Oeps verkeerd gezienquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
echt niet
maar jij mag een nieuwe aanmaken hoor
x2!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Vind er niet heel veel aan eigenlijk
Je moet heel hard Jan Klaassen Da Ripper roepen, dan komt het goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat een prutser ben ik ook![]()
Kan dit niet zelf fixxen ofwel?
wat T_Killer zegtquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat een prutser ben ik ook![]()
Kan dit niet zelf fixxen ofwel?
Leuke filmpjes van Gerardoquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef ElDani het volgende:
TT =Supertrack!
Alweer wat af bij deze heer!
I'm from the city bitchquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Track uit de TT is best wel okay eigenlijk.
Ripper is zeker een heldquote:
Eenschquote:Edit numero 2: Suggestie, de lijst van artiesten bijwerken. Zero sanity en Lady Tom komen me niet echt bekend voorHet is wel een aardige pijn in de aars om de OP bij te werken, het is niet zo overzichtelijk (zie wiki
) Gebruiken jullie daar nog programma's voor, dat het wat duidelijker geformatteerd wordt?
Dankje, toen ik hem voor het eerst hoorde vond ik hem al geschikt als toekomstige TT hahaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Whaaa wat een HELDEN-TT!![]()
Als je em leest is het nog grappiger dan wanneer je em hoort
Idd, al dat onnodige gebruik van het Engels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |