Erm.. nee?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:06 schreef kwiwi het volgende:
Hoe zit het precies met giften en belasting?
Als mod zelf een offtopic discussie beginnen en dan posts verwijderen van mensen die er op reageren?Beetje jammer.
Prima dat een mod op een gegeven moment zegt dat een discussie klaar is, maar als ie 'm zelf is begonnen is dat wat... apart.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm.. nee?
Die verwijzingen naar Google zijn gewoon ongewenst. Lekker boeiend dat iemand dat via Google had kunnen vinden. Ik had al aangegeven dat de discussie wel klaar was (en als je er dan toch een discussie over wilt voeren, dan kun je inderdaad hier terecht). Dan verwijder ik die posts gewoon.
Ik ben geen discussie begonnen.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima dat een mod op een gegeven moment zegt dat een discussie klaar is, maar als ie 'm zelf is begonnen is dat wat... apart.
dat was toch die van 'kijk op onze blog' he?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef JumpingJacky het volgende:
Spammert: [Wanbetaler] Betaalt niet, maar zegt van wel.
Yep, denk dat mijn post jouw edit kruistequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dat was toch die van 'kijk op onze blog' he?
En daar istie weer, in hetzelfde topic notabene:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dat was toch die van 'kijk op onze blog' he?
Wat slaat nergens op?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:14 schreef Juicyhil het volgende:
Intrum Justitia rekent registratiekosten?
Slaat natuurlijk nergens op.
Hij is wel mooi aangepakt alquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:44 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En daar istie weer, in hetzelfde topic notabene:
[Wanbetaler] Betaalt niet, maar zegt van wel.
Is al verwijderd zo te zien.quote:
Wat een mooi slotje zegquote:
Topic zakt vanzelf wel weg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:13 schreef knokkels het volgende:
Tweedehands verkoop. Garantie tot aan de deur vraag
Mag deze dicht? Ik heb genoeg informatie.
Als replies als die van phpmystyle "met toeslagen haal je dat vrij makkelijk..." al tegenwoordig als onzin bestempeld worden...quote:Op zondag 5 juni 2011 21:30 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb geen zin om elke post op een schaaltje te wegen, ik heb de onzin eruitgegooid...
ken je de opmerking 'waar gehakt wordt, vallen spaanders'? Ik ben er met de bezem doorheen gegaan en ja, misschien hier een daar een post teveel meegepikt, so be it...quote:Op zondag 5 juni 2011 21:34 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Als replies als die van phpmystyle "met toeslagen haal je dat vrij makkelijk..." al tegenwoordig als onzin bestempeld worden...
lieve schat, je opmerking is met de bezem meegegaan, had niet gemoeten... Mijn excuses daarvoorquote:Op zondag 5 juni 2011 21:51 schreef phpmystyle het volgende:
Er mag wmb best discussie zijn, het moet mogelijk zijn om iemands salaris te betwisten, alleen ik snap dat als dat veelvuldig gebeurd dat dat hinderlijk is. Maar ik maak mij daar niet schuldig aan.
Okquote:Op zondag 5 juni 2011 22:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
lieve schat, je opmerking is met de bezem meegegaan, had niet gemoeten... Mijn excuses daarvoor
Hij schijnt het nogal warm te hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef junkiexp het volgende:
Wie heeft de belastingteruggave al ontvangen? #6
Kijk nogmaals even naar die ''lihoud'', vervelend mannetje.
Hij moet vooral zo doorgaan.... (heb 'm gewaarschuwd per DM. Ben benieuwd of het helpt...)quote:
ik lees dat het niet heeft geholpen. Heb er al een TR voor aangemaakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hij moet vooral zo doorgaan.... (heb 'm gewaarschuwd per DM. Ben benieuwd of het helpt...)
ik heb het weggehaald en genote, ik laat even aan Five of er verder nog iets mee gedaan moet wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lees dat het niet heeft geholpen. Heb er al een TR voor aangemaakt.
Noem me een zeur...... maar bepaalde woorden hoeven niet op die manier gebruikt te worden.
heb 'm gemeldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:47 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zit hier mobiel, dus knippen & plakken werkt niet lekker. Hij mag wel weg....
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:13 schreef Peter het volgende:
1: Even zo een poffertjeskraam?
2: Even zo een frietkraam?
3: Even zo een frietkraam? (3) De weerstand.
4: Even zo een frietkraam? (4) Het afwachten
ben je zelf aan het doornummeren geweest schat? Je zou toch inmiddels moeten weten dat het automatisch gaatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:03 schreef Arcee het volgende:
Banken met "hoge" rente #35
Kan iemand hier even #34 van maken?
Donequote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:03 schreef Arcee het volgende:
Banken met "hoge" rente #34
Kan iemand hier even #34 van maken?
Pffffffffquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Onze fijne vriend is definitief foetsie, trouwens.
waarom?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Onze fijne vriend is definitief foetsie, trouwens.
Letterlijk de reactie die ik wilde postenquote:
Dat is wel heel gemakkelijk opgeven he...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:02 schreef Zelva het volgende:
Kartelvorming cola
Haal dit topic maar weer weg, ik wist dat het niveau van WGR de laatste tijd schrikbarend is achteruit gegaan, maar als ik zulk soort reacties na amper een minuut krijg, hoeft het van mij al niet meer.
Die zakt vanzelf wel wegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:21 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
kan mijn topic verwijderd worden of op slot, ben namelijk al geholpen met mijn vraag in mijn topic. Bijbaantje
alvast bedankt
unless.....quote:
Er is geen tenzij. Als je er iedere dag gaat posten, duurt het hooguit wat langer voordat het topic wegzaktquote:
Welk topic? Ik heb niets weggehaald, maar ik kan wel kijken wie en waaromquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:42 schreef karr-1 het volgende:
Ik zie dat er nog steeds random commentaren van o.a. mijzelf verwijderd worden in topics.
Was jouw commentaar random of het weghalen ervan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:42 schreef karr-1 het volgende:
Ik zie dat er nog steeds random commentaren van o.a. mijzelf verwijderd worden in topics.
Dat was niet random, dat was een reactie van jou op een achterlijke post en ik zit mobiel, dan is het praktisch onmogelijk om fatsoenlijk te editten. Overigens kun je zelf ook gewoon zien dat ik die post ge-edit heb, dus je kunt ook even een pm ertegen aangooien in plaats van hier verongelijkt te komen doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:42 schreef karr-1 het volgende:
Als je niet verongelijkt zou doen, had je die tweede zin ook gewoon achterwege kunnen laten...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:34 schreef karr-1 het volgende:
Ik doe niet verongelijkt, ik constateer een feit meer niet. Maar goed, laat maar, het is al duidelijk.
Nee, er staat geen vak waar je tekst kunt invoeren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Topic heeft dezelfde status als dit topic (sticky/open), dus dat zou gewoon moeten lukken, eigenlijk. Misschien kan een meelezende user testen?
Na je kick kan er in ieder geval weer gepost worden. Probleem dus opgelost.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik denk dat het nu is opgelost. Er was zogenaamd al 1349 dagen niet in het topic gepost, dus misschien dat het probleem daar zat.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:00 schreef Gulmez het volgende:
Van werk weg gelopen.
Laat dit topic sluiten, ik word gek van dat gebash en als niemand het sluit loopt het uit de hand
slotje op verzoek
We doen niet aan slotjes op verzoek in WGR, niet meer reageren, dan zakt het vanzelf wel weg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:00 schreef Gulmez het volgende:
Van werk weg gelopen.
Laat dit topic sluiten, ik word gek van dat gebash en als niemand het sluit loopt het uit de hand
slotje op verzoek
Merkwaardig, het hele topic is weg...quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We doen niet aan slotjes op verzoek in WGR, niet meer reageren, dan zakt het vanzelf wel weg.
Beslissing van hoger handquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:25 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Merkwaardig, het hele topic is weg...
Jupquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:39 schreef Mark het volgende:
Als het ter bescherming van TS is, dan kan ik het billijken
Ik vind het raar. Er is niets onwelvoegelijks gezegd en ik snap niet hoe het topic TS kan schaden.quote:
Het is eerder dat TS zichzelf nog meer schade toe zou kunnen gaan doen, door zijn reacties in het topic. Ik ben daarover trouwens ook nog met TS in gesprekquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het raar. Er is niets onwelvoegelijks gezegd en ik snap niet hoe het topic TS kan schaden.
kk dit, kk datquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het raar. Er is niets onwelvoegelijks gezegd en ik snap niet hoe het topic TS kan schaden.
Daar is ie toch zelf bij of niet? Als anderen zich zo achterlijk gedragen worden er ook geen hele topics om verwijderd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het is eerder dat TS zichzelf nog meer schade toe zou kunnen gaan doen, door zijn reacties in het topic. Ik ben daarover trouwens ook nog met TS in gesprek
Ja, maar dat doet TS zelf. Overigens krijg ik weleens de indruk dat kk nou niet echt opvallend taalgebruik is op Fok!quote:
Dat ligt eraan... Er wordt wel vaker iets verwijderd om iemand tegen zichzelf in bescherming te nemen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar is ie toch zelf bij of niet? Als anderen zich zo achterlijk gedragen worden ook geen hele topic erom verwijderd.
je kon dat google ding toch uit zetten?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat ligt eraan... Er wordt wel vaker iets verwijderd om iemand tegen zichzelf in bescherming te nemen.
Dat helpt in dit geval vrij weinigquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kon dat google ding toch uit zetten?
ik protesteer! Tenzij ik ook krijg!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat helpt in dit geval vrij weinig
En dan ga ik nu de vlaai snijden als jullie het niet erg vinden...
Ik heb het besluit dan ook niet genomen noch uitgevoerd...quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vond het in elk geval een merkwaardig besluit..... niet dat het verder boeit
Waarom in dit subforum? Je zit nu in WGR.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:25 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Kan iemand mijn foto verwijderen?
hier is de link: Userfoto's #254 alvast bedankt
ja weet ik veel waar ik dit verzoek moet plaatsen. ben geen forum nerdquote:Op zondag 17 juli 2011 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom in dit subforum? Je zit nu in WGR.
hier niet dusquote:Op zondag 17 juli 2011 20:32 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ja weet ik veel waar ik dit verzoek moet plaatsen. ben geen forum nerd
In het feedbacktopic van het juiste forum: [US] Feedbackquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |