quote:Diederik Samsom ( PVDA) (follow)
Vandaag, 16:24
Gisteravond meldde Minister aan Kamer dat bij 'herhaling winterweerfalen zoals eind 2009' de NS-directie 30% bonus kwijtraakt #goedetiming
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:37 schreef eriksd het volgende:
Wat heeft Samsom eigenlijk in al die jaren gedaan?
Hij heeft zo'n attitude van "kijk mij eens de wijsheid in pacht hebben", altijd een grote mond, nu weer zo'n opmerking: wat heeft hij in al die jaren nou toegevoegd?quote:
Hij komt inderdaad een beetje irritant over. Volgens mij zat hij op milieu portefuille, niet zo gek gezien zijn beta-achtergrond. Wat hij heeft gedaan weet ik niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n attitude van "kijk mij eens de wijsheid in pacht hebben", altijd een grote mond, nu weer zo'n opmerking: wat heeft hij in al die jaren nou toegevoegd?
Ennn bedankt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef Picchia het volgende:
Waarom telkens die vreselijk lelijke OP?
Ja brrrrrrrr.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef Picchia het volgende:
Waarom telkens die vreselijk lelijke OP?
Veel plezier, drink er ook één voor mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:49 schreef betyar het volgende:
Nou mensen daag![]()
en tot de volgende keer, vannacht zal ik hoogstwaarschijnlijk niet meer in staat zijn om te posten. (En dat vinden jullie allemaal heel erg
![]()
)
Bij ons had je vanmiddag zelfs een zonnebril nodig door de combinatie van sneeuw en zon.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hebben jullie de zon gezienhier niet hoor. Het is al de hele dag grijs en donker
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:53 schreef betyar het volgende:
Toch mooi de winter..
de vijver:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus niet vloeken op die sneeuw.![]()
![]()
Heb je gecontroleerd of de salamanders zich hebben ingegraven? Ik hoop dat ze het overleven die lieve koudbloedige dieren.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
Sneeuw isoleert. Onder deze omstandigheden is er geen reden tot zorg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef TomLievense het volgende:
Heb je gecontroleerd of de salamanders zich hebben ingegraven? Ik hoop dat ze het overleven die lieve koudbloedige dieren.
Wat een heerlijk klinisch antwoord.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Sneeuw isoleert. Onder deze omstandigheden is er geen reden tot zorg.
Wie zeikt er dan, opa?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:17 schreef mlg het volgende:
oh is het weer tijd om weer is lekker te zeiken op zijn links over het weer. Veel plezier, het is niet mijn cortisol die stijgt.
Ach joh, iemand in dit topic noemt het al 'vreselijk' om in dit weer in een file te staan. Als dat al vreselijk is, dan moet je eens naar Congo gaan.quote:
Zeikerds houd je altijd. Zolang ik niet mn auto tegen een boom opknal op mn weg naar huis, dan vind ik alles best. Ik geniet eerlijk gezegd met volle teugen van het witte dekentje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Ach joh, iemand in dit topic noemt het al 'vreselijk' om in dit weer in een file te staan. Als dat al vreselijk is, dan moet je eens naar Congo gaan.
Je bent de eerste die ik dat vandaag hoor zeggen. Valt me niet tegen van een linkse knorrepot.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeikerds houd je altijd. Zolang ik niet mn auto tegen een boom opknal op mn weg naar huis, dan vind ik alles best. Ik geniet eerlijk gezegd met volle teugen van het witte dekentje.
Om de een of andere reden bekruipt mij het gevoel dat dit weinig met politieke kleur heeft te maken. Maar dat kan uiteraard aan mij liggen. Sowieso raak ik niet snel over de zeik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:25 schreef mlg het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik dat vandaag hoor zeggen. Valt me niet tegen van een linkse knorrepot.
Dat is de schuld van de linksen. Daarmee willen ze conformisme afdwingen. Het entameren van een echte discussie waarbij de verschillen tussen de acterende entiteiten in volle glorie aan het licht komen, wordt ras benoemd als 'ongezellig', waarna men een muur rond deze persoon bouwt middels het gekende uitsluitingsmechanisme.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja brrrrrrrr.
Hier hoeft niet alles politiek beladen te zijn en kun je ook lekker ontspannen na een zware dag.
Geef hier je meningen en visies die niet in een ander topic thuis horen.
Er is maar één regel en dat is: houd het gezellig!
Iedereen is welkom, ( .. ).
Vooral dat "houd het gezellig", waaaaaaaaaaaaaaaaah! jeukjeukjeuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |