Tja...ik vind dat Emile wel groeit...een paar van zijn grappen waren wel goed. Niet vergeten dat hij een half jaar geleden er nog als een bleu jongetje bij zat. Welke kleren hij aan heeft zal me aan me reet roesten...het is geen RTL Boulevard waar we naar kijken...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:11 schreef kalinhos het volgende:
Toch blijf ik die Schelvis een ziel vinden. Inderdaad 2-3 van die half-grappig bedoelde opmerkingen "ben je niet benieuwd hoe Gullit gaat spelen?/" en nog wat van die dingen. Dat, én het feit dat hij altijd dezelfde combinatie aanheeft. Een v-hals pullover met een overhemd eronder. Ik weet ook wel dat Derksen atlijd in pak zit, Gijp altijd tot zn navel zn blousje open heeft en Genee 9/10x ook een colbertje draagt, maar die combinatie van Emile Schelvis vind ik echt nooit om aan te zien.
Hun maken het wel leuk, boeie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die My Knudde inzendingen beginnen echt zielig te worden.
Ik heb de site vanmiddag al bekeken en er zaten 100x grappigere dingen bij dan deze onzin over de geleidehond van een scout waar we nog nooit van gehoord hebben.
Dus die redactie die dat uit kiest is ook niet goed snik.
(En ze hebben wat ik vanmiddag bedacht heb niet uitgekozen)
Misschien is dat ook wel de bedoeling...nu Gamma, Gilette en Toto niet meer meedoen, is het leuk tegen een andere 'sponsor' te trappen...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb de site vanmiddag al bekeken en er zaten 100x grappigere dingen bij dan deze onzin over de geleidehond van een scout waar we nog nooit van gehoord hebben.
Lekker boeiend wat voor kleding hij aanheeft. Hij heeft verstand van voetbal, is goed ingevoerd in het wereldje en het allerbelangrijkste: hij kent zijn plek aan tafel. Sympathieke vent en prima gast wat mij betreft.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:11 schreef kalinhos het volgende:
Toch blijf ik die Schelvis een ziel vinden. Inderdaad 2-3 van die half-grappig bedoelde opmerkingen "ben je niet benieuwd hoe Gullit gaat spelen?/" en nog wat van die dingen. Dat, én het feit dat hij altijd dezelfde combinatie aanheeft. Een v-hals pullover met een overhemd eronder. Ik weet ook wel dat Derksen atlijd in pak zit, Gijp altijd tot zn navel zn blousje open heeft en Genee 9/10x ook een colbertje draagt, maar die combinatie van Emile Schelvis vind ik echt nooit om aan te zien.
Gijp begrijpt niemands grappen behalve die hij zelf maaktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja zal dan wel
Was weer een goede show vanavond. Emile vond ik wel okee, alleen begreep René zijn grappen niet helemaal. Derksen was weer lachen met Voetbalanalyticus zoekt vrouw
Inderdaad, Emile babbelt prima mee. Sterker nog, zo nu en dan komt er een grapje uit waar ik om kan glimlachen...prima gast dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind die Schelvis wel een prima gozer, niet storend in ieder geval.
Hij kent z'n plek en probeert niet de mr bigstar uit te hangen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef ChickenMan het volgende:
Nee die Schelvis is geweldig, telkens van die droge grapjes die bijna niemand door heeft denk ik. Kan er smakelijk om lachen.
Het erge is nog dat zelfs Schelvis grappiger is dan Tijl Beckand.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef ChickenMan het volgende:
Nee die Schelvis is geweldig, telkens van die droge grapjes die bijna niemand door heeft denk ik. Kan er smakelijk om lachen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die ene die er toen was bij die Televisiering uitzending?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:46 schreef Paxcon het volgende:
Wel een bazenuitzending trouwens. Ook die imitatie van die NECers
Maandag Raoul heertje: leuke gast
Jepquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die ene die er toen was bij die Televisiering uitzending?
Hij is sowieso held.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:00 schreef GGMM het volgende:
Raoul Heertje moet vaker langs komen. BIj Dit was het nieuws is hij ook geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |