Game onquote:Afgelopen zaterdag kwam ik een excollega tegen. Dan vraag je automatisch hoe het met het werk gaat e.d.
Enfin, een heel lang verhaal kort, haar contract was afgelopen maar ze was vol goede zin helemaal bezig met haar eigen bedrijf. Een poffertjeskraam en helemaal zelf. Leuk meegekletst, want dappere stap van haar. Alleen kwam het me allemaal zo makkelijk voor die poffertjeskraam. Oh ja, hop, kraam kopen en klaar en dat verdient kennelijk als een tierelier etc.
Misschien ben ik zelf gewoon een bang iemand die liever de zekerheid heeft dat e.o.a. baas de verantwoordelijkheid draagt maar zoals zij erover sprak en ook toen ik begon over KvK alles werd heel vrolijk weggewuifd.
Nou als het echt zo makkelijk is dan wil ik ook wel even een busje huren om wat deeg te bakken. Maar zat ze het allemaal mooi te maken vanwege dat ontslag of gaat dat allemaal echt zo makkelijk? Want zo'n goudmijntje wil ik natuurlijk ook wel he. Ik voelde me iig een echte kantoorkruier.. En ik blijf het me maar afvragen.
Is het echt zo makkelijk en mooi?
quote:Verzet tegen komst frietkot
door Domien Huijbregts domien.huijbregts@bndestem.nl. dinsdag 04 januari 2011 | 10:04 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 04 januari 2011 | 10:06
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Quantcast
HOOGERHEIDE - De Woensdrechtse partijen AKT en ABZ zijn niet blij met de komst van een mobiele snackkraam op het St. Lucasplein in Hoogerheide.
Het college van B en W verleende onlangs een éénjarige vergunning voor zo'n kraam voor alle dagen in de week, behalve dinsdag en vrijdag.
Lucas Bolders van AKT snapt daar niets van. "Het Lucasplein ligt vlakbij de Raadhuisstraat. Iedereen loopt zijn benen onder zijn lijf vandaan om daar de bedrijfsruimtes verhuurd te krijgen. Dan is het raar dat je een vergunning verleend voor een standplaats."
Bolders zegt bovendien al door verschillende bezorgde omwonenden te zijn benaderd. "Ze zijn bang voor stankoverlast, troep en hangjongeren voor de deur. Ze gaan dan ook bezwaar indienen tegen de verleende vergunning."
Ook Rainier Schuurbiers van ABZ zet vraagtekens bij de vergunning. "Je kunt je afvragen of bewoners hier blij mee moeten zijn. Is er wel voldoende nagedacht over hoe je zoiets op een nette manier doet? In het verleden is de vergunning van eenzelfde soort kraam aan de Van Weerden Poelmanlaan juist ingetrokken vanwege stankoverlast. Ook wij zien liever een inpandige cafetaria in de Raadhuisstraat."
Volgens een gemeentewoordvoerder is alle kritiek echter onterecht. "Het plein is door de gemeenteraad zelf aangewezen als de locatie in Hoogerheide voor standplaatsen. Aan de vergunning zijn bovendien strenge voorwaarden verbonden. Zolang een ondernemer hieraan voldoet, is er voor ons geen aanleiding om een vergunning te weigeren. En in het geval er wel problemen ontstaan, kunnen we handhavend optreden."
Je bedoelt zoiets?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:53 schreef junkiexp het volgende:
Heb toch het idee dat dit soort zaken in het buitenland eens stuk makkelijker gaan.
Het is nu net of je een tbs inrichting voor pedofielen naast een bso wil openen
LBquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Linkje in het vorige topic klopt niet!Die verwijst naar het vorige topic
[..]
Je bedoelt zoiets?
Als je vanuit Amersfoort naar Utrecht reist per trein, zit er aan de ene kant van het water een TBS kliniek en aan de andere kant een school of BSO ofzo.quote:
Licht eens toe waarom je die link hier post?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:33 schreef junkiexp het volgende:
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)s%20is%20lamgeslagen
Dat gaat niet over Staal/Stali, maar dat is een andere frietkar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:33 schreef junkiexp het volgende:
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)s%20is%20lamgeslagen
Dat dus idd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:41 schreef Staal het volgende:
Denk dat de post als voorbeeld is en kritiek van Junkiexp op het beleid. Ik had zijn laatste post uit het vorige topic ook meegekregen. Was heel meelevend en hij kon er niet bij dat het zo moeilijk gaat.
Overigens zijn de zes weken nog niet om en ik wacht nog op nieuws. Denk nog een dagje of tien.
Zelf zou ik niet jaren in weer en wind met een kar willen staan en er juist naar toe willen werken om een klein zaakje te huren. Kan hier nog niet meer over vertellen omdat ik eerst wil weten wat de uitspraak zal zijn..
En zodra ik met de kar van start ga dan vertel ik jullie dit bij wijze van spreken natuurlijk als eerste!
Joh ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat gaat niet over Staal/Stali, maar dat is een andere frietkar.
Leuk, zo'n smiley, maar voor sommige users was het blijkbaar niet echt duidelijk wat jij ermee bedoelde, gezien hun reacties. Beter had je iets erbij kunnen zetten ter verduidelijking, zoals Staal in een aantal posts hierboven doet.quote:
Sorry dan, mij leek het duidelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leuk, zo'n smiley, maar voor sommige users was het blijkbaar niet echt duidelijk wat jij ermee bedoelde, gezien hun reacties. Beter had je iets erbij kunnen zetten ter verduidelijking, zoals Staal in een aantal posts hierboven doet.
en hoe was het? ben je wat wijzer geworden?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:48 schreef Staal het volgende:
Morgenmiddag heb ik een afspraak met een jurist bij het gemeentehuis. Deze afspraak had ik maandag kunnen hebben maar was zelf een lang weekend weg naar Cadzand. Het gaat niet snel maar er zit wel weer schot in. Heb iig wel een goed gevoel over de afspraak van morgen. Zal wrs. aan tientallen regels meer moeten voldoen om de protesten te sushen. Maar erna kunnen ze opnieuw de boel tegen werken in de tweede protestronde.
Dat "even zo" werkt in de praktijk duidelijk niet zo makkelijk. Jah, enkel bij de belastingdienst want daar mag ik mijn winkeltje wel trouw invullen..
Gezien het topic in K&W zit er vermoedelijk wel schot in de zaak.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
en hoe was het? ben je wat wijzer geworden?
En gezien Stroom afnemen tot hoeveel meter? is de gemeente nog niet helemaal om..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gezien het topic in K&W zit er vermoedelijk wel schot in de zaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |