Moet je maar eens op tijd zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eind April pas ingediend dus denk dat ik nog wel even een tijd kan wachten
je krijgt sowieso een definitieve. Ook als het klopt.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:05 schreef fespo het volgende:
mijn voorlopige aanslag heb ik 2 weken terug ontvangen.
weet iemand hoe lang het duurt voordat ze hebben gecontroleerd dat alles klopt? en krijg ik alleen een brief als ik teveel heb ontvangen of ook als het gewoon klopt?
kan tot maximaal 5 jaar duren geloof ik. Maar meestal in december van het jaar dat je bericht hebt (ik althans)quote:ik heb alles automatisch laten doen. (en als ik het zelf bereken had ik minder moeten ontvangen)
dus wil ik graag zo snel mogelijk weten of ik iets moet terug geven aan de belastingdienst.
oke bedankt weet je ook hoe serieus ze gaan controleren?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
je krijgt sowieso een definitieve. Ook als het klopt.
[..]
kan tot maximaal 5 jaar duren geloof ik. Maar meestal in december van het jaar dat je bericht hebt (ik althans)
Gedownload,... dat wil niet zeggen dat de aangifte ook is ingediend.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:44 schreef Dionysiou het volgende:
De gegevens van D T***** over 2010 zijn eerder gedownload op 03-03-2011 om 12:00 uur.
Even bellen dus
Snap ik, maar ik weet 100% zeker dat ik hem daarna heb bevestigd in het aangifte programma. Maar had gebeld, was niet aangekomen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gedownload,... dat wil niet zeggen dat de aangifte ook is ingediend.
Volgend jaar maar iemand opzoeken die het sneller kan indienen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:18 schreef geppie het volgende:
Mijn aangifte is pas 24 mei binnengekomen bij de belastingdienstbedankt administratiekantoor
Wees blij dat je niet zo'n boekhouder hebt die zonder jouw medeweten uitstel aanvraagt tot 1 mei 2012quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:18 schreef geppie het volgende:
Mijn aangifte is pas 24 mei binnengekomen bij de belastingdienstbedankt administratiekantoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |