Schaap.quote:
geitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Schaap.
Pantelic heeft het objectief gezien meer dan uitstekend gedaan in zijn periode bij Ajax.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Genee scherp is kan hij vanavond Johan flink aanpakken.
Zijn grote protegé Bas Dost zit al weken op de bank, terwijl Mark Janko en Vleminckx aan de lopende band scoren terwijl hij die de grond in heeft geboord.
Dat playmobil-kapsel van hemquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1045149
Zie vanaf 29:00 en huiver...
Die gladjanus met z'n plakhaar gedraagt zich daar als Mr. Bigstar...wat is die Kooijemans een notoire ijdeltuit...
Wat misselijk, wat misselijk, echt misselijke TV.
In de voetballerij zie je tegenwoordig enkel nog notoire zakenvullers!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie die KPN interactieve tv reclame met Derksen al gezien?
Nooit gedacht dat hij mee zou werken met zulke commerciële dingen maarja
Dit is zelfs al zijn 2e KPN reclame daarbij is hij hoofdredacteur, doet een TV programma en doet nog vele andere snabbels. En toch wil Derksen ons met regelmaat doen geloven dat hij geen cent te makken heeftquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Paxcon het volgende:
Ze hebben een betere Derksen en Gijp-imitatie in huis dan Koefnoen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Paxcon het volgende:
Dat viel mij ook op, die stemintonatie bij de Derksen immitatie is briljantquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze hebben een betere Derksen en Gijp-imitatie in huis dan Koefnoen!
Volgens mij is dat "Dickie Derksen", Kasper van Kooten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op, die stemintonatie bij de Derksen immitatie is briljant
Die bedoel ik inderdaad. Als ik op m'n Desire naar mobiel.vi.nl ga en dan een nieuwsbericht aanklik krijg ik een scherm met dat ik 2 euro moet betalen p/maand.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
bij mij is alles gratis, je bedoelt mobiel.vi.nl?
Wat tenenkrommend slecht weer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Paxcon het volgende:
quote:'Volksmenner'
,,Uw verslaggever Martijn Krabbendam was van bovenstaande op de hoogte, maar omdat dit gedrag van de Feyenoord-supporters niet in uw straatje past, heeft u er geen aandacht aan geschonken. Sterker nog: roept u doodleuk dat de rust is bewaard door Been en Beenhakker. Het is zelfs nog leuker: Beenhakker heeft nooit met de naar voren geschoven vertegenwoordigers van de fans gesproken!", aldus de aanhangers.
Derksen heeft een ander belang en gedraagt zich als een volksmenner om de Feyenoord-fans te verleiden tot rellen, menen zij. ,,Misschien kan de voetbalwet ook op u worden toegepast."
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:05 schreef DrDentz het volgende:
Dat zijn de mensen met de petjes en de paardenstaarten en de capuchons op, die moet je niet serieus nemen.
Dat was inderdaad een mastergrap van onze Guido!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Als ik die Johan Derksen zie denk ik altijd meteen: ik moet thuis de planten nog water geven!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |