abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 2010 @ 18:43:20 #1
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89729529

Welkom bij de POL SlowChat!
Dé gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen.
Hier hoeft niet alles politiek beladen te zijn en kun je ook lekker ontspannen na een zware dag.
Geef hier je meningen en visies die niet in een ander topic thuis horen.
Er is maar één regel en dat is: houd het gezellig!

De OP kun je hier vinden!
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 18:44:03 #2
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89729566
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:22 schreef remlof het volgende:

[..]

Ach, misschien kom je wat meer te weten over z'n achtergrond en z'n drijfveren.
Ikzelf ben wel benieuwd wat hem heeft doen veranderen van links-liberaal in conservatief bijvoorbeeld.
Ik lees je post nu pas. Zijn vrienden omschrijven hem als economisch rechts, wel is hij van de tradities. Maar als het gaat om tastbare dingen (auto's huizen) dan is hij een heel progressief persoon. Hij woont ook in een oud huisje in Den Haag met allerlei buren. Absoluut geen elite buurt. Maar het is niet iemand die zich in een hokle laat plaatsen als rechts sociaal liberaal linksbuiten of wat dan ook. Gewoon van alles wat, pragmatisch dus.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89729567
Dit is wel heel mager.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_89729575
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:37 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Ik heb er ¤19,- voor moeten betalen. ;(
Je hebt je laten tillen :P
pi_89729582
Ik heb een SC met TT :(
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 9 december 2010 @ 18:45:42 #6
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89729635
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik zie een omschrijving van Wouter Bos :+
Onzin, A is wouter meer van de oude generatie. En de verschillen tussen wouter en Rutte zijn best groot.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89729658
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb een SC met TT :(
Mooi die mod-knopjes :7.
pi_89729687
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Onzin, A is wouter meer van de oude generatie. En de verschillen tussen wouter en Rutte zijn best groot.
de omschrijving die je gaf is volgens mij echt ook bijna 1 op 1 van toepassing op Bos. Ik zie geen punten die hem niet passen eigenlijk.
  donderdag 9 december 2010 @ 18:47:19 #9
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_89729707
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je hebt je laten tillen :P
ja, ik vrees het.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_89729718
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:47 schreef TomLievense het volgende:

[..]

ja, ik vrees het.
Ach kan gebeuren :P.
pi_89729721
Nah goed dan. Kan iemand straks een topic openen over het uitblijven van een belastingverhoging voor de allerrijksten in de VS? Zou het zelf wel willen doen, maar ik moet zo werken.
  donderdag 9 december 2010 @ 18:47:54 #12
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89729728
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

de omschrijving die je gaf is volgens mij echt ook bijna 1 op 1 van toepassing op Bos. Ik zie geen punten die hem niet passen eigenlijk.
Wouter draaide... Rutte in principe niet, er is namelijk een heel groot verschil tussen draaien en dogmatisch zijn.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 18:48:12 #13
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89729745
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
Nah goed dan. Kan iemand straks een topic openen over het uitblijven van een belastingverhoging voor de allerrijksten in de VS? Zou het zelf wel willen doen, maar ik moet zo werken.
Hoezo moet die er komen dan?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 18:48:27 #14
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89729757

Als niemand bezwaar heeft dan ga ik deze halen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89729815
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wouter draaide... Rutte in principe niet, er is namelijk een heel groot verschil tussen draaien en dogmatisch zijn.
Huh? In een mooie campagne in de media is Rutte net zo goed tot draaier te bombarderen hoor :+.
En een andere generatie? Ze schelen 4 jaar. Beiden typische kinderen van de jaren 60.
pi_89729843
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hoezo moet die er komen dan?
Ik weet dat jij in The American Dream gelooft en daarom tegen dergelijke maatregelen bent, maar dat vechten we vanavond/morgen wel uit. Open nou maar gewoon een topic.
  donderdag 9 december 2010 @ 18:51:29 #17
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89729930
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Huh? In een mooie campagne in de media is Rutte net zo goed tot draaier te bombarderen hoor :+.
En een andere generatie? Ze schelen 4 jaar. Beiden typische kinderen van de jaren 60.
Vind ik niet, ik heb het gevoel dat ik Rutte beter begrijp dan iemand als Bos. Los van mijn politieke mening. Iemand als Pechthold en Halsema snap ik ook beter als Bos, en die maken elkaar ook niet veel.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89730005
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Vind ik niet, ik heb het gevoel dat ik Rutte beter begrijp dan iemand als Bos. Los van mijn politieke mening. Iemand als Pechthold en Halsema snap ik ook beter als Bos, en die maken elkaar ook niet veel.
Daar had je het eerder niet over :P. De omschrijving uit het vorige topic past gewoon heel goed bij Bos (en ook bij Pechtold of evt Halsema). Het zijn vergelijkbare politici van dezelfde generatie.
  donderdag 9 december 2010 @ 18:53:48 #19
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89730041
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik weet dat jij in The American Dream gelooft en daarom tegen dergelijke maatregelen bent, maar dat vechten we vanavond/morgen wel uit. Open nou maar gewoon een topic.
Ik heb laatst al een topic geopend :6 En ja ik ben voor het principe ''van krantenjongen tot multimiljonair''. En dat zeg ik terwijl ik nu al kan inschatten dat ik dat nooit zaal worden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 18:54:12 #20
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_89730064
Pechtold is daarentegen alles behalve pragmatisch. Pragmatisme :'(
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
  donderdag 9 december 2010 @ 18:54:46 #21
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89730095
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daar had je het eerder niet over :P. De omschrijving uit het vorige topic past gewoon heel goed bij Bos (en ook bij Pechtold of evt Halsema). Het zijn vergelijkbare politici van dezelfde generatie.
Rutte pechthold en halsema zijn uit hetzelfde hout gesneden, al denken ze wel verschillend natuurlijk :P Zij zijn meer van de netwerk generatie.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89730101
quote:
14s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik heb laatst al een topic geopend :6 En ja ik ben voor het principe ''van krantenjongen tot multimiljonair''. En dat zeg ik terwijl ik nu al kan inschatten dat ik dat nooit zaal worden.
Oke, als ik vanavond tegen twaalven thuiskom wil ik een topic zien. Is namelijk goed voer voor een interessante VS-discussue,
  donderdag 9 december 2010 @ 18:55:47 #23
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89730139
quote:
14s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oke, als ik vanavond tegen twaalven thuiskom wil ik een topic zien. Is namelijk goed voer voor een interessante VS-discussue,
Strekking moet gaan over het feit waarom een belastingverhoging voor de rijken wel of niet goed zou zijn?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89730157
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Rutte pechthold en halsema zijn uit hetzelfde hout gesneden, al denken ze wel verschillend natuurlijk :P Zij zijn de netwerk generatie.
Net als Bos ;).
pi_89730175
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Strekking moet gaan over het feit waarom een belastingverhoging voor de rijken wel of niet goed zou zijn?
Yup :) Adieu :W

Google anders effe op 'Obama', dan kom je het artikel zo tegen.
  donderdag 9 december 2010 @ 18:56:40 #26
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89730180
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Net als Bos ;).
Bos niet.

Anyway, heeft iemand al door hoe dat zit met fokthesystem?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 18:57:02 #27
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89730200
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werk ze :W
This one?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89730269
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Bos niet.
Waarom niet? Dat heb je mij nog niet uit kunnen leggen.
quote:
Anyway, heeft iemand al door hoe dat zit met fokthesystem?
Die hef z'n goedwies kapot.
  donderdag 9 december 2010 @ 18:59:51 #29
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89730361
quote:
14s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarom niet? Dat heb je mij nog niet uit kunnen leggen.

[..]

Die hef z'n goedwies kapot.
Dat eerste is bijna niet te onderbouwen omdat iedereen daar z'n eigen mening bij heeft. Maar ik vind Bos bijv meer op rouvoet lijken dan op iemand als Pechthold bijv. Halsema en Pechthold zijn toch een stuk stouter.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89730397
@PHP POL SC [#1642] Waar we de week doormidden breken als je vandaar leest dan snap je me op zeker. Dan begrijp je dat nieuws, ook in de absurde zienswijzen van de reacties aldaar 'boven mij' , zElfs dan, _niet_gratis_ is. Dat welk nieuws dan ook gratis tot ons komt (ex. internet kosten e.d.) is een 2e, de meest goedkope is : zelf zien, getuige zijn, of horen van iemand die dat was.(Getuige of onderdeel van het betreffende nieuws)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 9 december 2010 @ 19:01:46 #31
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89730447
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:00 schreef fokthesystem het volgende:
@PHP POL SC [#1642] Waar we de week doormidden breken als je vandaar leest dan snap je me op zeker. Dan begrijp je dat nieuws, ook in de absurde zienswijzen van de reacties aldaar 'boven mij' , zElfs dan, _niet_gratis_ is. Dat welk nieuws dan ook gratis tot ons komt (ex. internet kosten e.d.) is een 2e, de meest goedkope is : zelf zien, getuige zijn, of horen van iemand die dat was.(Getuige of onderdeel van het betreffende nieuws)
Dit bedoel ik dus!

Maar tegelijkertijd intrigeer je me wel met dit soort posts. Ik vraag me nog steeds af waarom jij zo post :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 19:03:50 #32
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89730554
Wel sneu voor Obama dat ie het zo moeilijk heeft, ik vind het opzich wel een aardige knul.

NEW YORK - President Obama is in gevecht geraakt met zijn eigen Democratische partij. Hem wordt verweten verraad te hebben gepleegd aan zijn achterban door in te stemmen met een verlenging van de belastingverlaging voor rijke Amerikanen.

Wordt hier bedoeld dat er een wet is die de belasting voor rijken als maar door verlaagd? Of die de belasting voor rijken niet hoger maakt?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 19:05:24 #33
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_89730644
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is er boeiend aan. De rijken betalen minder belasting, so what? Mensen die horde mensen voorzien van werk, en daardoor weer belastingen opleveren, hoeven toch niet extra worden belast.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  donderdag 9 december 2010 @ 19:09:15 #34
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_89730858
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
Wel sneu voor Obama dat ie het zo moeilijk heeft, ik vind het opzich wel een aardige knul.

NEW YORK - President Obama is in gevecht geraakt met zijn eigen Democratische partij. Hem wordt verweten verraad te hebben gepleegd aan zijn achterban door in te stemmen met een verlenging van de belastingverlaging voor rijke Amerikanen.

Wordt hier bedoeld dat er een wet is die de belasting voor rijken als maar door verlaagd? Of die de belasting voor rijken niet hoger maakt?
Volgens mij betalen rijken in percentage minder belastingen, maar uiteindelijk wel meer dan 'armeren'. Het gaat om een wet die deze tax cuts doorzet op te heffen, maar dat gebeurt dus niet.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  donderdag 9 december 2010 @ 19:12:20 #35
104871 remlof
Europees federalist
pi_89731012
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik lees je post nu pas. Zijn vrienden omschrijven hem als economisch rechts, wel is hij van de tradities. Maar als het gaat om tastbare dingen (auto's huizen) dan is hij een heel progressief persoon. Hij woont ook in een oud huisje in Den Haag met allerlei buren. Absoluut geen elite buurt. Maar het is niet iemand die zich in een hokle laat plaatsen als rechts sociaal liberaal linksbuiten of wat dan ook. Gewoon van alles wat, pragmatisch dus.
Ik vind het een sympathieke gast, had alleen juist van hem nooit verwacht dat ie met de PVV in zee zou gaan. Maar daar zal de partijpolitiek wel een grote rol in spelen.
pi_89731066
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef phpmystyle het volgende:

Dit bedoel ik dus! Maar tegelijkertijd intrigeer je me wel met dit soort posts. Ik vraag me nog steeds af waarom jij zo post :P
Dat borduurt voort op : POL SC [#1642] Waar we de week doormidden breken
Ik ga daarin wel mee in iets absurds als nieuws is wel niet gratis, de makers en media kosten wel/geen geld, nieuws an sich is gratis.(En dan bijv. het kettingbotsing waaruit nieuw word geboren, maar ook dan dus al niet gratis...)
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 9 december 2010 @ 19:15:22 #37
104871 remlof
Europees federalist
pi_89731128
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:13 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ik ga daarin wel mee in iets absurds als nieuws is wel niet gratis, de makers en media kosten wel/geen geld, nieuws an sich is gratis.(En dan bijv. het kettingbotsing waaruit nieuw word geboren, maar ook dan dus al niet gratis...)
Tot "het kettingbotsing waaruit nieuw word geboren, maar ook dan dus al niet gratis" kon ik je redelijk volgen :')
  donderdag 9 december 2010 @ 19:16:46 #38
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89731183
quote:
14s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik vind het een sympathieke gast, had alleen juist van hem nooit verwacht dat ie met de PVV in zee zou gaan. Maar daar zal de partijpolitiek wel een grote rol in spelen.
Mwah, er werd in dat boek omschreven dat Rutte en Verhagen en Wilders elkaar prima mogen. Sowieso is Maxime helemaal weg van Israel en Amerika, Rutte van Amerika, dus dat past mekaar wel. Wat ook een leuke anekdote is :soms hadden ze na het lange zitten geen trek meer, dan stapten ze bij Geert in de auto en reden ze naar maxims huis toe. Dan gingen ze daar in de tuin zitten'' Natuurlijk is Mark het niet met Wilders eens, maar dat maakt hem niet uit, hij kijkt enkel en alleen naar de standpunten. Als hij bij roemer beter had gekregen dan was ie naar hem gegaan.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89731292
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef remlof het volgende:

[..]

Tot "het kettingbotsing waaruit nieuw word geboren, maar ook dan dus al niet gratis" kon ik je redelijk volgen :')
Mja daar mist een essentieel woord : het kettingbotsing voorbeeld waaruit nieuwS word geboren, maar ook dan dus al niet gratis. Als PHP dat las dat deel van de draad dan zou iemand met iq 100 dat toch zelf wel moeten kunnen invullen/gokken lijkt mij.
  donderdag 9 december 2010 @ 19:18:54 #40
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89731299
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:13 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Als ik iets tegen jou zeg (of anderen) dan reageer jij op een manier die geen enkele aansluiting vindt bij de vraag.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89731393
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:18 schreef phpmystyle het volgende:

Daar gaat het niet om. Als ik iets tegen jou zeg (of anderen) dan reageer jij op een manier die geen enkele aansluiting vindt bij de vraag.
Dan kan logica ook dicteren dat je vraag niet (helemaal) klopt bij de onderwerpen.
Maar het 'gratis nieuws' discussietje is je nu duidelijk ?
  donderdag 9 december 2010 @ 19:22:11 #42
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89731448
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:21 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dan kan logica ook dicteren dat je vraag niet (helemaal) klopt bij de onderwerpen.
Ik kan hier niets mee. Serieus, waar heb jij last van? :)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 19:24:13 #43
104871 remlof
Europees federalist
pi_89731546
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:18 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Mja daar mist een essentieel woord : het kettingbotsing voorbeeld waaruit nieuwS word geboren, maar ook dan dus al niet gratis. Als PHP dat las dat deel van de draad dan zou iemand met iq 100 dat toch zelf wel moeten kunnen invullen/gokken lijkt mij.
Mwah, via twitter is nieuws wel gratis, de vraag is alleen hoe betrouwbaar het is. On the positive side, het zijn wel vaak ooggetuigen die daar posten.
  donderdag 9 december 2010 @ 19:35:22 #44
295457 TomLievense
pi_89732106
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:21 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

_O- Je weet je er wel altijd mooi uit te lullen.

Terechte vraag van PHP. Waarom quote je iemand als je toch niet op hij/zij reageerd?
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  donderdag 9 december 2010 @ 19:39:16 #45
295457 TomLievense
pi_89732280
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef phpmystyle het volgende:

Een algemene belasting verlaging die voor iedereen geld. De democraten wilden een belastingverlaging voor iedereen m.u.v. de rijken.
  donderdag 9 december 2010 @ 19:48:47 #46
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89732733
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:39 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Een algemene belasting verlaging die voor iedereen geld. De democraten wilden een belastingverlaging voor iedereen m.u.v. de rijken.
Maar ook geen belastingverhoging voor de rijken?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 19:54:08 #47
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89732987
Wat zou ik toch graag 1 week lang de premier van Nederland zijn :D
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 20:05:10 #48
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89733558
Is hier nog iemand???
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 december 2010 @ 20:06:27 #49
295457 TomLievense
pi_89733614
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is hier nog iemand???
:Y
  donderdag 9 december 2010 @ 20:07:29 #50
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89733667
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is hier nog iemand???
*O*
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 20:08:01 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89733690
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:06 schreef TomLievense het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

*O*
Fijn! :)
  donderdag 9 december 2010 @ 20:10:56 #52
295457 TomLievense
pi_89733839
Ik heb Alexander Klöpping bij DWDD gemist. :')
  donderdag 9 december 2010 @ 20:11:28 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89733862
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:10 schreef TomLievense het volgende:
Ik heb Alexander Klöpping bij DWDD gemist. :')
Wie?
  donderdag 9 december 2010 @ 20:16:46 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89734143
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:14 schreef Mwanatabu het volgende:
Groenlinks El Fassed betrokken bij schandaal (ook internationaal)

Aaaaal! Fokkie sakit kepala? Mata gelap?
WAT zegt Mwanatabu tegen FTS??

Lijkt op Maleis..
  donderdag 9 december 2010 @ 20:16:50 #55
295457 TomLievense
pi_89734148
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wie?
Internet specialist van DWDD. Het ging waarschijnlijk over Wikileaks.
  donderdag 9 december 2010 @ 20:17:20 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89734178
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:16 schreef TomLievense het volgende:

[..]

[ afbeelding ]Internet specialist van DWDD. Het ging waarschijnlijk over Wikileaks.
Dank!
  donderdag 9 december 2010 @ 20:19:55 #57
295457 TomLievense
pi_89734320
:P
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

WAT zegt Mwanatabu tegen FTS??

Lijkt op Maleis..
Geen idee, ben ook benieuwd.
  donderdag 9 december 2010 @ 20:21:02 #58
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89734377
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:19 schreef TomLievense het volgende:
:P

[..]

Geen idee, ben ook benieuwd.
Sakit kepala = hoofdpijn
Mata gelap = door het dolle heen, doorgedraaid (letterlijk: "donker oog")
  donderdag 9 december 2010 @ 20:22:27 #59
295457 TomLievense
pi_89734456
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Sakit kepala = hoofdpijn
Mata gelap = door het dolle heen, doorgedraaid (letterlijk: "donker oog")
Ah, latijn of grieks?
  donderdag 9 december 2010 @ 20:23:35 #60
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_89734506
overduidelijk niet.
  donderdag 9 december 2010 @ 20:23:53 #61
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_89734521
Het is een Aziatische taal dunkt mij maar zou ook Afrikaans kunnen zijn.
  donderdag 9 december 2010 @ 20:24:48 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89734566
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:23 schreef Arglist het volgende:
Het is een aziatische taal dunkt mij.
Ik heb het van sites die over Indonesië gaan.. Maleis??
  donderdag 9 december 2010 @ 20:26:29 #63
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_89734635
Geen idee hoor. Het lijkt mij in ieder geval op een vage taal, en de enige talen die ik niet kan plaatsen zijn Aziatische of Afrikaanse, vandaar :P
pi_89735496
het is maleis...
en het is geen vage taal
de officiële taal van 230 miljoen mensen
Indonesië dus
http://nl.wikipedia.org/wiki/Indonesisch
  donderdag 9 december 2010 @ 20:49:40 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89735640
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:46 schreef Bluesdude het volgende:
het is maleis...
en het is geen vage taal
de officiële taal van 230 miljoen mensen
Indonesië dus
http://nl.wikipedia.org/wiki/Indonesisch

*O* *O* *O* Goed gegokt dus :)
  donderdag 9 december 2010 @ 21:55:09 #66
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89739068
Goedenavond :W
  donderdag 9 december 2010 @ 21:58:39 #67
295457 TomLievense
pi_89739277
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef betyar het volgende:
Goedenavond :W
idem *)

Nieuwsuur begint. :)
  donderdag 9 december 2010 @ 22:02:07 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89739462
*O* Hehe, EINDELIJK weer wat volk hier

Wel weinig spraakzaam volk helaas ;)
  donderdag 9 december 2010 @ 22:09:41 #69
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89739834
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
*O* Hehe, EINDELIJK weer wat volk hier

Wel weinig spraakzaam volk helaas ;)
ben bezig met mijn verhaal over ruzie in de trein
  donderdag 9 december 2010 @ 22:10:50 #70
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89739895
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef betyar het volgende:

[..]

ben bezig met mijn verhaal over ruzie in de trein
Welk verhaal??
  donderdag 9 december 2010 @ 22:16:46 #71
295457 TomLievense
pi_89740178
  donderdag 9 december 2010 @ 22:17:58 #72
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89740231
quote:
Jij maakt mensen die het klimaat probleem ontkennen ook uit voor extremistisch? Ben ik een extremist?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 22:18:21 #73
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89740255
Ik reis nooit met het OV behalve vandaag, krijg ik nog ruzie omdat ik twee vrouwen uitmaak voor hypocriete trutten.

Ik zit dus in de trein naar Utrecht, Tegenover mij zit een vrouw aan het gangpad, die aan het praten is met haar vriendin en of studiegenoot die aan de andere kant van gangpad zit. Hun tassen en laptops hebben ze op de stoelen aan het raam liggen. Er staan mensen in de trein, waaronder een bridgeclub oudere dames. Zijn we bijna in Den Bosch waar heel de trein zo ongeveer moet overstappen, zegt zo'n vrouwtje tegen een ouder dame dat ze wel ruimte maakt en dat mevrouw en haar gezelschap kunnen gaan zitten. Die trut pakt haar tas en laptop op. Verhuist samen met haar vriendin naar de uitgang, waar ze vervolgens 30 sec. later uitstappen.
Ik zeg dus tegen dat vrouwtje dat ze een hypocriete trut is en dat ze haar eierstokken moet laten verwijderen om te voorkomen dat er nageslacht van haar komt. Begint die trut met haar tas te slaan.
De oude vrouwtjes gaven mij wel gelijk, maar ik was wel erg grof zeiden ze. Ik vind dat soort mensen grof.
  donderdag 9 december 2010 @ 22:19:51 #74
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89740316
Begonnen ze jou met een tas te slaan???
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 22:20:28 #75
295457 TomLievense
pi_89740354
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jij maakt mensen die het klimaat probleem ontkennen ook uit voor extremistisch? Ben ik een extremist?
Eerder slap en wegkijken voor de problemen. Je gelooft wel in de voedselcrisis?
  donderdag 9 december 2010 @ 22:24:30 #76
295457 TomLievense
pi_89740562
Laten we het over iets gezelligs hebben. :)
  donderdag 9 december 2010 @ 22:26:13 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89740641
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef TomLievense het volgende:
Laten we het over iets gezelligs hebben. :)
Graag
  donderdag 9 december 2010 @ 22:27:44 #78
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89740722
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:20 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Eerder slap en wegkijken voor de problemen. Je gelooft wel in de voedselcrisis?
Ik geloof in overbevolking.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 22:28:16 #79
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89740745
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
Begonnen ze jou met een tas te slaan???
een van die jongere vrouwtjes ja.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Graag
Is toch gezellig?
  donderdag 9 december 2010 @ 22:29:35 #80
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89740810
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef betyar het volgende:

[..]

[..]

Is toch gezellig?
Wat zei je toen?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 22:32:38 #81
295457 TomLievense
pi_89740931
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik geloof in overbevolking.
Logisch, dat is het enige milieu probleem waar de witte man niet schuldig aan is. Daarom heeft het hier zoveel aanhangers. Ik denk dat er eerder sprake is van overconsumptie of een verkeerde manier van productie. In die gedachte word ik nu bevestigd door cradle to cradle te lezen.
  donderdag 9 december 2010 @ 22:34:33 #82
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89741025
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef betyar het volgende:

[..]

[..]

Is toch gezellig?
Nee, ik verveel me -O-
pi_89741083
Ik gun jullie een primeurtje: morgen nieuws over Orka Morgan (voor wie het interesseert).
  donderdag 9 december 2010 @ 22:37:11 #84
295457 TomLievense
pi_89741171
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:18 schreef betyar het volgende:
Ik reis nooit met het OV behalve vandaag, krijg ik nog ruzie omdat ik twee vrouwen uitmaak voor hypocriete trutten.

Ik zit dus in de trein naar Utrecht, Tegenover mij zit een vrouw aan het gangpad, die aan het praten is met haar vriendin en of studiegenoot die aan de andere kant van gangpad zit. Hun tassen en laptops hebben ze op de stoelen aan het raam liggen. Er staan mensen in de trein, waaronder een bridgeclub oudere dames. Zijn we bijna in Den Bosch waar heel de trein zo ongeveer moet overstappen, zegt zo'n vrouwtje tegen een ouder dame dat ze wel ruimte maakt en dat mevrouw en haar gezelschap kunnen gaan zitten. Die trut pakt haar tas en laptop op. Verhuist samen met haar vriendin naar de uitgang, waar ze vervolgens 30 sec. later uitstappen.
Ik zeg dus tegen dat vrouwtje dat ze een hypocriete trut is en dat ze haar eierstokken moet laten verwijderen om te voorkomen dat er nageslacht van haar komt. Begint die trut met haar tas te slaan.
De oude vrouwtjes gaven mij wel gelijk, maar ik was wel erg grof zeiden ze. Ik vind dat soort mensen grof.
Nouja, ik vind het toch ook wel een beetje grof. Dat moet soms :)
  donderdag 9 december 2010 @ 22:37:24 #85
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89741177
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
Ik gun jullie een primeurtje: morgen nieuws over Orka Morgan (voor wie het interesseert).
O+
  donderdag 9 december 2010 @ 22:38:43 #86
295457 TomLievense
pi_89741228
quote:
Positief nieuws?
  donderdag 9 december 2010 @ 22:40:21 #87
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89741306
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wat zei je toen?
Niks ik had mijn standpunt al gemaakt. Dit bevestigde maar weer eens de asociaalheid :? van die vrouwtjes
pi_89741373
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:38 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Positief nieuws?
Geen idee. Was net op kantoor en zag een uitnodiging voor een persconferentie in mn mail zitten.
  donderdag 9 december 2010 @ 22:43:02 #89
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89741428
Was wel een vermoeiende dag op en neer gereis van SMO naar CMH. En nog geen duidelijkheid.
Pas over een x aantal weken.
  donderdag 9 december 2010 @ 22:43:07 #90
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89741431
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef betyar het volgende:

[..]

Niks ik had mijn standpunt al gemaakt. Dit bevestigde maar weer eens de asociaalheid :? van die vrouwtjes
Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik zou moeten reageren als een meisje mij zou slaan.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 22:43:57 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89741477
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef betyar het volgende:
Was wel een vermoeiende dag op en neer gereis van SMO naar CMH. En nog geen duidelijkheid.
Pas over een x aantal weken.
Sterkte..
  donderdag 9 december 2010 @ 22:44:26 #92
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89741497
Ik word trouwens steeds liberaler. Ik vind dat wiet eigenlijk niet vermoeden moet worden, en dat je privacy ook niet ''teveel'' moet aantasten. Of ben ik langzaam aan links aan het worden.... :r
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 22:44:36 #93
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89741505
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik zou moeten reageren als een meisje mij zou slaan.
Gewoon die vuist in dat gezicht planten zodat ze minstens 12 keer naar het ziekenhuis moet om haar neus te laten corrigeren. Emancipatie is er niet voor niks ;)
  donderdag 9 december 2010 @ 22:45:28 #94
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89741550
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef betyar het volgende:

[..]

Gewoon die vuist in dat gezicht planten zodat ze minstens 12 keer naar het ziekenhuis moet om haar neus te laten corrigeren. Emancipatie is er niet voor niks ;)
Toch heb ik een moreel bezwaar tegen het slaan van vrouwen. Eigenlijk best apart aangezien het ook mensen zijn.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 22:48:23 #95
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89741699
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Toch heb ik een moreel bezwaar tegen het slaan van vrouwen. Eigenlijk best apart aangezien het ook mensen zijn.
Laat het beest in je los!! Ga naar buiten en hoek een vrouw :s)
  donderdag 9 december 2010 @ 22:48:42 #96
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89741711
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef betyar het volgende:

[..]

Laat het beest in je los!! Ga naar buiten en hoek een vrouw :s)
Ik kan het niet....
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 22:49:50 #97
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89741771
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik kan het niet....
Een aanmoediging dan
*O* *O* *O*
  donderdag 9 december 2010 @ 22:50:25 #98
295457 TomLievense
pi_89741803
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
Ik word trouwens steeds liberaler. Ik vind dat wiet eigenlijk niet vermoeden moet worden, en dat je privacy ook niet ''teveel'' moet aantasten. Of ben ik langzaam aan links aan het worden.... :r
Je moet je nooit schamen voor een mening, omdat die niet bij je stroming past.
  donderdag 9 december 2010 @ 22:59:25 #99
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89742310
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Je moet je nooit schamen voor een mening, omdat die niet bij je stroming past.
Maar ondanks dat blijf ik zeker wel een chauvinistische conservatief-liberaal.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:00:29 #100
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89742375
Weet iemand hoe je een plaatje naar 64 x 64 krijgt? Ik heb alleen paint op m'n pc.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:01:35 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89742450
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
Weet iemand hoe je een plaatje naar 64 x 64 krijgt? Ik heb alleen paint op m'n pc.
Vraag mij maar beter niets it-achtigs ;)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:01:38 #102
295457 TomLievense
pi_89742453
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
Post het plaatje maar. Je kan het gewoon selecteren en kleiner maken.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:02:47 #103
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89742518
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef TomLievense het volgende:

[..]

_O- Je weet je er wel altijd mooi uit te lullen.

Terechte vraag van PHP. Waarom quote je iemand als je toch niet op hij/zij reageerd?
Geen idee waar dit op slaat dus aub een link.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:03:55 #104
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89742577
@PHP, topmenu, formaat wijzigen, pixels, 60 en 60 invullen.
Maar ja, welke windows, welke paint ...
  donderdag 9 december 2010 @ 23:06:45 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89742730
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef fokthesystem het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
@PHP, topmenu, formaat wijzigen, pixels, 60 en 60 invullen.
Maar ja, welke windows, welke paint ...
Laat mij erbuiten ja ;)

EDIT: Dank!
  donderdag 9 december 2010 @ 23:07:02 #106
295457 TomLievense
pi_89742750
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:02 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Geen idee waar dit op slaat dus aub een link.
Je geeft een antwoord die totaal niet op bij de vraag past. Vervolgens beweer je dat de vraag niet bij het antwoord past.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:08:15 #107
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89742809
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:07 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Je geeft een antwoord die totaal niet op bij de vraag past. Vervolgens beweer je dat de vraag niet bij het antwoord past.
Nog steeds is de bron van dit verhaal een onbekende saga... dus waar pas ik die manier toe? op welk commentaar, waar? Of zitten php en jij op meta-communicatief vlak het te hebben over php zijn ene opmerking, ... zonder bron daarvoor... ?
  donderdag 9 december 2010 @ 23:09:41 #108
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89742887
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:10:25 #109
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89742921
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Nog steeds is de bron van dit verhaal een onbekende saga... dus waar pas ik die manier toe? op welk commentaar, waar? Of zitten php en jij op meta-communicatief vlak het te hebben over php zijn ene opmerking, ... zonder bron daarvoor... ?
Lees je eigen posts eens goed door voordat je op ''invoeren'' drukt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:11:30 #110
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89742977
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Lees je eigen posts eens goed door voordat je op ''invoeren'' drukt.
Dat deed ik net, een stuk of 15, echter niets van wat je beweert bestaat volgens mij, welke vraag van jou heb ik gequote en niet beantwoord? Is niks voor mij namelijk die manier van doen.
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2010 @ 23:11:41 #111
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_89742986
Ik geef u het volkslied van de Republiek Nederland.

Carpe Libertatem
  donderdag 9 december 2010 @ 23:12:33 #112
295457 TomLievense
pi_89743033
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Niet overal hoeft een bron bij gegeven worden. Bronnen gebruik je om iets aannemelijk te maken niet om iets van twee post eerder te laten zien.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:12:44 #113
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89743046
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:11 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dat deed ik net, een stuk of 15, echter niets van wat je beweert bestaat volgens mij, welke vraag van jou heb ik gequote en niet beantwoord? Is niks voor mij namelijk die manier van doen.
Troll je ?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:13:34 #114
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89743089
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Troll je ?
Nee, ik geloof dat ik onbedoeld wat gezever van jou en toml bloot leg, er is geen quote van mij aan iemand en dat ik dan geen antwoord geef.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:14:57 #115
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89743153
Ik kon er eerst wel om lachen maar dit begint echt irritant te worden. Heeft iemand enig idee waarom FTS zo doet?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:15:13 #116
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89743176
Volgens mij neemt ie ons allemaal meer in de zeik..
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:15:23 #117
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89743182
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kon er eerst wel om lachen maar dit begint echt irritant te worden. Heeft iemand enig idee waarom FTS zo doet?
Ja ik, kom op met die post, doe niet zo moeilijk joh! zet me voor schut! :) je kans! :)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:15:45 #118
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89743200
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij neemt ie ons allemaal meer in de zeik..
Of php en jij, welke post quote ik en beantwoorde ik niet?
pi_89743227
quote:
verlaat onmiddellijk FOK... nu kan het nog.... straks ben je te links en verloren voor ons geliefd vaderland
  donderdag 9 december 2010 @ 23:16:27 #120
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89743231
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ja ik, kom op met die post, doe niet zo moeilijk joh! zet me voor schut! :) je kans! :)
Ik wil best een quote pakken, maar welke post bedoel je dan?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:17:07 #121
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89743268
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

verlaat onmiddellijk FOK... nu kan het nog.... straks ben je te links en verloren voor ons geliefd vaderland
Geloof me, ik blijf een rechtse chauvinistische conservatieve-liberaal.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:18:37 #122
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89743334
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik wil best een quote pakken, maar welke post bedoel je dan?
Wie trollt er nu? :) jij en tom komen zeuren over iets wat niet bestaat, een of andere post die ik quote maar niet beantwoorde, en nu dit, twilightzone op fok! :)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:18:39 #123
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89743338
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
Laat hem met rust. Iedereen heeft zijn eigen manier van posten.. En al meer dan 24 uur vragen "wat er mis is met FTS" vind ik niet erg sympathiek.. }:| :( o|O

En dat hij vaak niet te volgens is weet ik ook wel, had hem niet voor niets genomineerd bij de POL-VKZ
  donderdag 9 december 2010 @ 23:19:28 #124
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89743383
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

Laat hem met rust. Iedereen heeft zijn eigen manier van posten.. En al meer dan 24 uur vragen "wat er mis is met FTS" vind ik niet erg sympathiek.. }:| :( o|O

En dat hij vaak niet te volgens is weet ik ook wel, had hem niet voor niets genomineerd bij de POL-VKZ
Dank je, maar bedankt, ik wil de inquisitie zichzelf wel zien vastbinden, doen branden en/of onthoofden enz. :)
En php als personal stalker op fok, heeft wel wat zo lang het leuk is.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:20:29 #125
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89743437
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:19 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dank je, maar bedankt, ik wil de inquisitie zichzelf wel zien vastbinden, doen branden en/of onthoofden enz. :)
En php als personal stalker op fok, heeft wel wat zo lang het leuk is.
?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:21:03 #126
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89743469
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

?
Jawel een heel vraagteken, je bent je 'gedachten trein en 'aanmaning' al kwijt?
  donderdag 9 december 2010 @ 23:21:37 #127
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89743497
Hoe dan ook, iemand nog wat leuks meegemaakt? Ik niet gvd, moet morgen 2 boekverslagen inleveren, de boeken heb ik gelezen alleen de opdracht waarin staat hoe je dat boekverslag moet vormgeven heb ik op school gelaten :')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:21:56 #128
295457 TomLievense
pi_89743518
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Wie trollt er nu? :) jij en tom komen zeuren over iets wat niet bestaat, een of andere post die ik quote maar niet beantwoorde, en nu dit, twilightzone op fok! :)
Je moet je niet zo snel op je pik getrapt voelen.
pi_89743519
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Geloof me, ik blijf een rechtse chauvinistische conservatieve-liberaal.
jaja... dat zei ik ook 5 jaar geleden...
  donderdag 9 december 2010 @ 23:22:39 #130
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89743557
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:21 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Je moet je niet zo snel op je pik getrapt voelen.
Nou jongens, snap het dan, jullie kietelen, het is smiley all over hier, zo als jullie jezelf in het moeras vast wroeten, maar waarom? raar hoor...
  donderdag 9 december 2010 @ 23:24:06 #131
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89743614
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

jaja... dat zei ik ook 5 jaar geleden...
Ik was 3 jaar geleden fan van Bos. Gewoon omdat ik het een toffe peer vond in de media.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:24:18 #132
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89743630
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:22 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Nou jongens, snap het dan, jullie kietelen, het is smiley all over hier, zo als jullie jezelf in het moeras vast wroeten, maar waarom? raar hoor...
Laat lekker gaan FTS ;)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:25:13 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89743689
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik was 3 jaar geleden fan van Bos. Gewoon omdat ik het een toffe peer vond in de media.
Wat voor jou toch een argument zou moeten zijn om het stemrecht niet te verlagen..

:{ Volgens mij was je al tegen, sorry
  donderdag 9 december 2010 @ 23:26:26 #134
295457 TomLievense
pi_89743753
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:22 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Je hebt geluk, ik trek al mijn kritiek terug. omdat Whiskers2009 het wil.
pi_89743795
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Toen was je 15. Je was wellicht fan van Bos, maar je was waarschijnlijk niet links. Toen ik 15 was interesseerde politiek mij werkelijk geen ene reet.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:28:18 #136
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89743857
Wie kent een mooie autobiografie van Ronald Reagen?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:28:32 #137
295457 TomLievense
pi_89743868
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toen was je 15. Je was wellicht fan van Bos, maar je was waarschijnlijk niet links. Toen ik 15 was interesseerde politiek mij werkelijk geen ene reet.
Ik was Marxist en Atheist. :')
  donderdag 9 december 2010 @ 23:28:50 #138
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89743881
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat voor jou toch een argument zou moeten zijn om het stemrecht niet te verlagen..

:{ Volgens mij was je al tegen, sorry
Yup en ondanks dat dat gunstig zou uitpakken voor rechts zeg ik daar nee tegen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89743903
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Ik was Marxist en Atheist. :')
Ach man, ik wist niet eens wie Marx was. Ik hield me helemaal niet bezig met dat soort zaken.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:29:27 #140
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89743911
quote:

[..]

Nee, dat was roond 2005/2006 in de verkiezingen, toen was Bos nog heel populair, en ja het is gewoon een vriendelijke man.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:29:59 #141
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89743929
quote:

[..]

1 van de fouten in NL, men moet de wet kennen maar krijgt geen wetskennis basaal als kind op school. Politiek bemoeit zich met alles en iedereen, overkoepelt bijna alles, maar de mensen verkiezen brood en spelen ipv politieke verdieping en stemmen met (minimaal zelf-begrepen-)fundament daarvoor . Helaas is het anders en dus : zie daar de aarde anno nu.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:30:18 #142
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89743941
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:26 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Je hebt geluk, ik trek al mijn kritiek terug. omdat Whiskers2009 het wil.
:*

Wist niet dat ik zoveel invloed had...
pi_89743984
quote:
Morendo is vooral een troll ;).
  donderdag 9 december 2010 @ 23:31:27 #144
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89744009
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:*

Wist niet dat ik zoveel invloed had...
"in het gevlei komen" is iets anders dan invloed hebben, het is meer hormoonvloed die mannen voor vrouwen hun doen en laten kan doen keren :)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:32:20 #145
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89744055
Duke heb je de TR ontvangen?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89744066
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee, dat was roond 2005/2006 in de verkiezingen, toen was Bos nog heel populair, en ja het is gewoon een vriendelijke man.
Je vond dat Wouter een lekker kontje had? ;)
pi_89744086
quote:
Heb ooit nog eens stage gelopen in het dolfinarium :+
  donderdag 9 december 2010 @ 23:33:21 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89744106
quote:
11s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:32 schreef phpmystyle het volgende:
TR???
En als je niet wil dat ik het vraag moet je Duke pm-en ;)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:33:26 #149
295457 TomLievense
pi_89744109
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:29 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

1 van de fouten in NL, men moet de wet kennen maar krijgt geen wetskennis basaal als kind op school. Politiek bemoeit zich met alles en iedereen, overkoepelt bijna alles, maar de mensen verkiezen brood en spelen ipv politieke verdieping en stemmen met (minimaal zelf-begrepen-)fundament daarvoor . Helaas is het anders en dus : zie daar de aarde anno nu.
Ik vind het eerlijk gezegd wel logisch dat we alle wetten moeten kennen, want anders zou je tegen oom agent kunnen zeggen: 'Oh ik wist niet dat je licht moet aanhebben op de fiets.' Ik zou het trouwen stomvervelend vinden als we 'recht' zouden krijgen op school.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:33:28 #150
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89744111
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:32 schreef du_ke het volgende:

stage zwemmen daar lijkt me wel kicken !
pi_89744120
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:29 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Als ik je goed begrijp: jij wilt kinderen van jongs af aan volproppen met politieke kennis?
  donderdag 9 december 2010 @ 23:33:54 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89744134
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

"in het gevlei komen" is iets anders dan invloed hebben, het is meer hormoonvloed die mannen voor vrouwen hun doen en laten kan doen keren :)
Laat mij nou lekker in die waan... -O- ;)
pi_89744146
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Echt? Ik heb daar ook nog gewerkt :)
pi_89744147
quote:
Nu nog beseffen dat je post uit het vorige topic ook heel erg op Bos kan slaan en we komen ergens.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:34:46 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89744186
quote:
6s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nu nog beseffen dat je post uit het vorige topic ook heel erg op Bos kan slaan en we komen ergens.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:36:11 #156
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89744249
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:33 schreef KoosVogels het volgende:

Als ik je goed begrijp: jij wilt kinderen van jongs af aan volproppen met politieke kennis?
Vol proppen nee, en wetten kennis voor politiek begrip. Niet het hele handboek kamerregeltjes, maar wel wat waarom hoe en vooral omkijken en analyseren, dus snappen hoe de politiek te werk ging om tot X te komen of Y te schrappen. Besef is een van de hoogste 'goederen'.
pi_89744261
quote:
11s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:32 schreef phpmystyle het volgende:
Ja maar ik kan er niet zoveel mee. Hoewel ik het met je eens ben :+
  donderdag 9 december 2010 @ 23:37:04 #158
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89744277
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Laat mij nou lekker in die waan... -O- ;)
Goed bij deze, waan je in de invloed welke je had/hebt nu ik je dit graag toe-geef. :)

EDIT: en wat vond je van sky.fm smoot jazz? had je nog geluisterd?
  donderdag 9 december 2010 @ 23:37:07 #159
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89744280
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je vond dat Wouter een lekker kontje had? ;)
Ja, en hij kon daar ook zo lekker mee draaien, beter dan die joling iig :9~
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89744302
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Echt? Ik heb daar ook nog gewerkt :)
Ja, alweer jaren geleden (eind 2001). Deed wat met legionellapreventie en waterzuivering.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:37:40 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89744305
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:37 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Goed bij deze, waan je in de invloed welke je had/hebt nu ik je dit graag toe-geef. :)
Dank!
  donderdag 9 december 2010 @ 23:37:48 #162
295457 TomLievense
pi_89744312
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Gewoon aardig doen tegen mede SC'ers zoveel zijn het er niet. ;) Welkom trouwens. :)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:38:27 #163
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89744336
quote:
6s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarom heb ik toch ineens weer donkerbruine vermoedens??? :?
  donderdag 9 december 2010 @ 23:38:31 #164
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89744342
quote:
6s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei. Ik blijf een rechtse chauvinistische conservatieve-liberaal.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:38:33 #165
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89744343
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dank!
EDIT: en wat vond je van sky.fm smooth jazz? had je nog geluisterd?
pi_89744347
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja, alweer jaren geleden (eind 2001). Deed wat met legionellapreventie en waterzuivering.
Dan heb ik je net gemist (2002).
pi_89744374
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan heb ik je net gemist (2002).
Vond wel mooi om te zien hoe een park er voor de bezoekers heel mooi uitziet maar 1 deurtje door en je zat in ouwe zooi :P.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:39:26 #168
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89744382
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:37 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Gewoon aardig doen tegen mede SC'ers zoveel zijn het er niet. ;) Welkom trouwens. :)
Verdorie, geeft hij me die waan net weer terug, pak jij hem weer af.... -O-
;)
pi_89744385
snel tips ofzo?!

Vrijwilligers? :')
pi_89744386
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:36 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Vol proppen nee, en wetten kennis voor politiek begrip. Niet het hele handboek kamerregeltjes, maar wel wat waarom hoe en vooral omkijken en analyseren, dus snappen hoe de politiek te werk ging om tot X te komen of Y te schrappen. Besef is een van de hoogste 'goederen'.
Klopt. Maar daar kun je niet te vroeg mee beginnen. Dat heeft simpelweg geen zin.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:39:31 #171
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89744388
quote:
6s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

_O- Remlof zou het uitzoeken zei die, hoe staat het met dat onderzoek van'm? :*
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89744396
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom heb ik toch ineens weer donkerbruine vermoedens??? :?
Beperkte onderwerpkeuze :P?
pi_89744412
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei. Ik blijf een rechtse chauvinistische conservatieve-liberaal.
Die moeten ook na kunnen denken.
pi_89744429
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Geen flauw benul :P.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:40:30 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89744432
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:38 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

EDIT: en wat vond je van sky.fm smooth jazz? had je nog geluisterd?
Nee, ik had het niet nodig.. Zodra ik richting bed vertrok sliep ik al bijna ;)
pi_89744435
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Vond wel mooi om te zien hoe een park er voor de bezoekers heel mooi uitziet maar 1 deurtje door en je zat in ouwe zooi :P.
Klopt. Het is echt een puinhoop achter de schermen. Ach, ben blij dat ik weg ben die opgenaaide regelneukers.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:40:54 #177
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89744445
KV, ik wil een mooi boek kopen van ronald reagen. Alleen het probleem is dat er teveel keus is :') Heb jij was literair verstand?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:40:57 #178
295457 TomLievense
pi_89744449
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ah, geweldig. Ik een tijdje megelopen bij een waterzuivering van evides. Nu zoek ik een stage in die richting. :)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:41:15 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89744464
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:39 schreef Picchia het volgende:
snel tips ofzo?!

Vrijwilligers? :')
_O-
  donderdag 9 december 2010 @ 23:41:18 #180
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89744466
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, ik had het niet nodig.. Zodra ik richting bed vertrok sliep ik al bijna ;)
De mooiste variant van 'slaapwandelen', half in coma je bed zoeken en al vallend in slaap geraken! :)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:41:36 #181
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89744483
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Geen flauw benul :P.
Wat is jouw perceptie in deze dan? :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:41:53 #182
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89744500
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Of je stuurt ff een pm ;)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:42:34 #183
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89744528
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Of je stuurt ff een pm ;)
Is reeds gebeurd.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89744532
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
KV, ik wil een mooi boek kopen van ronald reagen. Alleen het probleem is dat er teveel keus is :') Heb jij was literair verstand?
Nog nooit een boek gelezen over Ronald Reagan. Als linksmens behoor ik Reagan ook uit kotsen :) Gouden tip: struin wat recensies af op het net.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:43:06 #185
295457 TomLievense
pi_89744558
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Verdorie, geeft hij me die waan net weer terug, pak jij hem weer af.... -O-
;)
Welke waan wil je? Hormonen of Macht/Invloed?
pi_89744590
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:40 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Ah, geweldig. Ik een tijdje megelopen bij een waterzuivering van evides. Nu zoek ik een stage in die richting. :)
Heb ooit nog wel eens gekeken naar jouw opleiding, boeiend vakgebied. Maar tegenwoordig doe ik er niet veel meer mee :P.
pi_89744601
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wat is jouw perceptie in deze dan? :P
Geen mening.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:44:05 #188
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89744607
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Uit de volgorde van hulp-aanbod, aanname, verandering, kwam invloed, dus daar begon ze mee, de hormoon variant was minder :)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:44:32 #189
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89744630
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Macht/invloed natuurlijk O+
:)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:44:52 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89744648
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:44 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Uit de volgorde van hulp-aanbod, aanname, verandering, kwam invloed, dus daar begon ze mee, de hormoon variant was minder :)
Klopt... :Y
  donderdag 9 december 2010 @ 23:45:28 #191
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89744682
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Klopt... :Y
Voor een vrouw type je niet zo snel vermoed ik, OF ... je weet dat je boven in beeld de verversing van de pagina op 5 seconden kan zetten, of heb je dat al!?
  donderdag 9 december 2010 @ 23:45:35 #192
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89744687
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

Heb ooit nog wel eens gekeken naar jouw opleiding, boeiend vakgebied. Maar tegenwoordig doe ik er niet veel meer mee :P.
Wat doe jij eigenlijk?
pi_89744693
Het volgende wilde ik jullie niet onthouden:

quote:
Poetin: arrestatie Assange is ondemocratisch

MOSKOU - De Russische premier Vladimir Poetin heeft donderdag gezegd dat de arrestatie van WikiLeaks-voorman Julian Assange niet democratisch is.

'Als het Westen democratisch is, waarom is meneer Assange dan verborgen in een cel? Is dat democratie? Zoals wij in het dorp zeggen: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet', antwoordde Poetin op een vraag over een Amerikaans document dat hem betitelde als leider van een corrupt en ondemocratisch land.

Poetin sprak op een persbriefing met zijn Franse collega, François Fillon.
So true _O-
  donderdag 9 december 2010 @ 23:45:46 #194
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89744697
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nog nooit een boek gelezen over Ronald Reagan. Als linksmens behoor ik Reagan ook uit kotsen :) Gouden tip: struin wat recensies af op het net.
Dat hoef je helemaal niet. Ik zal ook wel een keer mijn horizon willen verbreden door eens te gaan lezen over het linkse denken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89744720
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat doe jij eigenlijk?
Dat weet bijna niemand.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:46:55 #196
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89744752
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Voor een vrouw type je niet zo snel vermoed ik, OF ... je weet dat je boven in beeld de verversing van de pagina op 5 seconden kan zetten, of heb je dat al!?
Heb ik al..
Hoezo ben ik niet sne?l Ik lees verdorie 3 topics tegelijkertijd :(, en dan duurt reageren soms iets langer dan 1 sec ;)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:46:55 #197
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89744753
quote:
6s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
Het volgende wilde ik jullie niet onthouden:

[..]

So true _O-
Eens :)
pi_89744767
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat hoef je helemaal niet. Ik zal ook wel een keer mijn horizon willen verbreden door eens te gaan lezen over het linkse denken.
Ik heb alleen niet echt het idee dat Reagan zelf veel over de zaken nadacht. Hij had vooral een team van adviseurs met een duidelijk visie achter zich staan :)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:47:10 #199
295457 TomLievense
pi_89744768
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Macht/invloed natuurlijk O+
:)
Je bent gewoon een persoon die gezag uitstraald, omdat je goed argumenteerd is er de behoefte om me bij je aan te sluiten. ;)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:47:34 #200
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89744797
Hmm, eens kijken als ik een foto van mezelf in me fobo ga zetten. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jullie hoofden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:47:37 #201
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89744798
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Heb ik al..
Hoezo ben ik niet sne?l Ik lees verdorie 3 topics tegelijkertijd :(, en dan duurt reageren soms iets langer dan 1 sec ;)
Ah ok dan, ook multitasking, tja met 3 topics is het je vergeven en ben je zelfs behoorlijk vlot :)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:47:42 #202
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89744805
quote:
6s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat weet bijna niemand.
Bij mij ook niet.. Dus als je dat zo wil houden: prima ^O^
Zo niet: ik hoor het graag (hier of op pm)! ;)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:48:47 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89744863
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb alleen niet echt het idee dat Reagan zelf veel over de zaken nadacht. Hij had vooral een team van adviseurs met een duidelijk visie achter zich staan :)
Reagan KON niet eens nadenken... :X :@
  donderdag 9 december 2010 @ 23:49:09 #204
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89744881
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat vermoeden heb ik ook. Vooral omdat ie in het begin vet slecht was. Hij is deels te vergelijken met Rutte, allebei wat zweverige (van groenrechts naar stoppen kansarme immigratie). Alleen kon Reagen praten met het volk.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:49:55 #205
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89744916
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Je bent gewoon een persoon die gezag uitstraald, omdat je goed argumenteerd is er de behoefte om me bij je aan te sluiten. ;)
O+ :* *;

Dank je!! (voor het terugbrengen van de waan) ;)
pi_89744935
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
Hmm, eens kijken als ik een foto van mezelf in me fobo ga zetten. Ben eigenlijk ook wel benieuwd daar jullie hoofden.
Mwoah, met het oog op mijn professie is het van belang dat ik anoniem blijf. Althans, als ik mijn ambities waar wil maken, dan is het van belang dat mijn uitgesproken mening een geheim blijft.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:50:12 #207
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89744936
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat vermoeden heb ik ook. Vooral omdat ie in het begin vet slecht was. Hij is deels te vergelijken met Rutte, allebei wat zweverige (van groenrechts naar stoppen kansarme immigratie). Alleen kon Reagen praten met het volk.
Hji had de 'Kok' (Wim) factor, mensen stemden decennia lang graag op '(o)pa' types.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:50:31 #208
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89744956
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Reagan KON niet eens nadenken... :X :@
Reagen is iemand die heel heel heel lang in de geschiedenisboeken zal blijven staan. Wmb langer dan Hitler.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:50:55 #209
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89744978
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mwoah, met het oog op mijn professie is het van belang dat ik anoniem blijf. Althans, als ik mijn ambities waar wil maken, dan is het van belang dat mijn uitgesproken mening een geheim blijft.
Jij wilt de politiek in he?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:50:59 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89744980
quote:

[..]

_O-

(Niet dat je ongelijk hebt, maar het staat er zo pompeus)
pi_89745004
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik heb altijd het gevoel dat Reagan in de zak zat van de rijk Amerika. Dat verklaart althans een hoop van de maatregelen die hij heeft getroffen.
pi_89745008
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Reagen is iemand die heel heel heel lang in de geschiedenisboeken zal blijven staan. Wmb langer dan Hitler.
Denk dat Reagan heel wat sneller vergeten is dan Hitler. Zoveel heeft hij niet voor elkaar gekregen en zijn oorlogen stelden ook niet veel voor :P
  donderdag 9 december 2010 @ 23:51:57 #213
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745036
quote:

[..]

Want?
pi_89745038
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Bij mij ook niet.. Dus als je dat zo wil houden: prima ^O^
Zo niet: ik hoor het graag (hier of op pm)! ;)
Houd mijn identiteit op internet inderdaad graag een beetje vaag ;)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:52:17 #215
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745062
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ah ok dan, ook multitasking, tja met 3 topics is het je vergeven en ben je zelfs behoorlijk vlot :)
Dank!

(en deze was idd behoorlijk traag, had er in eerste instantie overheen gelezen)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:52:41 #216
295457 TomLievense
pi_89745086
quote:

[..]

Goede reden inderdaad.

Zelf heb ik eigenlijk ook de behoefte het anoniem te doen, maar als ik verder ga met een kloon kent niemand mij meer. :)
pi_89745099
quote:

[..]

Jij wilt de politiek in he?
Nee, maar ik wil er wel verslag van doen. En het werk word je niet makkelijker gemaakt als ik over een jaar of tien met mn kop op een opiniepagina sta en de krant allemaal mailtjes binnenkrijgt van FOK!kertjes die roepen dat ik een doorgeslagen linksmens ben.

Over politiek gesproken: ik ga waarschijnlijk weer studeren :)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:53:30 #218
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745137
quote:
6s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Houd mijn identiteit op internet inderdaad graag een beetje vaag ;)
Ken het gevoel ;)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:53:49 #219
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89745162
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Want?
Hij is een van de prominente voorlieden geweest die de neoliberale revolutie ingang heeft gezet. Hij heeft de communisten het leven zuur gemaakt. Al denk ik niet dat Hitler zomaar uit de geschiedenisboeken verdwijnt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89745168
Vroeger had ik weleens foto's van mij op internet, maar ze blijven nooit enkel op de plek waar je ze wilt hebben.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:54:04 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745175
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, maar ik wil er wel verslag van doen. En het werk word je niet makkelijker gemaakt als ik over een jaar of tien met mn kop op een opiniepagina sta en de krant allemaal mailtjes binnenkrijgt van FOK!kertjes die roepen dat ik een doorgeslagen linksmens ben.

Toch wel?? Je vond het eerst anders erg lastig (praktisch gezien)..

Ergo: vertel!!
pi_89745218
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Want?
Reagan heeft het neo-liberalisme gelanceerd. Waarschijnlijk staat later in de geschiedenisboek te lezen dat hij de VS daarmee naar de klote heeft geholpen :)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:55:58 #223
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89745264
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zo'n foto is altijd weer te verwijderen. Maar dat terzijde. Wat ga je studeren dan? En last but not least waarom? Je hebt toch een goede baan?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89745268
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef Picchia het volgende:
Vroeger had ik weleens foto's van mij op internet, maar ze blijven nooit enkel op de plek waar je ze wilt hebben.
Er staan zat foto's van mij op internet maar die zijn niet al te goed ontsloten en niet direct aan mij te linken in veel gevallen.
pi_89745274
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Toch wel?? Je vond het eerst anders erg lastig (praktisch gezien)..
In deeltijd moet het wel lukken. Ben de laatste weken op onderzoek gegaan. Verder valt in overleg met mn baas ook wel een en ander te regelen.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:57:01 #226
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89745311
Vraag me trouwens wel af als bepaalde dingen die ik zeg wel verstandig zijn als ik er bijvoorbeeld evt voor kies om in de politiek te gaan.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:57:05 #227
104871 remlof
Europees federalist
pi_89745316
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Reagan heeft het neo-liberalisme gelanceerd. Waarschijnlijk staat later in de geschiedenisboek te lezen dat hij de VS daarmee naar de klote heeft geholpen :)
Er zal vooral in staan dat hij de koude oorlog heeft gewonnen denk ik.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:57:07 #228
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745317
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Owh, ok.. Hebt me nooit zo verdiept in de periode Reagan.. Was toen nog niet echt politiek geïnteresseerd. Enige wat me bij is gebleven is dat hij een (voormalig) acteur was en dat hij op mij toen niet bijster slim overkwam...
pi_89745318
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zo'n foto is altijd weer te verwijderen. Maar dat terzijde. Wat ga je studeren dan? En last but not least waarom? Je hebt toch een goede baan?
Politicologie aan de UvA. Waarom? Ik ben rete-ambitieus en neem geen genoegen met mijn huidige functie. En ik wil aangesproken worden met drs.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:57:14 #230
295457 TomLievense
pi_89745327
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In deeltijd moet het wel lukken. Ben de laatste weken op onderzoek gegaan. Verder valt in overleg met mn baas ook wel een en ander te regelen.
Is het al wat rustiger bij Wegener?
  donderdag 9 december 2010 @ 23:57:30 #231
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745343
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

^O^
pi_89745353
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef remlof het volgende:

[..]

Er zal vooral in staan dat hij de koude oorlog heeft gewonnen denk ik.
Ach, dat is slechts een voetnootje.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:58:10 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745383
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Politicologie aan de UvA. Waarom? Ik ben rete-ambitieus en neem geen genoegen met mijn huidige functie. En ik wil aangesproken worden met drs.
Studiegenoot van Zolcon dus (al is het dan in de deeltijd)?
  donderdag 9 december 2010 @ 23:58:30 #234
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89745398
quote:

[..]

Maar wat vind jij daar ambitieus aan dan?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 9 december 2010 @ 23:58:40 #235
295457 TomLievense
pi_89745403
quote:

[..]

Doe de groeten aan Zolcon. ^O^
  donderdag 9 december 2010 @ 23:59:01 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745419
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Er staan zat foto's van mij op internet maar die zijn niet al te goed ontsloten en niet direct aan mij te linken in veel gevallen.
Je maakt ons (mij bedoel ik) nu wel echt nieuwsgierig... :(
pi_89745429
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Is het al wat rustiger bij Wegener?
Moeilijk te zeggen. Er sijpelt weinig nieuws naar beneden. Ik blijf echter optimistisch. Ga er nog altijd van uit dat Den Haag de regionale pers niet naar de klote laat gaan.

Verder hoorde ik dat er een Nederlandse investeerder is die interesse heeft. En dat is goed nieuws.
pi_89745444
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je maakt ons (mij bedoel ik) nu wel echt nieuwsgierig... :(
Erg spannend is het niet hoor :P.
pi_89745467
quote:

[..] En ik wil aangesproken worden met drs.
Dat is altijd fijn :P.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:00:00 #240
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89745475
Ik denk er serieus over om eens lid te worden van de VVD. Ik zou wel eens wat meer willen betekenen..
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89745499
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar wat vind jij daar ambitieus aan dan?
Meer papieren betekent meer mogelijkheden. Dan treed je makkelijker toe tot de journalistieke elite :)
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:00:39 #242
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745510
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

vast niet (bij mij ook niet), maar dat geheimzinnige maakt het nu juist ineens wél spannend ;)
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:01:07 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745533
quote:

[..]

Dat is altijd fijn :P.
mr. is véél leuker ;)
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:01:14 #244
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89745539
quote:

[..]

Stiekem ben jij emimich :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:01:21 #245
104871 remlof
Europees federalist
pi_89745548
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk er serieus over om eens lid te worden van de VVD. Ik zou wel eens wat meer willen betekenen..
Doen! Het is sowieso altijd leuk om naar de congressen te gaan en andere bijeenkomsten, geeft je toch wat meer inzicht in hoe de politiek werkt.
pi_89745558
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

mr. is véél leuker ;)
Rechten is maar een veredelde beroepsopleiding :P.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:01:38 #247
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745560
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Wat houdt je tegen?
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:01:46 #248
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89745566
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Meer papieren betekent meer mogelijkheden. Dan treed je makkelijker toe tot de journalistieke elite :)
Zoals de Frits westers ron frezen of ferry mingelen bedoel je?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:02:02 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745580
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Stiekem ben jij emimich :P
Wie/wat??? :?
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:02:02 #250
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89745581
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

mr. is véél leuker ;)
:N MdT1---> mijnheer de timmerman1 :Y
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:02:20 #251
295457 TomLievense
pi_89745596
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef remlof het volgende:

[..]

Doen! Het is altijd leuk om naar de congressen te gaan en andere bijeenkomsten, geeft je toch wat meer inzicht in hoe de politiek werkt.
Ik wil het ook, maar ik kan niet kiezen tussen PvdA en GL. :')
pi_89745607
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Voormalig fokuser volgens mij.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:02:51 #253
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745621
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Boeie!! ir. en mr. zijn gewoon veel leuker (en vooral wat duidelijker) dan het standaard drs. :6
pi_89745640
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zoals de Frits westers ron frezen of ferry mingelen bedoel je?
Zie zelf een type als Jan Tromp meer als mijn grote voorbeeld :)
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:03:18 #255
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89745648
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Lood om oud ijzer, beide willen de neus hun kant op, meelopers.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:03:26 #256
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_89745657
quote:

[..]

Is dat zo?
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:03:28 #257
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745658
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef betyar het volgende:

[..]

:N MdT1---> mijnheer de timmerman1 :Y
^O^
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:03:40 #258
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89745666
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef remlof het volgende:

[..]

Doen! Het is sowieso altijd leuk om naar de congressen te gaan en andere bijeenkomsten, geeft je toch wat meer inzicht in hoe de politiek werkt.
Klopt, maar ik wil dan ook echt actief worden he! Iets in de gemeenteraad lijkt mij wel wat, ik heb er al het eea over gelezen. En die congressen? Is dat verplicht veel champagne zuipen en een dikke sigaar? _O-
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:04:05 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745693
quote:

[..]

:{w Dat hoeft ook niet ;)
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:04:10 #260
104871 remlof
Europees federalist
pi_89745699
quote:

[..]

Ik denk dat er bij GL meer leuke meiden rondlopen :P
pi_89745703
quote:

[..]

Het is de enige opleiding met geleerdheid in haar naam.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:04:28 #262
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_89745713
Dat is een ding dat zeker is.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:04:32 #263
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89745718
quote:

[..]

Tik maar eens in op google.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:04:48 #264
295457 TomLievense
pi_89745731
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:{w Dat hoeft ook niet ;)
Lid worden van allebij? Dat voelt verkeerd.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:04:48 #265
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_89745732
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:04 schreef Picchia het volgende:

[..]

Het is de enige opleiding met geleerdheid in haar naam.
Er is ook een opleiding met begeerte in de naam.
pi_89745737
quote:

[..]

Boeie!! ir. en mr. zijn gewoon veel leuker (en vooral wat duidelijker) dan het standaard drs. :6
Als ik al het mogelijke gebruik in NL en EN lijkt het helemaal nergens meer op :'). ir. is wel echt beter inderdaad.
pi_89745749
Zou nooit van mn leven lid worden van een politieke partij :{w
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:05:08 #268
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89745756
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Voormalig fokuser volgens mij.
Kon wel om die gast lachen. Alleen was het wel een in en intriest geval.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89745760
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef Arglist het volgende:

[..]

Is dat zo?
Ja.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:05:28 #270
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_89745776
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja.
En waar baseert u dat op? Ik voel me enigszins op mijn pik getrapt :P
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:05:52 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745803
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef Arglist het volgende:

[..]

Is dat zo?
Nee, dat is het niet. Als je advocaat of rechter danwel OvJ wilt worden moet je nog er een opleiding na doen
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:05:58 #272
104871 remlof
Europees federalist
pi_89745810
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom niet? Omdat je journalist bent? Frits Wester is CDA lid.

Maar snap het wel.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:06:08 #273
295457 TomLievense
pi_89745821
quote:
Dat hoor je inderdaad te zeggen als 'onafhankelijke' journalist.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:06:12 #274
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89745828
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zie zelf een type als Jan Tromp meer als mijn grote voorbeeld :)
Die ken ik eigenlijk niet. Maar een Frits Wester zijn is wel mooi toch?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:06:23 #275
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745835
quote:
Ik ook niet. Maar dat terzijde..
pi_89745840
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef Arglist het volgende:

[..]

En waar baseert u dat op? Ik voel me enigszins op mijn pik getrapt :P
Op anderhalf vak aan de rechtenfaculteit.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:06:42 #277
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89745853
quote:

[..]

PvdA doen, dan ben je tenminste dicht bij de macht.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89745886
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Herinner mij hem eigenlijk niet.
pi_89745889
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Waarom niet? Omdat je journalist bent? Frits Wester is CDA lid.

Maar snap het wel.
Ook. Maar ik voel mij op geen enkele manier verbonden met een van de bestaande politieke partijen.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:07:18 #280
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_89745891
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

Op anderhalf vak aan de rechtenfaculteit.
Welk vak en welke faculteit van rechtswetenschappen?
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:07:34 #281
295457 TomLievense
pi_89745910
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jan Tromp is van Uitgesproken VARA, een goede vriend van Paul Witteman.
pi_89745917
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:07:44 #283
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89745920
Rem, heb jij ooit wat in de politiek gedaan?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89745943
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Frits is een omhooggevallen jackass. Jan Tromp is echt een baas. Heeft jarenlang in de VS gezeten als verslaggever voor de VK O+
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:08:01 #285
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89745944
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook. Maar ik voel mij op geen enkele manier verbonden met een van de bestaande politieke partijen.
d66 toch?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89745949
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef Arglist het volgende:

[..]

Welk vak en welke faculteit van rechtswetenschappen?
Groningen maar welk vak is alweer te lang geleden :P. Iets bestuursrechtelijks vermoedelijk.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:08:34 #287
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89745977
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

En bedankt Php.. -O-
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:08:37 #288
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_89745979
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

Groningen maar welk vak is alweer te lang geleden :P.
Ah Groningen, dat verklaart veel. Niet alle faculteiten over een kam scheren.
pi_89746003
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

d66 toch?
Ik wil er op stemmen. Maar dat betekent niet dat ik de partij daadwerkelijk een warm hart toedraag. Althans, niet in die mate dat ik lid zou willen worden.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:09:21 #290
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_89746017
Je kan beter niet stemmen.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:09:24 #291
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89746019
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En bedankt Php.. -O-
Wat?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89746023
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef Arglist het volgende:

[..]

Ah Groningen, dat verklaart veel. Niet alle faculteiten over een kam scheren.
De rest is nog matiger?
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:09:36 #293
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_89746032
Nee, dat is ook weer niet waar.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:09:53 #294
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89746044
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik wil er op stemmen. Maar dat betekent niet dat ik de partij daadwerkelijk een warm hart toedraag. Althans, niet in die mate dat ik lid zou willen worden.
Ok, iig goed dat je voor het midden kiest O+
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89746047
Lid worden van een partij trekt me ook niet echt.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:10:21 #296
295457 TomLievense
pi_89746068
Remlof, is het echt waar dat er bij GL leuke meisjes zijn? :9
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:10:41 #297
104871 remlof
Europees federalist
pi_89746091
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
Rem, heb jij ooit wat in de politiek gedaan?
Nope, behalve stemmen op het congres, online (net nog voor de senaatslijstrekker) en af en toe meepraten met de afdeling Arnhem.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:10:45 #298
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89746095
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wat?
Je vergelijkt me met een user die je een intriest geval vindt.. Echt fijn, dat maakt mijn dag weer goed.. NOT!! o|O
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:10:57 #299
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_89746107
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

De rest is nog matiger?
Nee. :P Groningen weet ik eigenlijk niet zo heel veel van behalve dat ze onzorgvuldig zijn tijdens ontgroeningen. Mede om die reden vind ik dat maar een gare uni.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:11:22 #300
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89746127
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je vergelijkt me met een user die je een intriest geval vindt.. Echt fijn, dat maakt mijn dag weer goed.. NOT!! o|O
Ik vergelijk je met niemand.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:11:31 #301
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89746139
Dicht.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')