreiging in juridische zin” betreft.
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

Breedveld is een held.

Dat rijmt ook nog eens.

Ik ben benieuwd of de Telegraaf mijn reactie ook opnemen in hun nieuwsbericht.
pi_91950360
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:03 schreef Rambolin het volgende:
Breedveld is een held.
Dit.

Overigens, hieronder allemaal reacties van rechtsmenschen die dit schandalig vinden.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_91950367
Schandalige tweet.
pi_91950438
Vrijheid van meningsuiting mensen ! Dat de PVV daar weer niks mee heeft is algemeen bekend. Dat is idd de poldertaliban. Zie ze ook roepen om het ontslag van deze man.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:07:39 #5
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_91950445
Wat een sukkel. Die is zn baan kwijt :')
Please Move The Deer Crossing Sign
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:08:33 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_91950475
Het is dan ook gewoon dom om als linksmens politieke doodschietgrappen te maken.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:09:02 #7
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_91950492
Hehe, dit serieus nemen. :')

Hebben die PVV-ers niks beters te doen?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:09:21 #8
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_91950504
Grappig hoe sommige zaken totaal uit hun verband gerukt worden. Dit valt wmb in dezelfde categorie als de opmerkingen over Femke Halsema in de column van Driek destijds.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_91950597
Ja, stel je eens voor dat je een bepaalde groep mensen over één kam scheert en nare dingen toewenst. Dat zijn natuurlijk dingen waarmee de PVV absoluut niet kan instemmen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:12:08 #11
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_91950613
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:05 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

Dit.

Overigens, hieronder allemaal reacties van rechtsmenschen die dit schandalig vinden.
Vuil links tuig :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:14:00 #13
136343 BasEnAad
pi_91950673
De grap is ongepast omdat er voor veel mensen een kern van waarheid in zit. Wens is de vader van de gedachte.

Ik heb al zo vaak mensen horen roepen: tis maar goed dat ze die Fortuyn afgeknald hebben. En soortgelijke opmerkingen over de PVV en Wilders.
pi_91950774
HELD!!!!!!!!!!!!! :Y
De enige echte.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:18:46 #15
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_91950838
Uiteraard geldt vrijheid van meningsuiting alleen als het gebruikt wordt om moslims / linksen te verketteren.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:19:15 #16
136343 BasEnAad
pi_91950856
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Uiteraard geldt vrijheid van meningsuiting alleen als het gebruikt wordt om moslims / linksen te verketteren.
Het is dus wél een mening en geen grap?
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:19:33 #17
111528 Viajero
Who dares wins
pi_91950868
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:07 schreef gelly het volgende:
Vrijheid van meningsuiting mensen ! Dat de PVV daar weer niks mee heeft is algemeen bekend. Dat is idd de poldertaliban. Zie ze ook roepen om het ontslag van deze man.
Vrijheid van meningsuiting houdt echter op bij het oproepen tot geweld. En hoewel dit in de context misschien net daarbuiten valt, moeten mensen wat mij betreft wel op hun woorden letten. Ontslag zou van mij niet hoeven, maar een schorsing en een stevige waarschuwing zeker wel.

En nee, ik ben geen PVVer, ik ben zelfs fel tegen de PVV. Maar deze man gaat duidelijk tever.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_91950869
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:19 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

:Y
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:21:03 #19
66444 Lord_Vetinari
pi_91950923
quote:

[..]

Ook in / door middel van een grap kun je een mening uiten. En als je de verklaring van deze meneer leest, die ook in de OP wordt vermeld, zie je, dat hij hiermee een mening geeft over de missies in Afghanistan.
pi_91950936
quote:

[..]

Misschien moet je de definitie van "meningsuiting" eens opzoeken.
pi_91950947
Maar goed, deze man is columnist. Geen politicus die oproept tot het afhakken van "rode neuzen" b.v.
pi_91950968
Hoe wereldvreemd moet je wel niet zijn om zoiets op Twitter te zetten. :')
pi_91951008
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:22 schreef StringsOfLife het volgende:
Hoe is dat anders dan in b.v. een krant ?
pi_91951016
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb al zo vaak mensen horen roepen: tis maar goed dat ze die Fortuyn afgeknald hebben.
Ik heb dit nooit eerder gehoord. Waar hoor je zoiets dan?
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_91951021
Grap of niet, smakeloos is het sowieso. Belachelijk dat mensen hier dit kunnen waarderen of deze man zelfs geweldig vinden :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:24:43 #26
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951052
wilders heeft toch aangegeven dat hij deze 'grap' niet gaat vervolgen? dat ze het niet bien vinden lijkt me een redelijke tegenreactie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:24:44 #27
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_91951053
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:21 schreef gelly het volgende:

[..]

Misschien moet je de definitie van "meningsuiting" eens opzoeken.
"Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid van burgers om hun overtuigingen kenbaar te maken, zonder voor vervolging door de staat te hoeven vrezen."
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_91951054
Dat er nog linksen zijn die het voor deze vent opnemen :'). Het zijn overigens wel de linksen van wie ik het had verwacht. En maar blijven wijzen naar de PVV. Maar het ondertussen niet erg vinden dat Fortuyn is vermoord en bij de dood van Wilders zouden ze ook in hun vuistje knijpen. Bah, eng volk :r
pi_91951063
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:23 schreef gelly het volgende:

[..]

Hoe is dat anders dan in b.v. een krant ?
Niet veel anders. Het gaat erom dat je op enorm veel gezeik kunt rekenen als je zoiets publiekelijk stelt. Of het nou in een column is of live op tv.
pi_91951082
quote:
En Erick vindt: “Wie heeft het adres van deze mafketel beloning gegarandeerd ,hij bedreigt mij en mijn vriendin wordt tijd om de handen te laten spreken op dit linkse tuig!! Wie helpt mij om aan het adres te komen van Peter Breedveld?”
Erick de extreemrechtse kut-PVV'er is ook niet helemaal goed bij zijn hoofd, of wel soms?
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:25:49 #31
66444 Lord_Vetinari
pi_91951090
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:22 schreef StringsOfLife het volgende:
Och, ik ken Nederlandse politici die op Deense TV roepen dat ze 'tientallen miljoenen moslims' uit Europa willen deporteren. Lijkt me ook redelijk wereldvreemd als je weet dat er geen 'tientallen miljoenen'in Europa wonen.
pi_91951097
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:25 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Erick de extreemrechtse kut-PVV'er is ook niet helemaal goed bij zijn hoofd, of wel soms?
Klopt. En nu?
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:26:12 #33
111528 Viajero
Who dares wins
pi_91951108
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:25 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Nee, die is inderdaad ook niet helemaal lekker.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_91951237
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:24 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Dat er nog linksen zijn die het voor deze vent opnemen :'). Het zijn overigens wel de linksen van wie ik het had verwacht. En maar blijven wijzen naar de PVV. Maar het ondertussen niet erg vinden dat Fortuyn is vermoord en bij de dood van Wilders zouden ze ook in hun vuistje knijpen. Bah, eng volk :r
Heb geduld. Over 48 uur krijgen we op Joop.nl te lezen dat Breedveld duizenden doodsbedreigingen heeft ontvangen van de PVV'ers die geen vlieg kwaad doen. :')
pi_91951287
Je zou toch zeggen dat deze linkse intellectueel beter zou moeten weten. Zulke 'grappen' werken alleen maar averechts.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:31:39 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951317
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:29 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Heb geduld. Over 48 uur krijgen we op Joop.nl te lezen dat Breedveld duizenden doodsbedreigingen heeft ontvangen van de PVV'ers die geen vlieg kwaad doen. :')
en wat is daar dan niet goed aan als je het lef hebt deze 'grap' leuk te vinden?
pi_91951342
Die Breedveld kent de definitie van grap kennelijk niet. Gewoon een laffe hond.

gevalletje, if you can't stand the heat..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:32:43 #38
66444 Lord_Vetinari
pi_91951357
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:24 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat, maar ik heb in mijn (linkse) kennissen- en vriendenkring nog helemaal niemand gehoord die
a) blij was met de moord op Fortuyn
b) hoopt dat Wilders vermoord wordt

Vooral omdat beide zaken, behalve misdadig, ook contraproductief zijn en iedereen met meer politieke kennis dan een demente banaan ziet dat in. De moord op Fortuyn zorgde voor een grote winst voor de LPF (om nog maar te zwijgen over het verneuken van de verkiezing voor de Grootste Nederlander) en de moord op Wilders zou, gezien het intellectuele niveau van de gemiddelde PVV-kiezer, waarschijnlijk hetzelfde effect hebben.
pi_91951382
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:29 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Wie de bal kaatst .... Ik heb Wilders nooit horen zeggen dat het leger beter hier kan blijven om moslims af te knallen.
pi_91951435
Ik vind het erg smakeloos en eigenlijk niet kunnen. Hij heeft wel mooi gebruikt gemaakt van de speling die hij heeft en zo niks strafbaars gedaan, maar het gaat mij echt te ver. Ik vind het trouwens altijd zo jammer dat je bij een uitspraak als deze al kan voorspellen hoe bepaalde mensen gaan reageren aan de hand van de politieke kleur van degene die de uitspraak doet. Zegt een linkse zoiets roept rechts dat het schandalig is en vindt links het helemaal top, zegt een rechtse zoiets is het precies andersom. :N

Edit: nog even dit, er zijn uitzonderingen natuurlijk, maar grotendeels gaat het op.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:34:42 #41
66444 Lord_Vetinari
pi_91951446
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:33 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Wie de bal kaatst .... Ik heb Wilders nooit horen zeggen dat het leger beter hier kan blijven om moslims af te knallen.
Precies. Wie de bal kaatst.... Waarom dan dat PVV-gejank hierover?
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:35:46 #42
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951487
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Precies. Wie de bal kaatst.... Waarom dan dat PVV-gejank hierover?
welk pvv gejank? het gejank dat wilders de man van de 'grap' niet gaat vervolgen?

of vind jij het raar dat wilders en cs die soort 'grappen' niet kan waarderen?
pi_91951502
quote:

[..]

Ik heb Wilders nooit horen zeggen dat het leger beter hier kan blijven om moslims af te knallen.
Dat heeft ie wel gezegd :D!!!

Niet in die bewoordingen, maar hij zei dat het leger beter in Gouda kan ingrijpen om knieschoten uit te delen aan Marokkanen!
pi_91951511
quote:
Ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat, maar ik heb in mijn (linkse) kennissen- en vriendenkring nog helemaal niemand gehoord die
a) blij was met de moord op Fortuyn
b) hoopt dat Wilders vermoord wordt
Ik ga niet met extreem-linkse mensen om maar in die hoek zullen er genoeg tussen hebben gezeten die maar wat blij ermee zijn. Wist je dat de linkse radicale pro-asielzoekers bekend staan als de meest radicale / gevaarlijke groep van Nederland? Overigens kan ik hier uit sommige reacties ook wel eea afleiden.

quote:
gezien het intellectuele niveau van de gemiddelde PVV-kiezer, waarschijnlijk hetzelfde effect hebben.
Het zou je sieren als je niet over één kam scheert. Dat is namelijk precies de reden waarom jij tegen de PVV ageert.
pi_91951523
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik vind het erg smakeloos en eigenlijk niet kunnen. Hij heeft wel mooi gebruikt gemaakt van de speling die hij heeft en zo niks strafbaars gedaan, maar het gaat mij echt te ver. Ik vind het trouwens altijd zo jammer dat je bij een uitspraak als deze al kan voorspellen hoe bepaalde mensen gaan reageren aan de hand van de politieke kleur van degene die de uitspraak doet. Zegt een linkse zoiets roept rechts dat het schandalig is en vindt links het helemaal top, zegt een rechtse zoiets is het precies andersom. :N
Inderdaad. :') Dan is het volkomen terecht, want: actie - reactie. :')
pi_91951524
quote:

[..]

Dat heeft 'ie wel degelijk gezegd:
quote:
PVV: Leger inzetten tegen straatterreur Gouda

maandag 15 september 2008 08:44

PVV-leider Geert Wilders wil dat het leger wordt ingezet om overlast door straattuig tegen te gaan. De PVV'er wil desnoods soldaten uit Uruzgan terughalen om bijvoorbeeld de toestanden in Gouda aan te pakken.

Bron: http://www.elsevier.nl/we(...)aatterreur-Gouda.htm
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:37:15 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951552
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Niet in die bewoordingen, maar hij zei dat het leger beter in Gouda kan ingrijpen om knieschoten uit te delen aan Marokkanen!
vreemd. nu zijn marokkanen die nooit naar de moskee gaan ineens moslims?
pi_91951558
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

[..]

maar het heeft totaal geen verband met de column..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_91951578
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en wat is daar dan niet goed aan als je het lef hebt deze 'grap' leuk te vinden?
Omdat het aantoont dat PVV'ers hypocrieten zijn die janken om dingen die ze zelf ook doen. :Y
pi_91951582
quote:

Nee nou haal je een heleboel zaken door elkaar. De knieschoten mochten op hooligans worden gegeven en het leger kon beter in Gouda worden ingezet om daar de orde te herstellen. Ben je overigens wel eens in de bewuste wijk in Gouda geweest? Daar zou best wat meer gezag mogen komen. Overigens zou het leger ook best wel eens in zo'n woonwagenkamp ff orde op zaken mogen stellen, daar niet van....
pi_91951584
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vreemd. nu zijn marokkanen die nooit naar de moskee gaan ineens moslims?
Volgens Wilders en consorten wel. Want koeltoer enzo.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:38:22 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951606
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Volgens Wilders en consorten wel. Want koeltoer enzo.
maar volgens links nederland niet. en zeker niet op fok!
pi_91951612
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

[..]

Aanpakken betekent afknallen? Wat kan jij toch selectief slecht lezen zeg, bah!
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:39:02 #54
66444 Lord_Vetinari
pi_91951639
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Ik ga niet met extreem-linkse mensen om maar in die hoek zullen er genoeg tussen hebben gezeten die maar wat blij ermee zijn.
Oh, je doet een aanname? Je zei anders:

quote:
Maar het ondertussen niet erg vinden dat Fortuyn is vermoord en bij de dood van Wilders zouden ze ook in hun vuistje knijpen.
Dat klinkt wel een beetje definitiever, he?

quote:
[..]

Het zou je sieren als je niet over één kam scheert. Dat is namelijk precies de reden waarom jij tegen de PVV ageert.
Voorlopig heb ik in het dagelijks leven noch op FOK een PVV stemmer gezien, die het over één kam scheren inderdaad logenstraft.
pi_91951651
quote:

[..]

[..]

Dat staat er toch niet man. :')
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:39:35 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951664
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Aanpakken betekent afknallen? Wat kan jij toch selectief slecht lezen zeg, bah!
ach, ze halen alles aan als het ze zo uitkomt. ook al is het zo krom als een hoepel. zo zijn die mensen nou eenmaal.
pi_91951684
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Ik ga niet met extreem-linkse mensen om maar in die hoek zullen er genoeg tussen hebben gezeten die maar wat blij ermee zijn. Wist je dat de linkse radicale pro-asielzoekers bekend staan als de meest radicale / gevaarlijke groep van Nederland? Overigens kan ik hier uit sommige reacties ook wel eea afleiden.
M.a.w. je lulde onzin en hebt niemand die uitspraken horen doen?
pi_91951689
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat staat er toch niet man. :')
Ach linkse vegetarier heeft wel vaker zand in zijn ogen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:40:01 #59
66444 Lord_Vetinari
pi_91951690
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ach, ze halen alles aan als het ze zo uitkomt. ook al is het zo krom als een hoepel. zo zijn die mensen nou eenmaal.
Het lijken soms net PVV'ers, he?
pi_91951702
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar volgens links nederland niet. en zeker niet op fok!
Nee, maar "links Nederland" heeft dan ook nooit zoiets beweerd en kan wel dat onderscheid maken. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')