En hoe hard ze ook proberen, het blijft allemaal een beetje suffig.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:36 schreef Breekfast het volgende:
DWDD denkt met zijn tijd mee te gaan door constant aandacht te besteden aan twitter, hacken, blablablabla
Alexander lijkt een nerd, maar blijkt een warm sociaal mens met het hart op de juiste plaats, die zich oprecht zorgen maakt over de vrijheid van meningsuiting en andere narigheid die ons wordt aangedaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:42 schreef Felagund het volgende:
Alexander wordt emotioneel, zo lijkt het tenminste.
Deed me denken aan Sheldon.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:45 schreef marcodej het volgende:
Die lach van Alexander... WTF!
Daar moet een gifje van komen.
De verpersoonlijking van uitgerangeerd zijn.quote:
Dat is een belediging van Sheldonquote:
quote:
Volgens mij heeft hij enorm veel uit zijn leven weten te halen en was zijn quality of life erg hoog.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef henkde_j het volgende:
Tsja ik weet het niet hoor. Denk dat het beter is dat ie dood is.
Inderdaad, mensen die hun huisdieren gaan aankleden snappen het begrip 'vacht' niet...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Laten ze die honden afpakken van dat achterlijke stinkwijf!
eens!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Laten ze die honden afpakken van dat achterlijke stinkwijf!
Sommige filmpjes waren wel erg kansloos.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
TVDD weet weer nieuwe dieptes te bereiken.
hohoho beetje rechts kan niet he, dat is net als een beetje zwangerquote:Op maandag 10 januari 2011 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben zelf ook best een beetje rechts, maar ik voel me to-taal niet vertegenwoordigd door dít gewauwel.
Ok dan, ik vond Hitler een softe homo.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:12 schreef Tem het volgende:
hohoho beetje rechts kan niet he, dat is net als een beetje zwanger
Echt nieuwswaarde heeft dat ook nog hequote:Op maandag 10 januari 2011 20:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Eerdmans wil even ouwe koeien uit de sloot halen. Wat een grappenmaker
Het is een beetje sneu, zo allemaal bij elkaar. Ik zeg: Fortuyn opgraven, dát waren nog eens tijden.quote:
Heb je WNL gezien met hem? Het was "de mening van Eerdmans show". Met een hoog Wim Bosboom gehalte...quote:
die zit bij de commercielen.. dus al bij een rechts tv circusquote:Op maandag 10 januari 2011 20:15 schreef Tware het volgende:
Tussen dat clubje mis ik Harry Mens als wnl presenatator
Die zoekt nog een parkeerplaats voor zijn rollator.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:15 schreef Tware het volgende:
Tussen dat clubje mis ik Harry Mens als wnl presenatator
Idd, je ziet direct dat dit een fiasco gaat worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:15 schreef Cee het volgende:
Wat een zooitje gefrustreerde balletjes zeg.
die waren met geluid uit leuk om naar te kijken. deze bejaarden zijn met en zonder geluid irritantquote:Op maandag 10 januari 2011 20:17 schreef Cee het volgende:
Ik moet opeens weer denken aan die 4 tienermeiden bij DWDD waarvan die documentaire was gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |