Geef je nog een feestje?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
Mooi, ik heb volgende week het rijk alleen.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:00 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik ga zo aan een hardloopwedstrijd meedoen van 13,7 km. (pekelingenloop). Streeftijd: 1 uur en 20 minuten, maar ik ga dat denk ik niet halen omstandigheden zijn niet optimaal.
Je was sneller dan je streeftijd en toch zo ontvreden? Ik vind 1:14 voor 13 km niet verkeerd, maar ik loop dan ook vrij langzaam hard. Waaronder deze zomer een wedstrijdje, bij tropische temperaturen. Dat was ook niks. Dit land heeft gewoon een te extreem klimaat!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:49 schreef TomLievense het volgende:
1 uur 14. Daar kan ik me echt niet mijn vertonen.
Haalt mijn gemiddelde echt zwaar omlaag, maar de omstandigheden waren dan ook bar slecht.
Klacht: Mensen die een hardloop wedstrijd organiseren met dit weer.
Geen idee, maar sowieso wel even naar Zwolle om een sticky te halenquote:
Ik bedoelde streeftijd 1:10 en dat heb ik niet gehaald. Sorry, type foutje. Ik had graag de snelheid van 10km/h gehaald, maar dat zat er vandaag niet in.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Je was sneller dan je streeftijd en toch zo ontvreden? Ik vind 1:14 voor 13 km niet verkeerd, maar ik loop dan ook vrij langzaam hard. Waaronder deze zomer een wedstrijdje, bij tropische temperaturen. Dat was ook niks. Dit land heeft gewoon een te extreem klimaat!
Ja, dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef remlof het volgende:
Ik loop vrij hard langzaam, hoor ik altijd van anderen.
Aha. Hoe was de loop verder? Druk? Goed georganiseerd? Lekker gelopen in de kou of was het afzien? Glad?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:06 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik bedoelde streeftijd 1:10 en dat heb ik niet gehaald. Sorry, type foutje. Ik had graag de snelheid van 10km/h gehaald, maar dat zat er vandaag niet in.
Ik had het meer over leuke films. De enige linkse cabaretier die ik kan waarderen is Youp.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Links cabaret op Ned1:
20:25 Jochem Myjer: De rust zelve
22:10 Najib Amhali: Vol is vol
Films kan je toch gewoon bestellen of downloaden?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het meer over leuke films. De enige linkse cabaretier die ik kan waarderen is Youp.
Op enkele plaatsen was het heel erg glibberig, maar over het algemeen was het wel te doen. Nog een stukjekilometertje over het strand, dat wel erg zwaar was. Ik was heel snel gestart en ben na het 7 km paaltje alleen nog ingehaald.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Aha. Hoe was de loop verder? Druk? Goed georganiseerd? Lekker gelopen in de kou of was het afzien? Glad?
Youp is al lang en breed over zijn hoogtepunt heenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het meer over leuke films. De enige linkse cabaretier die ik kan waarderen is Youp.
Omdat je GTA in je Xbox of in je PS3 moet douwen ipv in je DVDspeler?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
Verdomme, kan iemand mij vertellen waarom mijn dvd speler niet mijn GTA dvd leest?
Mijn broertje heeft ook al eens een nieuwe moeten kopen, omdat de oude het plots niet meer deed. Leuk spel GTA, het leukste is later aan de keukentafel tegen je ouders te vertellen dat je geen mensen doodschiet, maar soms wel eens per ongelijk mensen dood rijd. Mijn ouders wisten natuurlijk ook wel beter.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
Verdomme, kan iemand mij vertellen waarom mijn dvd speler niet mijn GTA dvd leest?
Ik speel hem op m'n pc slimpie.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je GTA in je Xbox of in je PS3 moet douwen ipv in je DVDspeler?
Mijn cd/dvd speler doet het nog wel aangezien hij andere cd-roms wel pakt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:37 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft ook al eens een nieuwe moeten kopen, omdat de oude het plots niet meer deed. Leuk spel GTA, het leukste is later aan de keukentafel tegen je ouders te vertellen dat je geen mensen doodschiet, maar soms wel eens per ongelijk mensen dood rijd. Mijn ouders wisten natuurlijk ook wel beter.
Ow, tsja, ik speel zelfs Civ op m'n xbox tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik speel hem op m'n pc slimpie.
Bij ons pakte hij de CD van GTA ook niet meer. Mijn broertje heeft toen een nieuwe gekocht.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn cd/dvd speler doet het nog wel aangezien hij andere cd-roms wel pakt.
Mooi, dan kun jij je ideeën in dat soort spellen verwezenlijken, maar niet in de praktijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, tsja, ik speel zelfs Civ op m'n xbox tegenwoordig
World Domination in een uur of vier
Cd speler?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:52 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Bij ons pakte hij de CD van GTA ook niet meer. Mijn broertje heeft toen een nieuwe gekocht.
Geen idee, koop een nieuwe dvd-speler, die dingen kosten geen ruk meer en morgen is het koopzondag.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, dan kun jij je ideeën in dat soort spellen verwezenlijken, maar niet in de praktijk
Maar weet jij waarom ie gta niet pakt?
Zal wel een DVD speler of een CD-rom speler zijn geweest, maar eerst deed GTA het er gewoon op. Heb je al geprobeerd of hij op andere computers wel werkt? Bij ons toen niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |