Graagquote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef TomLievense het volgende:
Laten we het over iets gezelligs hebben.
Ik geloof in overbevolking.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:20 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Eerder slap en wegkijken voor de problemen. Je gelooft wel in de voedselcrisis?
een van die jongere vrouwtjes ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
Begonnen ze jou met een tas te slaan???
Is toch gezellig?quote:
Wat zei je toen?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef betyar het volgende:
[..]
een van die jongere vrouwtjes ja.
[..]
Is toch gezellig?
Logisch, dat is het enige milieu probleem waar de witte man niet schuldig aan is. Daarom heeft het hier zoveel aanhangers. Ik denk dat er eerder sprake is van overconsumptie of een verkeerde manier van productie. In die gedachte word ik nu bevestigd door cradle to cradle te lezen.quote:
Nee, ik verveel mequote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef betyar het volgende:
[..]
een van die jongere vrouwtjes ja.
[..]
Is toch gezellig?
Nouja, ik vind het toch ook wel een beetje grof. Dat moet somsquote:Op donderdag 9 december 2010 22:18 schreef betyar het volgende:
Ik reis nooit met het OV behalve vandaag, krijg ik nog ruzie omdat ik twee vrouwen uitmaak voor hypocriete trutten.
Ik zit dus in de trein naar Utrecht, Tegenover mij zit een vrouw aan het gangpad, die aan het praten is met haar vriendin en of studiegenoot die aan de andere kant van gangpad zit. Hun tassen en laptops hebben ze op de stoelen aan het raam liggen. Er staan mensen in de trein, waaronder een bridgeclub oudere dames. Zijn we bijna in Den Bosch waar heel de trein zo ongeveer moet overstappen, zegt zo'n vrouwtje tegen een ouder dame dat ze wel ruimte maakt en dat mevrouw en haar gezelschap kunnen gaan zitten. Die trut pakt haar tas en laptop op. Verhuist samen met haar vriendin naar de uitgang, waar ze vervolgens 30 sec. later uitstappen.
Ik zeg dus tegen dat vrouwtje dat ze een hypocriete trut is en dat ze haar eierstokken moet laten verwijderen om te voorkomen dat er nageslacht van haar komt. Begint die trut met haar tas te slaan.
De oude vrouwtjes gaven mij wel gelijk, maar ik was wel erg grof zeiden ze. Ik vind dat soort mensen grof.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
Ik gun jullie een primeurtje: morgen nieuws over Orka Morgan (voor wie het interesseert).
Positief nieuws?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
Ik gun jullie een primeurtje: morgen nieuws over Orka Morgan (voor wie het interesseert).
Niks ik had mijn standpunt al gemaakt. Dit bevestigde maar weer eens de asociaalheidquote:
Geen idee. Was net op kantoor en zag een uitnodiging voor een persconferentie in mn mail zitten.quote:
Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik zou moeten reageren als een meisje mij zou slaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Niks ik had mijn standpunt al gemaakt. Dit bevestigde maar weer eens de asociaalheidvan die vrouwtjes
Sterkte..quote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef betyar het volgende:
Was wel een vermoeiende dag op en neer gereis van SMO naar CMH. En nog geen duidelijkheid.
Pas over een x aantal weken.
Gewoon die vuist in dat gezicht planten zodat ze minstens 12 keer naar het ziekenhuis moet om haar neus te laten corrigeren. Emancipatie is er niet voor niksquote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik zou moeten reageren als een meisje mij zou slaan.
Toch heb ik een moreel bezwaar tegen het slaan van vrouwen. Eigenlijk best apart aangezien het ook mensen zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon die vuist in dat gezicht planten zodat ze minstens 12 keer naar het ziekenhuis moet om haar neus te laten corrigeren. Emancipatie is er niet voor niks
Laat het beest in je los!! Ga naar buiten en hoek een vrouwquote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toch heb ik een moreel bezwaar tegen het slaan van vrouwen. Eigenlijk best apart aangezien het ook mensen zijn.
Ik kan het niet....quote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Laat het beest in je los!! Ga naar buiten en hoek een vrouw
Je moet je nooit schamen voor een mening, omdat die niet bij je stroming past.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
Ik word trouwens steeds liberaler. Ik vind dat wiet eigenlijk niet vermoeden moet worden, en dat je privacy ook niet ''teveel'' moet aantasten. Of ben ik langzaam aan links aan het worden....
Maar ondanks dat blijf ik zeker wel een chauvinistische conservatief-liberaal.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je moet je nooit schamen voor een mening, omdat die niet bij je stroming past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |