retro? die van mij was in de jaren 80quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een semi-strakke skibroek met bretels alleen niet tot aan de oksels, gelukkig
Nee geen retro, ze worden nog steeds zo gemaakt hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:11 schreef Tem het volgende:
[..]
retro? die van mij was in de jaren 80
Mijn broek heeft ook bretels, heerlijk. Niks mis met conservatisme.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een semi-strakke skibroek met bretels alleen niet tot aan de oksels, gelukkig
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:36 schreef GSbrder het volgende:
Deze topic-wending
Ik sta op mijn board regular, oftewel op mn rechtervoet.
Beat dat, twijfelcentrum-imflug-CDA-skiërs
De telegraaf was ook fout in de oorlogquote:
Logisch, hij zou tegenwoordig GroenLinks stemmen.quote:
quote:
Uh...als jij een DVD speler in je PS3 hebt dan klopt er iets niet, weet je wel zeker dat je een PS3 hebt en geen PS2?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
Kutzooi, heb ik GTA gehaald en doet ie het niet, volgens mij is m'n dvd speler kapot
Ik speel enkel op de PCquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh...als jij een DVD speler in je PS3 hebt dan klopt er iets niet, weet je wel zeker dat je een PS3 hebt en geen PS2?
Kijken naar mensen die miljoenen verspillen en dat voor de camera laten zien en vervolgens tegen jou zeggen dat je je hard verdiende geld moet overmaken naar een of ander goed doel waar ze bijna voor niks ambassadeur voor zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:06 schreef GSbrder het volgende:
Nog steeds MTV Teen Cribs aan het kijken![]()
Nuttige weekendbesteding.
Dat is idd wel een beroepsloser.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:50 schreef Montov het volgende:
Een stad verliezen aan Ghandi, dan moet het toch echt slecht zijn.
SimCity 4 danquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan de tycoons of simcity.
Ik las effe vlug : Geert wilders met 100 debiele vrouwenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
Geert Wilders met 100 libelle vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |