abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91925816
quote:
‘Corrigerende verkrachting’, de afschuwelijke gewoonte van de verkrachting van lesbische vrouwen om hun seksualiteit te ‘genezen’, is een crisis in Zuid-Afrika.

Millicent Gaika, hierboven afgebeeld, werd verleden jaar aangevallen. Ze werd vastgebonden, gewurgd, en meermaals verkracht. Maar moedige Zuid-Afrikaanse activisten wagen hun leven om er voor te zorgen dat de zaak van Millicent verandering teweegbrengt. Hun verzoek aan de Minister van Justitie is uitgegroeid tot meer dan 140.000 ondertekeningen, waardoor hij gedwongen werd om te reageren op de nationale televisie.

Als voldoende mensen meedoen om deze campagne te versterken en te vergroten, kunnen we eraan bijdragen dat er snel actie wordt ondernomen om het verschijnsel van 'corrigerende verkrachting' een halt toe te roepen. Laten we President Zuma en de Minister van Justitie oproepen om ‘corrigerende verkrachting’ in het openbaar te veroordelen, om haatmisdrijven strafbaar te maken en om het voortouw te nemen voor een uiterst noodzakelijke ommezwaai tegen verkrachting en homohaat. Teken nu de petitie en licht iedereen hierover in.
http://www.avaaz.org/nl/stop_corrective_rape/?cl=924431912&v=8270`

Zuid-Afrika, wat een fijn christenland waar lesbische vrouwen worden verkracht omdat op het homo zijn de doodstraf staat volgens de bijbel, waar 1 op de 3 mannen een verkrachter is en waar 7% van de mannen weleens heeft meegedaan met een groepsverkrachting.
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:53:48 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_91926019
Zoiets verzin je toch niet. Waar moet je beginnen met uitleggen bij dat soort gasten.

Ik bedoel... denk daar eens serieus over na voor de gein. Stel je had de kans om er eentje te heropvoeden. Daar sta je dan met je whiteboard en een zooi stiften. En dan?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  donderdag 27 januari 2011 @ 01:16:42 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_91926698
In z'n anus steken. Wat anders?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_91926919
Ze zeggen wel eens ''Een lesbo heeft gewoon nog nooit een echte vent gehad'' maar om dat nu meteen te gaan testen :')

quote:
op het homo zijn de doodstraf staat volgens de bijbel, waar 1 op de 3 mannen een verkrachter is en waar 7% van de mannen weleens heeft meegedaan met een groepsverkrachting.
Bronnen?
pi_91926965
En, werkt het?
pi_91927014
Lijkt me toch wel een beetje een averrechts effect hebben...

En dit:
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:26 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Bronnen?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91927072
ZA, waar het ontzettend goed mee gaat sinds de apartheid hebben afgeschaft ;(
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_91927098
Wat achterlijk om te denken dat je de geaardheid van iemand nog kunt veranderen.
pi_91927109
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:35 schreef zquing het volgende:
Toen ging het beter?
I´m back.
pi_91927121
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:37 schreef StringsOfLife het volgende:
Wat achterlijk om te denken dat je de geaardheid van iemand nog kunt veranderen.
Baat het niet dan schaadt het niet? ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_91927130
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toen ging het beter?
Qua organiseren zeker. :Y
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_91927133
ik heb echt zin om daar op vakantie te gaan en lekker *er*racht te worden door tien sterke mannen
pi_91927319
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:38 schreef dandybleu het volgende:
ik heb echt zin om daar op vakantie te gaan en lekker *er*racht te worden door tien sterke mannen
Als je daar een inzameling voor start dan wil ik het wellicht wel steunen.
pi_91927360
Beter kun je die negers "genezen" door blanke vla in hun gezicht te smijten.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_91927448
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:51 schreef Heatseeker het volgende:
Beter kun je die negers "genezen" door blanke vla in hun gezicht te smijten.
ja of een atoombom op dat afrikaanse gebied gooien dat blijkt ook heel "leerzaam" te zijn.....
pi_91927565
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:57 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ja of een atoombom op dat afrikaanse gebied gooien dat blijkt ook heel "leerzaam" te zijn.....
Daar schijn je spleetogen van te krijgen... }:|

pi_91927656
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:47 schreef Rambolin het volgende:

[..]

http://www.avaaz.org/nl/stop_corrective_rape/?cl=924431912&v=8270`

Zuid-Afrika, wat een fijn christenland waar lesbische vrouwen worden verkracht omdat op het homo zijn de doodstraf staat volgens de bijbel, waar 1 op de 3 mannen een verkrachter is en waar 7% van de mannen weleens heeft meegedaan met een groepsverkrachting.
Gelukkig is de Islam hierin veel ruimdenkender.

[ Bericht 0% gewijzigd door Poelgeest. op 27-01-2011 02:23:50 (c.e.) ]
pi_91927738
;( Arme vrouw. Ik heb die petitie maar getekend maar ben bang dat het niet zoveel uithaalt.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_91927756
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:49 schreef Picchia het volgende:

[..]

Als je daar een inzameling voor start dan wil ik het wellicht wel steunen.
Help dandyblue af te reizen naar Zuid-Afrika alwaar hij zijn droomwens; verkracht worden door tien sterke mannen, in vervulling kan laten gaan! Doneer nu naar de paypal account! Voor 693 euro hebben we al een enkele reis!

Geef om deze maagd! Geef om de afrikaan die via dandy van aids zal kunnen genezen!

Kan Stefan 'm mooi volgen voor Fok!tv als hij op 't vliegtuig stapt. _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_91927808
Die gasten hebben zo'n andere manier van denken. De Westerse wereld stuurt vervolgens zijn meest naïeve representanten om ter plaatse orde in de chaos te scheppen.

Wat zullen de aliens toch lachen als ze door hun verrekijker kijken.
pi_91927917
quote:
12s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Qua organiseren zeker. :Y
Dit soort dingen kwamen toen ook voor, schat ik zo in. Dit zal niet ontstaan zijn toen Apartheid werd afgeschaft.
Alleen toen werden er geen petities georganiseerd om dit te stoppen van overheidswege of iig mbv de overheid.
I´m back.
pi_91928794
Gatver, zo'n shagrokende pot daar wil je toch helemaal niet opkruipen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 27 januari 2011 @ 07:51:21 #23
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_91928966
Wat is daar in vredesnaam de logica van?

Als je mannen al niet interessant vind en je wordt er door een verkracht, ga je ze niet ineens wel aantrekkelijk vinden.

Misschien ga je mannen in het algemeen zelfs wel haten. Nee, lekker logisch dat.

Stel paupers daar zeg. :')
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_91929620
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:35 schreef zquing het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat sommige negers in Zuid-Afrika terug "verlangen" naar de Apartheid. Ze werden dan wel bij wet gediscrimineerd, maar het was welvarender, veiliger en zekerder voor hen.

Nou weet ik niet om hoe groot percentage van de bevolking dit gaat en de Apartheid was natuurlijk een verderfelijk systeem, maar het zegt toch wel iets over het Zuid-Afrika na de Apartheid.

Overigens nog zoiets: de groep die eigenlijk het meeste lijdt in Zuid-Afrika zijn de kleurlingen. Die vielen namelijk zowel tijdens de Apartheid als daarna buiten de boot. De zwarte presidenten van Zuid-Afrika keken namelijk net zo min naar hen om maar meer naar hun eigen volk / stammen. Maar daar hoor je nooit wat over....
pi_91931417
Ik ben homo. Welke lekkere vrouw wilt mij genezen? :7

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 02:10 schreef Poelgeest. het volgende:

[..]

Gelukkig is de Islam hierin veel ruimdenkender.
islam is met een kleine letter i.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')