Daar hebben jullie noorderlingen wel vaker last van.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:21 schreef Zolcon het volgende:
Die sneeuw stopt ook echt niet... raak nog ingesneeuwd straks
Prima dat je niet bijster veel op hebt met Halsema, maar het is lichtelijk ironisch te noemen dat een persoon die fatsoenlijk gedrag eist van Kamerleden, zich zelf gedraagt als een asociale klaphark.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:30 schreef Zolcon het volgende:
Ja die MLG is een beetje raar. Weet niet wat voor gedachtes hij erop na houdt maar ik vind het maar niks.
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:16 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
ProestWaar die klaphark op slaat, weet ik niet, maar het is briljant.
Geen idee. Ooit eens voorbij horen komen en sprak mij wel aan. Klapjosti is een aardig, doch minder, alternatief.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:33 schreef betyar het volgende:
Een klaphark.![]()
Wat betekent dat? een klap van een hark ofzo?
Ik ben de uitzonderingquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:23 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Genoeg. Rechts regeert daar. Lijkt net of al die rechtse users niet werken
We hebben het wel over het internet, waar de lichtsnelheid nul is, atomen uit ruimteschepen bestaan en hele volksstammen met temporaalkwabepilepsie worden gediagnosticeerd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Ooit eens voorbij horen komen en sprak mij wel aan. Klapjosti is een aardig, doch minder, alternatief.
Zegt iemand die zelf aambeien niet schuwt in discussies.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima dat je niet bijster veel op hebt met Halsema, maar het is lichtelijk ironisch te noemen dat een persoon die fatsoenlijk gedrag eist van Kamerleden, zich zelf gedraagt als een asociale klaphark.
Tsja, had je net niet zo hoog van de toren moeten blazen over je trajectquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef Tem het volgende:
Ik betwijfel of ik nog thuis kom vandaag.....
Ik ga eerst nog van alles met bier drinken en uit eten doen en kijk daarna wel of het staatsbedrijf weer van die grote gele dingen ergens heenperst.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef Tem het volgende:
Ik betwijfel of ik nog thuis kom vandaag.....
Hihiquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zegt iemand die zelf aambeien niet schuwt in discussies.
Aloha Erikquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:44 schreef eriksd het volgende:
Ik snap die commotie over het weer niet zo. Vanochtend afgereisd vanuit Amsterdam naar Doetinchem, geen vertraging. Om 11 uur weer weg, naar Haarlem, geen vertraging. Zelfs iets sneller dan de normale planning, omdat door de falende NS ik treinen kon pakken die ik normaal net miste.
Al met al zeer geslaagd.
In Haarlem ook hier. Maar de NS doet zijn best, de communiceren deze keer tenminste.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Aloha Erik![]()
Sommige stukken zijn best heftig. Ligt best een pak sneeuw hier in Amsterdam.
Ja dat is het belangrijkste. Zolang er maar gecommuniceerd wordt en er duidelijk is wat er aan de hand is!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
In Haarlem ook hier. Maar de NS doet zijn best, de communiceren deze keer tenminste.
Mwa,. het bord van het spoor voor mijn snelste route stond niet op en er werd niets omgeroepen. Dus maar de naardere route genomen die onderweg ook gezellig in de sneeuw ging stoppen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
In Haarlem ook hier. Maar de NS doet zijn best, de communiceren deze keer tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |