Vraag mij maar beter niets it-achtigsquote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
Weet iemand hoe je een plaatje naar 64 x 64 krijgt? Ik heb alleen paint op m'n pc.
Post het plaatje maar. Je kan het gewoon selecteren en kleiner maken.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
Weet iemand hoe je een plaatje naar 64 x 64 krijgt? Ik heb alleen paint op m'n pc.
Geen idee waar dit op slaat dus aub een link.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je weet je er wel altijd mooi uit te lullen.
Terechte vraag van PHP. Waarom quote je iemand als je toch niet op hij/zij reageerd?
Laat mij erbuiten jaquote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef fokthesystem het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
@PHP, topmenu, formaat wijzigen, pixels, 60 en 60 invullen.
Maar ja, welke windows, welke paint ...
Je geeft een antwoord die totaal niet op bij de vraag past. Vervolgens beweer je dat de vraag niet bij het antwoord past.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Geen idee waar dit op slaat dus aub een link.
Nog steeds is de bron van dit verhaal een onbekende saga... dus waar pas ik die manier toe? op welk commentaar, waar? Of zitten php en jij op meta-communicatief vlak het te hebben over php zijn ene opmerking, ... zonder bron daarvoor... ?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:07 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je geeft een antwoord die totaal niet op bij de vraag past. Vervolgens beweer je dat de vraag niet bij het antwoord past.
Lees je eigen posts eens goed door voordat je op ''invoeren'' drukt.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nog steeds is de bron van dit verhaal een onbekende saga... dus waar pas ik die manier toe? op welk commentaar, waar? Of zitten php en jij op meta-communicatief vlak het te hebben over php zijn ene opmerking, ... zonder bron daarvoor... ?
Dat deed ik net, een stuk of 15, echter niets van wat je beweert bestaat volgens mij, welke vraag van jou heb ik gequote en niet beantwoord? Is niks voor mij namelijk die manier van doen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees je eigen posts eens goed door voordat je op ''invoeren'' drukt.
Niet overal hoeft een bron bij gegeven worden. Bronnen gebruik je om iets aannemelijk te maken niet om iets van twee post eerder te laten zien.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nog steeds is de bron van dit verhaal een onbekende saga... dus waar pas ik die manier toe? op welk commentaar, waar? Of zitten php en jij op meta-communicatief vlak het te hebben over php zijn ene opmerking, ... zonder bron daarvoor... ?
Troll je ?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat deed ik net, een stuk of 15, echter niets van wat je beweert bestaat volgens mij, welke vraag van jou heb ik gequote en niet beantwoord? Is niks voor mij namelijk die manier van doen.
Nee, ik geloof dat ik onbedoeld wat gezever van jou en toml bloot leg, er is geen quote van mij aan iemand en dat ik dan geen antwoord geef.quote:
Ja ik, kom op met die post, doe niet zo moeilijk joh! zet me voor schut!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kon er eerst wel om lachen maar dit begint echt irritant te worden. Heeft iemand enig idee waarom FTS zo doet?
Of php en jij, welke post quote ik en beantwoorde ik niet?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij neemt ie ons allemaal meer in de zeik..
verlaat onmiddellijk FOK... nu kan het nog.... straks ben je te links en verloren voor ons geliefd vaderlandquote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
Ik word trouwens steeds liberaler. Ik vind dat wiet eigenlijk niet vermoeden moet worden, en dat je privacy ook niet ''teveel'' moet aantasten. Of ben ik langzaam aan links aan het worden....
Ik wil best een quote pakken, maar welke post bedoel je dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja ik, kom op met die post, doe niet zo moeilijk joh! zet me voor schut!je kans!
Geloof me, ik blijf een rechtse chauvinistische conservatieve-liberaal.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
verlaat onmiddellijk FOK... nu kan het nog.... straks ben je te links en verloren voor ons geliefd vaderland
Wie trollt er nu?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil best een quote pakken, maar welke post bedoel je dan?
Laat hem met rust. Iedereen heeft zijn eigen manier van posten.. En al meer dan 24 uur vragen "wat er mis is met FTS" vind ik niet erg sympathiek..quote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kon er eerst wel om lachen maar dit begint echt irritant te worden. Heeft iemand enig idee waarom FTS zo doet?
Dank je, maar bedankt, ik wil de inquisitie zichzelf wel zien vastbinden, doen branden en/of onthoofden enz.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Laat hem met rust. Iedereen heeft zijn eigen manier van posten.. En al meer dan 24 uur vragen "wat er mis is met FTS" vind ik niet erg sympathiek..![]()
![]()
![]()
En dat hij vaak niet te volgens is weet ik ook wel, had hem niet voor niets genomineerd bij de POL-VKZ
?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dank je, maar bedankt, ik wil de inquisitie zichzelf wel zien vastbinden, doen branden en/of onthoofden enz.
En php als personal stalker op fok, heeft wel wat zo lang het leuk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |