abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91951880
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:43 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Er staat:
PVV-leider Geert Wilders wil dat het leger wordt ingezet om overlast door straattuig tegen te gaan. De PVV'er wil desnoods soldaten uit Uruzgan terughalen om bijvoorbeeld de toestanden in Gouda aan te pakken. (...) Het zou vooral gaan om Marokkaanse reljongeren.

Oftewel: het volk dat in Afghanistan de Taliban aan het afknallen was naar Gouda halen om hier Marokkanen aan te pakken. Lijkt me prima vergelijkbaar met de oproep van Breedveld.

Maar natuurlijk, in de ogen van de PVV-stemmer zijn het twee héél verschillende dingen en heeft Geert groot gelijk dat hij dat soort dingen roept en moet een 'linksert' als Peter Breedveld direct de gevangenis in voor zijn uitspraken.
Ja, maar... als het om bontkraagjes gaat zijn dat soort uitspraken gerechtvaardigd!

:')
pi_91951887
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:43 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Er staat:
PVV-leider Geert Wilders wil dat het leger wordt ingezet om overlast door straattuig tegen te gaan. De PVV'er wil desnoods soldaten uit Uruzgan terughalen om bijvoorbeeld de toestanden in Gouda aan te pakken. (...) Het zou vooral gaan om Marokkaanse reljongeren.

Oftewel: het volk dat in Afghanistan de Taliban aan het afknallen was naar Gouda halen om hier Marokkanen aan te pakken. Lijkt me prima vergelijkbaar met de oproep van Breedveld.

Maar natuurlijk, in de ogen van de PVV-stemmer zijn het twee héél verschillende dingen en heeft Geert groot gelijk dat hij dat soort dingen roept en moet een 'linksert' als Peter Breedveld direct de gevangenis in voor zijn uitspraken.
Ten eerst ben ik geen PVV-stemmer en ten tweede staat er gewoon geen oproep tot het doodschieten van Marokkanen, alleen het aanpakken van. Derhalve niet vergelijkbaar. Jammer maar je poging faalt.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:45:23 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951930
quote:

haal die rode lap even uit je gezicht en lees de reactie van wilders eens.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_91951936
quote:

[..]

Er staat:

Begrijpend lezen gemist op de basisschool?
pi_91951953
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mocht het tot het doodschieten van PVV'ers komen, wat ik niet wil, dan hoeft daar bij voorbaat geen nadelige werking van uit te gaan.

:P
Dit komt wel heel vaak van Links.. triest.. en dan als excuus het was maar een grapje..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:46:00 #81
111528 Viajero
Who dares wins
pi_91951960
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik vind het erg smakeloos en eigenlijk niet kunnen. Hij heeft wel mooi gebruikt gemaakt van de speling die hij heeft en zo niks strafbaars gedaan, maar het gaat mij echt te ver. Ik vind het trouwens altijd zo jammer dat je bij een uitspraak als deze al kan voorspellen hoe bepaalde mensen gaan reageren aan de hand van de politieke kleur van degene die de uitspraak doet. Zegt een linkse zoiets roept rechts dat het schandalig is en vindt links het helemaal top, zegt een rechtse zoiets is het precies andersom. :N

Edit: nog even dit, er zijn uitzonderingen natuurlijk, maar grotendeels gaat het op.
QFT, helemaal mee eens.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_91951988
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:45 schreef kawotski het volgende:

[..]

Dit komt wel heel vaak van Links.. triest.. en dan als excuus het was maar een grapje..
:')
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:47:16 #83
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_91951996
quote:

[..]

Zoek het woord 'parafrase' eens op en google dan even op de tekst maar dan met het woord 'rassenrellen'...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_91951997
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ach, ik hemel ook rechts radicalen op. Met sommige mensen valt gewoon niet in discussie te gaan :')
pi_91952013
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, nee:

Mocht het tot het doodschieten van PVV'ers komen, wat ik niet wil, dan hoeft daar bij voorbaat geen nadelige werking van uit te gaan.

:P
Dit zijn dan wel weer 1 op 1 tokkie opmerkingen.
pi_91952016
quote:

[..]

Je mist de grap (en de bijbehorende hypocrisie van een bepaalde Venlonaar).
pi_91952028
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zoek het woord 'parafrase' eens op en google dan even op de tekst maar dan met het woord 'rassenrellen'...
precies, geef er maar een mooie wending aan.. als excuus..
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:48:12 #88
66444 Lord_Vetinari
pi_91952041
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:47 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

pi_91952045
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:47 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Wilders is idd een tokkie.
pi_91952058
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:47 schreef Sloggi het volgende:

[..]

ik mis de 'grap' niet.. want het is geen grap..
pi_91952071
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:47 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Welke? De hypocrisie dat hij geen aangifte doet? En jij mag mij even de grap uitleggen.
pi_91952090
Mijn God zeg. Dit zegt wel weer genoeg.
pi_91952098
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

De enige reden dat Wilders geen aangifte doet is omdat hij waarschijnlijk geen schijn van kans maakt bij een rechtszaak. Uit het nieuwsbericht: Wilders doet geen aangifte omdat het geen bedreiging in juridische zin betreft. Uit Wilders' geschiedenis van aangiften valt op te maken dat als het juridisch mogelijk is Wilders best bereid is om aangifte te doen tegen andersdenkenden.

Bovendien heeft hij opgeroepen tot het onmiddellijke ontslag van Breedveld.

Nogal hypocriet, nietwaar?
pi_91952100
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef gelly het volgende:
Mijn God zeg. Dit zegt wel weer genoeg.
Selectieve verontwaardiging ftw. *O*
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:50:24 #95
66444 Lord_Vetinari
pi_91952132
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:48 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Welke? De hypocrisie dat hij geen aangifte doet? En jij mag mij even de grap uitleggen.
Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij
voorbaat een negatieve werking uit te gaan.
Geert Wilders,HP/De Tijd, 6 februari 2004
pi_91952141
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:48 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

quote:
"Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004
pi_91952154
Heer Vetinari was me voor.
pi_91952159
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

De enige reden dat Wilders geen aangifte doet is omdat hij waarschijnlijk geen schijn van kans maakt bij een rechtszaak. Uit het nieuwsbericht: Wilders doet geen aangifte omdat het geen bedreiging in juridische zin betreft. Uit Wilders' geschiedenis van aangiften valt op te maken dat als het juridisch mogelijk is Wilders best bereid is om aangifte te doen tegen andersdenkenden.

Bovendien heeft hij opgeroepen tot het onmiddellijke ontslag van Breedveld.

Nogal hypocriet, nietwaar?
Je gaat niet op in wat wij zeggen, namelijk dat dit voorval NIET te vergelijken valt met wat Wilders zei over "onze" soldaten. Ach, elke politicus is hypocriet. Zo ken ik ook nog wel een paar leuke bakken over mevrouw Halsema.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:51:11 #99
66444 Lord_Vetinari
pi_91952176
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:50 schreef Sloggi het volgende:
Heer Vetinari was me voor.
9 seconden :P
pi_91952233
quote:
Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij
voorbaat een negatieve werking uit te gaan.
Geert Wilders,HP/De Tijd, 6 februari 2004
Die uitspraak was ik geheel vergeten. Ik ben dan ook geen blinde Wilders-adept, wat sommigen hier schijnen te denken omdat ik wat rechtser denk. Over generalisaties gesproken :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')