Mee eens, het was wel een show maar geen topshow.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat was geen topshow helaas maar ik had ook niet anders verwacht met de Jakhals als gast. Gelukkig biedt VI zelfs dan genoeg kijkplezier
Ze hadden het iets te veel over voetbal...Derksen heeft ongetwijfeld ook een mening over Wikileaks, Tunesië en de missie naar Afghanistan...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mee eens, het was wel een show maar geen topshow.
Ik miste toch Manolev, je kan zeggen wat je wil van die jongen maar zonder hem zou de eredivisie toch een stuk saaier zijn.
En over vrouwen in de Tweede Kamer.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hadden het iets te veel over voetbal...Derksen heeft ongetwijfeld ook een mening over Wikileaks, Tunesië en de missie naar Afghanistan...
Ook over vrouwen in het voetbal heeft Derksen een mening:quote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
En over vrouwen in de Tweede Kamer.
Tnx mate. Zo ff lekker lui vanaf de bank VI terugkijken.. Is toch heerlijk man.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
idd heeeerlijk toch. wat wil je nog meer.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Tnx mate. Zo ff lekker lui vanaf de bank VI terugkijken.. Is toch heerlijk man.
op m'n iPhone opent hij die link ineens in de browser als een text file.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
Huh? Wat zei ik hier dan?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij is dat de directe link van de ipad versie van rtlgemist. Kan daarmee te maken hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
op m'n iPhone opent hij die link ineens in de browser als een text file.
Meer mensen last van?
Nee, door het bellen met Royston en het sponsoritem met die lul van Gaydon kwam dat niet meer aan bod.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:35 schreef Alxander het volgende:
Niets gehoord over de goals van Van Persie of over de mogelijke transfer van Castaignos, of heb ik dat gemist?
VI is geen rariteitenkabinetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:10 schreef pberends het volgende:
Ze zouden deze vent 's moeten uitnodigen als gast bij VI.
Royston is altijd lache, dat item van graydon spoel ik voortaan maar door. Eigenlijk heeft ie helemaal niets te melden. Hij trapt open deuren in en zegt steeds dat het eigenlijk zo niet verder kan. Gohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, door het bellen met Royston en het sponsoritem met die lul van Gaydon kwam dat niet meer aan bod.
http://www.mediacourant.nl/?p=95668quote:Tijl Beckand presenteert Hollands Next Millionaire
Geplaatst op dinsdag 18 januari 2011 om 12:30
Tijl Beckand gaat voor RTL 4 een groot spelprogramma presenteren, waarin een kandidaat gegarandeerd naar huis gaat met een miljoen euro. De tv-show heet VriendenLoterij Hollands Next Millionaire en is op zondag 30 januari voor het eerst te zien. Dat heeft RTL 4 dinsdag laten weten. RTL 4 spreekt van een uniek tv-programma. Voor het eerst in de Nederlandse tv-geschiedenis wint een kandidaat gegarandeerd 1 miljoen euro en ook nog eens 1 miljoen euro voor zijn vrienden.
In Hollands Next Millionaire nemen steeds honderd kandidaten het tegen elkaar op. Tien van hen gaan door naar de tweede ronde, twee van hen spelen de grote finale. Alle kandidaten worden bijgestaan door vijf vrienden. De winnaar van de aflevering krijgt 50.000 euro voor zichzelf en 50.000 euro voor zijn vrienden. Bovendien gaat de winnaar naar de grote finale op 27 maart, waar er gegarandeerd twee keer één miljoen euro uitgaat.
VriendenLoterij Hollands Next Millionaire is vanaf zondag 30 januari acht weken lang tussen 21.30 en 23.00 uur te zien op RTL 4.
Hij was allen leuk toen je kon genieten van het leedvermaak/plaatsvervangende schaamte wat hij teweeg bracht in VI. Hier zal ik mij voornamelijk aan hem ergeren ben ik bang omdat hij wel in zichzelf geloofd als presentatorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=95668
Kijken jongens!
http://www.mediacourant.nl/?p=95643quote:RTL 7 blij met kijkcijfers Voetbalfans
Geplaatst op dinsdag 18 januari 2011 om 11:36
RTL 7 is blij met de kijkcijfers van het nieuwe programma Voetbalfans. De eerste aflevering trok maandag 347.000 kijkers. Een goede start, zegt een woordvoerder van RTL. Eén op de tien mannen keek naar de eerste aflevering van Voetbalfans. De aflevering bereikte een zenderaandeel van 11,8 procent in de doelgroep van mannenzender RTL 7, mannen van 20 tot 49 jaar. In totaal trok het verhaal van ADO-supporter Marokkaanse Koos 347.000 kijkers, aldus de persvoorlichter.
Voetbalfans werd uitgezonden na het goed bekeken Voetbal International. De eerste maandaguitzending sinds de winterstop van Voetbal International trok gelijk 574.000 kijkers en een zenderaandeel van 11,5 procent.
Na Voetbalfans ging het programma De Beste Voetballers Ooit van start. Ook het nieuwe programma De Beste Voetballers Ooit werd goed ontvangen met een zenderaandeel van 12,7 procent in de doelgroep van RTL 7.
hoevaak heeft ie er eigenlijk in totaal gezeten? 3x?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=95668
Kijken jongens!
Prima geďntegreerd lijkt me zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=95643.
Tja ik weet niet of hij zichzelf dat moet aandoen, al zou ik het geen eens zo'n slecht idee vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:29 schreef Morendo het volgende:
Beenhakker moet gewoon naar Ajax gaan. Dan is hij een baas.
En dan verklaren dat de cirkel rond is...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:29 schreef Morendo het volgende:
Beenhakker moet gewoon naar Ajax gaan. Dan is hij een baas.
"Ik wil in mijn carriére nog éénmaal met Frank, die jonge pik, naar het Leidseplein toe".quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dan verklaren dat de cirkel rond is...
Geniaal is dat altijd. Zit er ook een CDA'er?quote:
Nee, maar wel een katholieke priester.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Geniaal is dat altijd. Zit er ook een CDA'er?
Die hoort ook bij die enge sektequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Nee, maar wel een katholieke priester.
Nice, kan Johan weer een paar mooie oneliners uitkramenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Nee, maar wel een katholieke priester.
Ik verwacht ook wel een mooie oneliner over Estelle Gullit en winkelen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nice, kan Johan weer een paar mooie oneliners uitkramen
Absurd dat die gast er nog geld voor krijgt ook. Ik heb werkelijk nog nooit om één van die strips moeten lachen.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:52 schreef S0nic het volgende:
Zei die Jakhals niet dat Barcelona binnen 2 wedstrijden zou gaan verliezen?
bij mij is alles gratis, je bedoelt mobiel.vi.nl?quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:50 schreef Darkzell het volgende:
Waarom moet je trouwens betalen voor de mobiele site van VI? Zodra ik een nieuwsbericht aan klik krijg ik de vraag of ik een abonnement wil afsluiten.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef S0nic het volgende:
Emile Schelvis, als ik me niet vergis.
"Jammer Emile!"quote:
Voor die uitzending van VI had ik nog nooit van die Jan Kooijman gehoord.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1045149
Zie vanaf 29:00 en huiver...
Die gladjanus met z'n plakhaar gedraagt zich daar als Mr. Bigstar...wat is die Kooijemans een notoire ijdeltuit...
Wat misselijk, wat misselijk, echt misselijke TV.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Voor die uitzending van VI had ik nog nooit van die Jan Kooijman gehoord.
Wat dat betreft is Derksen toch wel een baas en vrij uniek in Nederland. Prachtig ook hoe zwart-wit hij soms denkt en hoe overtuigend hij over kan komen.quote:
Derksen weet dat hij een uitgesproken mening moet hebben...op het moment dat de Snor genuanceerd wordt, trappen de RTL-bazen hem van de buis.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Derksen toch wel een baas en vrij uniek in Nederland. Prachtig ook hoe zwart-wit hij soms denkt en hoe overtuigend hij over kan komen.
Toevallig zag ik hem vandaag in een fragment zoiets zeggen van "Je kunt trainen tot je een ons weegt, maar je moet ook enig talent hebben.. Die Erwin Mulder (keeper bij Feyenoord) die komt er nooit".
Niet dat die Mulder mij al echt heeft overtuigd, maar het lijkt me wel erg voorbarig om dat nu al zo te stellen. Of misschien ziet hij het gewoon wel veel beter dan ik.
True, maar het zit ook wel heel erg in zijn karakter. Het lijkt me ondenkbaar dat hij 15 jaar geleden wel een hele genuanceerde vent was. Prima ook, want zoals hij nu is, is het geweldige tv.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Derksen weet dat hij een uitgesproken mening moet hebben...op het moment dat de Snor genuanceerd wordt, trappen de RTL-bazen hem van de buis.
Dat voor die beker was toch niet voor het 'echie'. Ze verdedigden nota bene een 5-0 voorsprong in een return-wedstrijd. Die Jakhals is opzich een prima gast, ook iemand die Johan wat tegengas kan bieden, maar niet vanwege dit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:52 schreef S0nic het volgende:
Zei die Jakhals niet dat Barcelona binnen 2 wedstrijden zou gaan verliezen?
Dat zij hij ook alleen maar om lekker tegendraads te doen. Er was op dat moment echt totaal geen aanleiding om te denken dat Barca snel zou verliezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat voor die beker was toch niet voor het 'echie'. Ze verdedigden nota bene een 5-0 voorsprong in een return-wedstrijd. Die Jakhals is opzich een prima gast, ook iemand die Johan wat tegengas kan bieden, maar niet vanwege dit.
Schaap.quote:
geitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Schaap.
Pantelic heeft het objectief gezien meer dan uitstekend gedaan in zijn periode bij Ajax.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Genee scherp is kan hij vanavond Johan flink aanpakken.
Zijn grote protegé Bas Dost zit al weken op de bank, terwijl Mark Janko en Vleminckx aan de lopende band scoren terwijl hij die de grond in heeft geboord.
Dat playmobil-kapsel van hemquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1045149
Zie vanaf 29:00 en huiver...
Die gladjanus met z'n plakhaar gedraagt zich daar als Mr. Bigstar...wat is die Kooijemans een notoire ijdeltuit...
Wat misselijk, wat misselijk, echt misselijke TV.
In de voetballerij zie je tegenwoordig enkel nog notoire zakenvullers!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie die KPN interactieve tv reclame met Derksen al gezien?
Nooit gedacht dat hij mee zou werken met zulke commerciële dingen maarja
Dit is zelfs al zijn 2e KPN reclame daarbij is hij hoofdredacteur, doet een TV programma en doet nog vele andere snabbels. En toch wil Derksen ons met regelmaat doen geloven dat hij geen cent te makken heeftquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Paxcon het volgende:
Ze hebben een betere Derksen en Gijp-imitatie in huis dan Koefnoen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Paxcon het volgende:
Dat viel mij ook op, die stemintonatie bij de Derksen immitatie is briljantquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze hebben een betere Derksen en Gijp-imitatie in huis dan Koefnoen!
Volgens mij is dat "Dickie Derksen", Kasper van Kooten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op, die stemintonatie bij de Derksen immitatie is briljant
Die bedoel ik inderdaad. Als ik op m'n Desire naar mobiel.vi.nl ga en dan een nieuwsbericht aanklik krijg ik een scherm met dat ik 2 euro moet betalen p/maand.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
bij mij is alles gratis, je bedoelt mobiel.vi.nl?
Wat tenenkrommend slecht weer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Paxcon het volgende:
quote:'Volksmenner'
,,Uw verslaggever Martijn Krabbendam was van bovenstaande op de hoogte, maar omdat dit gedrag van de Feyenoord-supporters niet in uw straatje past, heeft u er geen aandacht aan geschonken. Sterker nog: roept u doodleuk dat de rust is bewaard door Been en Beenhakker. Het is zelfs nog leuker: Beenhakker heeft nooit met de naar voren geschoven vertegenwoordigers van de fans gesproken!", aldus de aanhangers.
Derksen heeft een ander belang en gedraagt zich als een volksmenner om de Feyenoord-fans te verleiden tot rellen, menen zij. ,,Misschien kan de voetbalwet ook op u worden toegepast."
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:05 schreef DrDentz het volgende:
Dat zijn de mensen met de petjes en de paardenstaarten en de capuchons op, die moet je niet serieus nemen.
Dat was inderdaad een mastergrap van onze Guido!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Als ik die Johan Derksen zie denk ik altijd meteen: ik moet thuis de planten nog water geven!
[ afbeelding ]
Ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Als ik die Johan Derksen zie denk ik altijd meteen: ik moet thuis de planten nog water geven!
[ afbeelding ]
Ja daar is over nagedacht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een mastergrap van onze Guido!!
Das wel erg ver gezochtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben jou planten geen snor dan?
Daarom juist. Die grap is te weinig obvious voor het klootjesvolk, dus waarom is het grappig? Het is geen grap.quote:
Dat zien we bij Studio Voetbal toch ook altijd?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:47 schreef marcodej het volgende:
Prima discussie. Niks mis mee, is toch heerlijk man.
Het is me al opgevallen dat Johan schippert met zijn mening, het gaat hem echt om bepaalde belangen, hij is niet oprecht.quote:
Die show er om heen is soms ook wel leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:47 schreef marcodej het volgende:
Prima discussie. Niks mis mee, is toch heerlijk man.
Nee hier hebben de mensen een mening die soms zelfs bij de mensen aan tafel verschilt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zien we bij Studio Voetbal toch ook altijd?
Bij een 'discussie' van SV val ik in slaap, dit is prima. Emile is ook goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zien we bij Studio Voetbal toch ook altijd?
Gezellige man volgens mij. Straks maar even kijken of die babbelzieke Vloet iets van de imitatie kan.quote:
Zowaar een interessante voetbalinhoudelijke discussie, en dus niet niveautje Erik Dijkstraquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:05 schreef Type-R het volgende:
Shit, schakel pas nu in
Iets gemist eerste half uur?
Ipv enkele aankopen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:11 schreef kalinhos het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden, maar om z'n mening moet je Johan niet serieus nemen
"Beenhakker had de A-jeugd moeten laten spelen"
Die spélen er al? Leerdam, Mulder, de Vrij, Van Haaren, Castaignos, Cabral, etc
Ach sommige waren wel aardig. Al is het alleen af en toe wel een beetje pijnlijk dat Van der Gijp alleen zijn eigen grappen begrijptquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef marcodej het volgende:
Tijlgrapje van Emile. Gelukkig is het zijn vak niet, dus dat scheelt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Zoals hij binnenkomt, het is beter dan Robert de Niro
Idd, goede uitzending weer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:53 schreef marcodej het volgende:
Eerste halfuur prima discussie en de rest weer gewoon VI-humor. Genieten.
Gemiste kans inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Schijnt ook een filmpje te zijn van Schelvis die zaalvoetbalt
Zijn humor is soms iets te verfijnd voor de bierdrinkende voetbal menigte.quote:
Tja...ik vind dat Emile wel groeit...een paar van zijn grappen waren wel goed. Niet vergeten dat hij een half jaar geleden er nog als een bleu jongetje bij zat. Welke kleren hij aan heeft zal me aan me reet roesten...het is geen RTL Boulevard waar we naar kijken...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:11 schreef kalinhos het volgende:
Toch blijf ik die Schelvis een ziel vinden. Inderdaad 2-3 van die half-grappig bedoelde opmerkingen "ben je niet benieuwd hoe Gullit gaat spelen?/" en nog wat van die dingen. Dat, én het feit dat hij altijd dezelfde combinatie aanheeft. Een v-hals pullover met een overhemd eronder. Ik weet ook wel dat Derksen atlijd in pak zit, Gijp altijd tot zn navel zn blousje open heeft en Genee 9/10x ook een colbertje draagt, maar die combinatie van Emile Schelvis vind ik echt nooit om aan te zien.
Hun maken het wel leuk, boeie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die My Knudde inzendingen beginnen echt zielig te worden.
Ik heb de site vanmiddag al bekeken en er zaten 100x grappigere dingen bij dan deze onzin over de geleidehond van een scout waar we nog nooit van gehoord hebben.
Dus die redactie die dat uit kiest is ook niet goed snik.
(En ze hebben wat ik vanmiddag bedacht heb niet uitgekozen)
Misschien is dat ook wel de bedoeling...nu Gamma, Gilette en Toto niet meer meedoen, is het leuk tegen een andere 'sponsor' te trappen...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb de site vanmiddag al bekeken en er zaten 100x grappigere dingen bij dan deze onzin over de geleidehond van een scout waar we nog nooit van gehoord hebben.
Lekker boeiend wat voor kleding hij aanheeft. Hij heeft verstand van voetbal, is goed ingevoerd in het wereldje en het allerbelangrijkste: hij kent zijn plek aan tafel. Sympathieke vent en prima gast wat mij betreft.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:11 schreef kalinhos het volgende:
Toch blijf ik die Schelvis een ziel vinden. Inderdaad 2-3 van die half-grappig bedoelde opmerkingen "ben je niet benieuwd hoe Gullit gaat spelen?/" en nog wat van die dingen. Dat, én het feit dat hij altijd dezelfde combinatie aanheeft. Een v-hals pullover met een overhemd eronder. Ik weet ook wel dat Derksen atlijd in pak zit, Gijp altijd tot zn navel zn blousje open heeft en Genee 9/10x ook een colbertje draagt, maar die combinatie van Emile Schelvis vind ik echt nooit om aan te zien.
Gijp begrijpt niemands grappen behalve die hij zelf maaktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja zal dan wel
Was weer een goede show vanavond. Emile vond ik wel okee, alleen begreep René zijn grappen niet helemaal. Derksen was weer lachen met Voetbalanalyticus zoekt vrouw
Inderdaad, Emile babbelt prima mee. Sterker nog, zo nu en dan komt er een grapje uit waar ik om kan glimlachen...prima gast dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind die Schelvis wel een prima gozer, niet storend in ieder geval.
Hij kent z'n plek en probeert niet de mr bigstar uit te hangen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef ChickenMan het volgende:
Nee die Schelvis is geweldig, telkens van die droge grapjes die bijna niemand door heeft denk ik. Kan er smakelijk om lachen.
Het erge is nog dat zelfs Schelvis grappiger is dan Tijl Beckand.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef ChickenMan het volgende:
Nee die Schelvis is geweldig, telkens van die droge grapjes die bijna niemand door heeft denk ik. Kan er smakelijk om lachen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die ene die er toen was bij die Televisiering uitzending?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:46 schreef Paxcon het volgende:
Wel een bazenuitzending trouwens. Ook die imitatie van die NECers
Maandag Raoul heertje: leuke gast
Jepquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die ene die er toen was bij die Televisiering uitzending?
Hij is sowieso held.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:00 schreef GGMM het volgende:
Raoul Heertje moet vaker langs komen. BIj Dit was het nieuws is hij ook geweldig.
Zo nu en dan vond ik hem bij 'Dit was het nieuws' ook wel vermakelijk, maar ik blijf het gevaarlijk vinden om dat zo direct te vertalen naar een setting als VI. Ik sluit bijv. niet uit dat hij zich dan wat geforceerd en irritant zal opstellen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:00 schreef GGMM het volgende:
Raoul Heertje moet vaker langs komen. BIj Dit was het nieuws is hij ook geweldig.
Ik vrees ook dat hij iets te nadrukkelijk aanwezig zal zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:07 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Zo nu en dan vond ik hem bij 'Dit was het nieuws' ook wel vermakelijk, maar ik blijf het gevaarlijk vinden om dat zo direct te vertalen naar een setting als VI. Ik sluit bijv. niet uit dat hij zich dan wat geforceerd en irritant zal opstellen.
Ik snap stiekem ook nog steeds niet waarom mensen hem zo goed vonden tijdens de televisiering uitzending, maar ach slechter dan de aflevering (nog steeds een redelijk niveau) van afgelopen maandag kan het niet wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij is jammerlijk bij VI.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef Type-R het volgende:
Nou nou nou, dat valt ook wel weer mee hoor. Hij is beter dan Jan Jaap van der Kwal, maar dat zegt meer over Jan Jaap dan over Raoul Heertje.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:00 schreef GGMM het volgende:
En "Mister plakhaar"quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
Aan Raoul Heertje hebben we wel "Jan Kooijemans" te danken
Ik kan me voorstellen dat Verdonk-adepten het niet zo voor Heertje en Van Der Wal hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat valt ook wel weer mee hoor. Hij is beter dan Jan Jaap van der Kwal, maar dat zegt meer over Jan Jaap dan over Raoul Heertje.
Die was gisteren nog in DWDDquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
Aan Raoul Heertje hebben we wel "Jan Kooijemans" te danken
Omdat hij er toen erg goed tussen paste, vooral ook om het feit dat ze allemaal nog nooit van die Jan Kooijmans gehoord hadden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap stiekem ook nog steeds niet waarom mensen hem zo goed vonden tijdens de televisiering uitzending, maar ach slechter dan de aflevering (nog steeds een redelijk niveau) van afgelopen maandag kan het niet worden
Jammer dat Maasbrecht Schouten er niet naast zit...dat had het plaatje compleet gemaakt...quote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef pberends het volgende:
Jordania ziet er uit alsof hij elk moment een revolver kan trekken.
Dat dacht ik eerst ook.quote:
Er is zelden meer vuurwerk tussen Derksen en Genee. Wat ik wel jammer vind. Bovendien zal Van der Gijp nooit de discussie zoeken met Johan.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Hopelijk wordt het weer ouderwets genieten, het huidige seizoen heeft nog niet echt het gewenste niveau gehaald (in mijn ogen dan)!
Daar ben ik het wel mee eens, maar het blijft gelukkig wel leuk om te kijkenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er is zelden meer vuurwerk tussen Derksen en Genee. Wat ik wel jammer vind. Bovendien zal Van der Gijp nooit de discussie zoeken met Johan.
Die vent rechtsachterin heeft een toffe voetbaltattoo!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:19 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
"whot, staan we achter tegen Willem II?"
Ik ben eerder benieuwd wat hij nu over Janko te zeggen heeft..quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef StringsOfLife het volgende:
Ik ben benieuwd wat Derksen vindt van het enorme pak slaag dat Frankje de Boer en co. hebben gehad in De Galgenwaard. Had ook zomaar 6-1 kunnen zijn. Een heel mat en ongeinspireerd Ajax kreeg voetballes.
En vice versaquote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er is zelden meer vuurwerk tussen Derksen en Genee. Wat ik wel jammer vind. Bovendien zal Van der Gijp nooit de discussie zoeken met Johan.
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd wat hij nu over Janko te zeggen heeft..
quote:
quote:24/01/2011 13:50
Voetbal International ontvangt vanavond tijdens de maandaguitzending cabaretier, comedian, columnist en tv-maker Raoul Heertje.
Het programma met verder als gebruikelijk aan tafel VI-hoofdredacteur Johan Derksen, René van der Gijp en presentator Wilfred Genee wordt uitgezonden op RTL 7 en begint om 20.30 uur.
Of gewoon weer over wat voor mooi land hij uitgekozen heeft om zijn trainerscarričre weer op te pakken. Voldoende 'munitie'.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk vanavond uitgebreid over de eerste training van Gullit in Tsjetsjenië, in de stromende regen.
Soms zie je Johan denken "wat lult die gijp nou weer" maar hun rol nu eenmaal is dat ze elkaar altijd gelijk geven.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hansie moet dus terug!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Soms zie je Johan denken "wat lult die gijp nou weer" maar hun rol nu eenmaal is dat ze elkaar altijd gelijk geven.
Vind ik niet, ze verschillen soms van mening maar gaan daar dan niet even op door. Een voorbeeld hiervan is het onderwerp 'Vleminkx/Janko'.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef Jmsls het volgende:
Nou soms gaan Derksen en Gijp wel in discussie maar niet echt een verhitte discussie of zo.
Dat was te verwachtenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Teletekst: Beenhakker per direct weg
Hebben ze iig een onderwerp. En vast ook weer zo'n 'kenner' van VIquote:Op maandag 24 januari 2011 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik denk dat de Graydonkneus er iets over gaat zeggen...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hebben ze iig een onderwerp. En vast ook weer zo'n 'kenner' van VI.
Waarom kijken mensen nog steeds op teletekst?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Omdat teletekst episch is. En als iets op teletekst staat, is het waarquote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen nog steeds op teletekst?
Teletekst is nog steeds mijn belangrijkste bron voor info.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vastgeroeste gewoontesquote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De tieten achter Teletekst niet kennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nodig Hansie gewoon ook uit als Jan Boskamp er is.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hansie is druk met zijn Sofie aan het meppen met zijn losse handjes
Hij zei pieper inderdaadquote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Zelfs geen piepelmanager meer maar een piepermanager(of ik ben gewoon doof wat best kan na mijn weekend)
En van Hanegem is een betere Kootsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |