abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91973397
Mijn stem was volkomen serieus. Het boeit me echt niets als de halve mensheid uit zou sterven. Zolang het mijn dierbaren maar niet zijn, vind ik het best.+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_91973400
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:50 schreef StringsOfLife het volgende:

[..]

Wow! Jij bent lekker eigenzinnig en lekker gek!
Inclusief een pittig, kort kapsel. Lekker prettig gestoord!
pi_91973403
Tegen!
I´m back.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:51:46 #279
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91973405
ik denk dat god zich in zijn graf omdraait vanwege de mensen die namens hem religie bedachten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_91973412
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:51 schreef El_Matador het volgende:
Mijn stem was volkomen serieus. Het boeit me echt niets als de halve mensheid uit zou sterven. Zolang het mijn dierbaren maar niet zijn, vind ik het best.+
Misschien zijn jouw dierbaren wel stiekeme PVV'erts.
pi_91973470
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:51 schreef El_Matador het volgende:
En dat daardoor jouw vader ook niet meer genezen kan worden van eventuele kanker en dat jouw oma enkel en alleen nog een zware last is voor de familie in de laatste jaren van haar leven boeit jou ook niet?
pi_91973475
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Misschien zijn jouw dierbaren wel stiekeme PVV'erts.
Dan merken ze er niks meer van, ze zijn dan immers dood. ;)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_91973506
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef StringsOfLife het volgende:

[..]

En dat daardoor jouw vader ook niet meer genezen kan worden van eventuele kanker en dat jouw oma enkel en alleen nog een zware last is voor de familie in de laatste jaren van haar leven boeit jou ook niet?
Dan zijn er wel meer dingen om je druk over te maken. Nee, het kan me niet boeien.

pi_91973526
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:48 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Je doet net alsof ik de stichter van de islam ben, en alsof de islam mijn eigendom is. :')

De islam is voor de gehele mensheid.

Jij kiest of je een moslim wordt of niet.

Doe je het wel, dan heb je een grote kans dat je naar de hemel gaat.

Anders zul je branden in de hel omdat je hebt geweigerd God te aanbidden.

Zo simpel is het. Ik ben niet degene die jou naar de hel zal sturen hoor.

God zegt in de Koran dat ie ons allemaal een vastgestelde tijd op aarde toewijst. Je mag je zoveel misdragen als je wilt. Maar wanneer je tijd komt, dan zul je dood gaan en wordt alles duidelijk.
Zo had ik het niet bedoeld, maar jij hangt de islam aan dus daarom richt ik mijn argumenten tegen dat geloof richting jou en dan mag jij verklaren waarom het zo werkt en waarom je er dan alsnog in gelooft. Want ik begrijp het niet.
pi_91973562
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Inclusief een pittig, kort kapsel. Lekker prettig gestoord!
Het maakt ook niet zoveel meer uit in deze samenleving; zolang je maar een kaal kutje hebt.
pi_91973601
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
al was er een god na mijn dood...

dan kom ik juist in het vredelievende gedeelte van zijn samenleving omdat ik kan uitleggen dat ik niet in de god geloofde die geschreven, geschapen en bedacht is door menselijke christenen en moslims. dé 2 monotheïstische religies die elke vorm van een eventuele god uitgebuit en misbruikt hebben om zieltjes te winnen, met als doel om met een groter aantal oorlog te kunnen voeren en dood en verderf te kunnen zaaien tegen mensen die anders denken.

ik vrees dat juist christenen en moslims het na hun dood erg moeilijk gaan krijgen vanwege hun onhebbelijkheid jegens niet- of andersgelovigen.

mocht er toch een soort van god zijn...
Dat zie je dan verkeerd. Je beoordeelt de islam aan de hand van moslims. Dat is fout nummer 1.

Je familie, vrienden, geld etc. zullen van geen nut zijn na je dood behalve je religie en je daden! Al zou je de hele aarde bezitten, het zal je geen goed doen na je dood en jou een plekje in de hemel bezorgen.

Je kunt niet je eigen religie gaan verzinnen en denken dat je naar de hemel gaat, terwijl de islam bestaat en je het net als ieder ander kunt gaan onderzoeken of het de waarheid is of niet!

1 ding is zeker, datgene wat jij hebt geschreven zal je niet naar de hemel gaan brengen, want dat heb je gewoon zelf verzonnen.
pi_91973726
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens Rambolin, om even terug te komen op een ander topic van je:

Corrigerende verkrachting om lesbiennes te genezen

Vind je het niet een beetje hypocriet om te doen alsof christenen vol zitten met homohaat, terwijl tegelijkertijd homo´s of homoactivisten het ook niet bepaald makkelijk hebben in islamitische kringen? Ook daar worden homo's ten dood gebracht.

Waarom dan toch een topic openen en de christenen demoniseren om iets wat de moslims ook doen?
Ik vind het vooral hypocriet van de christenen die net doen alsof de islam de enige religie is die intolerant is jegens homo's. Het enige wat ik met mijn topic wil aantonen is dat het christendom net zo goed intolerant is jegens homo's. Met mijn topic wil ik de onwetenden onderwijzen, want de subjectieve media zullen dat onwetende tuig niet onderwijzen ;) omdat ze een anti-islam agenda hebben.
pi_91973735
Rambolin, als jij in een christelijk gezin was geboren en elke zondag van de week in de kerk bijbelverhaaltjes had moeten/mogen voorlezen, je hele leven lang alleen maar omringd was geweest door andere christenen, en net zo veel had geweten van de islam als ik, dan was ook jij nooit tot jouw huidige geloof gekomen en rechtstreeks naar de hel gegaan.

Terecht? Ik vind van niet. Je zou geen goeie aanleiding hebben gehad om je te bekeren tot het juiste geloof.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:02:14 #289
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91973769
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:48 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Je doet net alsof ik de stichter van de islam ben, en alsof de islam mijn eigendom is. :')

De islam is voor de gehele mensheid.

Jij kiest of je een moslim wordt of niet.

Doe je het wel, dan heb je een grote kans dat je naar de hemel gaat.

Anders zul je branden in de hel omdat je hebt geweigerd God te aanbidden.

Zo simpel is het. Ik ben niet degene die jou naar de hel zal sturen hoor.

God zegt in de Koran dat ie ons allemaal een vastgestelde tijd op aarde toewijst. Je mag je zoveel misdragen als je wilt. Maar wanneer je tijd komt, dan zul je dood gaan en wordt alles duidelijk.
gekkie. dat zei god niet. dat zei een mens. of sterker nog een epileptische soldaat met een foute kinderwens (religieus avant la lettre) genaamd muhammed. en omdat hij niet kon schrijven en lezen werd dat gedicteerd aan zijn volgelingen. die de nieuwe macht wel lekker vonden en er lekker van konden leven...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_91973777
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:00 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Ik vind het vooral hypocriet van de christenen die net doen alsof de islam de enige religie is die intolerant is jegens homo's. Het enige wat ik met mijn topic wil aantonen is dat het christendom net zo goed intolerant is jegens homo's. Met mijn topic wil ik de onwetenden onderwijzen, want de subjectieve media zullen dat onwetende tuig niet onderwijzen ;) omdat ze een anti-islam agenda hebben.
Ik denk dat het bij de meeste mensen wel bekend is dat streng gelovigen, van welke religie dan ook, vaak niet tolerant zijn tegen homoseksuelen.
pi_91973853
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:57 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Dat zie je dan verkeerd. Je beoordeelt de islam aan de hand van moslims. Dat is fout nummer 1.

Je familie, vrienden, geld etc. zullen van geen nut zijn na je dood behalve je religie en je daden! Al zou je de hele aarde bezitten, het zal je geen goed doen na je dood en jou een plekje in de hemel bezorgen.

Je kunt niet je eigen religie gaan verzinnen en denken dat je naar de hemel gaat, terwijl de islam bestaat en je het net als ieder ander kunt gaan onderzoeken of het de waarheid is of niet!

1 ding is zeker, datgene wat jij hebt geschreven zal je niet naar de hemel gaan brengen, want dat heb je gewoon zelf verzonnen.
Er is geen bewijs voor het feit dat de islam niet net zo hard verzonnen is als welk ander geloof dan ook.
pi_91973948
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Rambolin, als jij in een christelijk gezin was geboren en elke zondag van de week in de kerk bijbelverhaaltjes had moeten/mogen voorlezen, je hele leven lang alleen maar omringd bent geweest door andere christenen, en net zo veel weet van de islam als ik, omdat je er bepaalde dingen van hebt gelezen, dan was ook jij nooit tot jouw huidige geloof gekomen en rechtstreeks naar de hel gegaan.

Terecht? In vind van niet. Je zou geen goeie aanleiding hebben gehad om je te bekeren tot het juiste geloof.
Dan verdien je het om eeuwig te branden. Want je kunt met een paar simpele muisklikken de islam onderzoeken maar dat doe je niet. Vele christenen hebben al de stap naar de islam gemaakt. Waarom kunnen zij het dan niet doen?

Waarom ben ik als moslim wel in staat om het christendom te onderzoeken en kan ik concluderen dat het een belachelijk geloof is?

Download het programma Paltalk.com, bezoek Social Issues category en ga naar een Islam vs Christianity voicechat room, kijk zelf maar hoe de christenen en moslims in debat gaan met elkaar, en hoe de moslims de christenen met verzen uit de bijbel (!) vernederen. Wat doen de christenen wanneer ze het niet kunnen winnen van de moslims? Ze rennen weg of beginnen te schelden! Ik heb ditzelfde tafereel al honderden keren meegemaakt!

Dit is genoeg bewijs voor mij dat de islam superieur is aan het christendom.

Je hebt 't oude en nieuwe testament. De islam is het laatste testament!
pi_91973996
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:07 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Dan verdien je het om eeuwig te branden. Want je kunt met een paar simpele muisklikken de islam onderzoeken maar dat doe je niet. Vele christenen hebben al de stap naar de islam gemaakt. Waarom kunnen zij het dan niet doen?

Waarom ben ik als moslim wel in staat om het christendom te onderzoeken en kan ik concluderen dat het een belachelijk geloof is?

Download het programma Paltalk.com, bezoek Social Issues category en ga naar een Islam vs Christianity voicechat room, kijk zelf maar hoe de christenen en moslims in debat gaan met elkaar, en hoe de moslims de christenen met verzen uit de bijbel (!) vernederen. Wat doen de christenen wanneer ze het niet kunnen winnen van de moslims? Ze rennen weg of beginnen te schelden! Ik heb ditzelfde tafereel al honderden keren meegemaakt!

Je hebt oude en nieuwe testament. De islam is het laatste testament!
Een soort waanzinnig tripreport van religieuze gekken die elkaar met onlogische bullshit om de oren slaan? Neuh, geen zin in. ;)

pi_91974024
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gekkie. dat zei god niet. dat zei een mens. of sterker nog een epileptische soldaat met een foute kinderwens (religieus avant la lettre) genaamd muhammed. en omdat hij niet kon schrijven en lezen werd dat gedicteerd aan zijn volgelingen. die de nieuwe macht wel lekker vonden en er lekker van konden leven...
Zoalshetis, alles wat je typt/zegt zal later tegen je worden gebruikt. Je begaat een grote zonde door de laatste profeet van God te beledigen.
pi_91974030
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:07 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Je hebt oude en nieuwe testament. De islam is het laatste testament!
Dikgedrukte > omdat er geen aanleiding toe is!
En niet iedereen die de islam onderzoekt zal automatisch dat geloof gaan aanhangen. Zoveel zaken binnen het geloof zijn afhankelijk van interpretatie. Iemand die de islam onderzoekt kan ook concluderen dat het een belachelijk geloof is. Die persoon bekijkt het door zijn of haar opvoeding en levenservaring gewoon door heel andere ogen dan jij.

En al zou je bewijs hebben dat de islam superieur is aan het christendom, dan nog overtuigt dat mij niet van de waarheid van de koran en/of het bestaan van een god. Ik blijf bij mijn atheistische standpunt.
pi_91974053
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:10 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Zoalshetis, alles wat je typt/zegt zal later tegen je worden gebruikt. Je begaat een grote zonde door de laatste profeet van God te beledigen.
Zoalshetis zal branden in de hel! Allahoe akbar.
pi_91974076
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:10 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Dan stuurt die genocidale freak maar een leger woestijnrovers op ons af. Knappe jongen. :*

pi_91974094
Het 'probleem' ligt dan ook in het feit dat sommige moslims nogal opdringerig zijn, to say the least. Niet dat bepaalde christenen dat niet zijn, maar die zullen je niet meteen stenigen.
pi_91974107
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:10 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Zoalshetis zal branden in de hel! Allahoe akbar.
}) <- wacht hem op
pi_91974147
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:12 schreef Rambolin het volgende:

[..]

}) <- wacht hem op
Het is nog niet te laat voor hem om zijn zonden in te zien en zich te bekeren tot de Waarheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')