Da's een andere website. En daar heb je ook een NLxxx nummer. Als ondernemer gebruik je je DigiD niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:35 schreef jvw000 het volgende:
inloggen kan particulier toch niet. alleen ondernemers. of ben ik nu gek
Doe je vast iets niet goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:40 schreef jvw000 het volgende:
dan heb ik zeker een andere bd, via de bd kan ik alleen verzenden, maar zeker niet de status opvragen
Ja, je kunt het binnenkort verwachten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Xebber het volgende:
Ik snap 't niet helemaal meer.
Ruim een week geleden een brief gehad met dagtekening 4 juni, de VT 2010.
"Okay", dacht ik, "dan zal het binnenkort wel op de rekening staan". Had het eigenlijk al verwacht, maar goed.
Krijg ik vandaag een brief van de Belastingdienst:
Mededeling: Verrekening of terugbetaling, dagtekening 3 juni.
"Hierbij deel ik u mede, dat de negatieve aanslag inkomstenbelasting/premie volksverz.2010 nummer xxxx.xx.xxx.H.00 ten bedrage van ¤ xxxx,xx als volgt is verwerkt:
¤ xxxx,xx wordt uitbetaald of verrekend door de ontvanger belastingdienst/randmeren"
Kan ik 't nou binnenkort verwachten of niet?
Bij mijn vriendin (met wie ik altijd samen aangifte doe bij mijn belastingconsulent), die heeft exact dezelfde VT-brief gekregen op exact dezelfde dag, met exact dezelfde dagtekening. Zij heeft haar geld gisteren ontvangen (ABN), maar ze heeft die "mededelingsbrief" nog niet.
Wat een wazige zooi is 't bij de Belastingdienst zeg.
als dit bestond dan had het wel op de website van de BD gestaan. scheelt ze een hoop telefoontjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:52 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je kunt het heel snel zien wanneer je aan de beurt bent door in je browser het volgende in te tikken:
http://www.belastingdienst.nl/digid/wachtwoord/kalenderjaar
En natuurlijk wel even digid en wachtwoord door je eigen gegevens vervangen.
Werkt perfect met ingang van het kalenderjaar 2010.
scheelt ze een hoop telefoontjes.persooneel&geldquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:27 schreef zkadrouch het volgende:
[..]
als dit bestond dan had het wel op de website van de BD gestaan. scheelt ze een hoop telefoontjes.
Het streven was rond half juni.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:42 schreef Aalbers het volgende:
Voor wanneer heeft de belastingdienst in principe alles betaald?
streven half juni.. berichtgeving algemeen, voor 1 juli bericht indien toegezonden voor 1 april.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:42 schreef Aalbers het volgende:
Voor wanneer heeft de belastingdienst in principe alles betaald?
Dit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef jvw000 het volgende:
Als je het niet nodig hebt dan krijg je het
&als je het nodig hebt laten ze je wachten
Ik heb het ook niet echt nodig. Maar ik wil iets nieuws kopen en ik heb geen geduld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het zal wel behoorlijk naief van mij zijn.. Maar het is toch sowieso niet handig om het echt "nodig" te hebben.. Ik zie het altijd maar als een extraatje..
Nee,,, maar je zal het maar is nodig hebben!!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het zal wel behoorlijk naief van mij zijn.. Maar het is toch sowieso niet handig om het echt "nodig" te hebben.. Ik zie het altijd maar als een extraatje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |