Als ik je goed begrijp: jij wilt kinderen van jongs af aan volproppen met politieke kennis?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:29 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
1 van de fouten in NL, men moet de wet kennen maar krijgt geen wetskennis basaal als kind op school. Politiek bemoeit zich met alles en iedereen, overkoepelt bijna alles, maar de mensen verkiezen brood en spelen ipv politieke verdieping en stemmen met (minimaal zelf-begrepen-)fundament daarvoor . Helaas is het anders en dus : zie daar de aarde anno nu.
Laat mij nou lekker in die waan...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
"in het gevlei komen" is iets anders dan invloed hebben, het is meer hormoonvloed die mannen voor vrouwen hun doen en laten kan doen keren
Echt? Ik heb daar ook nog gewerktquote:Op donderdag 9 december 2010 23:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb ooit nog eens stage gelopen in het dolfinarium
Nu nog beseffen dat je post uit het vorige topic ook heel erg op Bos kan slaan en we komen ergens.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
Ik word trouwens steeds liberaler. Ik vind dat wiet eigenlijk niet vermoeden moet worden, en dat je privacy ook niet ''teveel'' moet aantasten. Of ben ik langzaam aan links aan het worden....
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nu nog beseffen dat je post uit het vorige topic ook heel erg op Bos kan slaan en we komen ergens.
Vol proppen nee, en wetten kennis voor politiek begrip. Niet het hele handboek kamerregeltjes, maar wel wat waarom hoe en vooral omkijken en analyseren, dus snappen hoe de politiek te werk ging om tot X te komen of Y te schrappen. Besef is een van de hoogste 'goederen'.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik je goed begrijp: jij wilt kinderen van jongs af aan volproppen met politieke kennis?
Ja maar ik kan er niet zoveel mee. Hoewel ik het met je eens benquote:
Goed bij deze, waan je in de invloed welke je had/hebt nu ik je dit graag toe-geef.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat mij nou lekker in die waan...![]()
Ja, en hij kon daar ook zo lekker mee draaien, beter dan die joling iigquote:Op donderdag 9 december 2010 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je vond dat Wouter een lekker kontje had?
Ja, alweer jaren geleden (eind 2001). Deed wat met legionellapreventie en waterzuivering.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt? Ik heb daar ook nog gewerkt
Dank!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Goed bij deze, waan je in de invloed welke je had/hebt nu ik je dit graag toe-geef.
Gewoon aardig doen tegen mede SC'ers zoveel zijn het er niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
"in het gevlei komen" is iets anders dan invloed hebben, het is meer hormoonvloed die mannen voor vrouwen hun doen en laten kan doen keren
Waarom heb ik toch ineens weer donkerbruine vermoedens???quote:Op donderdag 9 december 2010 23:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er niet zoveel mee. Hoewel ik het met je eens ben
Zoals ik al eerder zei. Ik blijf een rechtse chauvinistische conservatieve-liberaal.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nu nog beseffen dat je post uit het vorige topic ook heel erg op Bos kan slaan en we komen ergens.
EDIT: en wat vond je van sky.fm smooth jazz? had je nog geluisterd?quote:
Dan heb ik je net gemist (2002).quote:Op donderdag 9 december 2010 23:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja, alweer jaren geleden (eind 2001). Deed wat met legionellapreventie en waterzuivering.
Vond wel mooi om te zien hoe een park er voor de bezoekers heel mooi uitziet maar 1 deurtje door en je zat in ouwe zooiquote:Op donderdag 9 december 2010 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan heb ik je net gemist (2002).
Verdorie, geeft hij me die waan net weer terug, pak jij hem weer af....quote:Op donderdag 9 december 2010 23:37 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Gewoon aardig doen tegen mede SC'ers zoveel zijn het er niet.Welkom trouwens.
Klopt. Maar daar kun je niet te vroeg mee beginnen. Dat heeft simpelweg geen zin.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Vol proppen nee, en wetten kennis voor politiek begrip. Niet het hele handboek kamerregeltjes, maar wel wat waarom hoe en vooral omkijken en analyseren, dus snappen hoe de politiek te werk ging om tot X te komen of Y te schrappen. Besef is een van de hoogste 'goederen'.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er niet zoveel mee. Hoewel ik het met je eens ben
Beperkte onderwerpkeuzequote:Op donderdag 9 december 2010 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom heb ik toch ineens weer donkerbruine vermoedens???
Die moeten ook na kunnen denken.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei. Ik blijf een rechtse chauvinistische conservatieve-liberaal.
Geen flauw benulquote:Op donderdag 9 december 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof zou het uitzoeken zei die, hoe staat het met dat onderzoek van'm?
Nee, ik had het niet nodig.. Zodra ik richting bed vertrok sliep ik al bijnaquote:Op donderdag 9 december 2010 23:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
EDIT: en wat vond je van sky.fm smooth jazz? had je nog geluisterd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |