quote:Diederik Samsom ( PVDA) (follow)
Vandaag, 16:24
Gisteravond meldde Minister aan Kamer dat bij 'herhaling winterweerfalen zoals eind 2009' de NS-directie 30% bonus kwijtraakt #goedetiming
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:37 schreef eriksd het volgende:
Wat heeft Samsom eigenlijk in al die jaren gedaan?
Hij heeft zo'n attitude van "kijk mij eens de wijsheid in pacht hebben", altijd een grote mond, nu weer zo'n opmerking: wat heeft hij in al die jaren nou toegevoegd?quote:
Hij komt inderdaad een beetje irritant over. Volgens mij zat hij op milieu portefuille, niet zo gek gezien zijn beta-achtergrond. Wat hij heeft gedaan weet ik niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n attitude van "kijk mij eens de wijsheid in pacht hebben", altijd een grote mond, nu weer zo'n opmerking: wat heeft hij in al die jaren nou toegevoegd?
Ennn bedankt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef Picchia het volgende:
Waarom telkens die vreselijk lelijke OP?
Ja brrrrrrrr.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef Picchia het volgende:
Waarom telkens die vreselijk lelijke OP?
Veel plezier, drink er ook één voor mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:49 schreef betyar het volgende:
Nou mensen daag![]()
en tot de volgende keer, vannacht zal ik hoogstwaarschijnlijk niet meer in staat zijn om te posten. (En dat vinden jullie allemaal heel erg
![]()
)
Bij ons had je vanmiddag zelfs een zonnebril nodig door de combinatie van sneeuw en zon.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hebben jullie de zon gezienhier niet hoor. Het is al de hele dag grijs en donker
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:53 schreef betyar het volgende:
Toch mooi de winter..
de vijver:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus niet vloeken op die sneeuw.![]()
![]()
Heb je gecontroleerd of de salamanders zich hebben ingegraven? Ik hoop dat ze het overleven die lieve koudbloedige dieren.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
Sneeuw isoleert. Onder deze omstandigheden is er geen reden tot zorg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef TomLievense het volgende:
Heb je gecontroleerd of de salamanders zich hebben ingegraven? Ik hoop dat ze het overleven die lieve koudbloedige dieren.
Wat een heerlijk klinisch antwoord.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Sneeuw isoleert. Onder deze omstandigheden is er geen reden tot zorg.
Wie zeikt er dan, opa?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:17 schreef mlg het volgende:
oh is het weer tijd om weer is lekker te zeiken op zijn links over het weer. Veel plezier, het is niet mijn cortisol die stijgt.
Ach joh, iemand in dit topic noemt het al 'vreselijk' om in dit weer in een file te staan. Als dat al vreselijk is, dan moet je eens naar Congo gaan.quote:
Zeikerds houd je altijd. Zolang ik niet mn auto tegen een boom opknal op mn weg naar huis, dan vind ik alles best. Ik geniet eerlijk gezegd met volle teugen van het witte dekentje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Ach joh, iemand in dit topic noemt het al 'vreselijk' om in dit weer in een file te staan. Als dat al vreselijk is, dan moet je eens naar Congo gaan.
Je bent de eerste die ik dat vandaag hoor zeggen. Valt me niet tegen van een linkse knorrepot.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeikerds houd je altijd. Zolang ik niet mn auto tegen een boom opknal op mn weg naar huis, dan vind ik alles best. Ik geniet eerlijk gezegd met volle teugen van het witte dekentje.
Om de een of andere reden bekruipt mij het gevoel dat dit weinig met politieke kleur heeft te maken. Maar dat kan uiteraard aan mij liggen. Sowieso raak ik niet snel over de zeik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:25 schreef mlg het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik dat vandaag hoor zeggen. Valt me niet tegen van een linkse knorrepot.
Dat is de schuld van de linksen. Daarmee willen ze conformisme afdwingen. Het entameren van een echte discussie waarbij de verschillen tussen de acterende entiteiten in volle glorie aan het licht komen, wordt ras benoemd als 'ongezellig', waarna men een muur rond deze persoon bouwt middels het gekende uitsluitingsmechanisme.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja brrrrrrrr.
Hier hoeft niet alles politiek beladen te zijn en kun je ook lekker ontspannen na een zware dag.
Geef hier je meningen en visies die niet in een ander topic thuis horen.
Er is maar één regel en dat is: houd het gezellig!
Iedereen is welkom, ( .. ).
Vooral dat "houd het gezellig", waaaaaaaaaaaaaaaaah! jeukjeukjeuk.
vanavond in DWDD..quote:Alexander Klöpping, Felix Rottenberg
Nee, DWDD is juist altijd leuk als Alexander Klöpping er is. Die kop van Felix Rottenberg heb ik voorlopig ook wel genoeg gezien.quote:
Die alexander is een enorme kneus... trouwens heb ik iets tegen mensen die alexander hetenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:39 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, DWDD is juist altijd leuk als Alexander Klöpping er is. Die kop van Felix Rottenberg heb ik voorlopig ook wel genoeg gezien.
Sjun?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de linksen. Daarmee willen ze conformisme afdwingen. Het entameren van een echte discussie waarbij de verschillen tussen de acterende entiteiten in volle glorie aan het licht komen, wordt ras benoemd als 'ongezellig', waarna men een muur rond deze persoon bouwt middels het gekende uitsluitingsmechanisme.
Dat kan haast niet anders. Vier regels onleesbare leugens en onzin. Verbaast me niks trouwens. De rabiaat rechtse opvattingen komen wel overeen met de poep die Sjun vroeger ook altijd uitsloeg.quote:
Hoe voelt het nu om eindelijk deel te kunnen nemen aan productief Nederland?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:03 schreef Reya het volgende:
Ik wens amica sigme te ondersteunen in haar weeklacht.
quote:"Ik was het ongeveer met alles wat Femke Halsema zei oneens maar het was een goed debater en gedegen politieke tegenstander", aldus de reactie van PVV-leider Geert Wilders.
"Ik wens haar het allerbeste toe en Jolande Sap veel succes.''
Daar kunnen die rechtse zielepoten op FOK! een voorbeeld aan nemen.quote:
oei..... ik snap je .... zou het waar zijn?quote:
Ook al was ik het er niet mee eens.... Sjun had meer inhoud en nuancequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat kan haast niet anders. Vier regels onleesbare leugens en onzin. Verbaast me niks trouwens. De rabiaat rechtse opvattingen komen wel overeen met de poep die Sjun vroeger ook altijd uitsloeg.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:12 schreef Monidique het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)h-wringt-er-iets.htm
Waar te beginnen,.
PvdA 24quote:En de PvdA legt het in de peilingen af tegen de SP.
Ik ben gematigd rechts. Een keurige conservatief-liberaal. Dat kan slechts geetiketteerd worden als rabiaat rechts door een beoogklept lid van de Linkse Kerk dat braaf de in dergelijke kringen vigerende leer uitdraagt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat kan haast niet anders. Vier regels onleesbare leugens en onzin. Verbaast me niks trouwens. De rabiaat rechtse opvattingen komen wel overeen met de poep die Sjun vroeger ook altijd uitsloeg.
Het gaat al fout in de lead. De auteur schijnt het vreemd te vinden dat GL niet plots een nieuwe koers gaat varen. Had het eerlijk gezegd vreemder gevonden als dat wel het geval zou zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:12 schreef Monidique het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)h-wringt-er-iets.htm
Waar te beginnen,.
Femke kan mij betreft de tering krijgen. En Jolanda Fapsap ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar kunnen die rechtse zielepoten op FOK! een voorbeeld aan nemen.
Het is werkelijk een flinterdunne analyse. Die zogenaamd doordachte vergelijking met Cohen en de PvdA snijdt bijvoorbeeld totaal geen hout. Wat een prulzooi is die Elsevier toch ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[..]
PvdA 24
SP 13
http://www.politiekebarometer.nl/
Ach, en zo mag het liberale volkslegioen van mij in de stront zakken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Femke kan mij betreft de tering krijgen. En Jolanda Fapsap ook.
Je bent dus niet liberaalquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, en zo mag het liberale volkslegioen van mij in de stront zakken.
Ik schijn de betreffende rite de passage nog even uit te stellen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe voelt het nu om eindelijk deel te kunnen nemen aan productief Nederland?
Volgens mij gaat het erom dat de SP groter wordt, en de PvdA kleiner. Dat zou erop kunnen duiden dat er mensen switchen van de ene naar de andere partij en daarmee concurreren deze twee partijen wel met elkaar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is werkelijk een flinterdunne analyse. Die zogenaamd doordachte vergelijking met Cohen en de PvdA snijdt bijvoorbeeld totaal geen hout. Wat een prulzooi is die Elsevier toch ook.
Ooh, ik ben liberaler dan menig VVD'er. De VVD staat echter nog steeds te boek als 'de liberalen'. Vandaar mijn opmerking.quote:
Die 'volgens mij' bewijst al dat de analyse reteslecht is. Doel van een analyse is namelijk dat de boodschap helder is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het erom dat de SP groter wordt, en de PvdA kleiner. Dat zou erop kunnen duiden dat er mensen switchen van de ene naar de andere partij en daarmee concurreren deze twee partijen wel met elkaar.
De VVD is dan ook de enige partij in dit land die niet uitgesproken voorstander is van een enorme staat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh, ik ben liberaler dan menig VVD'er. De VVD staat echter nog steeds te boek als 'de liberalen'. Vandaar mijn opmerking.
Eens te meer een prachtige grap van Sachertorte.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De VVD is dan ook de enige partij in dit land die niet uitgesproken voorstander is van een enorme staat.
Sorry jongens, het was een (duidelijk geslaagd) grapje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oei..... ik snap je .... zou het waar zijn?
zou die ouwe vos dan nu zo ver ingezakt en ingestort zijn tot deze torte ?
te triest zo
[..]
Ook al was ik het er niet mee eens.... Sjun had meer inhoud en nuance
Dank. Wat is een artiest immers zonder bewonderend publiek?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Eens te meer een prachtige grap van Sachertorte.
Jij hebt gewoon geen gevoel voor humor. Ethiraseth is ook een linkse, maar die kan er wel om lachen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:02 schreef Monidique het volgende:
Het is dezelfde lege en saaie pen als altijd. Niet eens vermoeiend, maar gewoon sneu.
Dat is wat Freek de Jonge ongetwijfeld ook wat genoeg zucht...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen gevoel voor humor.
Dit theorem kan enkel ondersteund worden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:07 schreef Monidique het volgende:
FYI, ik ben een van de meest humorvolle, humoristisch en humoramoristische mensen in de wereld.
Ach ja, sommige mensen tappen graag moppen, anderen bedienen zich meer van creatieve (ook wel: elitaire) humor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is wat Freek de Jonge ongetwijfeld ook wat genoeg zucht...
FYI, ik ben een van de meest humorvolle, humoristisch en humoramoristische mensen in de wereld.
Je mag die referentie wel even terugzoeken dan. Ik kan 'm niet vinden, terwijl ik best aardig kan zoeken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:02 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Sorry jongens, het was een (duidelijk geslaagd) grapje.
Had je recent maar niet tijdens de Whiskersrel moeten refereren aan een rel rond deze user, die nogal onleesbare en ellenlange posts bleek te schrijven, zich onderwijl bedienend van een vrij apart idioom.
Ik mag toch hopen dat ik in normale doen een leesbaarder pen heb.
Ik zie niemand Sjun erbij slepen. En van dat postje daar uitkomen, mwah.quote:Op maandag 13 december 2010 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
over privacy van slowchatters gesproken
2005
pol slowchat
nacht
vijand 1 maakt vijand 2 uit voor pedofiel
natuurlijk gelogen
vijand 2 slaat terug en onthult dat vijand 1 een zeker virus heeft
dat was waar en uitgeplozen op het internet
grote rellen in de tent.
duurde jarenlang
.
Nou, dan was het wellicht een ander, ik heb het iig recent gelezen en de schrijfstijl van genoemd persoon trof me als wrs onbedoeld ongemeend grappig, leuk om me een keer bij een post van te bedienen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Je mag die referentie wel even terugzoeken dan. Ik kan 'm niet vinden, terwijl ik best aardig kan zoeken.
Bluesdude hield zich keurig op de vlakte:
[..]
Ik zie niemand Sjun erbij slepen. En van dat postje daar uitkomen, mwah.
Gevonden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou, dan was het wellicht een ander, ik heb het iig recent gelezen ()
--- --- Week 48 --- Week 50quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het erom dat de SP groter wordt, en de PvdA kleiner. Dat zou erop kunnen duiden dat er mensen switchen van de ene naar de andere partij en daarmee concurreren deze twee partijen wel met elkaar.
Je kan beter zoeken dan ik, en ik zie ook waarom ik de koppeling gemaakt had, en waarom het me grappig leek een keer in te zetten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Gevonden.
En doe maar niet weer, inderdaad.
De verklaring van Sach... is zwakjes hoor...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef sigme het volgende:
Ik zie niemand Sjun erbij slepen. En van dat postje daar uitkomen, mwah.
Gelukkig hebben we in Noord-Holland geen grote zaken om over te beslissen.quote:Het belangrijkste punt in Brinkmans verkiezingsprogramma is het tegengaan van de islamisering. Zo mogen Noord-Hollandse ambtenaren en gedeputeerden voortaan geen hoofddoekjes meer dragen, als het aan de PVV ligt. Ook wil de partij een einde maken aan provinciale integratiesubsidies.
Kom op, als je voorbij Fok! bent, hou je je er toch niet meer mee bezig?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De verklaring van Sach... is zwakjes hoor...
Zijn kritiek op Sjun doet me denken aan zijn kloons Bela en Aryan8 ... die hadden ook kritiek op hun puppetmaster... toen het ging om ontkennen dat ze kloons waren.
Wat mij betreft kan Sjun weer actief zijn.. maar dan weer gewoon, met open vizier en niet meer de Ol'Firm heropvoeren.. en oja....... niet in Sachtertortemodus, dat is zo leeg.
Red Alert 2 daarentegen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef Picchia het volgende:
Red Alert 3 is zo'n schijtspel. Maar de muziek en Gemma Atkinson zijn wel leuk.
4AO&T?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:56 schreef Montov het volgende:
Morgen, Civ, Duel map, 1 CS, 2 AI, 4 OA&T*
* Onduidelijke afkortingen en termen
er zijn mensen die een rondje rond de wereld maken en die komen weer op Fok uit ..quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kom op, als je voorbij Fok! bent, hou je je er toch niet meer mee bezig?
Mijn ervaring is dat alles leuk is multiplayer. Maar ik ben dan ook easily amused.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Red Alert 2 daarentegen!![]()
Multiplayer is deel 3 ook wel geinig met vrienden
Whatever hoor. Ik doe een (1) debiele post, en de complottheorieen vliegen meteen in de rondte. Het lijkt me ongezond als je je zo serieus bezighoudt met dit forum.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De verklaring van Sach... is zwakjes hoor...
Zijn kritiek op Sjun doet me denken aan zijn kloons Bela en Aryan8 ... die hadden ook kritiek op hun puppetmaster... toen het ging om ontkennen dat ze kloons waren.
Wat mij betreft kan Sjun weer actief zijn.. maar dan weer gewoon, met open vizier en niet meer de Ol'Firm heropvoeren.. en oja....... niet in Sachtertortemodus, dat is zo leeg.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Whatever hoor. Ik doe een (1) debiele post, en de complottheorieen vliegen meteen in de rondte.
Ik zie geen samenzwering of een bende samenzweerders in dit topic..quote:com·plot het; o -ten 1 samenzwering 2 bende samenzweerders
Gast, van mij mag je alle kritiek op mij hebben hoor. Ik maak er verder geen geheim van dat ik dit politiek forum niet 100 % serieus neem (niet dat ik nooit serieuze posts doe) , en naar nu blijkt geheel terecht, iets waar jij juist altijd over loopt te zeiken; ik adviseer je een zelfde houding.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
Ik zie geen samenzwering of een bende samenzweerders in dit topic..
Ook geen theorietjes over samenzweerders
Natuurlijk ben jij de vrolijke Frans en alle kritiek op jou is uiteraard onterecht....
Jij weet eg van niks enzo....
Van mij mag je hoor. Als t bluesdude irriteert.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:47 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je kan beter zoeken dan ik, en ik zie ook waarom ik de koppeling gemaakt had, en waarom het me grappig leek een keer in te zetten.
Goed, ik zal het niet meer doen, gezien het blijkbaar gevoelig ligt.
Jij juicht het toe als ik Bluesdude irriteer?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Als t bluesdude irriteert.
Hey! Je bent niet dronken genoeg. Terug de kroeg in! Kom waar weer terug als je een flinke kater hebt.quote:
Het typen gaat toch erg traag hoor....quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hey! Je bent niet dronken genoeg. Terug de kroeg in! Kom waar weer terug als je een flinke kater hebt.
als je kan typen ben je niet dronken genoeg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Het typen gaat toch erg traag hoor....
Ik zou echt wel met Femke kunnen trouwen en haar elke dag vol kunnen blaffenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
als je kan typen ben je niet dronken genoeg.
ik heb nu ook een flinke borrel nodig maar niemand doet mee...
Stoer internet dronken of echt dronken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zou echt wel met Femke kunnen trouwen en haar elke dag vol kunnen blaffen
drinken op de kosten van je werkgever...... Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Stoer internet dronken of echt dronken?
crisis, keuze 1: stoer internet dronkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:51 schreef betyar het volgende:
[..]
drinken op de kosten van je werkgever...... Wat denk je zelf![]()
Fout, ik ga dan ook nu slapenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:52 schreef Zolcon het volgende:
[..]
crisis, keuze 1: stoer internet dronken
Weltrusten en tot morgenquote:
top thanks wilde hem net gaan kijken. Gister gemistquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Zolcon het volgende:
Net uitzending over Jan Blokker gezien. Goede uitzending.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1020410
vanaf 1:13:40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |