Volgens Wilders en consorten wel. Want koeltoer enzo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vreemd. nu zijn marokkanen die nooit naar de moskee gaan ineens moslims?
maar volgens links nederland niet. en zeker niet op fok!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Volgens Wilders en consorten wel. Want koeltoer enzo.
Aanpakken betekent afknallen? Wat kan jij toch selectief slecht lezen zeg, bah!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie wel degelijk gezegd:
[..]
Oh, je doet een aanname? Je zei anders:quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Ik ga niet met extreem-linkse mensen om maar in die hoek zullen er genoeg tussen hebben gezeten die maar wat blij ermee zijn.
Dat klinkt wel een beetje definitiever, he?quote:Maar het ondertussen niet erg vinden dat Fortuyn is vermoord en bij de dood van Wilders zouden ze ook in hun vuistje knijpen.
Voorlopig heb ik in het dagelijks leven noch op FOK een PVV stemmer gezien, die het over één kam scheren inderdaad logenstraft.quote:[..]
Het zou je sieren als je niet over één kam scheert. Dat is namelijk precies de reden waarom jij tegen de PVV ageert.
Dat staat er toch niet man.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie wel degelijk gezegd:
[..]
ach, ze halen alles aan als het ze zo uitkomt. ook al is het zo krom als een hoepel. zo zijn die mensen nou eenmaal.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Aanpakken betekent afknallen? Wat kan jij toch selectief slecht lezen zeg, bah!
M.a.w. je lulde onzin en hebt niemand die uitspraken horen doen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Ik ga niet met extreem-linkse mensen om maar in die hoek zullen er genoeg tussen hebben gezeten die maar wat blij ermee zijn. Wist je dat de linkse radicale pro-asielzoekers bekend staan als de meest radicale / gevaarlijke groep van Nederland? Overigens kan ik hier uit sommige reacties ook wel eea afleiden.
Het lijken soms net PVV'ers, he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach, ze halen alles aan als het ze zo uitkomt. ook al is het zo krom als een hoepel. zo zijn die mensen nou eenmaal.
Nee, maar "links Nederland" heeft dan ook nooit zoiets beweerd en kan wel dat onderscheid maken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar volgens links nederland niet. en zeker niet op fok!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, maar "links Nederland" heeft dan ook nooit zoiets beweerd en kan wel dat onderscheid maken.
Inderdaad. Radicaal linksen zijn net zo'n gezwel voor de samenleving als radicaal rechtsen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het lijken soms net PVV'ers, he?
ja, helaas wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het lijken soms net PVV'ers, he?
Toch zie ik je de ene groep verketteren en de andere groep ophemelen. Waarom vind jij linksen wel een gezwel en rechtsen niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Inderdaad. Radicaal linksen zijn net zo'n gezwel voor de samenleving als radicaal rechtsen.
Volkert mag dan wel alleen hebben gehandeld, in radicaal linkse kringen heeft hij zeker medestanders. Net alsof dat te ontkennen valtquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
M.a.w. je lulde onzin en hebt niemand die uitspraken horen doen?
waar hemelt hij het op? je ziet dingen die er niet zijn volgens mij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Toch zie ik je de ene groep verketteren en de andere groep ophemelen. Waarom vind jij linksen wel een gezwel en rechtsen niet?
Waar hemel ik rechtsen op? Ik zeg toch net dat radicaal rechtsen ook een gezwel zijn? Kunnen jullie wel lezen of vinden jullie het gewoon leuk om dom over te komen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Toch zie ik je de ene groep verketteren en de andere groep ophemelen. Waarom vind jij linksen wel een gezwel en rechtsen niet?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Volkert mag dan wel alleen hebben gehandeld, in radicaal linkse kringen heeft hij zeker medestanders. Net alsof dat te ontkennen valt
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Het zou je sieren als je niet over één kam scheert. Dat is namelijk precies de reden waarom jij tegen de PVV links ageert.
het is geen semantisch spel. was het dat maar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja, wees dan een beetje consequent met dat soort semantische spelletjes.
Er staat:quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Ach linkse vegetarier heeft wel vaker zand in zijn ogen.
Die verwijzing naar radicaal linksen was anders nergens te vinden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Volkert mag dan wel alleen hebben gehandeld, in radicaal linkse kringen heeft hij zeker medestanders. Net alsof dat te ontkennen valt
Nee, nee:quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef gelly het volgende:
Maar goed, niet dat ik voor het doodschieten van PVV'ers ben, maar er hoeft natuurlijk niet een nadelige werking vanuit te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |