Dat is raar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:11 schreef Diemux het volgende:
De meeste incassobureau's nemen facturen van 3/4 maanden oud niet meer aan. Kans dat deze betaald worden is namelijk minimaal.
3, 7, 14, 21 dagen. Of te wel, wat jij wilt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef Crutch het volgende:
Als ik nu een herinnering opstel, wat voor betalingstermijn kan ik dan minimaal hanteren?
Dit noemen we spam....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:04 schreef Fundor het volgende:
Het is belangrijk om de reden van niet-betalen te achterhalen en daar de strategie op aan te passen. Geen standaardaanpak dus. Kijk op onze blog ... voor tips bij selectie van een incassobureau en voor meer informatie over dergelijke problemen met openstaande facturen.
Succes met het innen van de factuur!
En zijn die AV aan de klant beschikbaar gesteld (aantoonbaar)?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:37 schreef JumpingJacky het volgende:
Even checken: Je hebt geleverd? Je hebt een getekend bewijs van aflevering? Er is niet gereclameerd? Wat zeggen jouw algemene voorwaarden over het uitblijven van betaling?
Met als kanttekening dat iemand dan een foutieve handtekening kan zetten en je kan beschuldigen die te hebben vervalst. Een TNT heeft daar geen belang bij omdat deze onpartijdig is.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:09 schreef Diemux het volgende:
Het maakt niet uit hoe ze hem krijgen, zolanng ze maar tekenen voor ontvangst.
Ach ja, ik heb 'm net afgegeven met de melding dat ze nog vijf dagen hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:09 schreef Diemux het volgende:
Het maakt niet uit hoe ze hem krijgen, zolanng ze maar tekenen voor ontvangst.
Klopt, Fundor is erg duur en hierdoor ging mijn zaak failliet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:32 schreef bug_me_not2 het volgende:
Wat je ook doet, ik zou Fundor nooit inschakelen voor het incasso traject. Een keer geprobeerd maar binnen 3 dagen hadden al mijn klanten de builenpest, was mijn parkiet overleden, mijn vrouw in een man verandert en mijn auto total-loss...
Het heet nog steeds spam en het is nog steeds niet toegestaan hier...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:12 schreef Fundor het volgende:
Hopelijk zullen ze deze keer wel betalen. Natuurlijk is de relatie met je klant en het klantbehoud van belang. Wil je hier meer informatie over kijk dan op ons blog: ..... voor tips over klantbehoud & incasso.
Succes nog met het innen van de factuur!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:45 schreef Diemux het volgende:
[..]
Klopt, Fundor is erg duur en hierdoor ging mijn zaak failliet.
En totaal niet bewijsbaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:00 schreef Crutch het volgende:
Ik neem aan dat herinneringen via de telefoon ook rechtsgeldig zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |