abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:06:15 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90919877
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:04 schreef Adelante het volgende:
Het zijn allemaal plankjes van 40x40 ofzo, dus volgens mij kun je die niet weglaten want dan valt de constructie ineen :o
Maar de verticale, of horizontale, het is maar net hoe je hem bouwt, zijn toch wel lange planken?
Alleen gaan die doorzakken als je helemaal geen tussenschotjes ertussen zet.
Als ik het zo inschat zou je 1 plankje weg kunnen laten, als je dan de volgende er maar weer in zet.
Dus dan krijg je 2 vakken op 1 plank.
pi_90920103
Wel je kan de plank er tussen uit halen, heb ik gezien op het hamsterforum. ( :') ) daar bouwen ze hele hokken in zulke kasten. Maar ik ben er inmiddels al achter wat de maten zijn en het past precies dus. Toch bedankt! :)
All good things are wild and free.
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:18:06 #278
3185 Adelante
To let it go now
pi_90920119
Hamsterweken *O*
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_90920142
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:18 schreef Adelante het volgende:
Hamsterweken *O*
Kijk. :')

http://forum.dehamster.nl(...)ea+expedit#p10754743

Ik wil eerst mijn kooien er in zetten, en ga ik verhuizen dan ga ik ook zoiets maken. _O-
pi_90920177
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar de verticale, of horizontale, het is maar net hoe je hem bouwt, zijn toch wel lange planken?
Alleen gaan die doorzakken als je helemaal geen tussenschotjes ertussen zet.
Als ik het zo inschat zou je 1 plankje weg kunnen laten, als je dan de volgende er maar weer in zet.
Dus dan krijg je 2 vakken op 1 plank.
Ik heb zelf een Expedit kast, en je zou inderdaad wel een plankje weg kunnen laten op een rij, maar ik zou het niet aanraden. Volgens mij zijn de vakken 33cm breed en hoog en 39cm diep.
pi_90920233
Overigens in die link die ik net poste, zie je pootjes onder de kast zitten die moeten ook van de ikea komen, iemand die weet waar ze staan? Kan het namelijk niet vinden.

Deze link dus.
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:24:38 #282
3185 Adelante
To let it go now
pi_90920261
Capita pootjes zo te zien :')

Oh en ik zou voor de expedit wielen gaan, want dan schuif je het zo weg om er ook achter te kunnen stofzuigen :+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_90920263
Ik heb ze denk ik al gevonden, dat zijn deze denk ik?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20049538
pi_90920283
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:24 schreef Adelante het volgende:
Capita pootjes zo te zien :')

Oh en ik zou voor de expedit wielen gaan, want dan schuif je het zo weg om er ook achter te kunnen stofzuigen :+
Ja en als hij op pootjes staat kan ik er onderdoor. :+ en het staat net wat mooier.
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:42:21 #285
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_90920602
onze woonkamert bestaat nu uit een keur aan ikea spul...lack salontafel, besta jagra eettafel, besta nogiets tv meubel...ben van plan om dit te gaan vervangen door spullen uit dezelfde lijn...

wat zijn kwalitatief de beste meubels? voor de kleur zwart-bruin en een strakke uitvoering? ik zie dat bv hemnes goed spul is (denk ik/ hoop ik)
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_90920646
pi_90920837
Zit die franklin barkruk een beetje lekker of is de kwaliteit niet zo?
pi_90922672
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:17 schreef tliciouz het volgende:
Wel je kan de plank er tussen uit halen, heb ik gezien op het hamsterforum. ( :') ) daar bouwen ze hele hokken in zulke kasten. Maar ik ben er inmiddels al achter wat de maten zijn en het past precies dus. Toch bedankt! :)
Ow ja, omdat anderen het doen kan het en houdt de kast dit op de lange termijn ook vol... goede reden ^O^
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90923200
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow ja, omdat anderen het doen kan het en houdt de kast dit op de lange termijn ook vol... goede reden ^O^
Je hoort me nergens zeggen dat hij het dan lang vol zou houden hoor. Ding kan 13 kilo hebben, wat ik er in wil zetten is samen nog geen 2 kilo.
pi_90923259
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:15 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Je hoort me nergens zeggen dat hij het dan lang vol zou houden hoor. Ding kan 13 kilo hebben, wat ik er in wil zetten is samen nog geen 2 kilo.
Die draagkracht is gemeten met een normale opgebouwde kast. De plankjes zijn er niet op gemaakt om zo'n 70cm te overbruggen, maar om ondersteund te worden door een ander plankje...

Maar je moet het gewoon proberen hoor als je denkt dat het werkt/gaat lukken...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90923311
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die draagkracht is gemeten met een normale opgebouwde kast. De plankjes zijn er niet op gemaakt om zo'n 70cm te overbruggen, maar om ondersteund te worden door een ander plankje...

Dat ga ik ook zeker doen, de meeste hebben al 2 jaar zo'n kast staan. Heb hem ook maar voor even nodig.
pi_90929475
Deze site is vast al bekend hier, maar ik ben er verslaafd aan geraakt: http://www.ikeahackers.net/

Gisteren trouwens van Leiden naar Eindhoven gereden om een van de laatste PAX Anstad schuifdeuren (250cm breed) te bemachtigen. Ook de rest van de kast meteen maar meegenomen.
pi_90930519
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

met een extra achterkant, eventueel binnen in het vak extra steun(balkje voor de te overbruggen afstand) en stoelhoekjes geef je de kast weer meer steun.
pi_90930633
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:11 schreef loecje het volgende:

[..]

met een extra achterkant, eventueel binnen in het vak extra steun(balkje voor de te overbruggen afstand) en stoelhoekjes geef je de kast weer meer steun.
Net als de EXPEDIT TV-kast, die heeft ook een extra steuntje en hardboard achterkant.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_90932069
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:50 schreef Goover het volgende:
Gisteren trouwens van Leiden naar Eindhoven gereden om een van de laatste PAX Anstad schuifdeuren (250cm breed) te bemachtigen. Ook de rest van de kast meteen maar meegenomen.
Was dat de laatste op voorraad of omdat die uit het assortiment gaat?
pi_90932458
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Was dat de laatste op voorraad of omdat die uit het assortiment gaat?
Hij gaat per april uit het assortiment maar er was alleen nog maar voorraad in Hengelo, Heerlen en Eindhoven. De bevoorrading van deze deuren was ook slecht, dus niemand kon aangeven of ze uberhaupt nog ergens geleverd zouden gaan worden. De site gaf aan dat ze er in Eindhoven gisteren nog 4 hadden en nu nog 4, maar ik vermoed dat het er nog 3 zijn sinds gisteravond ;) .

Uiteindelijk gaan alle PAX schuifdeuren van 250cm er uit heb ik mij laten vertellen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:53:24 #297
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_90932534
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:42 schreef dribbel79 het volgende:
onze woonkamert bestaat nu uit een keur aan ikea spul...lack salontafel, besta jagra eettafel, besta nogiets tv meubel...ben van plan om dit te gaan vervangen door spullen uit dezelfde lijn...

wat zijn kwalitatief de beste meubels? voor de kleur zwart-bruin en een strakke uitvoering? ik zie dat bv hemnes goed spul is (denk ik/ hoop ik)
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_90932641
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef Goover het volgende:

[..]

Hij gaat per april uit het assortiment maar er was alleen nog maar voorraad in Hengelo, Heerlen en Eindhoven. De bevoorrading van deze deuren was ook slecht, dus niemand kon aangeven of ze uberhaupt nog ergens geleverd zouden gaan worden. De site gaf aan dat ze er in Eindhoven gisteren nog 4 hadden en nu nog 4, maar ik vermoed dat het er nog 3 zijn sinds gisteravond ;) .

Uiteindelijk gaan alle PAX schuifdeuren van 250cm er uit heb ik mij laten vertellen.
oh het gaat alleen om scheufdeure van 2,50cm? En niet om de Anstad serie? Ik heb namelijk een kast van 3 meter breed met 2 schuifdeuren van 1.50 per stuk op het oog. Blijven die wel bestaan dan van Anstad?
pi_90932664
welke lampen horen er in de mylonit lampen?
het staat niet op de lamp, en de lamp staat niet meer op de site.
pi_90932770
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:55 schreef Stansfield het volgende:

[..]

oh het gaat alleen om scheufdeure van 2,50cm? En niet om de Anstad serie? Ik heb namelijk een kast van 3 meter breed met 2 schuifdeuren van 1.50 per stuk op het oog. Blijven die wel bestaan dan van Anstad?
Ik weet dat alle 250cm er uit gaat, dat melde ze mij op de chat. Ik weet niet wat ze met Anstad gaan doen, maar de kans bestaad dat ook de andere maten uitlopend zijn, ze zijn al niet meer te vinden op de website of in de PAX planner...

Je kan het beste even contact opnemen via de Chat of telefoon met Ikea.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')