En hoe hard ze ook proberen, het blijft allemaal een beetje suffig.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:36 schreef Breekfast het volgende:
DWDD denkt met zijn tijd mee te gaan door constant aandacht te besteden aan twitter, hacken, blablablabla
Alexander lijkt een nerd, maar blijkt een warm sociaal mens met het hart op de juiste plaats, die zich oprecht zorgen maakt over de vrijheid van meningsuiting en andere narigheid die ons wordt aangedaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:42 schreef Felagund het volgende:
Alexander wordt emotioneel, zo lijkt het tenminste.
Deed me denken aan Sheldon.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:45 schreef marcodej het volgende:
Die lach van Alexander... WTF!
Daar moet een gifje van komen.
De verpersoonlijking van uitgerangeerd zijn.quote:
Dat is een belediging van Sheldonquote:
quote:
Volgens mij heeft hij enorm veel uit zijn leven weten te halen en was zijn quality of life erg hoog.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef henkde_j het volgende:
Tsja ik weet het niet hoor. Denk dat het beter is dat ie dood is.
Inderdaad, mensen die hun huisdieren gaan aankleden snappen het begrip 'vacht' niet...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Laten ze die honden afpakken van dat achterlijke stinkwijf!
eens!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Laten ze die honden afpakken van dat achterlijke stinkwijf!
Sommige filmpjes waren wel erg kansloos.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
TVDD weet weer nieuwe dieptes te bereiken.
hohoho beetje rechts kan niet he, dat is net als een beetje zwangerquote:Op maandag 10 januari 2011 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben zelf ook best een beetje rechts, maar ik voel me to-taal niet vertegenwoordigd door dít gewauwel.
Ok dan, ik vond Hitler een softe homo.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:12 schreef Tem het volgende:
hohoho beetje rechts kan niet he, dat is net als een beetje zwanger
Echt nieuwswaarde heeft dat ook nog hequote:Op maandag 10 januari 2011 20:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Eerdmans wil even ouwe koeien uit de sloot halen. Wat een grappenmaker
Het is een beetje sneu, zo allemaal bij elkaar. Ik zeg: Fortuyn opgraven, dát waren nog eens tijden.quote:
Heb je WNL gezien met hem? Het was "de mening van Eerdmans show". Met een hoog Wim Bosboom gehalte...quote:
die zit bij de commercielen.. dus al bij een rechts tv circusquote:Op maandag 10 januari 2011 20:15 schreef Tware het volgende:
Tussen dat clubje mis ik Harry Mens als wnl presenatator
Die zoekt nog een parkeerplaats voor zijn rollator.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:15 schreef Tware het volgende:
Tussen dat clubje mis ik Harry Mens als wnl presenatator
Idd, je ziet direct dat dit een fiasco gaat worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:15 schreef Cee het volgende:
Wat een zooitje gefrustreerde balletjes zeg.
die waren met geluid uit leuk om naar te kijken. deze bejaarden zijn met en zonder geluid irritantquote:Op maandag 10 januari 2011 20:17 schreef Cee het volgende:
Ik moet opeens weer denken aan die 4 tienermeiden bij DWDD waarvan die documentaire was gemaakt.
Sensatiezucht van iemand met een grote duim en een vergrootglas :pquote:Op maandag 10 januari 2011 20:17 schreef Cee het volgende:
Ik moet opeens weer denken aan die 4 tienermeiden bij DWDD waarvan die documentaire was gemaakt.
de heren waren het ook niet met elkaar eens, eentje stemde zelfs PvdA.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:37 schreef feeling_sinister het volgende:
Dat programma wordt helemaal niets. Deze mannen zijn niet fel genoeg om het ''rechtse'' geluid te laten horen.
Niet zo verwonderlijk als je kamerlid, staatssecretaris en minister bent geweest voor die partij hè?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
de heren waren het ook niet met elkaar eens, eentje stemde zelfs PvdA.
Dan kan het rechtse geluid van pownews beter waarderen
Okey ik herkende hem daar niet direct van eerlijk gezegd, misschien iets te veel van voor mijn tijd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk als je kamerlid, staatssecretaris en minister bent geweest voor die partij hè?
thanks... de losse fragmenten werkten ook schijnbaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Copycat het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1044779
Daar staat ie. Wel met een verkeerde datum.
Wat een schijt set upquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
- Robbert Dijkgraaf en Diederik Jekel komen meer vertellen over de zojuist ontdekte planeet Keppler-10b.
- Richard Krajicek stelt in DWDD Jacco Eltingh en Paul Haarhuis voor die weer samen zullen spelen.
- Gerdi Verbeet: zal toelichten hoe het vragenuurtje-nieuwe-stijl vandaag voor het eerst is ontvangen in de Tweede Kamer.
- Muziek is... er van DeWolff en tafelheer is Giel Beelen. lees meer op: dwdd.vara.nl
vanavond kijk ik dus niet
Die komt vast met een "illegaal" Britney Spears plaatje aanzettenquote:
Wat een farce dat WNLquote:
Oud nieuws, maar idd goeie actie.quote:
Kan nauwelijks boeiend worden.quote:
Ik kan niet wachten! Waar is mijn slaapzak!quote:
Ik vind het wel aardig, Dijkgraaf en Krajicek lijken me boeiend.quote:
Yep.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dit is toch die Diederik die een tijdje geleden ook in de studio was? Toen was 'ie zo enthousiast![]()
Beeldvormingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
De jakhals heeft weer eens gelijk.
Wel druk maken over Afghanistan, maar in Moerdijk nog niet eens de auto uitkomen.
Ja!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dit is toch die Diederik die een tijdje geleden ook in de studio was? Toen was 'ie zo enthousiast![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:52 schreef AryaMehr het volgende:
Zit de broer van Piet Velthuizen achter Mathijs?
Alsof'ie tegen een baby-Mathijs praatquote:
Dat was ook niet heel moeilijk.quote:
Ik weet ook nooit zo goed of het grappig bedoeld is of niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef Silenus het volgende:
Dat man-op-de-maan vind ik nooit zo leuk.
Vooral bij v/d Gijp een paar keer wist ik het niet (behalve met de golfende Maradona danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit zo goed of het grappig bedoeld is of niet.
Meestal is het serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of zoiets als "hoe lang nog?" vragen aan een vrouw die net bevallen is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:10 schreef Silenus het volgende:
"Jacco ziet er minder afgetraind uit, klopt dat?"
Dat gevoel dat mensen vragen of je ziek bent als je je kiplekker voelt. Heel kut.
Ik vind hem helemaal het type niet om zo te gaan roddelen. Het zit hem dan wel hoog.quote:
Als toernooidirecteur de manager van een topspeler afbranden is nou eenmaal niet handig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:21 schreef Cynix ® het volgende:
Kraai-cheque is wel erg politiek correct. Saai reken ik ook goed, trouwens.
hij is vooral verstandig met het oog op z'n functie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:21 schreef Cynix ® het volgende:
Kraai-cheque is wel erg politiek correct. Saai reken ik ook goed, trouwens.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Lindsey Davenport was me er dan ook eentjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als toernooidirecteur de manager van een topspeler afbranden is nou eenmaal niet handig.
Toen hij nog speler was, was hij overigens minder politiek correct...
"Vrouwentennissers zijn vette varkens."
Das de broer van Marc Mariequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:59 schreef wdn het volgende:
Oh man hij is goed
100 miljard sterren in een zak en dan 100 miljard zakken met elk 100 miljard sterren.
DAT ZIJN HEEEEEEEEEUL VEEUL STERREN
_o-
Neuh. Haarhuis heeft de mooiste sportquote aller tijden. Toen hij als volslagen onbekende John McEnroe met een Hema-racket versloeg in de tweede ronde van de US Open, vroeg een journalist om zich voor te stellen: "I am Paul Haarhuis and I come from Mars."quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die is leuker dan Haarhuis. Veel gewoner.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Neuh. Haarhuis heeft de mooiste sportquote aller tijden. Toen hij als volslagen onbekende John McEnroe met een Hema-racket versloeg in de tweede ronde van de US Open, vroeg een journalist om zich voor te stellen: "I am Paul Haarhuis and I come from Mars."
Zo triviaal is dat niet, dat je dit zo nauwkeurig kan meten en dat het zo duidelijk is dat je er uit kan bewijzen dat het een planeet moet zijn geweest.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef pberends het volgende:
Goh, wat handig dat die meneer het met een zaklamp een speld uitlegt. Alsof niemand kan begrijpen dat er een planeet voorbij een zon komt er dat daar dan een schaduw bij te zien is.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:26 schreef snellejelle het volgende:
Lindsey Davenport was me er dan ook eentje
Inderdaad. Ik begin me sowieso wel steeds meer te ergeren aan de manier waarop van Nieuwkerk zich blijkbaar genoodzaakt voelt, de hippe coole nonchalante presentator uit te hangen en met een nogal denigrerend toontje het gesprek te voeren zodra het over een wetenschappelijk onderwerp gaat. En dan steeds even zijn tafel heer een knikje geven zo van "doe even met me mee"quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:11 schreef Supersoep het volgende:
Die ontdekking van weer een planeet is interessant, maar jezus wat loop ik me te ergeren aan het niveau. Ik mag hopen dat die drukke gay expres zo condescending bezig was omdat Mathijs het nooit lijkt te snappen en alles maar raar vindt.![]()
Godverdoemme een hele uitleg VAN de uitleg over hoe er een dipje in het licht van de ster komt. Te erg gewoon.
Het lijkt soms het jeugdjournaal wel.
Dat gedoe met "oude fragmenten" is bijna altijd tegenkrommend. De intro sla ik dan ook altijd overquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef Silenus het volgende:
Dat man-op-de-maan vind ik nooit zo leuk.
Lijkt me eigenlijk niet dat er dan een schaduw te zien moet zijn. Het is eerder de planeet die een heel klein stukje van de ster bedekt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef pberends het volgende:
Goh, wat handig dat die meneer het met een zaklamp een speld uitlegt. Alsof niemand kan begrijpen dat er een planeet voorbij een zon komt er dat daar dan een schaduw bij te zien is.
Haha, ook dat nogquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk niet dat er dan een schaduw te zien moet zijn. Het is eerder de planeet die een heel klein stukje van de ster bedekt.
Een planeet die een schaduw op een ster werpt is de omgekeerde wereld.
Maar dan de ingekorte versie neem ik aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tijdens TVDD gaan ze dat fragment uit Basta uitzenden, over Mobistar
10 minuten moet toch wel te doen zijn...quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar dan de ingekorte versie neem ik aan
Hij gaat gitaar spel0n?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond Nico Dijkshoorn in een nieuwe rol! Spannend.
Zo idioot simpel uitgelegd, en voor jou is het nog te moeilijk. Hulde.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk niet dat er dan een schaduw te zien moet zijn. Het is eerder de planeet die een heel klein stukje van de ster bedekt.
Een planeet die een schaduw op een ster werpt is de omgekeerde wereld.
Dat verwachtte ik al, wel ingekort neem ik aan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tijdens TVDD gaan ze dat fragment uit Basta uitzenden, over Mobistar
musical over zijn liedjes, genieten dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Borsato zit in de zaal, wat kan díe nou voor belangwekkends te vertellen hebben?
broer van Horace?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Die Dagan is maar een drukkig mannetje.
Mee eens hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:01 schreef byah het volgende:
Die halfzusjes kwamen op mij een beetje verliefd over, of ligt dat aan mij?
Nou, ik vind dit nou eens écht een super-item!quote:
de doorsnee banana split grap van 20 jaar terug was veel grappigerquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, ik vind dit nou eens écht een super-item!
Tuurlijk, maar het geeft toch een soort van voldoening aan ons kansloze consumenten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:07 schreef TLC het volgende:
de doorsnee banana split grap van 20 jaar terug was veel grappiger
Ditquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:08 schreef alors het volgende:
Alleen Extince mag met zachte g rappen.
Zuurpruim.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:07 schreef TLC het volgende:
[..]
de doorsnee banana split grap van 20 jaar terug was veel grappiger
ik kan dit wel waarderenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Kansloos dit al vond ik zijn gedichten ook kut. Dus waarschijnlijk wordt ook dit gewaardeerd
Johquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
ik kan ze wel uit elkaar houden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |