quote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef Battlefan het volgende:
Blij dat wij wc-vrouwen hebben en dat er op koninginnedag genoeg personeel en beveiliging was
Pinksteren! Nu al zin inquote:Op maandag 2 mei 2011 11:22 schreef Liannuh het volgende:
Bij ons was het lekker rustig op koninginnedag!Bij ons wil je echt niet komen met pasen/pinksteren/hemelvaart wanneer de woonboulevards open zijn, zitten wij precies naast }:|
Donderdag & vrijdag hebben we KSK/FOR/SOR (hoe heet dat tegenwoordig? Al die wisselende namen ook altijd...) over de vloer, ik ben benieuwd hoe t gaat dan! :')
Haha bij jullie ook al zo gruwelijk druk? Met hemelvaart ben ik gelukkig op vakantie. Alhoewel pasen toch wel flink tegenvielquote:
Dat is volgens mij nog steeds de drukste tijd bij ons, Pinksterenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef Liannuh het volgende:
[..]
Haha bij jullie ook al zo gruwelijk druk? Met hemelvaart ben ik gelukkig op vakantie. Alhoewel pasen toch wel flink tegenviel
Haha, wij lopen echt zwaar achter wat dat betreft! Geen side-by-side drive, geen ding waar mensen zelf hun bestellin op kunnen aangeven en ook niet van die handheld dingen...quote:Op maandag 2 mei 2011 13:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog steeds de drukste tijd bij ons, Pinksterenaltijd leuk, de hele vloer vol met mensen die werken en nog moet iedereen aanpoten om het een beetje op rolletjes te laten lopen
En natuurlijk word dan de Side-by-side drive echt getest bij ons
Is dat niet heel saai?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik werkt bij het rustigste restaurant van nederland (denk ik)
Soms wel, ik werk 1 avond in de week (19-23) en ik begin altijd al om 19.15 met voorsluitquote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Liannuh het volgende:
[..]
Is dat niet heel saai?Ik vind het juist altijd wel leuk als die drive/counter helemaal vol staat, proberen zo snel mogelijk weer leeg te krijgen!
Pfoee ik zou gek worden!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Soms wel, ik werk 1 avond in de week (19-23) en ik begin altijd al om 19.15 met voorsluit
Delft Noordquote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef Ralphmeister het volgende:
Een McDonald's Crew topicik heb 8 jaar bij Delft Noord gewerkt
Dat denk ik nietquote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik werkt bij het rustigste restaurant van nederland (denk ik)
Dat is zo'n geval van vroeger druk, tot dat de doorgaande weg werd vervangen door een snelwegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:00 schreef Yannick567 het volgende:
Nee, ik vergiste me. Het is Kessel, ergens in Limburg
http://goo.gl/maps/XTlD
Nieuwe soort salade?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:34 schreef Krimpen het volgende:
Weer hier iemand iets over een nieuwe soort salade...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |