quote:Voorgaande topics:
LIII - LI -
XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Delft is geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: van 11 - 18 uur. IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn geopend van 10 - 18 uur.
Bijzondere openingstijden & koopzondagen
Zondag 5 december![]()
IKEA Amsterdam (10 - 17 uur), Delft, Utrecht
Zondag 12 december
IKEA Amsterdam, Delft, Heerlen, Hengelo
Zondag 19 december
IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Groningen, Haarlem, Hengelo, Utrecht
IKEA Heerlen is geopend voor IKEA Family leden.
Vrijdag 24 december![]()
Geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Amsterdam is geopend van 10 - 17 uur, IKEA Heerlen van 10 - 16 uur.
Zaterdag 25 december![]()
Alle vestigingen zijn gesloten.
Zondag 26 december![]()
IKEA Amersfoort, Amsterdam (10 - 17 uur), Breda, Duiven, Eindhoven, Groningen, Haarlem, Heerlen, Hengelo, Utrecht.
Vrijdag 31 december
Geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Amsterdam is geopend van 10 - 17 uur, IKEA Heerlen van 10 - 16 uur.
Zaterdag 1 januari
Alle vestigingen zijn gesloten.
Zondag 2 januari
IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Eindhoven, Utrecht
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
• IKEA Amsterdam: JC-Rags
• IKEA Barendrecht: kalinho
• IKEA Breda:
• IKEA Delft: Snarf
• IKEA Duiven: WebForce
• IKEA Eindhoven:
• IKEA Groningen:
• IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
• IKEA Heerlen: TimC
• IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
• IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Correctie: Ze staan wel nog op de site... Maar niet meer in de PAX plannerquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik weet dat alle 250cm er uit gaat, dat melde ze mij op de chat. Ik weet niet wat ze met Anstad gaan doen, maar de kans bestaad dat ook de andere maten uitlopend zijn, ze zijn al niet meer te vinden op de website of in de PAX planner...
Je kan het beste even contact opnemen via de Chat of telefoon met Ikea.
Oh, ok, heb het niet gevolgd. IKEA stond bovenaan de AT en ik kwam es buurten hier...quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:00 schreef tliciouz het volgende:
Dat was niet haar terrarium.komt van een of andere site af.
helaas is dat niet mijn kastquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ziet er top uit! Heb je een terrarium?
Strax weer naar IKEA. Shoppen.
Ziet er erg peppy uit!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:03 schreef loecje het volgende:
[..]
helaas is dat niet mijn kast![]()
komt van http://www.ikeahackers.net/2009/12/expedit-hamster-home.html
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef loecje het volgende:
welke lampen horen er in de mylonit lampen?
het staat niet op de lamp, en de lamp staat niet meer op de site.
telefoonloos op het moment, is bij de ikea langsgaan ook een optie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef PteV het volgende:
[..]
Even bellen met ons, dan kunnen wij het via het archief vermoedelijk wel voor je nakijken
Even drie keer het woordje chat typen, dan wordt je doorverbonden met een medewerkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:52 schreef loecje het volgende:
[..]
telefoonloos op het moment, is bij de ikea langsgaan ook een optie?
of chat? dat las ik in het vorige topic maar ik kan alleen die anna die me geen antwoorden kan geven
enz... geen chat, vanmiddag ook al geprobeerd om onzin te typen maar krijg geen chatquote:- Goedenavond, ik ben Anna en ik doe m'n best om alle vragen over IKEA te beantwoorden.
- Kan je dat herhalen, maar dan in andere woorden?
- Ik vrees dat ik je niet begrijp. Als je je vraag op een andere manier stelt dan kan ik hem misschien beantwoorden.
- Hier begrijp ik jammer genoeg niets van. Maar deze informatie zal worden gebruikt om mijn kennis in de toekomst uit te breiden.
- Sorry, maar dat snapte ik niet. Is het mogelijk om je vraag anders te stellen?
Het spijt me maar ik heb er niets van begrepen. Zou je de vraag kunnen herformuleren?
- Sorry, dit begrijp ik niet. Mijn kennis wordt steeds verder uitgebreid, hopelijk kan ik je vraag binnenkort wel beantwoorden.
Het is soms lastig, maar na ff zeuren kreeg ik wel de chat. Probeer een paar woorden als: "Medewerker spreken", "Chat service", "Chat dienst" etc.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:23 schreef loecje het volgende:
[..]
enz... geen chat, vanmiddag ook al geprobeerd om onzin te typen maar krijg geen chat
We zijn er ook alleen tijdens winkeltijden hequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:23 schreef loecje het volgende:
[..]
enz... geen chat, vanmiddag ook al geprobeerd om onzin te typen maar krijg geen chat
smiddags lukte het ook niet. met dezelfde reactiesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:50 schreef PteV het volgende:
[..]
We zijn er ook alleen tijdens winkeltijden he
Heb gister ook 4 lampen gekocht waarvan 2 er het niet doen.....quote:Op zondag 9 januari 2011 02:20 schreef loecje het volgende:
[..]
smiddags lukte het ook niet. met dezelfde reacties
maar later na 20x chat intypen wel. alleen weten ze daar echt niets... of ligt dat aan mijn vragen?
jij enig idee of ik maandag een lamp kan ruilen die ik vrijdag heb gekocht(spaarlamp doet het bij thuiskomst niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |