Viel wel mee, kijk maar naar powned.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik las effe vlug : Geert wilders met 100 debiele vrouwen![]()
Daar kijk ik niet meer naar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Viel wel mee, kijk maar naar powned.
Het was trouwens Medina die werd overlopen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:19 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is idd wel een beroepsloser.
Is dat zo? Ik ski al vanaf mijn zesde, tegenwoordig niet veel meer maar als ik er op sta heb ik het zo weer onder de knie. Maar als ik eens op een snowboard sta breng ik er echt niets van terecht, dat is totaal anders omdat je je voeten niet onafhankelijk van elkaar kan bewegen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Precies. (Goed) Skien is ook veel moeilijker dan boarden. Boarden is de eenvoudige weg, voor types die naar linkse muziek luisteren, en denken dat je met een sit in op een sneeuwheuveltje de wereldvrede naderbij brengt, nadat je eerst een jonko genuttigd hebt.
Met welke tribe speel je zelf dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Het was trouwens Medina die werd overlopen.
Wat is linkse muziek volgens jou?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Precies. (Goed) Skien is ook veel moeilijker dan boarden. Boarden is de eenvoudige weg, voor types die naar linkse muziek luisteren, en denken dat je met een sit in op een sneeuwheuveltje de wereldvrede naderbij brengt, nadat je eerst een jonko genuttigd hebt.
Alle muziek waar de woorden fuck en/of kill niet in voorkomen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wat is linkse muziek volgens jou?
Onzin:quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:58 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Alle muziek waar de woorden fuck en/of kill niet in voorkomen.
Zowel kill als fuck komen daar vaak in voor.quote:
Skikneuzen gaan altijd veels te langzaam.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je met een plank sneller dan 200 km/u kan gaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Skikneuzen gaan altijd veels te langzaam.![]()
Opbokken, want ik moet er langs met mijn plank!
Ik hoop het ook niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je met een plank sneller dan 200 km/u kan gaan
Nee joh, niet zo snel. Wel 140-150quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
De beste downhillskiërs gaan anders wel met gemak over de 200 km/u.
Dat is helemaal geweldig, want dan zitten ze mij niet in de weg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
De beste downhillskiërs gaan anders wel met gemak over de 200 km/u.
Speed skiing is the sport of skiing downhill in a straight line as quickly as possible. ... Speed skiers regularly exceed 200 km/h (125 mph)quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:15 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee joh, niet zo snel. Wel 140-150
En hun ouders beweren in dezelfde episode glashard dat ze hopen hun kinderen te hebben bijgebracht dat niet materieel maar het gezin het belangrijkste is en dat ze moeten delen met de less-fortunate.. Veeg me op.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Kijken naar mensen die miljoenen verspillen en dat voor de camera laten zien en vervolgens tegen jou zeggen dat je je hard verdiende geld moet overmaken naar een of ander goed doel waar ze bijna voor niks ambassadeur voor zijn.
Ah, zo. Dat klopt. Ik dacht dat je downhill bedoelde als in de discipline, de afdaling. Daar halen ze rond de 150 namelijk. Mannen zoals altijd wel wat meer dan vrouwen natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Speed skiing is the sport of skiing downhill in a straight line as quickly as possible. ... Speed skiers regularly exceed 200 km/h (125 mph)
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_skiing
Maar wel een goed idee. Als ze dat nou elke skier verplichten. Dat zou een hoop problemen oplossen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:23 schreef Arglist het volgende:
Maar jij hebt het over de rechte lijn naar beneden, speed skiing.... Heb dat vorig jaar gezien... Behoorlijk ziek hoor
150 km/u is ook nog altijd aanzienlijk harder dan dat een snowboarder kan gaan volgens mij. Daar zit hem voor mij ook de kick van het skiën in, zo snel mogelijk naar beneden gaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:23 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ah, zo. Dat klopt. Ik dacht dat je downhill bedoelde als in de discipline, de afdaling. Daar halen ze rond de 150 namelijk. Mannen zoals altijd wel wat meer dan vrouwen natuurlijk.
Maar jij hebt het over de rechte lijn naar beneden, speed skiing.... Heb dat vorig jaar gezien... Behoorlijk ziek hoor
Klopt, die disciplines bestaan daarom ook niet bij het boarden. Ze doen een beetje die cross en die parallel slalom en wat freestyle. Maar op snelheid kunnen ze skiërs niets maken, juist vanwege de beperkte bewegingsvrijheid en het grotere contact oppervlak.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
150 km/u is ook nog altijd aanzienlijk harder dan dat een snowboarder kan gaan volgens mij. Daar zit hem voor mij ook de kick van het skiën in, zo snel mogelijk naar beneden gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |