Volgens mij gaat het erom dat de SP groter wordt, en de PvdA kleiner. Dat zou erop kunnen duiden dat er mensen switchen van de ene naar de andere partij en daarmee concurreren deze twee partijen wel met elkaar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is werkelijk een flinterdunne analyse. Die zogenaamd doordachte vergelijking met Cohen en de PvdA snijdt bijvoorbeeld totaal geen hout. Wat een prulzooi is die Elsevier toch ook.
Ooh, ik ben liberaler dan menig VVD'er. De VVD staat echter nog steeds te boek als 'de liberalen'. Vandaar mijn opmerking.quote:
Die 'volgens mij' bewijst al dat de analyse reteslecht is. Doel van een analyse is namelijk dat de boodschap helder is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het erom dat de SP groter wordt, en de PvdA kleiner. Dat zou erop kunnen duiden dat er mensen switchen van de ene naar de andere partij en daarmee concurreren deze twee partijen wel met elkaar.
De VVD is dan ook de enige partij in dit land die niet uitgesproken voorstander is van een enorme staat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh, ik ben liberaler dan menig VVD'er. De VVD staat echter nog steeds te boek als 'de liberalen'. Vandaar mijn opmerking.
Eens te meer een prachtige grap van Sachertorte.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De VVD is dan ook de enige partij in dit land die niet uitgesproken voorstander is van een enorme staat.
Sorry jongens, het was een (duidelijk geslaagd) grapje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oei..... ik snap je .... zou het waar zijn?
zou die ouwe vos dan nu zo ver ingezakt en ingestort zijn tot deze torte ?
te triest zo
[..]
Ook al was ik het er niet mee eens.... Sjun had meer inhoud en nuance
Dank. Wat is een artiest immers zonder bewonderend publiek?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Eens te meer een prachtige grap van Sachertorte.
Jij hebt gewoon geen gevoel voor humor. Ethiraseth is ook een linkse, maar die kan er wel om lachen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:02 schreef Monidique het volgende:
Het is dezelfde lege en saaie pen als altijd. Niet eens vermoeiend, maar gewoon sneu.
Dat is wat Freek de Jonge ongetwijfeld ook wat genoeg zucht...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen gevoel voor humor.
Dit theorem kan enkel ondersteund worden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:07 schreef Monidique het volgende:
FYI, ik ben een van de meest humorvolle, humoristisch en humoramoristische mensen in de wereld.
Ach ja, sommige mensen tappen graag moppen, anderen bedienen zich meer van creatieve (ook wel: elitaire) humor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is wat Freek de Jonge ongetwijfeld ook wat genoeg zucht...
FYI, ik ben een van de meest humorvolle, humoristisch en humoramoristische mensen in de wereld.
Je mag die referentie wel even terugzoeken dan. Ik kan 'm niet vinden, terwijl ik best aardig kan zoeken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:02 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Sorry jongens, het was een (duidelijk geslaagd) grapje.
Had je recent maar niet tijdens de Whiskersrel moeten refereren aan een rel rond deze user, die nogal onleesbare en ellenlange posts bleek te schrijven, zich onderwijl bedienend van een vrij apart idioom.
Ik mag toch hopen dat ik in normale doen een leesbaarder pen heb.
Ik zie niemand Sjun erbij slepen. En van dat postje daar uitkomen, mwah.quote:Op maandag 13 december 2010 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
over privacy van slowchatters gesproken
2005
pol slowchat
nacht
vijand 1 maakt vijand 2 uit voor pedofiel
natuurlijk gelogen
vijand 2 slaat terug en onthult dat vijand 1 een zeker virus heeft
dat was waar en uitgeplozen op het internet
grote rellen in de tent.
duurde jarenlang
.
Nou, dan was het wellicht een ander, ik heb het iig recent gelezen en de schrijfstijl van genoemd persoon trof me als wrs onbedoeld ongemeend grappig, leuk om me een keer bij een post van te bedienen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Je mag die referentie wel even terugzoeken dan. Ik kan 'm niet vinden, terwijl ik best aardig kan zoeken.
Bluesdude hield zich keurig op de vlakte:
[..]
Ik zie niemand Sjun erbij slepen. En van dat postje daar uitkomen, mwah.
Gevonden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou, dan was het wellicht een ander, ik heb het iig recent gelezen ()
--- --- Week 48 --- Week 50quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het erom dat de SP groter wordt, en de PvdA kleiner. Dat zou erop kunnen duiden dat er mensen switchen van de ene naar de andere partij en daarmee concurreren deze twee partijen wel met elkaar.
Je kan beter zoeken dan ik, en ik zie ook waarom ik de koppeling gemaakt had, en waarom het me grappig leek een keer in te zetten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Gevonden.
En doe maar niet weer, inderdaad.
De verklaring van Sach... is zwakjes hoor...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef sigme het volgende:
Ik zie niemand Sjun erbij slepen. En van dat postje daar uitkomen, mwah.
Gelukkig hebben we in Noord-Holland geen grote zaken om over te beslissen.quote:Het belangrijkste punt in Brinkmans verkiezingsprogramma is het tegengaan van de islamisering. Zo mogen Noord-Hollandse ambtenaren en gedeputeerden voortaan geen hoofddoekjes meer dragen, als het aan de PVV ligt. Ook wil de partij een einde maken aan provinciale integratiesubsidies.
Kom op, als je voorbij Fok! bent, hou je je er toch niet meer mee bezig?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De verklaring van Sach... is zwakjes hoor...
Zijn kritiek op Sjun doet me denken aan zijn kloons Bela en Aryan8 ... die hadden ook kritiek op hun puppetmaster... toen het ging om ontkennen dat ze kloons waren.
Wat mij betreft kan Sjun weer actief zijn.. maar dan weer gewoon, met open vizier en niet meer de Ol'Firm heropvoeren.. en oja....... niet in Sachtertortemodus, dat is zo leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |