Ja heb ik ook gedaan. Maar ik wil ook graag online solliciteren. Kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:49 schreef lipjes het volgende:
wat denk je van een winkel binnenlopen en vragen: zoeken jullie nog mensen?
Ik wel ja, jij ook?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:58 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Heb je niets anders te doen dan te hele dag op fok! te lurken en de statistieken bij te houden?
Zoek op de sites van alle kledingzaken die je in je stad hebt. Anders: uitzendbureau..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:34 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ik zoek een bijbaantje naast mijn studie. Voor zaterdag en zondag en eventueel koopavonden.
WIe weet welk sites ik het beste kan zoeken? Het liefst een kledingzaak.
Hoe kun je je beter presenteren dan assertief te zijn en spontaan een winkel binnen loopt met de vraag of ze nog mensen zoeken..??quote:Je wilt ook online solliciteren?
Je wil in een winkel werken, maar niet in de Bijenkorf? Dat is toch ook een winkel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:59 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ik ben al in de winkels gaan vragen, ik ga morgen mijn cv bij een paar inleveren......
maar ik wil ook graag online solliciteren, h&m heeft geen vacatures, WE ook niet, bijenkorf ben ik al aangenomen maar wil toch niet daar werken
wel onder voorwaarden natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je wil in een winkel werken, maar niet in de Bijenkorf? Dat is toch ook een winkel?
Ik zie dat je al de juiste instelling hebtquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Heb binnenkort een sollicitatie gesprek. Pff heb echt geen zin
jwzquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zie dat je al de juiste instelling hebt
This is the most unprofessional shit i've ever seen in my life.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:01 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
aangenomen bitchesssss. Echt geen zin om te werken. Maar ik moet cash verdienennnnnnnn
hahaha. Ik werk ook altijd onprofessioneel, ze betalen mij meer voor de gezelligheid.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
This is the most unprofessional shit i've ever seen in my life.
hahaha hell naw! 1 is een supermarktketen, waar ik eerder ontslag had genomen en hebben ze mee weer aangenomen hahaha.quote:
Mijn instinct zegt lingeriewinkelquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:02 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
hahaha hell naw! 1 is een supermarktketen, waar ik eerder ontslag had genomen en hebben ze mee weer aangenomen hahaha.
de tweede is een sieradenwinkel
en vandaag ben ik aangenomen bij een derde winkel ook een sieraden/lingerie winkel
hahahaah ik moet nu kiezen, ik weet niet welke, want ik heb met alle drie winkels afgesproken dat ik morgen een contract teken, dus 2 moet ik afbellen. Ik denk dat ik voor de supermarkt gam verdient beter, is wel zwaar werk, maar dat ben ik wel gewend(stage). Ik ben echt een twijfelaar.Kan nooit een besluit maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |