Er is zelden meer vuurwerk tussen Derksen en Genee. Wat ik wel jammer vind. Bovendien zal Van der Gijp nooit de discussie zoeken met Johan.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Hopelijk wordt het weer ouderwets genieten, het huidige seizoen heeft nog niet echt het gewenste niveau gehaald (in mijn ogen dan)!
Daar ben ik het wel mee eens, maar het blijft gelukkig wel leuk om te kijkenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er is zelden meer vuurwerk tussen Derksen en Genee. Wat ik wel jammer vind. Bovendien zal Van der Gijp nooit de discussie zoeken met Johan.
Die vent rechtsachterin heeft een toffe voetbaltattoo!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:19 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
"whot, staan we achter tegen Willem II?"
Ik ben eerder benieuwd wat hij nu over Janko te zeggen heeft..quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef StringsOfLife het volgende:
Ik ben benieuwd wat Derksen vindt van het enorme pak slaag dat Frankje de Boer en co. hebben gehad in De Galgenwaard. Had ook zomaar 6-1 kunnen zijn. Een heel mat en ongeinspireerd Ajax kreeg voetballes.
En vice versaquote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er is zelden meer vuurwerk tussen Derksen en Genee. Wat ik wel jammer vind. Bovendien zal Van der Gijp nooit de discussie zoeken met Johan.
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd wat hij nu over Janko te zeggen heeft..
quote:
quote:24/01/2011 13:50
Voetbal International ontvangt vanavond tijdens de maandaguitzending cabaretier, comedian, columnist en tv-maker Raoul Heertje.
Het programma met verder als gebruikelijk aan tafel VI-hoofdredacteur Johan Derksen, René van der Gijp en presentator Wilfred Genee wordt uitgezonden op RTL 7 en begint om 20.30 uur.
Of gewoon weer over wat voor mooi land hij uitgekozen heeft om zijn trainerscarrière weer op te pakken. Voldoende 'munitie'.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk vanavond uitgebreid over de eerste training van Gullit in Tsjetsjenië, in de stromende regen.
Soms zie je Johan denken "wat lult die gijp nou weer" maar hun rol nu eenmaal is dat ze elkaar altijd gelijk geven.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hansie moet dus terug!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Soms zie je Johan denken "wat lult die gijp nou weer" maar hun rol nu eenmaal is dat ze elkaar altijd gelijk geven.
Vind ik niet, ze verschillen soms van mening maar gaan daar dan niet even op door. Een voorbeeld hiervan is het onderwerp 'Vleminkx/Janko'.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef Jmsls het volgende:
Nou soms gaan Derksen en Gijp wel in discussie maar niet echt een verhitte discussie of zo.
Dat was te verwachtenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Teletekst: Beenhakker per direct weg
Hebben ze iig een onderwerp. En vast ook weer zo'n 'kenner' van VIquote:Op maandag 24 januari 2011 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Teletekst: Beenhakker per direct weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |