Misschien is het makkelijk te starten, daar weet ik niets van af.quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ja vooral in de zomer verdien je bakken met geld
Het is haar kraam en er is kennelijk geen vuiltje aan de lucht. Want ik begon daar dus over.quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:30 schreef WammesWaggel het volgende:
De marge op poffertjes lijkt mij erg hoog, maar hoe kom je aan vergunnungen voor een markt of braderie? er zijn wel meer kramen kan ik mij zo indenken.
Misschien dat je in de zomer iets met ijs kan gaan doen in je kraam?
Jij kunt gewoon ergens staan en loempia's verkopen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:30 schreef maickeltje het volgende:
Ja het is bakken met geld verdienen.
Ik verkoop loempia's , gaat als n gek! Zijn niet aan te slepen.
http://www.vkblog.nl/beri(...)rijp_deze_buitenkans!quote:De West-Vlaamse stad Brugge organiseert een openbare aanbesteding voor de standplaatsen van twee fritkoten op de Markt.
In 2003 werd er maar liefst 89.839 euro en 97.123 euro betaald voor deze toplocaties. Dit keer wordt er mogelijk meer dan een ton geboden voor de bij toeristen geliefde kramen bij het Belfort.
Dat dus, volgens mij kan je gewoon bij braderieën enzo gaan staan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Op een markt huur je toch gewoon een plek? Het wordt pas lastiger als je echt "los" in het centrum ergens wilt staan.
Vooral in het begin is het veel geregel (KvK, BTW nummer etc).quote:
Daar zijn wachtlijsten voor, hele lange.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Op een markt huur je toch gewoon een plek? Het wordt pas lastiger als je echt "los" in het centrum ergens wilt staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |