Dit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef jvw000 het volgende:
Als je het niet nodig hebt dan krijg je het
&als je het nodig hebt laten ze je wachten
Ik heb het ook niet echt nodig. Maar ik wil iets nieuws kopen en ik heb geen geduld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het zal wel behoorlijk naief van mij zijn.. Maar het is toch sowieso niet handig om het echt "nodig" te hebben.. Ik zie het altijd maar als een extraatje..
Nee,,, maar je zal het maar is nodig hebben!!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het zal wel behoorlijk naief van mij zijn.. Maar het is toch sowieso niet handig om het echt "nodig" te hebben.. Ik zie het altijd maar als een extraatje..
Maar het is dan weer slecht voor hun server.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:27 schreef zkadrouch het volgende:
[..]
als dit bestond dan had het wel op de website van de BD gestaan. scheelt ze een hoop telefoontjes.
Een becon-nummer hebben, heeft soms z'n voordelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:59 schreef zkadrouch het volgende:
en hoe ben jij bij die link gekomen dan, want bij mij werkt het niet. ook erg onlogisch om via een link met je digid in te loggen. normaal moet je dat ergens invullen en voor de veiligheid van gegevens gaat dat ook altijd over een beveiligde verbinding en niet zomaar via een testlinkje.
nounou pfffquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:35 schreef beware_reageerd het volgende:
En wederom niet gebeld.
Via Becon maar weer.
Die bellen wel. Blijkt dat er een systeemfout is (joh.........).
Staat dat we nog wat moeten betalen (75 euro) maar alles is telkens op tijd betaald. (keek de beste man helemaal na)
Die zegt nu ook, dit is een fout in het systeem, en ik los het op.
Dinsdag belt hij terug met de stand van zaken.
Die belasting telefoon heeft dus 6x belooft te laten bellen en dat is niet 1 keer gedaan.
En zonder Becon zouden we nog weken aan het rotzooien zijn.
Nee, hier falen ze niet een klein beetje. Ze gaan gewoon op hun muil.
Dus hoop volgende week dat we beter bericht hebben.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ? Dat zijn we allang vergeten.
Een grote bende, dat is waar ze goed in zijn.
En in belofte's maken maar niet nakomen.
Tsja, dan vraag je om ellende.
zoiets vraag je toch nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:59 schreef zkadrouch het volgende:
en hoe ben jij bij die link gekomen dan, want bij mij werkt het niet. ook erg onlogisch om via een link met je digid in te loggen. normaal moet je dat ergens invullen en voor de veiligheid van gegevens gaat dat ook altijd over een beveiligde verbinding en niet zomaar via een testlinkje.
het is al eerder besproken volgens mij, maar wat was da becon-nummer ook alweer? dan werkt die link waarschijnlijk ook alleen voor becon-nummer houders en niet voor de rest. of is hier iemand die wel zijn status heeft kunnen bekijken via jou link?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Een becon-nummer hebben, heeft soms z'n voordelen.
heb je er al aangedacht om er een belletje aan te wagen????quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:42 schreef melanie27 het volgende:
2 feb digitaal aangifte gedaan en nog steeds niets ontvangen
ik ook februari aangifte gedaan abi en nog niks tfoequote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:42 schreef melanie27 het volgende:
2 feb digitaal aangifte gedaan en nog steeds niets ontvangen
kunnen ze je mischien een datum doorgeven.waneer je het zou kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom zou je bellen? Ze hebben tot 1 juli officieel de tijd. Als je daarna nog niets hebt zou ik bellen.
omdat het heel vervelend is natuurlijk om nog 20 daagjes te wachten..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:57 schreef jvw000 het volgende:
[..]
kunnen ze je mischien een datum doorgeven.waneer je het zou kunnen verwachten.
dat natuurlijk ook jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het heel vervelend is natuurlijk om nog 20 daagjes te wachten..
ja 1 juli wijsneusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:57 schreef jvw000 het volgende:
[..]
kunnen ze je mischien een datum doorgeven.waneer je het zou kunnen verwachten.
Ach, die 60 euro van je komen er bijna aan hoor!quote:
wat ben je nu aan het zeuren man,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:46 schreef lihoud het volgende:
[..]
ik ook februari aangifte gedaan abi en nog niks tfoe
ja en ik hoop dat je het na 1juli krijgtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ach, die 60 euro van je komen er bijna aan hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |