quote:Diederik Samsom ( PVDA) (follow)
Vandaag, 16:24
Gisteravond meldde Minister aan Kamer dat bij 'herhaling winterweerfalen zoals eind 2009' de NS-directie 30% bonus kwijtraakt #goedetiming
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:37 schreef eriksd het volgende:
Wat heeft Samsom eigenlijk in al die jaren gedaan?
Hij heeft zo'n attitude van "kijk mij eens de wijsheid in pacht hebben", altijd een grote mond, nu weer zo'n opmerking: wat heeft hij in al die jaren nou toegevoegd?quote:
Hij komt inderdaad een beetje irritant over. Volgens mij zat hij op milieu portefuille, niet zo gek gezien zijn beta-achtergrond. Wat hij heeft gedaan weet ik niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n attitude van "kijk mij eens de wijsheid in pacht hebben", altijd een grote mond, nu weer zo'n opmerking: wat heeft hij in al die jaren nou toegevoegd?
Ennn bedankt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef Picchia het volgende:
Waarom telkens die vreselijk lelijke OP?
Ja brrrrrrrr.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef Picchia het volgende:
Waarom telkens die vreselijk lelijke OP?
Veel plezier, drink er ook één voor mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:49 schreef betyar het volgende:
Nou mensen daag![]()
en tot de volgende keer, vannacht zal ik hoogstwaarschijnlijk niet meer in staat zijn om te posten. (En dat vinden jullie allemaal heel erg
![]()
)
Bij ons had je vanmiddag zelfs een zonnebril nodig door de combinatie van sneeuw en zon.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hebben jullie de zon gezienhier niet hoor. Het is al de hele dag grijs en donker
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:53 schreef betyar het volgende:
Toch mooi de winter..
de vijver:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus niet vloeken op die sneeuw.![]()
![]()
Heb je gecontroleerd of de salamanders zich hebben ingegraven? Ik hoop dat ze het overleven die lieve koudbloedige dieren.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
Sneeuw isoleert. Onder deze omstandigheden is er geen reden tot zorg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef TomLievense het volgende:
Heb je gecontroleerd of de salamanders zich hebben ingegraven? Ik hoop dat ze het overleven die lieve koudbloedige dieren.
Wat een heerlijk klinisch antwoord.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Sneeuw isoleert. Onder deze omstandigheden is er geen reden tot zorg.
Wie zeikt er dan, opa?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:17 schreef mlg het volgende:
oh is het weer tijd om weer is lekker te zeiken op zijn links over het weer. Veel plezier, het is niet mijn cortisol die stijgt.
Ach joh, iemand in dit topic noemt het al 'vreselijk' om in dit weer in een file te staan. Als dat al vreselijk is, dan moet je eens naar Congo gaan.quote:
Zeikerds houd je altijd. Zolang ik niet mn auto tegen een boom opknal op mn weg naar huis, dan vind ik alles best. Ik geniet eerlijk gezegd met volle teugen van het witte dekentje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Ach joh, iemand in dit topic noemt het al 'vreselijk' om in dit weer in een file te staan. Als dat al vreselijk is, dan moet je eens naar Congo gaan.
Je bent de eerste die ik dat vandaag hoor zeggen. Valt me niet tegen van een linkse knorrepot.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeikerds houd je altijd. Zolang ik niet mn auto tegen een boom opknal op mn weg naar huis, dan vind ik alles best. Ik geniet eerlijk gezegd met volle teugen van het witte dekentje.
Om de een of andere reden bekruipt mij het gevoel dat dit weinig met politieke kleur heeft te maken. Maar dat kan uiteraard aan mij liggen. Sowieso raak ik niet snel over de zeik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:25 schreef mlg het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik dat vandaag hoor zeggen. Valt me niet tegen van een linkse knorrepot.
Dat is de schuld van de linksen. Daarmee willen ze conformisme afdwingen. Het entameren van een echte discussie waarbij de verschillen tussen de acterende entiteiten in volle glorie aan het licht komen, wordt ras benoemd als 'ongezellig', waarna men een muur rond deze persoon bouwt middels het gekende uitsluitingsmechanisme.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja brrrrrrrr.
Hier hoeft niet alles politiek beladen te zijn en kun je ook lekker ontspannen na een zware dag.
Geef hier je meningen en visies die niet in een ander topic thuis horen.
Er is maar één regel en dat is: houd het gezellig!
Iedereen is welkom, ( .. ).
Vooral dat "houd het gezellig", waaaaaaaaaaaaaaaaah! jeukjeukjeuk.
vanavond in DWDD..quote:Alexander Klöpping, Felix Rottenberg
Nee, DWDD is juist altijd leuk als Alexander Klöpping er is. Die kop van Felix Rottenberg heb ik voorlopig ook wel genoeg gezien.quote:
Die alexander is een enorme kneus... trouwens heb ik iets tegen mensen die alexander hetenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:39 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, DWDD is juist altijd leuk als Alexander Klöpping er is. Die kop van Felix Rottenberg heb ik voorlopig ook wel genoeg gezien.
Sjun?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de linksen. Daarmee willen ze conformisme afdwingen. Het entameren van een echte discussie waarbij de verschillen tussen de acterende entiteiten in volle glorie aan het licht komen, wordt ras benoemd als 'ongezellig', waarna men een muur rond deze persoon bouwt middels het gekende uitsluitingsmechanisme.
Dat kan haast niet anders. Vier regels onleesbare leugens en onzin. Verbaast me niks trouwens. De rabiaat rechtse opvattingen komen wel overeen met de poep die Sjun vroeger ook altijd uitsloeg.quote:
Hoe voelt het nu om eindelijk deel te kunnen nemen aan productief Nederland?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:03 schreef Reya het volgende:
Ik wens amica sigme te ondersteunen in haar weeklacht.
quote:"Ik was het ongeveer met alles wat Femke Halsema zei oneens maar het was een goed debater en gedegen politieke tegenstander", aldus de reactie van PVV-leider Geert Wilders.
"Ik wens haar het allerbeste toe en Jolande Sap veel succes.''
Daar kunnen die rechtse zielepoten op FOK! een voorbeeld aan nemen.quote:
oei..... ik snap je .... zou het waar zijn?quote:
Ook al was ik het er niet mee eens.... Sjun had meer inhoud en nuancequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat kan haast niet anders. Vier regels onleesbare leugens en onzin. Verbaast me niks trouwens. De rabiaat rechtse opvattingen komen wel overeen met de poep die Sjun vroeger ook altijd uitsloeg.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:12 schreef Monidique het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)h-wringt-er-iets.htm
Waar te beginnen,.
PvdA 24quote:En de PvdA legt het in de peilingen af tegen de SP.
Ik ben gematigd rechts. Een keurige conservatief-liberaal. Dat kan slechts geetiketteerd worden als rabiaat rechts door een beoogklept lid van de Linkse Kerk dat braaf de in dergelijke kringen vigerende leer uitdraagt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat kan haast niet anders. Vier regels onleesbare leugens en onzin. Verbaast me niks trouwens. De rabiaat rechtse opvattingen komen wel overeen met de poep die Sjun vroeger ook altijd uitsloeg.
Het gaat al fout in de lead. De auteur schijnt het vreemd te vinden dat GL niet plots een nieuwe koers gaat varen. Had het eerlijk gezegd vreemder gevonden als dat wel het geval zou zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:12 schreef Monidique het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)h-wringt-er-iets.htm
Waar te beginnen,.
Femke kan mij betreft de tering krijgen. En Jolanda Fapsap ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar kunnen die rechtse zielepoten op FOK! een voorbeeld aan nemen.
Het is werkelijk een flinterdunne analyse. Die zogenaamd doordachte vergelijking met Cohen en de PvdA snijdt bijvoorbeeld totaal geen hout. Wat een prulzooi is die Elsevier toch ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[..]
PvdA 24
SP 13
http://www.politiekebarometer.nl/
Ach, en zo mag het liberale volkslegioen van mij in de stront zakken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Femke kan mij betreft de tering krijgen. En Jolanda Fapsap ook.
Je bent dus niet liberaalquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, en zo mag het liberale volkslegioen van mij in de stront zakken.
Ik schijn de betreffende rite de passage nog even uit te stellen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe voelt het nu om eindelijk deel te kunnen nemen aan productief Nederland?
Volgens mij gaat het erom dat de SP groter wordt, en de PvdA kleiner. Dat zou erop kunnen duiden dat er mensen switchen van de ene naar de andere partij en daarmee concurreren deze twee partijen wel met elkaar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is werkelijk een flinterdunne analyse. Die zogenaamd doordachte vergelijking met Cohen en de PvdA snijdt bijvoorbeeld totaal geen hout. Wat een prulzooi is die Elsevier toch ook.
Ooh, ik ben liberaler dan menig VVD'er. De VVD staat echter nog steeds te boek als 'de liberalen'. Vandaar mijn opmerking.quote:
Die 'volgens mij' bewijst al dat de analyse reteslecht is. Doel van een analyse is namelijk dat de boodschap helder is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het erom dat de SP groter wordt, en de PvdA kleiner. Dat zou erop kunnen duiden dat er mensen switchen van de ene naar de andere partij en daarmee concurreren deze twee partijen wel met elkaar.
De VVD is dan ook de enige partij in dit land die niet uitgesproken voorstander is van een enorme staat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh, ik ben liberaler dan menig VVD'er. De VVD staat echter nog steeds te boek als 'de liberalen'. Vandaar mijn opmerking.
Eens te meer een prachtige grap van Sachertorte.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De VVD is dan ook de enige partij in dit land die niet uitgesproken voorstander is van een enorme staat.
Sorry jongens, het was een (duidelijk geslaagd) grapje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oei..... ik snap je .... zou het waar zijn?
zou die ouwe vos dan nu zo ver ingezakt en ingestort zijn tot deze torte ?
te triest zo
[..]
Ook al was ik het er niet mee eens.... Sjun had meer inhoud en nuance
Dank. Wat is een artiest immers zonder bewonderend publiek?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Eens te meer een prachtige grap van Sachertorte.
Jij hebt gewoon geen gevoel voor humor. Ethiraseth is ook een linkse, maar die kan er wel om lachen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:02 schreef Monidique het volgende:
Het is dezelfde lege en saaie pen als altijd. Niet eens vermoeiend, maar gewoon sneu.
Dat is wat Freek de Jonge ongetwijfeld ook wat genoeg zucht...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen gevoel voor humor.
Dit theorem kan enkel ondersteund worden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:07 schreef Monidique het volgende:
FYI, ik ben een van de meest humorvolle, humoristisch en humoramoristische mensen in de wereld.
Ach ja, sommige mensen tappen graag moppen, anderen bedienen zich meer van creatieve (ook wel: elitaire) humor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is wat Freek de Jonge ongetwijfeld ook wat genoeg zucht...
FYI, ik ben een van de meest humorvolle, humoristisch en humoramoristische mensen in de wereld.
Je mag die referentie wel even terugzoeken dan. Ik kan 'm niet vinden, terwijl ik best aardig kan zoeken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:02 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Sorry jongens, het was een (duidelijk geslaagd) grapje.
Had je recent maar niet tijdens de Whiskersrel moeten refereren aan een rel rond deze user, die nogal onleesbare en ellenlange posts bleek te schrijven, zich onderwijl bedienend van een vrij apart idioom.
Ik mag toch hopen dat ik in normale doen een leesbaarder pen heb.
Ik zie niemand Sjun erbij slepen. En van dat postje daar uitkomen, mwah.quote:Op maandag 13 december 2010 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
over privacy van slowchatters gesproken
2005
pol slowchat
nacht
vijand 1 maakt vijand 2 uit voor pedofiel
natuurlijk gelogen
vijand 2 slaat terug en onthult dat vijand 1 een zeker virus heeft
dat was waar en uitgeplozen op het internet
grote rellen in de tent.
duurde jarenlang
.
Nou, dan was het wellicht een ander, ik heb het iig recent gelezen en de schrijfstijl van genoemd persoon trof me als wrs onbedoeld ongemeend grappig, leuk om me een keer bij een post van te bedienen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Je mag die referentie wel even terugzoeken dan. Ik kan 'm niet vinden, terwijl ik best aardig kan zoeken.
Bluesdude hield zich keurig op de vlakte:
[..]
Ik zie niemand Sjun erbij slepen. En van dat postje daar uitkomen, mwah.
Gevonden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou, dan was het wellicht een ander, ik heb het iig recent gelezen ()
--- --- Week 48 --- Week 50quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het erom dat de SP groter wordt, en de PvdA kleiner. Dat zou erop kunnen duiden dat er mensen switchen van de ene naar de andere partij en daarmee concurreren deze twee partijen wel met elkaar.
Je kan beter zoeken dan ik, en ik zie ook waarom ik de koppeling gemaakt had, en waarom het me grappig leek een keer in te zetten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Gevonden.
En doe maar niet weer, inderdaad.
De verklaring van Sach... is zwakjes hoor...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef sigme het volgende:
Ik zie niemand Sjun erbij slepen. En van dat postje daar uitkomen, mwah.
Gelukkig hebben we in Noord-Holland geen grote zaken om over te beslissen.quote:Het belangrijkste punt in Brinkmans verkiezingsprogramma is het tegengaan van de islamisering. Zo mogen Noord-Hollandse ambtenaren en gedeputeerden voortaan geen hoofddoekjes meer dragen, als het aan de PVV ligt. Ook wil de partij een einde maken aan provinciale integratiesubsidies.
Kom op, als je voorbij Fok! bent, hou je je er toch niet meer mee bezig?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De verklaring van Sach... is zwakjes hoor...
Zijn kritiek op Sjun doet me denken aan zijn kloons Bela en Aryan8 ... die hadden ook kritiek op hun puppetmaster... toen het ging om ontkennen dat ze kloons waren.
Wat mij betreft kan Sjun weer actief zijn.. maar dan weer gewoon, met open vizier en niet meer de Ol'Firm heropvoeren.. en oja....... niet in Sachtertortemodus, dat is zo leeg.
Red Alert 2 daarentegen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef Picchia het volgende:
Red Alert 3 is zo'n schijtspel. Maar de muziek en Gemma Atkinson zijn wel leuk.
4AO&T?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:56 schreef Montov het volgende:
Morgen, Civ, Duel map, 1 CS, 2 AI, 4 OA&T*
* Onduidelijke afkortingen en termen
er zijn mensen die een rondje rond de wereld maken en die komen weer op Fok uit ..quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kom op, als je voorbij Fok! bent, hou je je er toch niet meer mee bezig?
Mijn ervaring is dat alles leuk is multiplayer. Maar ik ben dan ook easily amused.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Red Alert 2 daarentegen!![]()
Multiplayer is deel 3 ook wel geinig met vrienden
Whatever hoor. Ik doe een (1) debiele post, en de complottheorieen vliegen meteen in de rondte. Het lijkt me ongezond als je je zo serieus bezighoudt met dit forum.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De verklaring van Sach... is zwakjes hoor...
Zijn kritiek op Sjun doet me denken aan zijn kloons Bela en Aryan8 ... die hadden ook kritiek op hun puppetmaster... toen het ging om ontkennen dat ze kloons waren.
Wat mij betreft kan Sjun weer actief zijn.. maar dan weer gewoon, met open vizier en niet meer de Ol'Firm heropvoeren.. en oja....... niet in Sachtertortemodus, dat is zo leeg.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Whatever hoor. Ik doe een (1) debiele post, en de complottheorieen vliegen meteen in de rondte.
Ik zie geen samenzwering of een bende samenzweerders in dit topic..quote:com·plot het; o -ten 1 samenzwering 2 bende samenzweerders
Gast, van mij mag je alle kritiek op mij hebben hoor. Ik maak er verder geen geheim van dat ik dit politiek forum niet 100 % serieus neem (niet dat ik nooit serieuze posts doe) , en naar nu blijkt geheel terecht, iets waar jij juist altijd over loopt te zeiken; ik adviseer je een zelfde houding.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
Ik zie geen samenzwering of een bende samenzweerders in dit topic..
Ook geen theorietjes over samenzweerders
Natuurlijk ben jij de vrolijke Frans en alle kritiek op jou is uiteraard onterecht....
Jij weet eg van niks enzo....
Van mij mag je hoor. Als t bluesdude irriteert.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:47 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je kan beter zoeken dan ik, en ik zie ook waarom ik de koppeling gemaakt had, en waarom het me grappig leek een keer in te zetten.
Goed, ik zal het niet meer doen, gezien het blijkbaar gevoelig ligt.
Jij juicht het toe als ik Bluesdude irriteer?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Als t bluesdude irriteert.
Hey! Je bent niet dronken genoeg. Terug de kroeg in! Kom waar weer terug als je een flinke kater hebt.quote:
Het typen gaat toch erg traag hoor....quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hey! Je bent niet dronken genoeg. Terug de kroeg in! Kom waar weer terug als je een flinke kater hebt.
als je kan typen ben je niet dronken genoeg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Het typen gaat toch erg traag hoor....
Ik zou echt wel met Femke kunnen trouwen en haar elke dag vol kunnen blaffenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
als je kan typen ben je niet dronken genoeg.
ik heb nu ook een flinke borrel nodig maar niemand doet mee...
Stoer internet dronken of echt dronken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zou echt wel met Femke kunnen trouwen en haar elke dag vol kunnen blaffen
drinken op de kosten van je werkgever...... Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Stoer internet dronken of echt dronken?
crisis, keuze 1: stoer internet dronkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:51 schreef betyar het volgende:
[..]
drinken op de kosten van je werkgever...... Wat denk je zelf![]()
Fout, ik ga dan ook nu slapenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:52 schreef Zolcon het volgende:
[..]
crisis, keuze 1: stoer internet dronken
Weltrusten en tot morgenquote:
top thanks wilde hem net gaan kijken. Gister gemistquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Zolcon het volgende:
Net uitzending over Jan Blokker gezien. Goede uitzending.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1020410
vanaf 1:13:40
Als je zijn analyse over de huidige veranderingen in de politiek wilt zien dan moet je kijken naar het stukje vanaf 1:13:40 omdat het nogal een lange uitzending is. De rest is ook zeer de moeite waardquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:15 schreef Tem het volgende:
[..]
top thanks wilde hem net gaan kijken. Gister gemist
Ik kijk hem helemaal, geweldige vent. Altijd met veel plezier zijn columns gelezenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als je zijn analyse over de huidige veranderingen in de politiek wilt zien dan moet je kijken naar het stukje vanaf 1:13:40 omdat het nogal een lange uitzending is. De rest is ook zeer de moeite waard
Hele docu was geweldig. Jan Blokker is een held, van mij had hij de dans mogen ontspringen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als je zijn analyse over de huidige veranderingen in de politiek wilt zien dan moet je kijken naar het stukje vanaf 1:13:40 omdat het nogal een lange uitzending is. De rest is ook zeer de moeite waard
Jij nietquote:
Ik welquote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:37 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jij juicht het toe als ik Bluesdude irriteer?
http://www.civicworldwide(...)n%202010%20final.pdfquote:US drone strikes are a unique form of conflict-related violence in Pakistan. Strikes occur without any warning
and are often outside areas of ongoing Pakistani military operations. Many locals refer to the drones as
bangana—a form of the Pasthun word for “wasp,” in reference to the ubiquitous buzzing sound of the drones.
According to residents, drones often
hum overhead 24 hours a day.
2
Five to six
drones sometimes hover above a single
area, often flying close to the ground and
putting people in constant fear of being hit.]
http://ngrams.googlelabs.(...)corpus=0&smoothing=5quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:54 schreef Monidique het volgende:
Jij hebt je beste jaren ook gehad:
http://ngrams.googlelabs.(...)corpus=0&smoothing=5
Ja was de moeite waard!quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Hele docu was geweldig. Jan Blokker is een held, van mij had hij de dans mogen ontspringen.
Ik heb Civ.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:43 schreef ethiraseth het volgende:
Ik ga me buiten wagen, want ik heb geen eten meer in huis.
Joustra... die man heeft echt geen flauw idee wat hij allemaal zegt. In een debat over de toekomst van de media sloeg hij permanent de plank mis. Hij wist niet wat hem overkwam.quote:Links werkt graag samen met 'duivelse' PVV
Tijdens de formatie riepen de linkse partijen moord en brand toen VVD en CDA wilden regeren met de PVV. Nu staan ze in de rij om samen met de PVV van Geert Wilders te gaan sleutelen aan de constitutionele monarchie
Door Arendo Joustra
Links werkt maar al te graag samen met de PVV als het om het koningshuis gaat Links werkt maar al te graag samen met de PVV als het om het koningshuis gaat
Raar hoor. Tijdens de formatie vergeleken de linkse partijen regeren met de PVV met dansen met de duivel.
Rechtsstaat
De rechtsstaat, een van de fundamenten onder de samenleving, zou in gevaar worden gebracht. De VVD en het CDA kregen in die tijd heel wat te verduren uit de linkse hoek. Of de PVV inderdaad de rechtsstaat bedreigde, deed er niet toe. Door met de PVV te praten, was je al bij voorbaat verdacht.
En nu? Nu staan linkse partijen in de rij om samen met de PVV van Geert Wilders te gaan sleutelen aan het vertrouwde concept van de constitutionele monarchie, toch ook een pijler onder de samenleving.
Opeens hebben SP, GroenLinks, de dierenpartij en zelfs de PvdA hun bezwaren tegen 'duivel' PVV ingeslikt. Ze sluiten zich maar al te graag aan bij plannen van Wilders om de Koningin uit de regering te verbannen.
Modernisering
De toverformule hierbij luidt: 'modernisering van de monarchie'. Vergeten wordt dat na de Tweede Wereldoorlog de monarchie, in tegenstelling tot de politiek zelf, voortdurend is gemoderniseerd. De monarchie onder koningin Beatrix is niet te vergelijken met die onder haar grootmoeder. Aan de politieke spelregels daarentegen is, ondanks het geploeter van D66 en haar leider Hans van Mierlo, weinig veranderd. Zo is het kiesstelsel nog steeds ongewijzigd.
Is de monarchie dan geheel probleemloos? Nee, vooral sinds het overlijden van prins Bernhard herkent 'rechts Nederland' zich steeds minder in de resterende leden van het Koninklijk Huis. Die vertolken, zo hoor je, iets te veel het linkse levensgevoel. Een monarchie kan alleen overleven als ze politiek neutraal is.
Vrees voor een debat over de monarchie, is onnodig. Zo'n debat, ook in de Tweede Kamer, is altijd goed. Al was het maar om nieuwe generaties en immigranten te betrekken bij dit kenmerkende fundament van de Nederlandse samenleving.
lekker toch op zo'n dagquote:
Bluesdude is ook niet erg populair. Overigens met reden, wat een vervelende zeikerd met z'n evenzeer irritante schrijfstijl.quote:
Klopt.quote:
Bizar slechte columnquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Joustra... die man heeft echt geen flauw idee wat hij allemaal zegt. In een debat over de toekomst van de media sloeg hij permanent de plank mis. Hij wist niet wat hem overkwam.
Niet waar.quote:
Ikke!quote:
Dat ben ik niet met je eens monidique ... beter kun je ook wat meer aan je onderbouwingen gaan werken ... tis allemaal zo leeg zo, ik mis de nuance.quote:
Ik kreeg gisteren mijn kerstpakket van mijn werkgever. Maakt hij de grappige opmerking:quote:
Ik heb al vakantie.quote:
kinderen verwekken?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:20 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb al vakantie.Jammer dat ik nog zoveel moet doen.
Ik, maar met veel schoolwerk.quote:
Black opsquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:21 schreef phpmystyle het volgende:
Weet iemand hier een leuke pc game?
Civ.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:21 schreef phpmystyle het volgende:
Nog lang niet.quote:
Sjuns is makkelijker dan bluesdudes. De puntjes alleen volstaan niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens monidique ... beter kun je ook wat meer aan je onderbouwingen gaan werken ... tis allemaal zo leeg zo, ik mis de nuance.
Volgende week nog een paar dagen aan het werk denk ik.quote:
GTA IVquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:21 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ook zoiets, ik heb nog een kleine 20 uur die ik kan declareren en daarna is het op project klaar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgende week nog een paar dagen aan het werk denk ik.
Ik moet eigenlijk nog een paar weken vakantie opmaken dit jaar maar het werk is nog niet opquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, ik heb nog een kleine 20 uur die ik kan declareren en daarna is het op project klaar.
Wat doe je dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, ik heb nog een kleine 20 uur die ik kan declareren en daarna is het op project klaar.
Heb je ook iets van strategie?quote:
strategoquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je ook iets van strategie?
Civilization, Starcraft 2quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je ook iets van strategie?
Ghehehe. Al wel een periode onderhandeld ergens in volgend jaar? Oh, en ga je nog winterkamperen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog een paar weken vakantie opmaken dit jaar maar het werk is nog niet op
Freelancen in de ICT, als tester of, zoals nu, testcoördinator.quote:
En wat doen zoal?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghehehe. Al wel een periode onderhandeld ergens in volgend jaar? Oh, en ga je nog winterkamperen?
[..]
Freelancen in de ICT, als tester of, zoals nu, testcoördinator.
Dat vereist dan nog enige oefening. Ik heb nog geen echte buzzwoorden als entameren, entiteit of vigerend kunnen ontdekken, alleen het verschrikkelijk zeurderige slepende toontje is volgens mij al aardig getroffen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Sjuns is makkelijker dan bluesdudes. De puntjes alleen volstaan niet.
Ik zat meer te denken aan de tycoons of simcity.quote:
Rollercoaster tycoon 2!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan de tycoons of simcity.
Verschil geef je zelf aanquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie kan mij hier uitleggen van een sociaalleenstelsel inhoud? En wat is er in godensnaam anders aan, behalve dat t liever klinkt, dan een normaal leenstelsel?
Volgens mij is het zo dat als je onder een bepaald inkomen gaat ontvangen na je studie, je dan van terugbetaling wordt vrijgesteld.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie kan mij hier uitleggen van een sociaalleenstelsel inhoud? En wat is er in godensnaam anders aan, behalve dat t liever klinkt, dan een normaal leenstelsel?
Nee geen rollercoaster mee, die heb ik vroeger helemaal blauw gedraaid. Maar ik heb iig al mafia 2 op mijn lijstje staan. Zou flightsimulator wat zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:44 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Rollercoaster tycoon 2!
Genoeg voor de vakantie, dat is echt een bazenspel
Ik begrijp je vraag niet helemaal.quote:
Nog niet maar dat komt wel goedquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghehehe. Al wel een periode onderhandeld ergens in volgend jaar? Oh, en ga je nog winterkamperen?
[..]
Gewoon hetzelfde als het huidige leenstelsel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Boeiend. Mass Effect 1 en Left 4 Dead 2 zijn wel leuk. Volgende week zijn er volgens mij ook sales op Steam.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De vraag was inderdaad nogal onduidelijk geformuleerd. Ik wou vragen bij wat voor software je dat zoal doet. Games of juist weer meer software voor scholen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet helemaal.
Maar een paar mogelijke antwoorden:
Testen (duh). Softwaretesten, hetgeen meestal neerkomt op:
• lezen, reviewen (commentaar leveren op logica, consistentie en eenduidigheid) van de specificaties
• maken van testscripts: in een of andere vorm opschrijven wat er gedaan moet worden om een bepaald gespecifieerd stuk software te testen, en welk resultaat dat stuk software dan zou moeten opleveren
• uitvoeren van testscripts: de software z'n ding laten doen, noteren of dat is zoals het zou moeten of rapporteren dat iets niet werkt zoals de bedoeling was
Testcoördineren:
• Bovenstaande overlaten aan anderen
En dat doe ik bij bedrijven die óf
• software laten maken door softwarefabrikanten en die dus willen weten of datgene wat opgeleverd wordt ook hetgeen is wat ze besteld hebben
• software maken en willen weten of datgene wat ze gebouwd hebben voldoet aan de eisen die de klant heeft opgegeven
quote:
Je kunt ook gewoon gaan skien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nog niet maar dat komt wel goed.
En ja winterkamperen moet nog wel een keer lukken. Laatst al een keer een mooie sauna/zweethut gebouwd en dan krijg je het in de sneeuw ook wel warm
Ja dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon gaan skien.
Ja, skienquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon gaan skien.
Tropico 3.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oeh, een zelfgebouwde sauna? Waarvan? Landbouwplastic?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nog niet maar dat komt wel goed.
En ja winterkamperen moet nog wel een keer lukken. Laatst al een keer een mooie sauna/zweethut gebouwd en dan krijg je het in de sneeuw ook wel warm
Ik ga zo aan een hardloopwedstrijd meedoen van 13,7 km. (pekelingenloop). Streeftijd: 1 uur en 20 minuten, maar ik ga dat denk ik niet halen omstandigheden zijn niet optimaal.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:43 schreef phpmystyle het volgende:
Kut, simcity heeft geen nieuwe versies meer.
Games zeker niet, dat is een apart specialisme (en niet het mijne).quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De vraag was inderdaad nogal onduidelijk geformuleerd. Ik wou vragen bij wat voor software je dat zoal doet. Games of juist weer meer software voor scholen.
Volgende maand weer.quote:
Jij bent 15?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:07 schreef Arglist het volgende:
Zeker. Weer eens met duizend studenten de pistes 'onveilig' maken.
Nee. Een opmerkelijke vraag trouwens.quote:
Van die plastic zeilen en dekens (die nu van mooie brandgaten voorzien zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Oeh, een zelfgebouwde sauna? Waarvan? Landbouwplastic?
Leuk speelgoedquote:Ik heb mij zojuist een nieuw stookapparaatje gekocht:
[ afbeelding ]
Om mee te nemen naar de Kanaren, in januari. Dan hebben we niet dat gedoe met spiritus meesmokkelen.
Ook erg mooiquote:Een tijdje geleden deze gekocht; dat is misschien meer jouw categorie:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
22 liter houtgestookte soepketel![]()
[ afbeelding ]
Met duizenden studenten de pistes onveilig maken doet mij denken aan mijn Middelbare schooltijd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:11 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee. Een opmerkelijke vraag trouwens.
Want jij studeerde terwijl je op de middelbare school zat? Elk jaar wordt voor alle universiteiten het 'studentenwintersport' georganiseerd. Daar schrijven zicht ongeveer duizend studenten jaarlijks voor in, waaronder ik dus. Het is ook nogal studentikoos en het niveau is inderdaad van de middelbare schoolquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met duizenden studenten de pistes onveilig maken doet mij denken aan mijn Middelbare schooltijd.
Voordat ik de vraag stelde, was ik mij al bewust dat hetgeen ik suggereerde niet klopte. Het was dan ook een verkapt glappie. Weliswaar niet bijzonder lollig, maar tochquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:17 schreef Arglist het volgende:
[..]
Want jij studeerde terwijl je op de middelbare school zat? Elk jaar wordt voor alle universiteiten het 'studentenwintersport' georganiseerd. Daar schrijven zicht ongeveer duizend studenten jaarlijks voor in, waaronder ik dus. Het is ook nogal studentikoos en het niveau is inderdaad van de middelbare schoolDat kan ik wel beamen, maar wat is daar in principe mis mee?
Ik kan niet snowboardenquote:
Het is dan ook super gezellig, en zo populair dat je als afgestudeerde van een universiteit nog gewoon drie jaar lang mee kan, hahaha en er zijn genoeg mensen die dat doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voordat ik de vraag stelde, was ik mij al bewust dat hetgeen ik suggereerde niet klopte. Het was dan ook een verkapt glappie. Weliswaar niet bijzonder lollig, maar toch
Overigens komt het inderdaad bijzonder studentikoos over, maar het lijkt mij retegezellig. Als ik nog studeerde, dan had ik hetzelfde gedaan.
Slechte snowboarders zijn inderdaad meer modepopjes dan dat ze er echt wat van kunnen. Ze zijn dan ook levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:22 schreef GSbrder het volgende:
Beter dat dan NSSK...
Veel pretentieuze snowboarders met meer tijd voor hun outfit dan aandacht voor het boarden zelf. Ik ga met Carnaval weg
Goed moment. Carnaval zuigt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:22 schreef GSbrder het volgende:
Beter dat dan NSSK...
Veel pretentieuze snowboarders met meer tijd voor hun outfit dan aandacht voor het boarden zelf. Ik ga met Carnaval weg
Tof. Overdag met zn allen de pistes bestormen en 's avonds apres-skien. Top-tijd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:24 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is dan ook super gezellig, en zo populair dat je als afgestudeerde van een universiteit nog gewoon drie jaar lang mee kan, hahaha en er zijn genoeg mensen die dat doenJe schrijft je ook in als groepje en krijgt ook de kamers zo verdeeld. Ik ga altijd standaard met de vereniging. Het is echt een top tijd.
ik wil ook niet populair zijn..dat lukt me nog steeds goed..quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:12 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Bluesdude is ook niet erg populair. Overigens met reden, wat een vervelende zeikerd met z'n evenzeer irritante schrijfstijl.
Goed zo Koos. Snowboarden is voor het besodemieterste deel van de wintersporters. Zou me niet verbazen als het stiekem allemaal linksen zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan niet snowboardenSkien heb ik daarentegen aardig onder de knie.
Zo gaat het wel ongeveer inderdaad. Wel elke ochtend weer vroeg, dus rond half 9, om rond 9 de liften al te kunnen pakken. Enige nadeel van dit jaar is dat we weer naar dezelfde plaats gaan als vorig jaar.....Beetje zuur maar ach, je kan niet alles hebben, en ik ga toch vaker per jaar skiën.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tof. Overdag met zn allen de pistes bestormen en 's avonds apres-skien. Top-tijd.
Dan vorm ik waarschijnlijk een uitzondering; de enige linkse skier op de pistequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Goed zo Koos. Snowboarden is voor het besodemieterste deel van de wintersporters. Zou me niet verbazen als het stiekem allemaal linksen zijn.
Welke plaats gaan jullie heen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:30 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zo gaat het wel ongeveer inderdaad. Wel elke ochtend weer vroeg, dus rond half 9, om rond 9 de liften al te kunnen pakken. Enige nadeel van dit jaar is dat we weer naar dezelfde plaats gaan als vorig jaar.....Beetje zuur maar ach, je kan niet alles hebben, en ik ga toch vaker per jaar skiën.
Ik heb de beker voor gezelligste user gewonnen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik wil ook niet populair zijn..dat lukt me nog steeds goed..![]()
maar jij doet het nog beter..![]()
btw over holocaustrevisonisme gesproken... je weet zeker dat je Sjun niet kent ?
Ze verpesten de piste voor me met hun langzame en afwijkende daallijn en vervelende sneeuwverschuivingen. In mijn boekje is dat typisch linksengedrag.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:32 schreef GSbrder het volgende:
Snowboarders links, kom op Sach, zie ze niet overal..
Risoul. Maar ik ga zelf altijd naar Madonna di Campiglio, Val Gardena of Livigno.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke plaats gaan jullie heen?
quote:Over het hele centrum staan op strategische plaatsen D66-folderaars. Rot verdomme op uit mijn stad, rechts tuig!
Dat denk ik nou ook als ik bejaarden zie die gaan huilen over hun uitzicht.quote:
Okay. In mijn ogen zijn skiërs eerder links, gezien hun afkeer van andersdenkenden, hun irritante rondzwaaiende stokken, hun groepsgedrag in klasjes, het plotseling stoppen voor je, hun onvermogen in de tiefschnee, een morele superioriteit die ze uitstralen en hun risicomijdende lattenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:37 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ze verpesten de piste voor me met hun langzame en afwijkende daallijn en vervelende sneeuwverschuivingen. In mijn boekje is dat typisch linksengedrag.
Snowboarders zitten altijd op hun reet achter een heuveltje... krijgen altijd gelijk een sneeuwdouche van me.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:37 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ze verpesten de piste voor me met hun langzame en afwijkende daallijn en vervelende sneeuwverschuivingen. In mijn boekje is dat typisch linksengedrag.
Dan krijg je bijna de behoefte om hun handtas af te pakken en ze op een scooter de stad uit te jagen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat denk ik nou ook als ik bejaarden zie die gaan huilen over hun uitzicht.
Het plotselinge stoppen is een kenmerk van gehele controle, iets wat je niet van 80% van de snowboarders kan zeggen. Levensgevaarlijke, roekeloze woestelingen die zeer beperkt zijn in hun bewegingsvrijheid. Trouwens kan je met met ski's prima in de tiefschnee, dat is gewoon een misverstand dat het niet zou kunnen. Enige ervarenheid en techniek is dan wel een broodnodige vereiste natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay. In mijn ogen zijn skiërs eerder links, gezien hun afkeer van andersdenkenden, hun irritante rondzwaaiende stokken, hun groepsgedrag in klasjes, het plotseling stoppen voor je, hun onvermogen in de tiefschnee, een morele superioriteit die ze uitstralen en hun risicomijdende latten
Dan hebben ze nog geluk dat het daarbij blijft. Ik heb menige levensgevaarlijke capriolen moeten verrichten om zo'n randdebiel te ontwijken, zelfs een keer over eentje gesprongen of mezelf te pletter moeten werpen....quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Snowboarders zitten altijd op hun reet achter een heuveltje... krijgen altijd gelijk een sneeuwdouche van me.
Ja en die gangster baggy kleding van ze.... Dikke jassen, bontkraagjes laaghangende broeken....quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Snowboarders zijn gewoon een stelletje dweeps
Toen ik begon met skieën had je alleen van die foute totaal pakken of strakke skibroeken tot aan je oksels met bretelsquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:56 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja en die gangster baggy kleding van ze.... Dikke jassen, bontkraagjes laaghangende broeken....
Volgens mij proberen ze zo snowcredit af te dwingen.
Precies. (Goed) Skien is ook veel moeilijker dan boarden. Boarden is de eenvoudige weg, voor types die naar linkse muziek luisteren, en denken dat je met een sit in op een sneeuwheuveltje de wereldvrede naderbij brengt, nadat je eerst een jonko genuttigd hebt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:48 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het plotselinge stoppen is een kenmerk van gehele controle, iets wat je niet van 80% van de snowboarders kan zeggen. Levensgevaarlijke, roekeloze woestelingen die zeer beperkt zijn in hun bewegingsvrijheid. Trouwens kan je met met ski's prima in de tiefschnee, dat is gewoon een misverstand dat het niet zou kunnen. Enige ervarenheid en techniek is dan wel een broodnodige vereiste natuurlijk.
Maar goed, volgens mij is het toch echt zo dat de gemiddelde skiër beter kan skiën dan de gemiddelde snowboarder kan boarden.
Ik heb nog steeds een semi-strakke skibroek met bretels alleen niet tot aan de oksels, gelukkigquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Toen ik begon met skieën had je alleen van die foute totaal pakken of strakke skibroeken tot aan je oksels met bretels
retro? die van mij was in de jaren 80quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een semi-strakke skibroek met bretels alleen niet tot aan de oksels, gelukkig
Nee geen retro, ze worden nog steeds zo gemaakt hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:11 schreef Tem het volgende:
[..]
retro? die van mij was in de jaren 80
Mijn broek heeft ook bretels, heerlijk. Niks mis met conservatisme.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een semi-strakke skibroek met bretels alleen niet tot aan de oksels, gelukkig
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:36 schreef GSbrder het volgende:
Deze topic-wending
Ik sta op mijn board regular, oftewel op mn rechtervoet.
Beat dat, twijfelcentrum-imflug-CDA-skiërs
De telegraaf was ook fout in de oorlogquote:
Logisch, hij zou tegenwoordig GroenLinks stemmen.quote:
quote:
Uh...als jij een DVD speler in je PS3 hebt dan klopt er iets niet, weet je wel zeker dat je een PS3 hebt en geen PS2?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
Kutzooi, heb ik GTA gehaald en doet ie het niet, volgens mij is m'n dvd speler kapot
Ik speel enkel op de PCquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh...als jij een DVD speler in je PS3 hebt dan klopt er iets niet, weet je wel zeker dat je een PS3 hebt en geen PS2?
Kijken naar mensen die miljoenen verspillen en dat voor de camera laten zien en vervolgens tegen jou zeggen dat je je hard verdiende geld moet overmaken naar een of ander goed doel waar ze bijna voor niks ambassadeur voor zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:06 schreef GSbrder het volgende:
Nog steeds MTV Teen Cribs aan het kijken![]()
Nuttige weekendbesteding.
Dat is idd wel een beroepsloser.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:50 schreef Montov het volgende:
Een stad verliezen aan Ghandi, dan moet het toch echt slecht zijn.
SimCity 4 danquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik las effe vlug : Geert wilders met 100 debiele vrouwenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
Geert Wilders met 100 libelle vrouwen
Viel wel mee, kijk maar naar powned.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik las effe vlug : Geert wilders met 100 debiele vrouwen![]()
Daar kijk ik niet meer naar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Viel wel mee, kijk maar naar powned.
Het was trouwens Medina die werd overlopen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:19 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is idd wel een beroepsloser.
Is dat zo? Ik ski al vanaf mijn zesde, tegenwoordig niet veel meer maar als ik er op sta heb ik het zo weer onder de knie. Maar als ik eens op een snowboard sta breng ik er echt niets van terecht, dat is totaal anders omdat je je voeten niet onafhankelijk van elkaar kan bewegen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Precies. (Goed) Skien is ook veel moeilijker dan boarden. Boarden is de eenvoudige weg, voor types die naar linkse muziek luisteren, en denken dat je met een sit in op een sneeuwheuveltje de wereldvrede naderbij brengt, nadat je eerst een jonko genuttigd hebt.
Met welke tribe speel je zelf dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Het was trouwens Medina die werd overlopen.
Wat is linkse muziek volgens jou?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Precies. (Goed) Skien is ook veel moeilijker dan boarden. Boarden is de eenvoudige weg, voor types die naar linkse muziek luisteren, en denken dat je met een sit in op een sneeuwheuveltje de wereldvrede naderbij brengt, nadat je eerst een jonko genuttigd hebt.
Alle muziek waar de woorden fuck en/of kill niet in voorkomen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wat is linkse muziek volgens jou?
Onzin:quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:58 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Alle muziek waar de woorden fuck en/of kill niet in voorkomen.
Zowel kill als fuck komen daar vaak in voor.quote:
Skikneuzen gaan altijd veels te langzaam.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je met een plank sneller dan 200 km/u kan gaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Skikneuzen gaan altijd veels te langzaam.![]()
Opbokken, want ik moet er langs met mijn plank!
Ik hoop het ook niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je met een plank sneller dan 200 km/u kan gaan
Nee joh, niet zo snel. Wel 140-150quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
De beste downhillskiërs gaan anders wel met gemak over de 200 km/u.
Dat is helemaal geweldig, want dan zitten ze mij niet in de weg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
De beste downhillskiërs gaan anders wel met gemak over de 200 km/u.
Speed skiing is the sport of skiing downhill in a straight line as quickly as possible. ... Speed skiers regularly exceed 200 km/h (125 mph)quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:15 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee joh, niet zo snel. Wel 140-150
En hun ouders beweren in dezelfde episode glashard dat ze hopen hun kinderen te hebben bijgebracht dat niet materieel maar het gezin het belangrijkste is en dat ze moeten delen met de less-fortunate.. Veeg me op.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Kijken naar mensen die miljoenen verspillen en dat voor de camera laten zien en vervolgens tegen jou zeggen dat je je hard verdiende geld moet overmaken naar een of ander goed doel waar ze bijna voor niks ambassadeur voor zijn.
Ah, zo. Dat klopt. Ik dacht dat je downhill bedoelde als in de discipline, de afdaling. Daar halen ze rond de 150 namelijk. Mannen zoals altijd wel wat meer dan vrouwen natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Speed skiing is the sport of skiing downhill in a straight line as quickly as possible. ... Speed skiers regularly exceed 200 km/h (125 mph)
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_skiing
Maar wel een goed idee. Als ze dat nou elke skier verplichten. Dat zou een hoop problemen oplossen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:23 schreef Arglist het volgende:
Maar jij hebt het over de rechte lijn naar beneden, speed skiing.... Heb dat vorig jaar gezien... Behoorlijk ziek hoor
150 km/u is ook nog altijd aanzienlijk harder dan dat een snowboarder kan gaan volgens mij. Daar zit hem voor mij ook de kick van het skiën in, zo snel mogelijk naar beneden gaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:23 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ah, zo. Dat klopt. Ik dacht dat je downhill bedoelde als in de discipline, de afdaling. Daar halen ze rond de 150 namelijk. Mannen zoals altijd wel wat meer dan vrouwen natuurlijk.
Maar jij hebt het over de rechte lijn naar beneden, speed skiing.... Heb dat vorig jaar gezien... Behoorlijk ziek hoor
Klopt, die disciplines bestaan daarom ook niet bij het boarden. Ze doen een beetje die cross en die parallel slalom en wat freestyle. Maar op snelheid kunnen ze skiërs niets maken, juist vanwege de beperkte bewegingsvrijheid en het grotere contact oppervlak.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
150 km/u is ook nog altijd aanzienlijk harder dan dat een snowboarder kan gaan volgens mij. Daar zit hem voor mij ook de kick van het skiën in, zo snel mogelijk naar beneden gaan
Geef je nog een feestje?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
Mooi, ik heb volgende week het rijk alleen.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:00 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik ga zo aan een hardloopwedstrijd meedoen van 13,7 km. (pekelingenloop). Streeftijd: 1 uur en 20 minuten, maar ik ga dat denk ik niet halen omstandigheden zijn niet optimaal.
Je was sneller dan je streeftijd en toch zo ontvreden? Ik vind 1:14 voor 13 km niet verkeerd, maar ik loop dan ook vrij langzaam hard. Waaronder deze zomer een wedstrijdje, bij tropische temperaturen. Dat was ook niks. Dit land heeft gewoon een te extreem klimaat!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:49 schreef TomLievense het volgende:
1 uur 14. Daar kan ik me echt niet mijn vertonen.
Haalt mijn gemiddelde echt zwaar omlaag, maar de omstandigheden waren dan ook bar slecht.
Klacht: Mensen die een hardloop wedstrijd organiseren met dit weer.
Geen idee, maar sowieso wel even naar Zwolle om een sticky te halenquote:
Ik bedoelde streeftijd 1:10 en dat heb ik niet gehaald. Sorry, type foutje. Ik had graag de snelheid van 10km/h gehaald, maar dat zat er vandaag niet in.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Je was sneller dan je streeftijd en toch zo ontvreden? Ik vind 1:14 voor 13 km niet verkeerd, maar ik loop dan ook vrij langzaam hard. Waaronder deze zomer een wedstrijdje, bij tropische temperaturen. Dat was ook niks. Dit land heeft gewoon een te extreem klimaat!
Ja, dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef remlof het volgende:
Ik loop vrij hard langzaam, hoor ik altijd van anderen.
Aha. Hoe was de loop verder? Druk? Goed georganiseerd? Lekker gelopen in de kou of was het afzien? Glad?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:06 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik bedoelde streeftijd 1:10 en dat heb ik niet gehaald. Sorry, type foutje. Ik had graag de snelheid van 10km/h gehaald, maar dat zat er vandaag niet in.
Ik had het meer over leuke films. De enige linkse cabaretier die ik kan waarderen is Youp.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Links cabaret op Ned1:
20:25 Jochem Myjer: De rust zelve
22:10 Najib Amhali: Vol is vol
Films kan je toch gewoon bestellen of downloaden?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het meer over leuke films. De enige linkse cabaretier die ik kan waarderen is Youp.
Op enkele plaatsen was het heel erg glibberig, maar over het algemeen was het wel te doen. Nog een stukjekilometertje over het strand, dat wel erg zwaar was. Ik was heel snel gestart en ben na het 7 km paaltje alleen nog ingehaald.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Aha. Hoe was de loop verder? Druk? Goed georganiseerd? Lekker gelopen in de kou of was het afzien? Glad?
Youp is al lang en breed over zijn hoogtepunt heenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het meer over leuke films. De enige linkse cabaretier die ik kan waarderen is Youp.
Omdat je GTA in je Xbox of in je PS3 moet douwen ipv in je DVDspeler?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
Verdomme, kan iemand mij vertellen waarom mijn dvd speler niet mijn GTA dvd leest?
Mijn broertje heeft ook al eens een nieuwe moeten kopen, omdat de oude het plots niet meer deed. Leuk spel GTA, het leukste is later aan de keukentafel tegen je ouders te vertellen dat je geen mensen doodschiet, maar soms wel eens per ongelijk mensen dood rijd. Mijn ouders wisten natuurlijk ook wel beter.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
Verdomme, kan iemand mij vertellen waarom mijn dvd speler niet mijn GTA dvd leest?
Ik speel hem op m'n pc slimpie.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je GTA in je Xbox of in je PS3 moet douwen ipv in je DVDspeler?
Mijn cd/dvd speler doet het nog wel aangezien hij andere cd-roms wel pakt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:37 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft ook al eens een nieuwe moeten kopen, omdat de oude het plots niet meer deed. Leuk spel GTA, het leukste is later aan de keukentafel tegen je ouders te vertellen dat je geen mensen doodschiet, maar soms wel eens per ongelijk mensen dood rijd. Mijn ouders wisten natuurlijk ook wel beter.
Ow, tsja, ik speel zelfs Civ op m'n xbox tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik speel hem op m'n pc slimpie.
Bij ons pakte hij de CD van GTA ook niet meer. Mijn broertje heeft toen een nieuwe gekocht.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn cd/dvd speler doet het nog wel aangezien hij andere cd-roms wel pakt.
Mooi, dan kun jij je ideeën in dat soort spellen verwezenlijken, maar niet in de praktijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, tsja, ik speel zelfs Civ op m'n xbox tegenwoordig
World Domination in een uur of vier
Cd speler?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:52 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Bij ons pakte hij de CD van GTA ook niet meer. Mijn broertje heeft toen een nieuwe gekocht.
Geen idee, koop een nieuwe dvd-speler, die dingen kosten geen ruk meer en morgen is het koopzondag.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, dan kun jij je ideeën in dat soort spellen verwezenlijken, maar niet in de praktijk
Maar weet jij waarom ie gta niet pakt?
Zal wel een DVD speler of een CD-rom speler zijn geweest, maar eerst deed GTA het er gewoon op. Heb je al geprobeerd of hij op andere computers wel werkt? Bij ons toen niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |