vanavond in DWDD..quote:Alexander Klöpping, Felix Rottenberg
Nee, DWDD is juist altijd leuk als Alexander Klöpping er is. Die kop van Felix Rottenberg heb ik voorlopig ook wel genoeg gezien.quote:
Die alexander is een enorme kneus... trouwens heb ik iets tegen mensen die alexander hetenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:39 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, DWDD is juist altijd leuk als Alexander Klöpping er is. Die kop van Felix Rottenberg heb ik voorlopig ook wel genoeg gezien.
Sjun?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de linksen. Daarmee willen ze conformisme afdwingen. Het entameren van een echte discussie waarbij de verschillen tussen de acterende entiteiten in volle glorie aan het licht komen, wordt ras benoemd als 'ongezellig', waarna men een muur rond deze persoon bouwt middels het gekende uitsluitingsmechanisme.
Dat kan haast niet anders. Vier regels onleesbare leugens en onzin. Verbaast me niks trouwens. De rabiaat rechtse opvattingen komen wel overeen met de poep die Sjun vroeger ook altijd uitsloeg.quote:
Hoe voelt het nu om eindelijk deel te kunnen nemen aan productief Nederland?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:03 schreef Reya het volgende:
Ik wens amica sigme te ondersteunen in haar weeklacht.
quote:"Ik was het ongeveer met alles wat Femke Halsema zei oneens maar het was een goed debater en gedegen politieke tegenstander", aldus de reactie van PVV-leider Geert Wilders.
"Ik wens haar het allerbeste toe en Jolande Sap veel succes.''
Daar kunnen die rechtse zielepoten op FOK! een voorbeeld aan nemen.quote:
oei..... ik snap je .... zou het waar zijn?quote:
Ook al was ik het er niet mee eens.... Sjun had meer inhoud en nuancequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat kan haast niet anders. Vier regels onleesbare leugens en onzin. Verbaast me niks trouwens. De rabiaat rechtse opvattingen komen wel overeen met de poep die Sjun vroeger ook altijd uitsloeg.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:12 schreef Monidique het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)h-wringt-er-iets.htm
Waar te beginnen,.
PvdA 24quote:En de PvdA legt het in de peilingen af tegen de SP.
Ik ben gematigd rechts. Een keurige conservatief-liberaal. Dat kan slechts geetiketteerd worden als rabiaat rechts door een beoogklept lid van de Linkse Kerk dat braaf de in dergelijke kringen vigerende leer uitdraagt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat kan haast niet anders. Vier regels onleesbare leugens en onzin. Verbaast me niks trouwens. De rabiaat rechtse opvattingen komen wel overeen met de poep die Sjun vroeger ook altijd uitsloeg.
Het gaat al fout in de lead. De auteur schijnt het vreemd te vinden dat GL niet plots een nieuwe koers gaat varen. Had het eerlijk gezegd vreemder gevonden als dat wel het geval zou zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:12 schreef Monidique het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)h-wringt-er-iets.htm
Waar te beginnen,.
Femke kan mij betreft de tering krijgen. En Jolanda Fapsap ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar kunnen die rechtse zielepoten op FOK! een voorbeeld aan nemen.
Het is werkelijk een flinterdunne analyse. Die zogenaamd doordachte vergelijking met Cohen en de PvdA snijdt bijvoorbeeld totaal geen hout. Wat een prulzooi is die Elsevier toch ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[..]
PvdA 24
SP 13
http://www.politiekebarometer.nl/
Ach, en zo mag het liberale volkslegioen van mij in de stront zakken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Femke kan mij betreft de tering krijgen. En Jolanda Fapsap ook.
Je bent dus niet liberaalquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, en zo mag het liberale volkslegioen van mij in de stront zakken.
Ik schijn de betreffende rite de passage nog even uit te stellen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe voelt het nu om eindelijk deel te kunnen nemen aan productief Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |