quote:
Op donderdag 2 december 2010 23:47 schreef x-tremed het volgende:denk dat als je een beetje je wensen over een logo hier neerzet er voldoende Fok!ers zijn die je daarmee willen helpen

Tof idee. Maar dat ga ik niet doen. Ik vind het leuk om te posten wat ik sjouw en om van FOK!kers tips te krijgen. Maar zou ik dit soort dingen vragen dan vraag ik iets voor commerciele doeleinden want mijn bedoeling is natuurlijk wel om hiermee mijn boterhammetje te gaan verdienen.
Heb gisteravond zelf wat zitten prutsen, samenvoegen etc. En het is allemaal half. Zie dat hier in mijn omgeving ook. Zelf scheef geplakte belettering. Nee, dan maar even op de iets langere baan en dan professioneel. Ik moet me hier duidelijk niet aan wagen.
quote:
Op donderdag 2 december 2010 23:57 schreef Five_Horizons het volgende:Leuk Stali
Jammer dat je het topic niet hebt kunnen openen, maar hoe wil je de TT hebben?

Hoi F_H, zou je er i.p.v. poffertjeskraam frietkraam van willen maken? Dan blijft het herkenbaar.
Heb het zelf niet meer geopend en was er uiteraard ook wat verlegen mee omdat ik niets te melden had.
quote:
Dit vind ik echt heel gaaf.

. De boerenkoolkroket, kwam hierdoor op het idee om hier in huis een zuurkoolkroket te proberen en dan wat pittige kaas in het beslagje.
Leuk om te proberen iig. Bedankt.