Civ.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:21 schreef phpmystyle het volgende:
Weet iemand hier een leuke pc game?
Nog lang niet.quote:
Sjuns is makkelijker dan bluesdudes. De puntjes alleen volstaan niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens monidique ... beter kun je ook wat meer aan je onderbouwingen gaan werken ... tis allemaal zo leeg zo, ik mis de nuance.
Volgende week nog een paar dagen aan het werk denk ik.quote:
GTA IVquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:21 schreef phpmystyle het volgende:
Weet iemand hier een leuke pc game?
Ik ook zoiets, ik heb nog een kleine 20 uur die ik kan declareren en daarna is het op project klaar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgende week nog een paar dagen aan het werk denk ik.
Ik moet eigenlijk nog een paar weken vakantie opmaken dit jaar maar het werk is nog niet opquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, ik heb nog een kleine 20 uur die ik kan declareren en daarna is het op project klaar.
Wat doe je dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, ik heb nog een kleine 20 uur die ik kan declareren en daarna is het op project klaar.
Heb je ook iets van strategie?quote:
strategoquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je ook iets van strategie?
Civilization, Starcraft 2quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je ook iets van strategie?
Ghehehe. Al wel een periode onderhandeld ergens in volgend jaar? Oh, en ga je nog winterkamperen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog een paar weken vakantie opmaken dit jaar maar het werk is nog niet op
Freelancen in de ICT, als tester of, zoals nu, testcoördinator.quote:
En wat doen zoal?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghehehe. Al wel een periode onderhandeld ergens in volgend jaar? Oh, en ga je nog winterkamperen?
[..]
Freelancen in de ICT, als tester of, zoals nu, testcoördinator.
Dat vereist dan nog enige oefening. Ik heb nog geen echte buzzwoorden als entameren, entiteit of vigerend kunnen ontdekken, alleen het verschrikkelijk zeurderige slepende toontje is volgens mij al aardig getroffen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Sjuns is makkelijker dan bluesdudes. De puntjes alleen volstaan niet.
Ik zat meer te denken aan de tycoons of simcity.quote:
Rollercoaster tycoon 2!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan de tycoons of simcity.
Verschil geef je zelf aanquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie kan mij hier uitleggen van een sociaalleenstelsel inhoud? En wat is er in godensnaam anders aan, behalve dat t liever klinkt, dan een normaal leenstelsel?
Volgens mij is het zo dat als je onder een bepaald inkomen gaat ontvangen na je studie, je dan van terugbetaling wordt vrijgesteld.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie kan mij hier uitleggen van een sociaalleenstelsel inhoud? En wat is er in godensnaam anders aan, behalve dat t liever klinkt, dan een normaal leenstelsel?
Nee geen rollercoaster mee, die heb ik vroeger helemaal blauw gedraaid. Maar ik heb iig al mafia 2 op mijn lijstje staan. Zou flightsimulator wat zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:44 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Rollercoaster tycoon 2!
Genoeg voor de vakantie, dat is echt een bazenspel
Ik begrijp je vraag niet helemaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |