Leuk, behalve als je manager bent en je hebt 'Studiotje' als crewlidquote:
Ben een crewlid met een gouden randje, dus ssht jij 'doe alsof' managerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:44 schreef Yannick567 het volgende:
Ik ben dus de baas, samen met Matthijs. Dat je het even weet Bas
Ohja, ter antwoord op Quincy:
[..]
Leuk, behalve als je manager bent en je hebt 'Studiotje' als crewlid
Als jij ook manager bent praten we verder schat, voor die tijd moet jij je mond houdenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ben een crewlid met een gouden randje, dus ssht jij 'doe alsof' manager
Gouden randjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ben een crewlid met een gouden randje, dus ssht jij 'doe alsof' manager
Jup, ding liep als een gekquote:Op woensdag 5 januari 2011 02:14 schreef Tes87 het volgende:
Is de milkshake caramel machiato bij jullie allemaal ook alweer weg?
Wij pas een weekje ofzo niet meer, gewoon opgemaakt wat we nog hadden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 03:08 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Jup, ding liep als een gekWe hebben hem al iets van 2 weken niet meer
Ze hadden de populariteit lichtelijk onderschat
Die horen vanzelf aangepast te wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik vind het alleen een beetje jammer dat de verkeerde happy meal speeltjes in de OP staan
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die horen vanzelf aangepast te worden*kijkt Battlefan aan*
Maar zo'n handleiding, bij ons zal dat niet werken. Bij ons halen ze er gewoon iemand bij die wel engels spreekt (of duits, frans, fins, italiaans, arabisch) om het op te lossenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:54 schreef misz--kelliej het volgende:
Haha, was gewoon een subtiele hint (A)
Ik heb nu al een paar keer gehad dat de ananas zich vermomd had, hij was spontaan rood gekleurd... ik denk door de kleurstoffen die in o.a. de watermeloen zitten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:45 schreef Yannick567 het volgende:
Ik vind dat feestfruit wel lekker, zeker met die ananas erbij nu
Als je gaat aanpassen; Capelle aan den IJssel, Rhijnspoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:36 schreef Yannick567 het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die in de OP moeten? Nieuwe medewerkers?
Gebeurt hier ook, maar ik vind het wel zwaar hinderlijk, dus als je (misz--kelliej) hem zou willen delen, héél graagquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:57 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Maar zo'n handleiding, bij ons zal dat niet werken. Bij ons halen ze er gewoon iemand bij die wel engels spreekt (of duits, frans, fins, italiaans, arabisch) om het op te lossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |