Nee, er staat geen vak waar je tekst kunt invoeren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Topic heeft dezelfde status als dit topic (sticky/open), dus dat zou gewoon moeten lukken, eigenlijk. Misschien kan een meelezende user testen?
Na je kick kan er in ieder geval weer gepost worden. Probleem dus opgelost.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik denk dat het nu is opgelost. Er was zogenaamd al 1349 dagen niet in het topic gepost, dus misschien dat het probleem daar zat.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:00 schreef Gulmez het volgende:
Van werk weg gelopen.
Laat dit topic sluiten, ik word gek van dat gebash en als niemand het sluit loopt het uit de hand
slotje op verzoek
We doen niet aan slotjes op verzoek in WGR, niet meer reageren, dan zakt het vanzelf wel weg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:00 schreef Gulmez het volgende:
Van werk weg gelopen.
Laat dit topic sluiten, ik word gek van dat gebash en als niemand het sluit loopt het uit de hand
slotje op verzoek
Merkwaardig, het hele topic is weg...quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We doen niet aan slotjes op verzoek in WGR, niet meer reageren, dan zakt het vanzelf wel weg.
Beslissing van hoger handquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:25 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Merkwaardig, het hele topic is weg...
Jupquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:39 schreef Mark het volgende:
Als het ter bescherming van TS is, dan kan ik het billijken
Ik vind het raar. Er is niets onwelvoegelijks gezegd en ik snap niet hoe het topic TS kan schaden.quote:
Het is eerder dat TS zichzelf nog meer schade toe zou kunnen gaan doen, door zijn reacties in het topic. Ik ben daarover trouwens ook nog met TS in gesprekquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het raar. Er is niets onwelvoegelijks gezegd en ik snap niet hoe het topic TS kan schaden.
kk dit, kk datquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het raar. Er is niets onwelvoegelijks gezegd en ik snap niet hoe het topic TS kan schaden.
Daar is ie toch zelf bij of niet? Als anderen zich zo achterlijk gedragen worden er ook geen hele topics om verwijderd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het is eerder dat TS zichzelf nog meer schade toe zou kunnen gaan doen, door zijn reacties in het topic. Ik ben daarover trouwens ook nog met TS in gesprek
Ja, maar dat doet TS zelf. Overigens krijg ik weleens de indruk dat kk nou niet echt opvallend taalgebruik is op Fok!quote:
Dat ligt eraan... Er wordt wel vaker iets verwijderd om iemand tegen zichzelf in bescherming te nemen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar is ie toch zelf bij of niet? Als anderen zich zo achterlijk gedragen worden ook geen hele topic erom verwijderd.
je kon dat google ding toch uit zetten?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat ligt eraan... Er wordt wel vaker iets verwijderd om iemand tegen zichzelf in bescherming te nemen.
Dat helpt in dit geval vrij weinigquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kon dat google ding toch uit zetten?
ik protesteer! Tenzij ik ook krijg!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat helpt in dit geval vrij weinig
En dan ga ik nu de vlaai snijden als jullie het niet erg vinden...
Ik heb het besluit dan ook niet genomen noch uitgevoerd...quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vond het in elk geval een merkwaardig besluit..... niet dat het verder boeit
Waarom in dit subforum? Je zit nu in WGR.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:25 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Kan iemand mijn foto verwijderen?
hier is de link: Userfoto's #254 alvast bedankt
ja weet ik veel waar ik dit verzoek moet plaatsen. ben geen forum nerdquote:Op zondag 17 juli 2011 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom in dit subforum? Je zit nu in WGR.
hier niet dusquote:Op zondag 17 juli 2011 20:32 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ja weet ik veel waar ik dit verzoek moet plaatsen. ben geen forum nerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |