quote:Op zondag 19 december 2010 15:36 schreef DrDentz het volgende:
Die OP moet groots en spectaculair, Michael is geen minimalist.
Maar dat ga je denk ik sowieso heel snel krijgen. De meeste mensen kennen geen parels als Little Susiequote:Op zondag 19 december 2010 15:57 schreef gifkwal het volgende:
Ik denk het best laten kiezen uit het totaal, anders gaat iedereen denk ik alleen maar stemmen op de bekende nummers.
Moet zeggen dat de volgorde redelijk willekeurig is. Zoals je ziet ben ik opgegroeid met de Michael van Dangerous en History. Bad en Thriller vind ik ook gave albums, maar heb ik minder bewust meegemaakt en hebben daarom nauwelijks/geen impact gehad op me - terwijl ik als 7-jarig mannetje in 1992 luisterde naar Black or White die mn vader op een bandje had gezet voor m'n walkman.quote:01. Will You Be There
02. History
03. Who Is It
04. Black Or White
05. Remember The Time
06. They Don't Care About Us
07. Scream
08. Little Susie
09. Can You Feel It (Jacksons)
10. Remember The Time
Remember the time staat er twee keer inquote:Op zondag 19 december 2010 18:31 schreef PimD het volgende:
Ik ken alleen het werk na Off The Wall. De platen daarvoor heb ik wel eens aangehad, maar dat kan me toch stukken minder bekoren. Daarnaast nog de hitjes van de Jacksons natuurlijk. Lastig om een top 10 te kiezen, maar vooruit:
[..]
Moet zeggen dat de volgorde redelijk willekeurig is. Zoals je ziet ben ik opgegroeid met de Michael van Dangerous en History. Bad en Thriller vind ik ook gave albums, maar heb ik minder bewust meegemaakt en hebben daarom nauwelijks/geen impact gehad op me - terwijl ik als 7-jarig mannetje in 1992 luisterde naar Black or White die mn vader op een bandje had gezet voor m'n walkman.
De beste nummers vind ik over het algemeen toch de singles: albumtracks als Why You Wanna Trip On Me of Tabloid Junkie ken ik ook van voren tot achteren, maar halen het IMO toch niet bij knallers als Black or White of Scream.
Tevens TVP. Volgens mij heeft er niemand gereageerd op mijn vraag of Michael ook op vinyl verkrijgbaar is/gaat zijn?
Mijn 100 sloeg op het topic nummerquote:Op zondag 19 december 2010 16:55 schreef Rnnz het volgende:
100 is gewoon te veel, zeker voor 'niet-fans'.
Little Susie is één van z'n beste nummers.quote:Op zondag 19 december 2010 16:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar dat ga je denk ik sowieso heel snel krijgen. De meeste mensen kennen geen parels als Little Susie
Damn, helemaal over het hoofd gezien. Maak er dan maar:quote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Remember the time staat er twee keer in
vanquote:01. Will You Be There
02. History
03. Who Is It
04. Black Or White
05. Remember The Time
06. They Don't Care About Us
07. Scream
08. Little Susie
09. Can You Feel It (Jacksons)
10. Morphine
Hoeveel kost een kaartje? De echte MJ zien we sowieso nooit meer live, dit is de ervaring die het dichtst bij the real deal komt.quote:Op zondag 19 december 2010 23:48 schreef matthijst het volgende:
Haha, wat voor volk zit daar in de zaal joh?
familie en vrienden hoop ik, of zouden ze ervoor betaald hebben?
Godver, mijn orenquote:
Zou het zeggen dat hij op 30 (31) concerten had gerekend?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef gifkwal het volgende:
Dat zou wel een wat relaxter schema geweest zijn...
Vandaag gluurde ik even in de booklet van het nieuwe album om naar die handwritten notes te kijken. Ik moest wel lachen om die ene waarin hij beschrijft hoe hij nummers schrijft en opneemt: "and I sing them all with my mouth"![]()
Zag net trouwens weer Katherine bij Oprah op tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de TII crew in Japan:
Haters everywhere but I don't really care.
Ja, al wekenquote:Op maandag 27 december 2010 14:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ah, nee, DJOXyGeNe08 account van Youtube is verwijderd!
Kloptquote:Op maandag 27 december 2010 14:19 schreef DrDentz het volgende:
In 2002 had planned to produce and star in the movie "The Nightmares of Edgar Allan Poe", about the last years of writer Edgar Allan Poe. He was to star as the famed 19th century author (who was Caucasian), and had written music for the film as well.
?? las ik op imdb
MJ en film vond ik nooit zo'n gelukkige combi, Agent M in Men in Black en Agent MJ in die Miss Cast Away kutfilm.quote:Op maandag 27 december 2010 19:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
KloptIn 2002 was Michael helemaal into films. Hij wilde geloof ik ook een film genaamd Wolfed maken.
Vooral die laatstequote:Op maandag 27 december 2010 22:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
MJ en film vond ik nooit zo'n gelukkige combi, Agent M in Men in Black en Agent MJ in die Miss Cast Away kutfilm.
Jep, de meesten in het topic al wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 07:18 schreef MJ44ever het volgende:
Heeft iemand inmiddels Slave to the Rhytm al gehoord?
Serieus?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef DrDentz het volgende:
MJ is weer lekker buiten de Top 2000 gehouden.They Don't Care About Us 487 stemmen, Stranger in Moscow 285 stemmen o.a. mijn favorieten, The Way You Make Me Feel 245 stemmen, You Are Not Alone 238 stemmen, allemaal niet in de lijst terwijl er normaal maar een stemmetje of 100 nodig is om 2000 te staan.
Daar was ik allang al wel achter. Tegenwoordig staat Viva la Vida van Coldplay in de top 10quote:Op woensdag 29 december 2010 08:31 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Serieus?
Dus die Top 2000 kan je ook al niet meer serieus nemen...
Billie Jean het hoogste, plaats 64
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar was ik allang al wel achter. Tegenwoordig staat Viva la Vida van Coldplay in de top 10Nah, ik bedoelde vooral dat er nummers uit worden gehouden, zoals Dentz aangeeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mensen stemmen op waardeloze nummers, ok, daar was ik ook al wel achter.
Waylon met Wicked World staat er zelfs in.![]()
Oh nee...ikke niet...vind het lied ver beneden MJ standards. Maar zoveel mensen, zoveel smaken, nog steedsquote:
Ach, hoe je het ook bekijkt, die top 2000 is niet meer serieus te nemenquote:Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Nah, ik bedoelde vooral dat er nummers uit worden gehouden, zoals Dentz aangeeft.
Dat mensen stemmen op waardeloze nummers, ok, daar was ik ook al wel achter.
Waylon met Wicked World staat er zelfs in.
Haha, gelukkig heb ik ook al MJ's nummers op m'n PC, dus ze hoeven ook niet in de lijst te staan.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, hoe je het ook bekijkt, die top 2000 is niet meer serieus te nemen
Murray en team willen het zo gaan doen:quote:Op donderdag 30 december 2010 18:59 schreef MJ44ever het volgende:
Nou, wordt spannend volgende week als die Murray z'n verhaal gaat doen. Lekker makkelijk natuurlijk want hij zal Michael wel afschilderen als een zwaar verslaafde depresieveling en Michael zelf kan zich niet meer verdedigen.
Leuk he?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef matthijst het volgende:
Wel een originele promofoto voor discovery documentaire:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |