Linkse rakkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:11 schreef phpmystyle het volgende:
Ga halsema toch wel stiekem missen..
Uiteraard vind ik haar gedachtegoed volledig abject, maar objectief genomen was het gewoon een sterke politica.quote:
inderdaad...ben weer terug op mijn werk....rijden nu helemaal geen treinen meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:26 schreef Arglist het volgende:
[..]
Tsja, had je net niet zo hoog van de toren moeten blazen over je traject
Top! de lucht is al aardig grijs aan het wordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:33 schreef eriksd het volgende:
Er komt nu weer een bui aandrijven, over een uurtje is ie bij jou Zolcon.
Muzikant worden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:35 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Top! de lucht is al aardig grijs aan het worden![]()
maar ik zit heerlijk binnen met de verwarming aan te bedenken wat ik wil met mijn leven.
Dat weet ik dus niet.quote:
Ik zou mij eerst richten op je studie. Zoveel broekies in de politiek.quote:
Dat wil ik ook zeker doen. Ik wil ook graag nog een tweede studie doen simpelweg omdat er teveel jonge mensen op de arbeidsmarkt komen die een grote bek open trekken een geen idee hebben waar het over gaat. 22 jarige typjes.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou mij eerst richten op je studie. Zoveel broekies in de politiek.
Ik ben 22 als ik afgestudeerd ben. Geen idee wat daarna. Ik wil nog militair recht doen, als ik erin kom.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat wil ik ook zeker doen. Ik wil ook graag nog een tweede studie doen simpelweg omdat er teveel jonge mensen op de arbeidsmarkt komen die een grote bek open trekken een geen idee hebben waar het over gaat. 22 jarige typjes.
Maar wil ik de politiek in of iets anders dan zijn dat toch dingen waar je vroeg me moet beginnen wil je later iets bereiken.
Klinkt best tof dat militair rechtquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben 22 als ik afgestudeerd ben. Geen idee wat daarna. Ik wil nog militair recht doen, als ik erin kom.
Ik doe nu fiscaal recht, kom je af en toe ook van die "snelle jongens" tegen. Geen gesprek mee te voeren: geen visie, geen vraag over wat goed of fout is, alles voor zoete koek aannemen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:44 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Klinkt best tof dat militair recht
Ik zou me graag nog willen richten economie. Maar dan macro niveau. Bedrijfskunde is niet voor mij. Ik kan absoluut niet tegen dat soort mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de vijver:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus niet vloeken op die sneeuw.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef Zolcon het volgende:
Grote tuin heb je!
Wel weinig sneeuw! Hier ligt echt een flink pak. Tot boven je enkels zak je erin
Veel te groot in de lente en zomer dien je het toch bij te houden, en ik mag geen zitmaaier kopen. Goed om je bierbuikje tegen te gaan zegt ze danquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef Zolcon het volgende:
Grote tuin heb je!
Wel weinig sneeuw! Hier ligt echt een flink pak. Tot boven je enkels zak je erin
Asfalteren en Laafen neerzetten. Oh en van die stenen cupido beeldjes.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Veel te groot in de lente en zomer dien je het toch bij te houden, en ik mag geen zitmaaier kopen. Goed om je bierbuikje tegen te gaan zegt ze dan![]()
Ben er ook al weggegaan. Er wordt zelfs geklaagd over de linkse users in het Feedback topicquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:59 schreef betyar het volgende:
[BREKEND] #2 Halsema stapt per direct op, Nieuwe Agnes kant.
Wat een topic en posts zeg![]()
Heb jij voor mij centjes over?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Asfalteren en Laafen neerzetten. Oh en van die stenen cupido beeldjes.
Krijg het idee dat dat de nederlandse cultuur is waar we ons aan moeten aanpassen.
Wat een kneuzen zeg...quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ben er ook al weggegaan. Er wordt zelfs geklaagd over de linkse users in het Feedback topic
Je moet wachten op mijn foto's 1 minuutquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:06 schreef betyar het volgende:
Dadelijk effe douchen en dan naar de werkgever [ afbeelding ]
zoveel sneeuw bij elkaar krijg ik misschien als ik de oprit schoonveeg. Hier ligt echt nagenoeg niks. Wil je sleeën met de kids trek je een spoor en zie je het grasquote:
Ben nog niet weg dadelijk is een ruim begrip hier.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je moet wachten op mijn foto's 1 minuut
Eensquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Ben nog niet weg dadelijk is een ruim begrip hier.
Hier is een slee enige nog werkende transportquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:11 schreef betyar het volgende:
[..]
zoveel sneeuw bij elkaar krijg ik misschien als ik de oprit schoonveeg. Hier ligt echt nagenoeg niks. Wil je sleeën met de kids trek je een spoor en zie je het gras![]()
ze scheuren gewoon met 100 hier over de wegquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:12 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Eens
[..]
Hier is een slee enige nog werkende transport
Je mag hier blij zijn als je uit je parkeerplek kunt komen. Drempels zijn nu ook volledige muren geworden voor kleine auto'squote:Op vrijdag 17 december 2010 16:14 schreef betyar het volgende:
[..]
ze scheuren gewoon met 100 hier over de weg
Woon je op te antillen ofzo?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:14 schreef betyar het volgende:
[..]
ze scheuren gewoon met 100 hier over de weg
SPquote:Harry van Bommel ( SP) (follow)
Vandaag, 15:43
SP motie werkplicht politici op wachtgeld aangenomen. Wanneer gaat Rita Verdonk sneeuwruimen? Bijstandtrekkers moeten immers ook de kou in.
Waarheid als eenquote:
quote:
Haha die Rouvoetquote:André Rouvoet ( ChristenUnie) (follow)
Vandaag, 15:57
@harryvandesp Wat dacht je van Jan Marijnissen? ;-)
Hebben jullie de zon gezienquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, het altijd prachtige brabant, waar we een mooie zonsondergang hebben gehad:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel dat hij nog wachtgeld ontvangt.quote:
Netjes ik zit nu vast.... zo maar eens poging 2 bij de vrienden van de NS wagenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, het altijd prachtige brabant, waar we een mooie zonsondergang hebben gehad:
[ afbeelding ]
dat is wel kut, sterkte.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Netjes ik zit nu vast.... zo maar eens poging 2 bij de vrienden van de NS wagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |