Vergeet ook niet een Middeleeuwse voorloper van de Kamasutraquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De andere boeken zijn ook niet veel soeps, maar de koran spant wel de kroon. Denkt een kookboek, wetboek en wetenschappelijke verklaring te zijn.
Mwa, ik kan je ook wel wat aardige citaten uit het Oude Testament voorschotelen. Books don't kill people, people do, om met een leuk citaat aan de haal te gaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De andere boeken zijn ook niet veel soeps, maar de koran spant wel de kroon. Denkt een kookboek, wetboek en wetenschappelijke verklaring te zijn.
De bijbel is een metaforisch sprookjesboek. De koran heeft een andere boodschap; kill and destroy.quote:
De bijbel en de koran zijn niet met elkaar te vergelijken.quote:
Niet zo liegen over de inhoud van de Koran. De Koran keurt alleen zelfverdediging goed. De Koran is dan ook superieur aan de aggressieve genocide goedkeurende bijbel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De bijbel is een metaforisch sprookjesboek. De koran heeft een andere boodschap; kill and destroy.
Gelukkig zijn er niet zoveel moslims net als die uit de koran.
Namens wie spreek je nu? De 2 constateringen die je hier doet worden in ieder geval niet door het leeuwendeel van de betreffende gelovigen gedeeld, dus je maakt me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De bijbel is een metaforisch sprookjesboek. De koran heeft een andere boodschap; kill and destroy.
En niet zoveel Joden als uit de bijbel.quote:Gelukkig zijn er niet zoveel moslims net als die uit de koran.
Tuurlijk, dat gedoe met Mozes die de zee deed splijten is natuurlijk waargebeurd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De bijbel en de koran zijn niet met elkaar te vergelijken.
De bijbel is een gechiedenisboek de koran een instructie boek.
PVV'ers vinden hun verkiezingsprogramma ook niet inconsequent, wat is je punt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Namens wie spreek je nu? De 2 constateringen die je hier doet worden in ieder geval niet door het leeuwendeel van de betreffende gelovigen gedeeld, dus je maakt me nieuwsgierig.
Zulke walgelijke dingen zul je NEVER NOOIT in de Koran vinden!quote:The Talmud is Judaism's holiest book (actually a collection of books). Its authority takes precedence over the Old Testament in Judaism. Evidence of this may be found in the Talmud itself, Erubin 21b (Soncino edition): "My son, be more careful in the observance of the words of the Scribes than in the words of the Torah (Old Testament)."
Yebamoth 59b. A woman who had intercourse with a beast is eligible to marry a Jewish priest. A woman who has sex with a demon is also eligible to marry a Jewish priest <<>> bed time stories?
Sanhedrin 55b. A Jew may marry a three year old girl (specifically, three years "and a day" old).
Yebamoth 63a. States that Adam had sexual intercourse with all the animals in the Garden of Eden.
Baba Kamma 113a. Jews may use lies ("subterfuges") to circumvent a Gentile.
Yebamoth 98a. All gentile children are animals.
Baba Mezia 59b. A rabbi debates God and defeats Him. God admits the rabbi won the debate.
"If a Jew be called upon to explain any part of the rabbinic books, he ought to give only a false explanation. Who ever will violate this order shall be put to death." -- Libbre David 37.
"Every goy (non Jew) who studies the Talmud and every Jew who helps him in it, ought to die.', --Sanhedryn, 59a, aboda Zora 8-6, Szagiga 13.
"To communicate anything to a goy about our religious relations would be equal to the killing of all Jews, for if the goyim knew what we teach about them they would kill us openly." -- Libbre David 37.
"A Jew may do to a non-Jewess what he can do. He may treat her as he treats a piece of meat." --Hadarine, 20, B; Schulchan 9ruch, Choszen Hamiszpat 348.
Daarom is de bijbel ook een corrupt boekje dat niet afkomstig is van God.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef El_Matador het volgende:
Een groot basisverschil is al dat in de bijbel alcohol en andere drugs (een stonede Mozes) geaccepteerd worden. In de koran wordt het beschimpt. Zoals alles wat niet het zeer hoogstaande leven van epileptisch woestijnrovertje kon bekoren...
Dat je bewering dat de koran de kroon spant alleen klopt als je appels met peren vergelijkt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
PVV'ers vinden hun verkiezingsprogramma ook niet inconsequent, wat is je punt?
Daarom is er dus een onderscheid tussen de religie en de personen. De meeste moslims zijn erg braaf vergeleken met de fascistische terreur in dat kutboek van ze. Maar dat maakt ze nog niet bepaald tolerant.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat je bewering dat de koran de kroon spant alleen klopt als je appels met peren vergelijkt.De bijbel wordt namelijk niet gezien als metaforisch sprookjesboek door christenen; integendeel. En die zogenaamde boodschap die de koran propageert zie ik ook niet terugkomen bij moslims. Uitzonderingen daargelaten.
Waarom zou het niet kunnen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Daarom is de bijbel ook een corrupt boekje dat niet afkomstig is van God.
Hoe kun je God nou aanbidden terwijl je elke avond dronken bent? Het christendom is verworden tot een nepreligie, ze aanbidden een dode man op een kruis als hun God.
En dat van die dieren op de ark ook!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat gedoe met Mozes die de zee deed splijten is natuurlijk waargebeurd.
Zo'n stoere naam ook. Met vlassig snorretje, scooter en bontkraag, want er moet nog gratis getankt worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah kijk, een moslimvriendje. Hoe voelt dat nou, van achteren genomen te worden door een ayatollah?
Krijgen ongelovigen niet sowieso een eeuwige plek in de hel?quote:
Hij moest echter niet veel hebben van lucida. Wat een lol was dat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:13 schreef sigme het volgende:
Meine Gute.
Breedveld links? Waaaaaaahahahahaha! Paar jaar geleden nog (onterecht, erkend) door Drugshond van fok geschopt wegens het zijn van extreem rechts![]()
Breedveld, je weet wel, die altijd Nekschot op z'n site publiceerde, toen je voor Nekschotjes op fok nog een standaardban kreeg - en overigens ook niemand ook van Nekschot gehoord had.
Breedveld, een van de eerste uitgesproken, en altijd met naam & toenaam, felle criticasters van Islamuitwassen.
'Wollah, wat izzzzzzzzzzzz jouw probleem, tozzzzzzzzzzzzzz weet je, jij doet fockedop tegen mij over Koran, ik jou doodmaken, je weet!'quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo'n stoere naam ook. Met vlassig snorretje, scooter en bontkraag, want er moet nog gratis getankt worden.
Dat je er niet in gelooft betekent natuurlijk niet dat je er niet heen kan gaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oeh, worden we persoonlijk? Heb ik je haatDonaldDuckie beledigd? Pfoe, nou ik ben bang hoor.
En ik geloof niet in een hel en kan er dus nooit heengaan.![]()
Tuurlijk wel. Die hele fantasiewereld is door die schizofrenen zelf geschapen. Hoe kan ik daarin meegaan, als ik gezond ben en zij niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat je er niet in gelooft betekent natuurlijk niet dat je er niet heen kan gaan.
Nee ik bedoel, je kan best God aanbidden terwijl je gedronken hebt.quote:
Islam ies Vrede!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Wollah, wat izzzzzzzzzzzz jouw probleem, tozzzzzzzzzzzzzz weet je, jij doet fockedop tegen mij over Koran, ik jou doodmaken, je weet!'
Volgens mij ben jij door je priester van achteren genomen en in de war.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Scorpie het volgende:
Ah kijk, een moslimvriendje. Hoe voelt dat nou, van achteren genomen te worden door een ayatollah?
Ik heb geen priester en ik geloof niet in door de mens bedachte hogere wezens. Ik geloof in de Echte God. Een God die jouw God nietig doet lijken. Ik geloof in het Vliegende Spaghettimonster.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij door je priester van achteren genomen en in de war.
Nou, mocht er een hel zijn, dan kan je er natuurlijk wel naartoe gaan. Dan is het niet relevant of je er wel of niet in gelooft. Als het er is, dan is het er. (Niet dat ik dat denk, maar om even op jouw argument in te gaan).quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die hele fantasiewereld is door die schizofrenen zelf geschapen. Hoe kan ik daarin meegaan, als ik gezond ben en zij niet?
Als je het bestaan van God ontkent dan zul je idd branden in de hel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Krijgen ongelovigen niet sowieso een eeuwige plek in de hel?
Als die bestond dan, hè.
Je moet zelf toch ook toegeven dat er best haatdragende teksen staan in de Koran? Die zou je fascistisch kunnen noemen. Niet dat het wat uitmaakt, want soortgelijke teksten kan men ook vinden in de Bijbel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Je bent een gore leugenaar die liegt over de inhoud van de Koran. Misschien dat je indruk maakt op de PVV-rukkertjes, maar je idiote gelul maakt totaal geen indruk buiten dit forum.
Welke hel? Het is zo jammer dat er niks is na de dood, zo kan ik je nooit laten merken dat ik gelijk had toen ik zei dat er na de dood niks meer isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Als je het bestaan van God ontkent dan zul je idd branden in de hel.
Die hel bestaat niet echt, alleen bij gelovigen. Net als zij geloven in 4000 jaar geleden geschapen leven terwijl we weten dat er al 2 miljard jaar leven is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, mocht er een hel zijn, dan kan je er natuurlijk wel naartoe gaan. Dan is het niet relevant of je er wel of niet in gelooft. Als het er is, dan is het er. (Niet dat ik dat denk, maar om even op jouw argument in te gaan).
Mja, Rambolin is gewoon een malloot natuurlijk. Zoals veel gelovigen en hun heilige boekje.
Daar kom je dan ook pas achter als je dood bent natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die hel bestaat niet echt, alleen bij gelovigen. Net als zij geloven in 4000 jaar geleden geschapen leven terwijl we weten dat er al 2 miljard jaar leven is.
Nog niets wat in een "heilig" boek stond is "heilig" of werkelijk waar gebleken. Leuk als historisch boekie, maar meer niet.
Het zijn ook altijd ANDEREN die naar de Hel gaan, bij die religies he. Zo vredelievend ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke hel? Het is zo jammer dat er niks is na de dood, zo kan ik je nooit laten merken dat ik gelijk had toen ik zei dat er na de dood niks meer is
En agnosten dan? Zij ontkennen het bestaan van God niet, maar onderkennen het ook niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Ah, we hebben weer iemand die niet gelooft maar wel vindt dat er wel bepaalde onomstotelijke dogma's zijn die je moet erkennen, voor je jezelf onder die religie mag scharen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom is er dus een onderscheid tussen de religie en de personen.
Dan laat je je wel erg eenzijdig informeren.quote:De meeste moslims zijn erg braaf vergeleken met de fascistische terreur in dat kutboek van ze. Maar dat maakt ze nog niet bepaald tolerant.De gristenen zijn zendingsgericht, net als betwetertje Jezus.
Sja, dat zou toch vreemd zijn. Een god zou er toch belang bij moeten hebben dat "wij" leven zoals hij het bedoeld heeft, of niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar kom je dan ook pas achter als je dood bent natuurlijk.
Nee, daar ben ik het absoluut niet mee eens. Het is een misselijke grap. Prima om de PVV verbaal aan te vallen, maar dergelijke dreigementen uiten is extreem laag bij de grond. Bah.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:03 schreef Rambolin het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Breedveld is een held.
Dat rijmt ook nog eens.
Ik ben benieuwd of de Telegraaf mijn reactie ook opnemen in hun nieuwsbericht.
'People don`t kill People, Religion kills people'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd ANDEREN die naar de Hel gaan, bij die religies he. Zo vredelievend ook.
Dat is het mooie van individualistisch atheisme, Daar val je niemand mee lastig.
Nee dat kan niet. Misschien dat je de duivel kunt aanbidden als je dronken bent, maar God zeker niet. De bijbel is een corrupt boek en bevat duizenden fouten en contradicties.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee ik bedoel, je kan best God aanbidden terwijl je gedronken hebt.
Dus dat men volgens de Bijbel mag drinken is geen argument tegen de Bijbel of het geloof.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, we hebben weer iemand die niet gelooft maar wel vindt dat er wel bepaalde onomstotelijke dogma's zijn die je moet erkennen, voor je jezelf onder die religie mag scharen. !_!
Nee hoor. Religie is de ergste drugsverslaving. Alleen is islam heroine en coke en gristendom dan LSD en speed.quote:Dan laat je je wel erg eenzijdig informeren.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb geen priester en ik geloof niet in door de mens bedachte hogere wezens. Ik geloof in de Echte God. Een God die jouw God nietig doet lijken. Ik geloof in het Vliegende Spaghettimonster.
En dat vodje van jullie heeft de wijsheid in pacht?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Misschien dat je de duivel kunt aanbidden als je dronken bent, maar God zeker niet. De bijbel is een corrupt boek en bevat duizenden fouten en contradicties.
Lekker warmquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Geef nu maar eerlijk toe dat je de Koran nooit hebt gelezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet zelf toch ook toegeven dat er best haatdragende teksen staan in de Koran? Die zou je fascistisch kunnen noemen. Niet dat het wat uitmaakt, want soortgelijke teksten kan men ook vinden in de Bijbel.
Als je aanneemt dat het drinken van alcohol geen zonde is (wat volgens de Bijbel ook niet zo is begrijp ik?), dan kan je wel God aanbidden terwijl je gedronken hebt. Moslims niet, omdat zij geloven dat het wel een zonde is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Misschien dat je de duivel kunt aanbidden als je dronken bent, maar God zeker niet. De bijbel is een corrupt boek en bevat duizenden fouten en contradicties.
Ik heb inderdaad niet de hele Koran gelezen. De Bijbel ook niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Geef nu maar eerlijk toe dat je de Koran nooit hebt gelezen.
Gelukkig ken ik ook genoeg moslims die gewoon meedrinken of blowen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je aanneemt dat het drinken van alcohol geen zonde is (wat volgens de Bijbel ook niet zo is begrijp ik?), dan kan je wel God aanbidden terwijl je gedronken hebt. Moslims niet, omdat zij geloven dat het wel een zonde is.
Ah, de afvalligen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik ook genoeg moslims die gewoon meedrinken of blowen.
Monotheïsten die het bestaan van één God erkennen gaan naar de hemel. De christenen die Jezus als God aanbidden, of zeggen dat Jezus de zoon van God is gaan naar de hel. De joden en christenen die God geen andere partner toekennen en goede daden verrichten gaan naar de hemel, samen met de goede moslims. Hindoes die een koe aanbidden zullen branden in de hel. Samen met de agnosten, tenzij de agnosten een keer moeite gaan doen en op zoek gaan naar de religie van God. Je kunt niet geloven dat er een God bestaat, en geen religie hebben en naar de hemel gaan. Of kun jij soms je rijbewijs halen zonder rijlessen te nemen en een rijexamen af te leggen? Je gaat niet zo makkelijk naar de hemel. Je moet ervoor werken! De profeten zijn juist door God aangesteld om de mensen te leiden. Wie is jouw profeet? Wat is je religie? Wie aanbid je? Dat zijn vragen die je zult moeten beantwoorden alvorens je naar de hemel kunt gaan!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
En agnosten dan? Zij ontkennen het bestaan van God niet, maar onderkennen het ook niet.
Heerlijk, die vredelievende tolerantie!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Monotheïsten die het bestaan van één God erkennen gaan naar de hemel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Waarom verdient iemand die gewoon de pech heeft gehad nooit te zijn overtuigd van het geloof in een God als Allah, om naar de hel te gaan? Stel je hebt twee ouders die beide erg christelijk zijn volgens de Bijbel. Je woont in een christelijk land en gaat naar een christelijke school. Je bent christen en weet niet beter dan dat de Bijbel een heilig boek is. Waarom verdien je het dan naar de hel te gaan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Monotheïsten die het bestaan van één God erkennen gaan naar de hemel. De christenen die Jezus als God aanbidden, of zeggen dat Jezus de zoon van God is gaan naar de hel. De joden en christenen die God geen andere partner toekennen en goede daden verrichten gaan naar de hemel, samen met de goede moslims. Hindoes die een koe aanbidden zullen branden in de hel. Samen met de agnosten, tenzij de agnosten een keer moeite gaan doen en op zoek gaan naar de religie van God. Je kunt niet geloven dat er een God bestaat, en geen religie hebben en naar de hemel gaan. Of kun jij soms je rijbewijs halen zonder rijlessen te nemen en een rijexamen af te leggen? Je gaat niet zo makkelijk naar de hemel. Je moet ervoor werken! De profeten zijn juist door God aangesteld om de mensen te leiden. Wie is jouw profeet? Wat is je religie? Wie aanbid je? Dat zijn vragen die je zult moeten beantwoorden alvorens je naar de hemel kunt gaan!
Je hebt wel een lichaam. En telkens als je verbrand bent, dan krijg je een nieuwe huid, zodat je opnieuw pijn kunt ondergaan!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Branden doet toch geen pijn zonder lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |