Er zal vooral in staan dat hij de koude oorlog heeft gewonnen denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reagan heeft het neo-liberalisme gelanceerd. Waarschijnlijk staat later in de geschiedenisboek te lezen dat hij de VS daarmee naar de klote heeft geholpen
Owh, ok.. Hebt me nooit zo verdiept in de periode Reagan.. Was toen nog niet echt politiek geïnteresseerd. Enige wat me bij is gebleven is dat hij een (voormalig) acteur was en dat hij op mij toen niet bijster slim overkwam...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reagan heeft het neo-liberalisme gelanceerd. Waarschijnlijk staat later in de geschiedenisboek te lezen dat hij de VS daarmee naar de klote heeft geholpen
Politicologie aan de UvA. Waarom? Ik ben rete-ambitieus en neem geen genoegen met mijn huidige functie. En ik wil aangesproken worden met drs.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo'n foto is altijd weer te verwijderen. Maar dat terzijde. Wat ga je studeren dan? En last but not least waarom? Je hebt toch een goede baan?
Is het al wat rustiger bij Wegener?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In deeltijd moet het wel lukken. Ben de laatste weken op onderzoek gegaan. Verder valt in overleg met mn baas ook wel een en ander te regelen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In deeltijd moet het wel lukken. Ben de laatste weken op onderzoek gegaan. Verder valt in overleg met mn baas ook wel een en ander te regelen.
Ach, dat is slechts een voetnootje.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zal vooral in staan dat hij de koude oorlog heeft gewonnen denk ik.
Studiegenoot van Zolcon dus (al is het dan in de deeltijd)?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Politicologie aan de UvA. Waarom? Ik ben rete-ambitieus en neem geen genoegen met mijn huidige functie. En ik wil aangesproken worden met drs.
Maar wat vind jij daar ambitieus aan dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Politicologie aan de UvA. Waarom? Ik ben rete-ambitieus en neem geen genoegen met mijn huidige functie. En ik wil aangesproken worden met drs.
Doe de groeten aan Zolcon.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je maakt ons (mij bedoel ik) nu wel echt nieuwsgierig...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er staan zat foto's van mij op internet maar die zijn niet al te goed ontsloten en niet direct aan mij te linken in veel gevallen.
Moeilijk te zeggen. Er sijpelt weinig nieuws naar beneden. Ik blijf echter optimistisch. Ga er nog altijd van uit dat Den Haag de regionale pers niet naar de klote laat gaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Is het al wat rustiger bij Wegener?
Erg spannend is het niet hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je maakt ons (mij bedoel ik) nu wel echt nieuwsgierig...
Dat is altijd fijnquote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..] En ik wil aangesproken worden met drs.
Meer papieren betekent meer mogelijkheden. Dan treed je makkelijker toe tot de journalistieke elitequote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar wat vind jij daar ambitieus aan dan?
vast niet (bij mij ook niet), maar dat geheimzinnige maakt het nu juist ineens wél spannendquote:
Stiekem ben jij emimichquote:
Doen! Het is sowieso altijd leuk om naar de congressen te gaan en andere bijeenkomsten, geeft je toch wat meer inzicht in hoe de politiek werkt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk er serieus over om eens lid te worden van de VVD. Ik zou wel eens wat meer willen betekenen..
Rechten is maar een veredelde beroepsopleidingquote:
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk er serieus over om eens lid te worden van de VVD. Ik zou wel eens wat meer willen betekenen..
Zoals de Frits westers ron frezen of ferry mingelen bedoel je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meer papieren betekent meer mogelijkheden. Dan treed je makkelijker toe tot de journalistieke elite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |