http://www.avaaz.org/nl/stop_corrective_rape/?cl=924431912&v=8270`quote:‘Corrigerende verkrachting’, de afschuwelijke gewoonte van de verkrachting van lesbische vrouwen om hun seksualiteit te ‘genezen’, is een crisis in Zuid-Afrika.
Millicent Gaika, hierboven afgebeeld, werd verleden jaar aangevallen. Ze werd vastgebonden, gewurgd, en meermaals verkracht. Maar moedige Zuid-Afrikaanse activisten wagen hun leven om er voor te zorgen dat de zaak van Millicent verandering teweegbrengt. Hun verzoek aan de Minister van Justitie is uitgegroeid tot meer dan 140.000 ondertekeningen, waardoor hij gedwongen werd om te reageren op de nationale televisie.
Als voldoende mensen meedoen om deze campagne te versterken en te vergroten, kunnen we eraan bijdragen dat er snel actie wordt ondernomen om het verschijnsel van 'corrigerende verkrachting' een halt toe te roepen. Laten we President Zuma en de Minister van Justitie oproepen om ‘corrigerende verkrachting’ in het openbaar te veroordelen, om haatmisdrijven strafbaar te maken en om het voortouw te nemen voor een uiterst noodzakelijke ommezwaai tegen verkrachting en homohaat. Teken nu de petitie en licht iedereen hierover in.
Bronnen?quote:op het homo zijn de doodstraf staat volgens de bijbel, waar 1 op de 3 mannen een verkrachter is en waar 7% van de mannen weleens heeft meegedaan met een groepsverkrachting.
quote:
Toen ging het beter?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:35 schreef zquing het volgende:
ZA, waar het ontzettend goed mee gaat sinds de apartheid hebben afgeschaft
Baat het niet dan schaadt het niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:37 schreef StringsOfLife het volgende:
Wat achterlijk om te denken dat je de geaardheid van iemand nog kunt veranderen.
Qua organiseren zeker.quote:
Als je daar een inzameling voor start dan wil ik het wellicht wel steunen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:38 schreef dandybleu het volgende:
ik heb echt zin om daar op vakantie te gaan en lekker *er*racht te worden door tien sterke mannen
ja of een atoombom op dat afrikaanse gebied gooien dat blijkt ook heel "leerzaam" te zijn.....quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:51 schreef Heatseeker het volgende:
Beter kun je die negers "genezen" door blanke vla in hun gezicht te smijten.
Daar schijn je spleetogen van te krijgen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:57 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja of een atoombom op dat afrikaanse gebied gooien dat blijkt ook heel "leerzaam" te zijn.....
Gelukkig is de Islam hierin veel ruimdenkender.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:47 schreef Rambolin het volgende:
[..]
http://www.avaaz.org/nl/stop_corrective_rape/?cl=924431912&v=8270`
Zuid-Afrika, wat een fijn christenland waar lesbische vrouwen worden verkracht omdat op het homo zijn de doodstraf staat volgens de bijbel, waar 1 op de 3 mannen een verkrachter is en waar 7% van de mannen weleens heeft meegedaan met een groepsverkrachting.
Help dandyblue af te reizen naar Zuid-Afrika alwaar hij zijn droomwens; verkracht worden door tien sterke mannen, in vervulling kan laten gaan! Doneer nu naar de paypal account! Voor 693 euro hebben we al een enkele reis!quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als je daar een inzameling voor start dan wil ik het wellicht wel steunen.
Dit soort dingen kwamen toen ook voor, schat ik zo in. Dit zal niet ontstaan zijn toen Apartheid werd afgeschaft.quote:
Ik heb wel eens gelezen dat sommige negers in Zuid-Afrika terug "verlangen" naar de Apartheid. Ze werden dan wel bij wet gediscrimineerd, maar het was welvarender, veiliger en zekerder voor hen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:35 schreef zquing het volgende:
ZA, waar het ontzettend goed mee gaat sinds de apartheid hebben afgeschaft
islam is met een kleine letter i.quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:10 schreef Poelgeest. het volgende:
[..]
Gelukkig is de Islam hierin veel ruimdenkender.
In Zuid-Afrika zou je dan eerder door een "big momma" worden genezenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:10 schreef DoctorPressure het volgende:
Ik ben homo. Welke lekkere vrouw wilt mij genezen?
Snikquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:15 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika zou je dan eerder door een "big momma" worden genezen
Helaas zijn er gekken die educatie tegen willen houden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:20 schreef SicSicSics het volgende:
Wat zou een beetje educatie toch fijn zijn!
Klopt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:43 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat sommige negers in Zuid-Afrika terug "verlangen" naar de Apartheid. Ze werden dan wel bij wet gediscrimineerd, maar het was welvarender, veiliger en zekerder voor hen.
Nou weet ik niet om hoe groot percentage van de bevolking dit gaat en de Apartheid was natuurlijk een verderfelijk systeem, maar het zegt toch wel iets over het Zuid-Afrika na de Apartheid.
Overigens nog zoiets: de groep die eigenlijk het meeste lijdt in Zuid-Afrika zijn de kleurlingen. Die vielen namelijk zowel tijdens de Apartheid als daarna buiten de boot. De zwarte presidenten van Zuid-Afrika keken namelijk net zo min naar hen om maar meer naar hun eigen volk / stammen. Maar daar hoor je nooit wat over....
Zeer interessant stukje, El_Matador.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt.
De vraag dient zich aan of "vrede", "veiligheid" en ongelijkheid opwegen tegen de huidige situatie. Zelfde als bij Saddam. Veel linksen voeren aan dat het onder Saddam "beter" was dan nu. Ja, het was stabieler en beter voor de aanhangers van Saddam. Voor de anderen was het veel slechter tot gifgasaanvallen toe.
Het is een kwestie van moraal versus praktisch. Moreel gezien is de afschaffing van de Apartheid natuurlijk een goede zaak (verstandige mensen willen geen racisme). Maar praktisch gezien is misschien het omgekeerde het geval. Niet alleen in Zuid-Afrika, ook in de landen eromheen (Zimbabwe, Swaziland, etc.) staan megalomane despoten aan het hoofd die ongelijkheid totaal geen probleem vinden en er zelfs dik van profiteren.
Is ongelijkheid waar de blanke heerst over de zwarte "erger" dan ongelijkheid waar de ene zwarte de andere zwarte (EN de blanke!) uitknijpt?
http://vorige.nrc.nl/buit(...)eft_verkrachting_toequote:Op donderdag 27 januari 2011 01:26 schreef TheThirdMark het volgende:
Ze zeggen wel eens ''Een lesbo heeft gewoon nog nooit een echte vent gehad'' maar om dat nu meteen te gaan testen
[..]
Bronnen?
quote:Johannesburg, 19 juni. Meer dan een kwart van de Zuid-Afrikaanse mannen heeft aan onderzoekers toegegeven wel eens een vrouw verkracht te hebben. Dat blijkt uit een gisteren gepresenteerd rapport van de Medical Research Council (MRC).
De helft van deze groep heeft meermalen vrouwen tot seks gedwongen en een op de vier was de eerste keer nog geen veertien jaar oud, aldus de studie van de MRC, een wetenschappelijke onderzoeksraad van de Zuid-Afrikaanse overheid.
Ziekelijk. (meer dan) 25%...quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:29 schreef Ra-z het volgende:
[..]
http://vorige.nrc.nl/buit(...)eft_verkrachting_toe
[..]
Dit dus inderdaad.quote:Wat is daar in vredesnaam de logica van?
Als je mannen al niet interessant vind en je wordt er door een verkracht, ga je ze niet ineens wel aantrekkelijk vinden.
Misschien ga je mannen in het algemeen zelfs wel haten. Nee, lekker logisch dat.
Stel paupers daar zeg.
Ik betwijfel of die mannen bewust uit christelijke motieven handelen, denk dat het meer te maken heeft met de mannelijke macho-cultuur waarin geen ruimte is voor mensen die van dat beeld afwijken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:47 schreef Rambolin het volgende:
[..]
http://www.avaaz.org/nl/stop_corrective_rape/?cl=924431912&v=8270`
Zuid-Afrika, wat een fijn christenland waar lesbische vrouwen worden verkracht omdat op het homo zijn de doodstraf staat volgens de bijbel, waar 1 op de 3 mannen een verkrachter is en waar 7% van de mannen weleens heeft meegedaan met een groepsverkrachting.
Ja, in nazi-Duitsland waren ze ook heel goed in organiseren. Wtf.quote:
Natuurlijk denken ze dat niet serieus. 'Corrective rape' is waarschijnlijk meer bedoeld als een 'corrigerende tik': een straf voor mensen in de gemeenschap die ongewenst gedrag vertonen en een uitgelezen kans tot het afreageren van mannelijke frustraties. Een uitgekiende en rationele strategie om vrouwen weer hetero te maken zal er waarschijnlijk niet achter zitten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn mensen echt zo dom? Écht?
Zelfs als ik die logica ook maar enigszins zou volgen, dan zouden die lesbiennes toch juist een nog grotere afkeer krijgen voor mannen? De verkrachting zou er dan voor zorgen dat ze nog lesbischer worden.
Dat klinkt al iets logischer, i.t.t de TT.quote:Natuurlijk denken ze dat niet serieus. 'Corrective rape' is waarschijnlijk meer bedoeld als een 'corrigerende tik': een straf voor mensen in de gemeenschap die ongewenst gedrag vertonen en een uitgelezen kans tot het afreageren van mannelijke frustraties. Een uitgekiende en rationele strategie om vrouwen weer hetero te maken zal er waarschijnlijk niet achter zitten.
..wat overigens niet hoeft te betekenen dat men niet óók gelooft dat het wel zal helpen, men schijnt immers ook te geloven dat je van aids kunt genezen door seks te hebben met een maagd. Maar uit logisch nadenken zal het waarschijnlijk niet voortkomen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt al iets logischer, i.t.t de TT.
En sommige oost-Duitsers verlangen terug naar het leven achter de Berlijnse muur.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:43 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat sommige negers in Zuid-Afrika terug "verlangen" naar de Apartheid. Ze werden dan wel bij wet gediscrimineerd, maar het was welvarender, veiliger en zekerder voor hen.
Nou weet ik niet om hoe groot percentage van de bevolking dit gaat en de Apartheid was natuurlijk een verderfelijk systeem, maar het zegt toch wel iets over het Zuid-Afrika na de Apartheid.
Overigens nog zoiets: de groep die eigenlijk het meeste lijdt in Zuid-Afrika zijn de kleurlingen. Die vielen namelijk zowel tijdens de Apartheid als daarna buiten de boot. De zwarte presidenten van Zuid-Afrika keken namelijk net zo min naar hen om maar meer naar hun eigen volk / stammen. Maar daar hoor je nooit wat over....
Dat heb ik ook meegemaakt in Zuid-Afrika en nog sterker in Zimbabwe. Het is niet zozeer het verlangen naar Apartheid, maar de tijden met blanke leiders. Vooral voor zwarten en kleurlingen is dat opvallend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:43 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Inderdaad. Zeker beter dan welke willekeurige groep negers dan ook. Maar dat hoort het politiek-correcte deel van Nederland liever niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:43 schreef StormWarning het volgende:
Ja, in nazi-Duitsland waren ze ook heel goed in organiseren. Wtf.
Klopt, een echte vent kan wel iemand vinden die op mannen valt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:26 schreef TheThirdMark het volgende:
Ze zeggen wel eens ''Een lesbo heeft gewoon nog nooit een echte vent gehad'' maar om dat nu meteen te gaan testen
Dat zal best, ze konden het namelijk ook een stuk beter dan de Italianen in die tijd. Maar of we daarom maar terug moeten willen naar nazi-Duitsland, daar ben ik niet helemaal zeker van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeker beter dan welke willekeurige groep negers dan ook. Maar dat hoort het politiek-correcte deel van Nederland liever niet.
DAT heb ik dan ook nooit beweerdquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Dat zal best, ze konden het namelijk ook een stuk beter dan de Italianen in die tijd. Maar of we daarom maar terug moeten willen naar nazi-Duitsland, daar ben ik niet helemaal zeker van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |