Als Suarez vertrekt, dan heeft Twente de beste selectie..quote:Op maandag 17 januari 2011 21:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben het echt zwaar met hun oneens, Twente kampioen
Rightquote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Suarez vertrekt, dan heeft Twente de beste selectie..
Zonde...maargoed een nuttige functie had ie ook niet meer bij Feyenoord...quote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beenhakker is opgestapt, zie AD.nl
Hahahaha dat moet een nieuwe reality serie wordenquote:
Manchester city 3/4 jaar terug ofzo. Daarom vind ik het ook altijd een beetje onterecht dat mensen het hem kwalijk nemen transfervrij vertrokken te zijn. Want Feyenoord had hem ook gewoon zijn transfer kunnen gunnen. Echt reeel was het toch niet dat ze nog meer zouden krijgen.quote:
Je kent het werkelijke verhaal dus niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Manchester city 3/4 jaar terug ofzo. Daarom vind ik het ook altijd een beetje onterecht dat mensen het hem kwalijk nemen transfervrij vertrokken te zijn. Want Feyenoord had hem ook gewoon zijn transfer kunnen gunnen. Echt reeel was het toch niet dat ze nog meer zouden krijgen.
klopt geen zak van, bedrag is uit de lucht gegrepen en nooit bewezenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Manchester city 3/4 jaar terug ofzo. Daarom vind ik het ook altijd een beetje onterecht dat mensen het hem kwalijk nemen transfervrij vertrokken te zijn. Want Feyenoord had hem ook gewoon zijn transfer kunnen gunnen. Echt reeel was het toch niet dat ze nog meer zouden krijgen.
Nee man.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef muzas het volgende:
Ik vind die drenthe saaier dan die graydon homo
Precies.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef Cara het volgende:
[..]
klopt geen zak van, bedrag is uit de lucht gegrepen en nooit bewezen
Ok ik geloof dat graag, maar ik had dat verhaal al zo vaak als feit te horen gekregen bij verschillende programma's en mensen dat ik er maar van uit ging dat het waar was.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies.
Om het volledig te vertellen :
Ooit heeft er een persoon (die zichzelf uitgaf als een tussenpersoon van Man. City) gebeld naar Feyenoord dat ze een bod wilden doen van omstreeks 14 miljoen, toen heeft de directie/td destijds gezegd dat ze dat graag zwart op wit wilden. Daarna is er nooit meer iets vernomen van City.
Verder heeft CSKA Moskou ooit geïnformeerd en dat wou Jonathan zelf niet.
Dat is het hem juist iedereen neemt alles maar over en hoe vaker Johan iets herhaalt des te meer mensen het gaan geloven. En een club/trainer/speler kan eigenlijk ontkennen wat hij wil dat heeft toch geen nut meer.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok ik geloof dat graag, maar ik had dat verhaal al zo vaak als feit te horen gekregen bij verschillende programma's en mensen dat ik er maar van uit ging dat het waar was.
Tja laatst las ik ook een interview met De Guzman die over zijn teleurstelling sprak wat het niet laten doorgaan van zijn transfer naar Man City teweeg had bracht.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is het hem juist iedereen neemt alles maar over en hoe vaker Johan iets herhaalt des te meer mensen het gaan geloven. En een club/trainer/speler kan eigenlijk ontkennen wat hij wil dat heeft toch geen nut meer.
Zeker.quote:
Ja omdat hij probeert af te komen van zijn judas-status. Hij is zelf ook in totaal bijna 2 jaar geblesseerd geweest, Feyenoord heeft alles voor hem gedaan dan loop je niet zomaar even weg.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja laatst las ik ook een interview met De Guzman die over zijn teleurstelling sprak wat het niet laten doorgaan van zijn transfer naar Man City teweeg bracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |