Ik denk dat de Graydonkneus er iets over gaat zeggen...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hebben ze iig een onderwerp. En vast ook weer zo'n 'kenner' van VI.
Waarom kijken mensen nog steeds op teletekst?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Teletekst: Beenhakker per direct weg
Omdat teletekst episch is. En als iets op teletekst staat, is het waarquote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen nog steeds op teletekst?
Teletekst is nog steeds mijn belangrijkste bron voor info.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vastgeroeste gewoontesquote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De tieten achter Teletekst niet kennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nodig Hansie gewoon ook uit als Jan Boskamp er is.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hansie is druk met zijn Sofie aan het meppen met zijn losse handjes
Hij zei pieper inderdaadquote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Zelfs geen piepelmanager meer maar een piepermanager(of ik ben gewoon doof wat best kan na mijn weekend)
En van Hanegem is een betere Kootsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |