quote:Jij strijdt enkel tegen de rechtse Tsunami.Op woensdag 27 oktober 2010 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
Er wordt hier regelmatig serieus gediscussieerd!Zit ik een beetje voor jan lul mn ziel en zaligheid in POL-discussies te steken!
quote:Hoe gaan we [stelling] opzetten?Op woensdag 27 oktober 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
Even een apart topic voor de stelling reeks.
quote:Het is een goed plan Koos...Op woensdag 27 oktober 2010 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
Er wordt hier regelmatig serieus gediscussieerd!Zit ik een beetje voor jan lul mn ziel en zaligheid in POL-discussies te steken!
quote:En terecht! Rechts ondermijnt met regelmaat mijn topics. Zo werd mijn 'wereld zonder geld'-thread verpest door rechtse kapitaaldenkersOp woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij strijdt enkel tegen de rechtse Tsunami.
quote:Jaja, heb meegelezen. Ben er wel voor te porrenOp woensdag 27 oktober 2010 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is een goed plan Koos...
quote:Een wereld zonder geld is dan ook wel heel naïef Koos.Op woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En terecht! Rechts ondermijnt met regelmaat mijn topics. Zo werd mijn 'wereld zonder geld'-thread verpest door rechtse kapitaaldenkers
quote:Dat er strengere regels zijn waardoor een topic niet zomaar "verkracht" kan wordenOp woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef Picchia het volgende:
Maar over mijn laatste opmerking. In hoeverre onderscheid het deponeren van stellingen in een centraal topic zich van het behandelen van stellingen in afzonderlijke topics zoals nu gebeurt in NWS en POL in het specifiek?
quote:Ik was al aan het wachten op je steunOp woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, heb meegelezen. Ben er wel voor te porren
quote:Mwoah, gok dat jij niet hebt meegelezen. Het is haalbaar, maar niet binnen de huidige tijdsgeest. Maar op een gegeven moment werd er een beetje teveel outside of the box gedacht en dat trokken bepaalde users nietOp woensdag 27 oktober 2010 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een wereld zonder geld is dan ook wel heel naïef Koos.
quote:Die heb je. Maar nu lezen en dan slapen. Morgen weer vroeg dagOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik was al aan het wachten op je steun
quote:Nee dat klopt wel, heb die reeks vrij bewust overgeslagenOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, gok dat jij niet hebt meegelezen. Het is haalbaar, maar niet binnen de huidige tijdsgeest. Maar op een gegeven moment werd er een beetje teveel outside of the box gedacht en dat trokken bepaalde users niet
quote:Komt goed hoorOp donderdag 28 oktober 2010 00:12 schreef remlof het volgende:
Over het nieuwe project kan je terecht in Hoe gaan we [stelling] opzetten? en over de rest wat geen feedback is in [POL SC #1616] Waar CDAers te biecht gaan
quote:Ben nog wat jonger Remlof, ik kan nog multi-tasken
quote:remlof is zo'n FA die houden zich nergens aanOp donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef Zolcon het volgende:
Voor SC verwijs ik jullie beiden naar de SC!![]()
![]()
Modjes die gemod moeten worden
quote:Edit: dank voor het slotje!Op donderdag 28 oktober 2010 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit Kut-marokkanen afschieten lijkt me niet de bedoeling..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |