Slechte snowboarders zijn inderdaad meer modepopjes dan dat ze er echt wat van kunnen. Ze zijn dan ook levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:22 schreef GSbrder het volgende:
Beter dat dan NSSK...
Veel pretentieuze snowboarders met meer tijd voor hun outfit dan aandacht voor het boarden zelf. Ik ga met Carnaval weg
Goed moment. Carnaval zuigt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:22 schreef GSbrder het volgende:
Beter dat dan NSSK...
Veel pretentieuze snowboarders met meer tijd voor hun outfit dan aandacht voor het boarden zelf. Ik ga met Carnaval weg
Tof. Overdag met zn allen de pistes bestormen en 's avonds apres-skien. Top-tijd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:24 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is dan ook super gezellig, en zo populair dat je als afgestudeerde van een universiteit nog gewoon drie jaar lang mee kan, hahaha en er zijn genoeg mensen die dat doenJe schrijft je ook in als groepje en krijgt ook de kamers zo verdeeld. Ik ga altijd standaard met de vereniging. Het is echt een top tijd.
ik wil ook niet populair zijn..dat lukt me nog steeds goed..quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:12 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Bluesdude is ook niet erg populair. Overigens met reden, wat een vervelende zeikerd met z'n evenzeer irritante schrijfstijl.
Goed zo Koos. Snowboarden is voor het besodemieterste deel van de wintersporters. Zou me niet verbazen als het stiekem allemaal linksen zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan niet snowboardenSkien heb ik daarentegen aardig onder de knie.
Zo gaat het wel ongeveer inderdaad. Wel elke ochtend weer vroeg, dus rond half 9, om rond 9 de liften al te kunnen pakken. Enige nadeel van dit jaar is dat we weer naar dezelfde plaats gaan als vorig jaar.....Beetje zuur maar ach, je kan niet alles hebben, en ik ga toch vaker per jaar skiën.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tof. Overdag met zn allen de pistes bestormen en 's avonds apres-skien. Top-tijd.
Dan vorm ik waarschijnlijk een uitzondering; de enige linkse skier op de pistequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Goed zo Koos. Snowboarden is voor het besodemieterste deel van de wintersporters. Zou me niet verbazen als het stiekem allemaal linksen zijn.
Welke plaats gaan jullie heen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:30 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zo gaat het wel ongeveer inderdaad. Wel elke ochtend weer vroeg, dus rond half 9, om rond 9 de liften al te kunnen pakken. Enige nadeel van dit jaar is dat we weer naar dezelfde plaats gaan als vorig jaar.....Beetje zuur maar ach, je kan niet alles hebben, en ik ga toch vaker per jaar skiën.
Ik heb de beker voor gezelligste user gewonnen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik wil ook niet populair zijn..dat lukt me nog steeds goed..![]()
maar jij doet het nog beter..![]()
btw over holocaustrevisonisme gesproken... je weet zeker dat je Sjun niet kent ?
Ze verpesten de piste voor me met hun langzame en afwijkende daallijn en vervelende sneeuwverschuivingen. In mijn boekje is dat typisch linksengedrag.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:32 schreef GSbrder het volgende:
Snowboarders links, kom op Sach, zie ze niet overal..
Risoul. Maar ik ga zelf altijd naar Madonna di Campiglio, Val Gardena of Livigno.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke plaats gaan jullie heen?
quote:Over het hele centrum staan op strategische plaatsen D66-folderaars. Rot verdomme op uit mijn stad, rechts tuig!
Dat denk ik nou ook als ik bejaarden zie die gaan huilen over hun uitzicht.quote:
Okay. In mijn ogen zijn skiërs eerder links, gezien hun afkeer van andersdenkenden, hun irritante rondzwaaiende stokken, hun groepsgedrag in klasjes, het plotseling stoppen voor je, hun onvermogen in de tiefschnee, een morele superioriteit die ze uitstralen en hun risicomijdende lattenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:37 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ze verpesten de piste voor me met hun langzame en afwijkende daallijn en vervelende sneeuwverschuivingen. In mijn boekje is dat typisch linksengedrag.
Snowboarders zitten altijd op hun reet achter een heuveltje... krijgen altijd gelijk een sneeuwdouche van me.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:37 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ze verpesten de piste voor me met hun langzame en afwijkende daallijn en vervelende sneeuwverschuivingen. In mijn boekje is dat typisch linksengedrag.
Dan krijg je bijna de behoefte om hun handtas af te pakken en ze op een scooter de stad uit te jagen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat denk ik nou ook als ik bejaarden zie die gaan huilen over hun uitzicht.
Het plotselinge stoppen is een kenmerk van gehele controle, iets wat je niet van 80% van de snowboarders kan zeggen. Levensgevaarlijke, roekeloze woestelingen die zeer beperkt zijn in hun bewegingsvrijheid. Trouwens kan je met met ski's prima in de tiefschnee, dat is gewoon een misverstand dat het niet zou kunnen. Enige ervarenheid en techniek is dan wel een broodnodige vereiste natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay. In mijn ogen zijn skiërs eerder links, gezien hun afkeer van andersdenkenden, hun irritante rondzwaaiende stokken, hun groepsgedrag in klasjes, het plotseling stoppen voor je, hun onvermogen in de tiefschnee, een morele superioriteit die ze uitstralen en hun risicomijdende latten
Dan hebben ze nog geluk dat het daarbij blijft. Ik heb menige levensgevaarlijke capriolen moeten verrichten om zo'n randdebiel te ontwijken, zelfs een keer over eentje gesprongen of mezelf te pletter moeten werpen....quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Snowboarders zitten altijd op hun reet achter een heuveltje... krijgen altijd gelijk een sneeuwdouche van me.
Ja en die gangster baggy kleding van ze.... Dikke jassen, bontkraagjes laaghangende broeken....quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Snowboarders zijn gewoon een stelletje dweeps
Toen ik begon met skieën had je alleen van die foute totaal pakken of strakke skibroeken tot aan je oksels met bretelsquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:56 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja en die gangster baggy kleding van ze.... Dikke jassen, bontkraagjes laaghangende broeken....
Volgens mij proberen ze zo snowcredit af te dwingen.
Precies. (Goed) Skien is ook veel moeilijker dan boarden. Boarden is de eenvoudige weg, voor types die naar linkse muziek luisteren, en denken dat je met een sit in op een sneeuwheuveltje de wereldvrede naderbij brengt, nadat je eerst een jonko genuttigd hebt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:48 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het plotselinge stoppen is een kenmerk van gehele controle, iets wat je niet van 80% van de snowboarders kan zeggen. Levensgevaarlijke, roekeloze woestelingen die zeer beperkt zijn in hun bewegingsvrijheid. Trouwens kan je met met ski's prima in de tiefschnee, dat is gewoon een misverstand dat het niet zou kunnen. Enige ervarenheid en techniek is dan wel een broodnodige vereiste natuurlijk.
Maar goed, volgens mij is het toch echt zo dat de gemiddelde skiër beter kan skiën dan de gemiddelde snowboarder kan boarden.
Ik heb nog steeds een semi-strakke skibroek met bretels alleen niet tot aan de oksels, gelukkigquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Toen ik begon met skieën had je alleen van die foute totaal pakken of strakke skibroeken tot aan je oksels met bretels
retro? die van mij was in de jaren 80quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een semi-strakke skibroek met bretels alleen niet tot aan de oksels, gelukkig
Nee geen retro, ze worden nog steeds zo gemaakt hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:11 schreef Tem het volgende:
[..]
retro? die van mij was in de jaren 80
Mijn broek heeft ook bretels, heerlijk. Niks mis met conservatisme.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een semi-strakke skibroek met bretels alleen niet tot aan de oksels, gelukkig
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:36 schreef GSbrder het volgende:
Deze topic-wending
Ik sta op mijn board regular, oftewel op mn rechtervoet.
Beat dat, twijfelcentrum-imflug-CDA-skiërs
De telegraaf was ook fout in de oorlogquote:
Logisch, hij zou tegenwoordig GroenLinks stemmen.quote:
quote:
Uh...als jij een DVD speler in je PS3 hebt dan klopt er iets niet, weet je wel zeker dat je een PS3 hebt en geen PS2?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
Kutzooi, heb ik GTA gehaald en doet ie het niet, volgens mij is m'n dvd speler kapot
Ik speel enkel op de PCquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh...als jij een DVD speler in je PS3 hebt dan klopt er iets niet, weet je wel zeker dat je een PS3 hebt en geen PS2?
Kijken naar mensen die miljoenen verspillen en dat voor de camera laten zien en vervolgens tegen jou zeggen dat je je hard verdiende geld moet overmaken naar een of ander goed doel waar ze bijna voor niks ambassadeur voor zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:06 schreef GSbrder het volgende:
Nog steeds MTV Teen Cribs aan het kijken![]()
Nuttige weekendbesteding.
Dat is idd wel een beroepsloser.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:50 schreef Montov het volgende:
Een stad verliezen aan Ghandi, dan moet het toch echt slecht zijn.
SimCity 4 danquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan de tycoons of simcity.
Ik las effe vlug : Geert wilders met 100 debiele vrouwenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
Geert Wilders met 100 libelle vrouwen
Viel wel mee, kijk maar naar powned.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik las effe vlug : Geert wilders met 100 debiele vrouwen![]()
Daar kijk ik niet meer naar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Viel wel mee, kijk maar naar powned.
Het was trouwens Medina die werd overlopen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:19 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is idd wel een beroepsloser.
Is dat zo? Ik ski al vanaf mijn zesde, tegenwoordig niet veel meer maar als ik er op sta heb ik het zo weer onder de knie. Maar als ik eens op een snowboard sta breng ik er echt niets van terecht, dat is totaal anders omdat je je voeten niet onafhankelijk van elkaar kan bewegen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Precies. (Goed) Skien is ook veel moeilijker dan boarden. Boarden is de eenvoudige weg, voor types die naar linkse muziek luisteren, en denken dat je met een sit in op een sneeuwheuveltje de wereldvrede naderbij brengt, nadat je eerst een jonko genuttigd hebt.
Met welke tribe speel je zelf dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Het was trouwens Medina die werd overlopen.
Wat is linkse muziek volgens jou?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Precies. (Goed) Skien is ook veel moeilijker dan boarden. Boarden is de eenvoudige weg, voor types die naar linkse muziek luisteren, en denken dat je met een sit in op een sneeuwheuveltje de wereldvrede naderbij brengt, nadat je eerst een jonko genuttigd hebt.
Alle muziek waar de woorden fuck en/of kill niet in voorkomen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wat is linkse muziek volgens jou?
Onzin:quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:58 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Alle muziek waar de woorden fuck en/of kill niet in voorkomen.
Zowel kill als fuck komen daar vaak in voor.quote:
Skikneuzen gaan altijd veels te langzaam.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je met een plank sneller dan 200 km/u kan gaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Skikneuzen gaan altijd veels te langzaam.![]()
Opbokken, want ik moet er langs met mijn plank!
Ik hoop het ook niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je met een plank sneller dan 200 km/u kan gaan
Nee joh, niet zo snel. Wel 140-150quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
De beste downhillskiërs gaan anders wel met gemak over de 200 km/u.
Dat is helemaal geweldig, want dan zitten ze mij niet in de weg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
De beste downhillskiërs gaan anders wel met gemak over de 200 km/u.
Speed skiing is the sport of skiing downhill in a straight line as quickly as possible. ... Speed skiers regularly exceed 200 km/h (125 mph)quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:15 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee joh, niet zo snel. Wel 140-150
En hun ouders beweren in dezelfde episode glashard dat ze hopen hun kinderen te hebben bijgebracht dat niet materieel maar het gezin het belangrijkste is en dat ze moeten delen met de less-fortunate.. Veeg me op.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Kijken naar mensen die miljoenen verspillen en dat voor de camera laten zien en vervolgens tegen jou zeggen dat je je hard verdiende geld moet overmaken naar een of ander goed doel waar ze bijna voor niks ambassadeur voor zijn.
Ah, zo. Dat klopt. Ik dacht dat je downhill bedoelde als in de discipline, de afdaling. Daar halen ze rond de 150 namelijk. Mannen zoals altijd wel wat meer dan vrouwen natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Speed skiing is the sport of skiing downhill in a straight line as quickly as possible. ... Speed skiers regularly exceed 200 km/h (125 mph)
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_skiing
Maar wel een goed idee. Als ze dat nou elke skier verplichten. Dat zou een hoop problemen oplossen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:23 schreef Arglist het volgende:
Maar jij hebt het over de rechte lijn naar beneden, speed skiing.... Heb dat vorig jaar gezien... Behoorlijk ziek hoor
150 km/u is ook nog altijd aanzienlijk harder dan dat een snowboarder kan gaan volgens mij. Daar zit hem voor mij ook de kick van het skiën in, zo snel mogelijk naar beneden gaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:23 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ah, zo. Dat klopt. Ik dacht dat je downhill bedoelde als in de discipline, de afdaling. Daar halen ze rond de 150 namelijk. Mannen zoals altijd wel wat meer dan vrouwen natuurlijk.
Maar jij hebt het over de rechte lijn naar beneden, speed skiing.... Heb dat vorig jaar gezien... Behoorlijk ziek hoor
Klopt, die disciplines bestaan daarom ook niet bij het boarden. Ze doen een beetje die cross en die parallel slalom en wat freestyle. Maar op snelheid kunnen ze skiërs niets maken, juist vanwege de beperkte bewegingsvrijheid en het grotere contact oppervlak.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
150 km/u is ook nog altijd aanzienlijk harder dan dat een snowboarder kan gaan volgens mij. Daar zit hem voor mij ook de kick van het skiën in, zo snel mogelijk naar beneden gaan
Geef je nog een feestje?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
Mooi, ik heb volgende week het rijk alleen.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:00 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik ga zo aan een hardloopwedstrijd meedoen van 13,7 km. (pekelingenloop). Streeftijd: 1 uur en 20 minuten, maar ik ga dat denk ik niet halen omstandigheden zijn niet optimaal.
Je was sneller dan je streeftijd en toch zo ontvreden? Ik vind 1:14 voor 13 km niet verkeerd, maar ik loop dan ook vrij langzaam hard. Waaronder deze zomer een wedstrijdje, bij tropische temperaturen. Dat was ook niks. Dit land heeft gewoon een te extreem klimaat!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:49 schreef TomLievense het volgende:
1 uur 14. Daar kan ik me echt niet mijn vertonen.
Haalt mijn gemiddelde echt zwaar omlaag, maar de omstandigheden waren dan ook bar slecht.
Klacht: Mensen die een hardloop wedstrijd organiseren met dit weer.
Geen idee, maar sowieso wel even naar Zwolle om een sticky te halenquote:
Ik bedoelde streeftijd 1:10 en dat heb ik niet gehaald. Sorry, type foutje. Ik had graag de snelheid van 10km/h gehaald, maar dat zat er vandaag niet in.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Je was sneller dan je streeftijd en toch zo ontvreden? Ik vind 1:14 voor 13 km niet verkeerd, maar ik loop dan ook vrij langzaam hard. Waaronder deze zomer een wedstrijdje, bij tropische temperaturen. Dat was ook niks. Dit land heeft gewoon een te extreem klimaat!
Ja, dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef remlof het volgende:
Ik loop vrij hard langzaam, hoor ik altijd van anderen.
Aha. Hoe was de loop verder? Druk? Goed georganiseerd? Lekker gelopen in de kou of was het afzien? Glad?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:06 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik bedoelde streeftijd 1:10 en dat heb ik niet gehaald. Sorry, type foutje. Ik had graag de snelheid van 10km/h gehaald, maar dat zat er vandaag niet in.
Ik had het meer over leuke films. De enige linkse cabaretier die ik kan waarderen is Youp.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Links cabaret op Ned1:
20:25 Jochem Myjer: De rust zelve
22:10 Najib Amhali: Vol is vol
Films kan je toch gewoon bestellen of downloaden?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het meer over leuke films. De enige linkse cabaretier die ik kan waarderen is Youp.
Op enkele plaatsen was het heel erg glibberig, maar over het algemeen was het wel te doen. Nog een stukjekilometertje over het strand, dat wel erg zwaar was. Ik was heel snel gestart en ben na het 7 km paaltje alleen nog ingehaald.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Aha. Hoe was de loop verder? Druk? Goed georganiseerd? Lekker gelopen in de kou of was het afzien? Glad?
Youp is al lang en breed over zijn hoogtepunt heenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het meer over leuke films. De enige linkse cabaretier die ik kan waarderen is Youp.
Omdat je GTA in je Xbox of in je PS3 moet douwen ipv in je DVDspeler?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
Verdomme, kan iemand mij vertellen waarom mijn dvd speler niet mijn GTA dvd leest?
Mijn broertje heeft ook al eens een nieuwe moeten kopen, omdat de oude het plots niet meer deed. Leuk spel GTA, het leukste is later aan de keukentafel tegen je ouders te vertellen dat je geen mensen doodschiet, maar soms wel eens per ongelijk mensen dood rijd. Mijn ouders wisten natuurlijk ook wel beter.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
Verdomme, kan iemand mij vertellen waarom mijn dvd speler niet mijn GTA dvd leest?
Ik speel hem op m'n pc slimpie.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je GTA in je Xbox of in je PS3 moet douwen ipv in je DVDspeler?
Mijn cd/dvd speler doet het nog wel aangezien hij andere cd-roms wel pakt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:37 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft ook al eens een nieuwe moeten kopen, omdat de oude het plots niet meer deed. Leuk spel GTA, het leukste is later aan de keukentafel tegen je ouders te vertellen dat je geen mensen doodschiet, maar soms wel eens per ongelijk mensen dood rijd. Mijn ouders wisten natuurlijk ook wel beter.
Ow, tsja, ik speel zelfs Civ op m'n xbox tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik speel hem op m'n pc slimpie.
Bij ons pakte hij de CD van GTA ook niet meer. Mijn broertje heeft toen een nieuwe gekocht.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn cd/dvd speler doet het nog wel aangezien hij andere cd-roms wel pakt.
Mooi, dan kun jij je ideeën in dat soort spellen verwezenlijken, maar niet in de praktijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, tsja, ik speel zelfs Civ op m'n xbox tegenwoordig
World Domination in een uur of vier
Cd speler?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:52 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Bij ons pakte hij de CD van GTA ook niet meer. Mijn broertje heeft toen een nieuwe gekocht.
Geen idee, koop een nieuwe dvd-speler, die dingen kosten geen ruk meer en morgen is het koopzondag.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, dan kun jij je ideeën in dat soort spellen verwezenlijken, maar niet in de praktijk
Maar weet jij waarom ie gta niet pakt?
Zal wel een DVD speler of een CD-rom speler zijn geweest, maar eerst deed GTA het er gewoon op. Heb je al geprobeerd of hij op andere computers wel werkt? Bij ons toen niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |