abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89269003
quote:
Afgelopen zaterdag kwam ik een excollega tegen. Dan vraag je automatisch hoe het met het werk gaat e.d.

Enfin, een heel lang verhaal kort, haar contract was afgelopen maar ze was vol goede zin helemaal bezig met haar eigen bedrijf. Een poffertjeskraam en helemaal zelf. Leuk meegekletst, want dappere stap van haar. Alleen kwam het me allemaal zo makkelijk voor die poffertjeskraam. Oh ja, hop, kraam kopen en klaar en dat verdient kennelijk als een tierelier etc.

Misschien ben ik zelf gewoon een bang iemand die liever de zekerheid heeft dat e.o.a. baas de verantwoordelijkheid draagt maar zoals zij erover sprak en ook toen ik begon over KvK alles werd heel vrolijk weggewuifd.

Nou als het echt zo makkelijk is dan wil ik ook wel even een busje huren om wat deeg te bakken. Maar zat ze het allemaal mooi te maken vanwege dat ontslag of gaat dat allemaal echt zo makkelijk? Want zo'n goudmijntje wil ik natuurlijk ook wel he. Ik voelde me iig een echte kantoorkruier. :{ . En ik blijf het me maar afvragen.
Is het echt zo makkelijk en mooi?
Game on :)

linkje naar deel 1

Even zo een poffertjeskraam?

[ Bericht 4% gewijzigd door Chuck-N0rr1s op 29-11-2010 19:33:31 ]
  zondag 28 november 2010 @ 20:18:27 #2
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_89269159
De echte vraag:

Is zij makkelijk en mooi?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_89270987
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef JaimyLee het volgende:
De echte vraag:

Is zij makkelijk en mooi?
:D

tvp
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_89282044
Zet deze link naar deel 1 even in de OP:

en zet er even in grote letters in dat het om een FRIETKRAAM (of patat~ zo u wilt) gaat, dat lijkt niet echt door te dringen ofzo

[ Bericht 33% gewijzigd door Fireblast op 29-11-2010 00:15:10 ]
pi_89330088
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:55 schreef Fireblast het volgende:
Zet deze link naar deel 1 even in de OP:

en zet er even in grote letters in dat het om een FRIETKRAAM (of patat~ zo u wilt) gaat, dat lijkt niet echt door te dringen ofzo
Ja, dit moet wel even anders inderdaad. Had de lapo en wilde zelf pas een nieuw topic openen als ik de twee vergunningen rond heb.

Geen afzwaaien dit he? Maar ik heb nu niks. Jah, een nutteloos bedrijfje op papier.
En om de paar dagen de meelevende vraag of ik al nieuws heb.

Wordt absoluut vervolgd. Want ik wil het en zou het verloop graag op FOK! willen posten en ook om kritieken en hulpposten natuurlijk. Deze weken lijken nu al drie jaar, enthousiasme daalt een beetje want de onzekerheid komt om de hoek loeren. Maar een ja-woord daar wacht ik op. Het leuke is de kar kopen en het eindelijk echt te kunnen beginnen.

Laat maar even rusten. Ik kom er zeker op terug.
pi_89369784
Je begint wel precies in de koudste tijd van het jaar. :P

Enig idee hoe lang die vergunningen duren?
pi_89424940
Ik heb eindelijk nieuws. Begon nl. te denken dat de politiek hier gewoon geen frietkraam zou willen.

Ik had in oktober twee standplaatsvergunningen aangevraagd. Nu krijg ik zojuist bericht dat de tweede standplaats niet in het bestemmingsplan past en 1 dag uit de eerste aanvraag niet toegestaan is.

Maar dit betekent dus dat die andere drie dagen dus wel toegestaan zijn. *O* .
Nu de dagen van de tweede standplaats omzetten in een aanvraag naar de eerste standplaats en dan lukt het wel.

Dus dit komt rond voor het eind van het jaar. Ben echt heel blij. *O* .
pi_89425073
gefeliciteerd!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_89425321
Gefeliciteerd! :s) *O*
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  Moderator donderdag 2 december 2010 @ 13:05:22 #10
155227 crew  Guppy
dus
pi_89425535
Gefeliciteerd! Nu een modje die de TT nog even fixt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_89425643
Gefeliciteerd *O*
pi_89425655
Dank jullie wel!
Ik ben in jubelstemming want begon het echt op te geven en nu gaat het weer leven en kan ik verder met dingen regelen.
pi_89425948
had al mee zitten lurken in het eerste deel..
maar dit is fantastisch nieuws!!

gefeliciteerd!! :*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89426083
Mooi topic om te volgen en leuk om te lezen dat er vooruitgang is!

Van harte!
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_89426270
fantastisch nieuws, stali *O*
  donderdag 2 december 2010 @ 13:43:55 #16
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_89426989
Proficiat! :)

En nu? ;)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 2 december 2010 @ 14:39:11 #17
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_89429156
Leuk verhaal, even volgen.
The more debt, the better
pi_89439676
Ha, dat is mooi, Stali!
pi_89440144
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:43 schreef De_Hertog het volgende:
Proficiat! :)

En nu? ;)
Ik heb er een lekker wijntje voor opengetrokken.

Verder denken over het logo, invulling, foldering, prijs/kwaliteitverhouding en natuurlijk begin januari mijn karretje zoeken en aankleden etc. Tof, dat het ineens weer een sprong krijgt. Vergunning is echt zo belangrijk anders haak je toch wel af.

Bedankt voor de leuke reacties en tof dat jullie het volgen!
pi_89457262
denk dat als je een beetje je wensen over een logo hier neerzet er voldoende Fok!ers zijn die je daarmee willen helpen ;)
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_89457726
Leuk Stali :Y

Jammer dat je het topic niet hebt kunnen openen, maar hoe wil je de TT hebben? :)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_89486457
Gefeliciteerd, en hierbij moest ik aan jou denken:

Boerenkool
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_89492398
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:47 schreef x-tremed het volgende:
denk dat als je een beetje je wensen over een logo hier neerzet er voldoende Fok!ers zijn die je daarmee willen helpen ;)
Tof idee. Maar dat ga ik niet doen. Ik vind het leuk om te posten wat ik sjouw en om van FOK!kers tips te krijgen. Maar zou ik dit soort dingen vragen dan vraag ik iets voor commerciele doeleinden want mijn bedoeling is natuurlijk wel om hiermee mijn boterhammetje te gaan verdienen.

Heb gisteravond zelf wat zitten prutsen, samenvoegen etc. En het is allemaal half. Zie dat hier in mijn omgeving ook. Zelf scheef geplakte belettering. Nee, dan maar even op de iets langere baan en dan professioneel. Ik moet me hier duidelijk niet aan wagen.

quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Leuk Stali :Y

Jammer dat je het topic niet hebt kunnen openen, maar hoe wil je de TT hebben? :)
Hoi F_H, zou je er i.p.v. poffertjeskraam frietkraam van willen maken? Dan blijft het herkenbaar.
Heb het zelf niet meer geopend en was er uiteraard ook wat verlegen mee omdat ik niets te melden had.

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Gefeliciteerd, en hierbij moest ik aan jou denken:

Boerenkool
Dit vind ik echt heel gaaf. O+ . De boerenkoolkroket, kwam hierdoor op het idee om hier in huis een zuurkoolkroket te proberen en dan wat pittige kaas in het beslagje.
Leuk om te proberen iig. Bedankt.
pi_89541759
Weet niet of ik zijn naam mag noemen maar ik vind het zo leuk dat een user n.a.v. dit topic veel moeite doet om mij te helpen aan een mooi logo.

Echt heel tof!
pi_89541928
*O*
In welke stad komt je kraam eigenlijk? :@
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')