Zo nu en dan vond ik hem bij 'Dit was het nieuws' ook wel vermakelijk, maar ik blijf het gevaarlijk vinden om dat zo direct te vertalen naar een setting als VI. Ik sluit bijv. niet uit dat hij zich dan wat geforceerd en irritant zal opstellen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:00 schreef GGMM het volgende:
Raoul Heertje moet vaker langs komen. BIj Dit was het nieuws is hij ook geweldig.
Ik vrees ook dat hij iets te nadrukkelijk aanwezig zal zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:07 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Zo nu en dan vond ik hem bij 'Dit was het nieuws' ook wel vermakelijk, maar ik blijf het gevaarlijk vinden om dat zo direct te vertalen naar een setting als VI. Ik sluit bijv. niet uit dat hij zich dan wat geforceerd en irritant zal opstellen.
Ik snap stiekem ook nog steeds niet waarom mensen hem zo goed vonden tijdens de televisiering uitzending, maar ach slechter dan de aflevering (nog steeds een redelijk niveau) van afgelopen maandag kan het niet wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij is jammerlijk bij VI.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef Type-R het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Nou nou nou, dat valt ook wel weer mee hoor. Hij is beter dan Jan Jaap van der Kwal, maar dat zegt meer over Jan Jaap dan over Raoul Heertje.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:00 schreef GGMM het volgende:
Raoul Heertje moet vaker langs komen. BIj Dit was het nieuws is hij ook geweldig.
En "Mister plakhaar"quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
Aan Raoul Heertje hebben we wel "Jan Kooijemans" te danken
Ik kan me voorstellen dat Verdonk-adepten het niet zo voor Heertje en Van Der Wal hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat valt ook wel weer mee hoor. Hij is beter dan Jan Jaap van der Kwal, maar dat zegt meer over Jan Jaap dan over Raoul Heertje.
Die was gisteren nog in DWDDquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
Aan Raoul Heertje hebben we wel "Jan Kooijemans" te danken
Omdat hij er toen erg goed tussen paste, vooral ook om het feit dat ze allemaal nog nooit van die Jan Kooijmans gehoord hadden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap stiekem ook nog steeds niet waarom mensen hem zo goed vonden tijdens de televisiering uitzending, maar ach slechter dan de aflevering (nog steeds een redelijk niveau) van afgelopen maandag kan het niet worden
Jammer dat Maasbrecht Schouten er niet naast zit...dat had het plaatje compleet gemaakt...quote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef pberends het volgende:
Jordania ziet er uit alsof hij elk moment een revolver kan trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |